Vitutusketju

  • 10 540 517
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Kärpät
Veikkauksen sivut aivan tukossa...kaikki kusee tänään!

Eipä ollut ensimmäinen kerta, kun kävi mielessä että olisikohan tuon Veikkauksen parempi keskittyä siihen varsinaiseen liiketoimintaansa, ja jättää ne jonninjoutuvat striimit toisten harteille. Onneksi ne (sm)Liigan lähetykset loppuivat Veikkauksen livevedosta. Mobiilisivut jotenkuten toimivat.
 

J.Petke

Jäsen
Eipä ollut ensimmäinen kerta, kun kävi mielessä että olisikohan tuon Veikkauksen parempi keskittyä siihen varsinaiseen liiketoimintaansa, ja jättää ne jonninjoutuvat striimit toisten harteille. Onneksi ne (sm)Liigan lähetykset loppuivat Veikkauksen livevedosta. Mobiilisivut jotenkuten toimivat.

Joo, ei oo yhtään nykypäivää tommonen striimaaminen ja live-veto.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kerro sitten miten tässä kävi. Tuntuu kyllä kohtuuttomalta jos vakityöpaikka menee ohi tämän takia, vaikka määräaikainen on tietysti määräaikainen.

Mikäköhän olisi vähiten mainetta mustaava keino saada määräaikainen työsuhde puretuksi ilman maineen menetystä? Kännissä töihin, eikös se ole ihan perus?

Päivitystä tähän.

Shewolf of the SS uhkasi ties millä toimenpiteillä jne, eivät sittenkään ryhdy mihinkään toimenpiteisiin. Jätin vaan menemättä duuniin, kerroin että en pysty enää tekemään siellä duunia. Noh, siihen työpaikkaan minun ei tarvitse enää kuunaan hakea töihin.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Päivitystä tähän.

Shewolf of the SS uhkasi ties millä toimenpiteillä jne, eivät sittenkään ryhdy mihinkään toimenpiteisiin. Jätin vaan menemättä duuniin, kerroin että en pysty enää tekemään siellä duunia. Noh, siihen työpaikkaan minun ei tarvitse enää kuunaan hakea töihin.

Update 2.

Ja samalla hakevat nyt uutta väkeä sinne ja mun sopparia ei siis olisi jatkettu. Homma mitä minä tein vaatii vähintään 3-4kk koulutuksen vaikka ois kuinka hyvä kaikessa, ohjelmia, järjestelmiä, sovelluksia ja käytäntöjä niin perkeleesti. No, pitäköön firma tunkkinsa.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaahas, huomasin juuri että ensimmäinen hylsy tipahti tentistä. Kohtuullisen hyvinhän tää mun akateeminen ura onkin sujunut. Vituttaa jo valmiiksi kun tiedän että pitää tehdä kaikki työ uudestaan ja aihekin on ihan vitun tylsä. Olisin ehkä päässyt tentin läpi jos en olisi viettänyt kolmea edellistä päivää flunssan kourissa.

Opiskelu olisi ihan kivaa ilman tenttejä...
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Vituttaa joka päivä useampaan otteeseen kun radiosta ulostetaan tämä Erinin uusi (oliko toiset mimmit vai mikä?) biisi joka on niin raivostuttavaa skeidaa ja melusaastetta ettei mikään vedä vertoja sille tällä haavaa. Paitsi se Erinin vanhempi biisi jossa meni sanat jotenkin "mitä siitä jää kun me lähdetään"
Samaa hermostuneen oloista ja ennenkaikkea hermostuttavaa änkkäämistä nämä hänen tuotoksensa. Kaiken kruunaa ne lauseiden loppuvokaalien raivostuttava väkisin venyttäminen, tyyliin "tietää-äääää-äääää".
Ei auta yleensä edes se että vaihtaa kanavaa, samat paskat vonkumiset ovat edessä viimeistään puolen tunnin kuluessa. Hyi hitto mitä moskaa.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Vituttaa joka päivä useampaan otteeseen kun radiosta ulostetaan tämä Erinin uusi (oliko toiset mimmit vai mikä?) biisi joka on niin raivostuttavaa skeidaa ja melusaastetta ettei mikään vedä vertoja sille tällä haavaa. Paitsi se Erinin vanhempi biisi jossa meni sanat jotenkin "mitä siitä jää kun me lähdetään"
Samaa hermostuneen oloista ja ennenkaikkea hermostuttavaa änkkäämistä nämä hänen tuotoksensa. Kaiken kruunaa ne lauseiden loppuvokaalien raivostuttava väkisin venyttäminen, tyyliin "tietää-äääää-äääää".
Ei auta yleensä edes se että vaihtaa kanavaa, samat paskat vonkumiset ovat edessä viimeistään puolen tunnin kuluessa. Hyi hitto mitä moskaa.

