Vitutusketju

  • 10 540 440
  • 56 130

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei siellä vasemmalla kaistalla ollut yhtään sen enempää lunta kuin oikeallakaan. Aura-auto oli vieraillut sopivasti. En minäkään niin hullu ole, että ajan pöpperössä. Ajan siellä, missä on turvallisinta. Eilen puolen päivän aikaan se oli vasen kaista.

Sinä kommentoit hemmo_1973 viestiä, jossa hän kirjoittaa:

...eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle...

Kuvittelin, että keskustelimme tästä tilanteesta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sinä kommentoit hemmo_1973 viestiä, jossa hän kirjoittaa:

...eikös sieltä joku idiootti lähde ohittamaan siihen täysin lumen peitossa olevalla vasemmalle kaistalle...

Kuvittelin, että keskustelimme tästä tilanteesta.
Hei, ne molemmat kaistat olivat täysin lumen peitossa. Mutta aura-autosta johtuen kumpikin kaista oli samalla tavalla ajokelpoinen. Lunta tuli ylhäältä ja alhaalta ihan yhtäläisesti.

Ei kannata sitä paitsi kuvitella yhtään mitään. Minä sentään olin eilen kehätien liikenteessä. Mulla on siis täysi oikeus osallistua keskusteluun. Sinä tulit nähdäkseni vain taivastelemaan ja nussimaan pilkkua.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei, ne molemmat kaistat olivat täysin lumen peitossa. Mutta aura-autosta johtuen kumpikin kaista oli samalla tavalla ajokelpoinen. Lunta tuli ylhäältä ja alhaalta ihan yhtäläisesti.

Ei kannata sitä paitsi kuvitella yhtään mitään. Minä sentään olin eilen kehätien liikenteessä. Mulla on siis täysi oikeus osallistua keskusteluun. Sinä tulit nähdäkseni vain taivastelemaan ja nussimaan