Halleluja. On kyllä kamalinta paskaa mitä vähään aikaan on kuultu. Varsinkin kun noista biiseistä puskee läpi aivan hirveä keski-iänkriisi, niin ei vaan pysty.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Toiset mimmit on karmea kappale, mutta silti kuuntelen sitä mieluummin kuin Jenni Vartiaisen lyyristä "klassikkoa" Junat ja naiset. Kyseisen kappaleen lyyrinen anti on huonointa Suomesta koskaan.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
UPS. Paketti tulee kolmessa päivässä maapallon toiselta puolelta Suomeen. Sitten arvotaan neljä päivää paketin toimituksessa n. 30km päähän terminaalista. Tarjouduin hakemaan paketin suoraan heiltä, mutten kuulemma vielä voi, koska heidän on yritettävä yhtä toimitusta kotiosoitteeseen. Vielä tätä ei ole tapahtunut.

Ei ole todellista.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
UPS. Paketti tulee kolmessa päivässä maapallon toiselta puolelta Suomeen. Sitten arvotaan neljä päivää paketin toimituksessa n. 30km päähän terminaalista. Tarjouduin hakemaan paketin suoraan heiltä, mutten kuulemma vielä voi, koska heidän on yritettävä yhtä toimitusta kotiosoitteeseen. Vielä tätä ei ole tapahtunut.

Ei ole todellista.
Olin aina kuvitellut että tämä on vain Itellan tapa toimia. Siis että kuljetus kestää etelä-Suomesta länsisuomeen 5 arkipäivää, kun paketti tulee pallon toiselta puolelta 2 päivässä.
 
Kaupan jonossa etuilu pistää kyllä kiehumaan raivosta. Vittu, kun ei ihmisillä ole yhtään tilannetajua ja silmää ymmärtää mitäköhän siinä jonotetaan ja tämän lisäksi ollaan vielä sopivan tylyjä. Selittäisin jutun paremmin mutta nyt oli kyllä niin erikoinen tilanne, että ylittää omat kirjoitustaitoni.

Olisi tehnyt mieli huutaa se takaisin jonoon mutta minkäs teet, kun sut ollaan opetettu olemaan vanhemmille ihmisille ystävällinen. Kyseessä oli siis sellainen 55+ nainen ja tämän jälkeen pari vanhempaa henkilöä ohitti myöskin tosin he seurasivat tämän naisen esimerkkiä ja heistä olen varma, että kyseessä oli vain paha erehdys.

Ei helvetti sen naisen kanssa. Mitä tästä opin? No jatkossa kohteliaisuudesta viis, jos ohitat tahallasi niin ihan varmana huudan sen takaisin jonon perään. Ainakin, jos ei ole liian iso kaveri kyseessä...
 

LeonJ#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Tappara, Sabres, PuLa-Aho, #65
Eniten tässä päivässä ketuttaa se, että nyt tulee sitten toisen kerran kuulaan Jokereilta tällä kaudella. Ensimmäinen peli oli kenties koko kauden viihdyttävin ja siinä saatiin jotain edes aikaan, olisi voinut siis päättyä kuin vaan.

Nyt sitten tulee aivan armottoman paskan esityksen jälkeen tuubaan 4-1, eka erä täysin ohi jäähyilyn vuoksi, otin jo spritebacardin siinä. Sitten ei saada omaa peliä muutamia välähdyksiä lukuunottamatta ollenkaan käyntiin (jo toinen paukku nassuun). Toinen erä ihan samaa paskaa, tuskin edes kunnolla jaksoin kattoo 3-0:n jälkeen loppuun vaan toisesta tv:stä aukes NHL14 samantien.

Miksi me ei saada vittu paikoista sisään?! Miksi vitussa meiltä ei löydy osaavaa sentteriä?! Tuntu kaikin puolin siltä, että Jormakka - Järvinen - Palola ylläri pylläri jälleen kerran se osa joka saa sen pelin parhaiten toimimaan.

Eniten vituttaa kenties tämä sentteritouhu tänään. Plihalilta hieno namu suoraan Teräväisen lapaan. Vituttaa muuten sekin, että Teuvo pelaa liigaa, kun vois pelaa vittu NHL:ssäkin (mahdollisesti nyt jopa). Sitten 3 vs 2 vastahyökkäyksiä!? Mitä helvettiä 3vs2?! Jos annat jokereille yhenkin yv-hyökkäyksen niin tulee pataan ja kunnolla.

Eihän tämä muuten vituttaisi, tai en olisi edes tänne tullut, mutta miksi kaikista joukkueista juuri Jokerit? Meikäpojan entinen lempiseura tekee tän. ¤%A¤S%¤A%S#%#
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vittu että korpeaa syvältä tuo paikallisen Palloseuran taaperrus. Ei pelkästään tämän päivän murskatappio, mutta koko tilanne ylipäänsä. Järjetön farssi. Kaikilla on paha olo. En ole koskaan ollut näin pettynyt mihinkään joukkueeseen tai minkään joukkueen tekemisiin. Mitään ei tapahdu. Ei mitään.

Urheilu aiheuttaa tunteita, se on erinomainen asia. Kunpa aallonpohjat vain kestäisivät vähemmän aikaa.

Vituttaa niin paljon, etten jaksa kirjoittaa enää TPS-osion vitutusketjuun. Joku roti, pari viestiä sinne tältä illalta saa riittää.

Jatkakaa, nämä ovat lopulta ihan vähäpätöisiä asioita. Kunhan avauduin.

Edit: huh, Rammsteinia korviin. Milloinkohan on viimeksi vituttanut näin paljon. Olen ihan kypsä tähän perseilyyn. Ihan täynnä tätä. Ei jaksa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Rammsteinia korviin. Milloinkohan on viimeksi vituttanut näin paljon.

Kohtalotoveri. Minuakin vituttaa aina kun joudun kuuntelemaan Rammsteinia.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Facebookin kirpputori ryhmä, yksi niistä. Joskus tuli liityttyä, mutta nyt piti poistua takavasemmalle, sen verran vittumaista touhua. Ensinnäkin oma Fb-seinä täyttyy akkojen kaiken maailman räteistä. Kun on olemassa toiminto, että voit laittaa vaikka 100 sun saatanan rättiä samaan kansioon, niin eikös näitä sankareita löydy jotka syöttää yhden rätin kerrallaan.

Eikä siinä vielä kaikki. Naiset kun eivät tunnetusti osaa tota "second hand" kaupantekoa, koska niillä kaikki aina menee riitelyksi ja kaupanteko käydään aina epäilevällä asenteella, se kuuluisa rautakanki peräosastolla poikittain. Äsken tylsyyttäni lueskelin yhden kenkämyyjän kuvan alle tulleita lähes 50 viestiä. Yksi urputtaa, että liian kalliit. Kun tästä joku aiheesta huomauttaa, että vittuako tuut itkemään hintoja, ostat tai et osta, niin eikös tämä urputtaja vedä herneen nenään ja ala julistamaan sitä perinteistä "minulla on oikeus kommentoida, sananvapaus" ja muuta paskaa. Yhden pitää tulla kertomaan, että noi kengät on huonolaatuiset. Ahaa. Ja kun tähän kommentoidaan, alkaa... kyllä, "kai tänne nyt saa kommentoida jos haluaa". Ja oravanpyörä on valmis. Yksi huutaa ylläpitoa apuun. Toinen naureskelee. Kolmas kysyy kenkien hintaa.
 

scholl

Jäsen
Vituttaa se, että olen sairaana. Ei jaksa oikein tehdä mitään ja lihaksia särkee. Koko ajan hirveä jano, joten juon vettä kuin mielipuoli ja sitten pitää rampata kusella vähän väliä, vaikka olo on niin huono, ettei missään jaksaisi liikkua.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Harvemmin on työasiat vituttanut näin paljoa.

Palkkahan on hyvä, sillä kykenen yksin huolehtimaan ison talon takaisinmaksusta ja ylläpidosta. Samalla toki olen tähän firmaan sitoutunut aika pahasti, kun kerran ne perkeleen laskut pitää joka päivä saada maksettua.

Työ nyt on välillä ollut mitä sattuu, mutta nyt se vituttaa huolella. Tulin tänne 7 vuotta sitten vakituiseksi. Tällöin ei ollut tarjolla toimihenkilöpuolella koulutusta vastaavaa työtä, joten lähdin kiipeämään tuotannon kautta nopeasti ylöspäin. Tänä kesänä on aika pitkälti tullut sitten seinä vastaan, kun viimeisimpäänkin tehtävääni olen uuden kaverin kouluttanut ja näin jäänyt lähinnä taka-alalle seuraamaan toisen töitä. Nyt sitten paikka oli syksyllä talon sisällä tietämättäni auennut, ja siihen on pyydetty vastavalmistunut opiskelija vastaavalla koulutustaustalla.

Luvassa lienee siis nettisurffailua ja vitutuksen maksimointia. Motivaatiohan on tämän jälkeen täysi nolla. Sen verran varmaan pitää tehdä, että sen rahan kuitenkin saisi.

Voiko vitutukseen kuolla? Rinnan päällä ainakin tuntuu juuri nyt makaavan parin tonnin paino, siihen varmaan voi kuolla. Saatana.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Motivaatio on ihan pohjalla. Joka paikassa joku on kertomassa, kuinka teen jotain väärin ja vittu mitä kaikkea. Esimerkiksi opiskelun osalta ei oikein jaksa innostaa. Keskiarvo on turhan matala, siinä ~7 kohdilla pyörii. Tuo ei kaiketi ole hirveän positiivinen juttu. Lisäksi motivaatio on kaivettava helvetin syvältä kevään kirjoituksiin, syksyllä kirjoitettu yhteiskuntaoppi meni sekin hiukan penkin alle. Tässä vaan kun funtsii, että mitä sitä lukion jälkeen tekisi. Pääseeköhän sitä ylipäänsä mihinkään. Vähän liian välinpitämätön asenne on ollut kaikkeen, kun mulla on ollut se taito, että saan asiat toimimaan haluamani tavalla aina lopulta. Mutta menneisyyden laiskuutta on paha muuttaa enää mihinkään.

On aina ollut takaraivossa se ajatus, että olen helvetin fiksu jätkä ja muut ihan paskoja. Pitää tuokin paikkansa, mutta sitä ei kaikissa papereissa vain lue. Tympäisee helvetisti. Joka suunnasta tulee paskaa, kaiken teen muka väärin. "Ei mitään kunnianhimoa, laiskuutta" jne.

Laiskuutta ehkä, sen voin allekirjoittaa. Kunnianhimoa ei puutu, mutta kun en ole saanut sitä realisoitua. Sitä vain mietin, että saankohan asioita muutettua haluamaani suuntaan. Usein sitä kuulee, että voihan sitä elämässä menestyä, vaikka vetäisi koulun ihan vihkoon. Ehkä liikaakin on nyt menty sillä mentaliteetilla. Kun ei maistu.

Vittu.

Edit: pitää kuitenkin lisätä, että sitten kun saan inspiraation jostain, sitten ei pysäytä mikään. Panostan aina ihan helvetisti niihin asioihin, joita rakastan. Voin myöntää, että tavoittelen monissa asioissa täydellisyyttä. Sitä haluan olla, täydellinen.
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Motivaatio on ihan pohjalla. Joka paikassa joku on kertomassa, kuinka teen jotain väärin ja vittu mitä kaikkea. Esimerkiksi opiskelun osalta ei oikein jaksa innostaa. Keskiarvo on turhan matala, siinä ~7 kohdilla pyörii. Tuo ei kaiketi ole hirveän positiivinen juttu. Lisäksi motivaatio on kaivettava helvetin syvältä kevään kirjoituksiin, syksyllä kirjoitettu yhteiskuntaoppi meni sekin hiukan penkin alle. Tässä vaan kun funtsii, että mitä sitä lukion jälkeen tekisi. Pääseeköhän sitä ylipäänsä mihinkään.
Keskiarvolla ei ole mitään väliä, kunhan sinua itseäsi kiinnostavat aineet sujuvat ja muut menevät läpi. Kirjoitukset ovat tärkeämmät ja niihin olisin itse näin jälkikäteen toivonut panostaneeni enemmän. Lukulomalla tavasin lähinnä kaljapullojen etikettejä ja laudaturit jäivät kumma kyllä saamatta.

Oman empiirisen tutkimukseni mukaan ainakaan kolmeen vuoteen ei lukion jälkeen tarvitse tietää mitä haluaa sen seuraavaksi tehdä, enkä oikeastaan vieläkään ole täysin varma, vaikka opiskelija jälleen olenkin. Mä oon funtsinu tän homman niin, että töitä ehtii ja on pakko tehdä kuitenkin vähintään se 40 vuotta, niin huoletta voi vaikka parikin vuotta miettiä millä alalla sen 40-50 vuotisen uran haluaa tehdä. Hallitus ei tykkää "tuhlatuista" vuosista, mutta se ei ole sun ongelmasi.

Sulla tulee jokatapauksessa käsittääkseni intti tähän väliin ja välivuodet on aivan sallittuja intinkin jälkeen. Lähde vaikka reilaamaan, töihin ulkomaille tai miksei vaikka johonkin ihan paskaduuniin hakemaan motivaatiota. Vaihtoehdot on täysin rajattomat, vaikket vielä tietäisikään mihin kouluun tahdot hakea. Elämässä on turha kiirehtiä, jos ei tiedä mihin on menossa.

Vähän liian välinpitämätön asenne on ollut kaikkeen, kun mulla on ollut se taito, että saan asiat toimimaan haluamani tavalla aina lopulta.

On aina ollut takaraivossa se ajatus, että olen helvetin fiksu jätkä ja muut ihan paskoja.
18-vuotias minä olisi voinut kirjoittaa nämä lauseet sellaisenaan tähän samaan ketjuun, mikäli olisi ottanut asiasta jotain stressiä. Tai no, nykyinen minä voisi varmaan myös, tosin sillä erotuksella, että usko omaan älylliseen erinomaisuuteni on ohuesti alkanu horjumaan. Näin tää vaan tuppaa meillä ja monilla muilla menemään eikä siitäkään kannata huolta kantaa. Kai tää on joku juttu, jonka tajuaa sitten kun kasvaa henkisesti aikuiseksi. En ole suunnitellut moista lähitulevaisuuteeni.

Mua vituttaa jatkuva väsymys. Pitäisi nukkua enemmän, mutta en mukamas ehdi.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
UPS. Paketti tulee kolmessa päivässä maapallon toiselta puolelta Suomeen. Sitten arvotaan neljä päivää paketin toimituksessa n. 30km päähän terminaalista. Tarjouduin hakemaan paketin suoraan heiltä, mutten kuulemma vielä voi, koska heidän on yritettävä yhtä toimitusta kotiosoitteeseen. Vielä tätä ei ole tapahtunut.

Ei ole todellista.

Siis mitä vittua? Minä ostelen tyhmänä poltettavia nikotiinivalmisteita laittomasti Kanarialta n. 1/10 osaan Suomen hinnoista. UPS on tuonut tavaran ohi Suomen tullin kiltisti yleensä tilausta seuraavana päivänä tänne. Kuski jopa soittaa, jos en ole kotona, ja jättää paketin rappusten alle. Välillä ovat jopa myyjäliikkeestä kyselleet tuliko varmasti perille, kun mun vastaanottokuittaus puuttuu. (ja muille köyhille tiedoksi: tuo vaatii Kanarialta osoitteen ja paikallisen luottokortin, toimitusosoite voi sitten olla mikä hyväsä).

No vielä vajaa neljä loskapaskaviikkoa, sitten voin Las Palmasissa käydä alakerran kioskista ostamassa tupakkani laillisesti 0,75€/aski parisen kuukautta.


t. hanu
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Keskiarvolla ei ole mitään väliä, kunhan sinua itseäsi kiinnostavat aineet sujuvat ja muut menevät läpi.

Kiitokset vinkeistä, otetaan vastaan. Toivottavasti tämä pitää jokseenkin paikkansa. Odotukset ovat korkealla äidinkielen suhteen, onneksi se onkin minulle tärkein ja kiinnostavin aine.

Koulumme opon sanat olivat taannoin rohkaisevia, kun sanoi, että minua kiinnostava urheilutoimittajan työ on saavutettavissa muutenkin kuin kulkemalla niitä tavanomaisia reittejä. Olen pohtinut niitä reittejä, joita voisi kulkea. Olen tykännyt tehdä juttuja niin, ettei tarvitse kuunnella mitä muut sanovat. Siksi freelancerien tekemä työ on aina kiinnostanut. Se on uniikkia.

Aikanaan kun tuli tälle palstalle rekisteröityä, olin täysi untuvikko. Muistan olleeni silloin paljon huonompi kirjoittaja verrattuna nykyhetkeen. Olen kehittynyt huimin harppauksin, kiitos siitä myös monille kanssakeskustelijoille. Täällä oppii argumentoimaan ja hyvistä kirjoittajista on ollut ilo ottaa mallia.

Sitä on tullut mietittyä, että miten ottaisi sen seuraavan askeleen. Voisi breikata ihan kunnolla urheilukirjoittamisen kartalle. Tätä tykkään tehdä ja tähän haluan panostaa. Kirjoitustyyliä ja tekstin ulkoasua pitää vielä hioa kohti täydellistä. Mutta tiedän, että minussa on vielä valtavasti lunastamatonta potentiaalia tähän touhuun.

Kyllähän suunnilleen siis tiedän mitä haluan tehdä. Tavoitteen saavuttaminen on asteen verran kinkkisempi homma. Se tässä vituttaa.

Se siitä, saunaan hikoilemaan loputkin vitutuksesta pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös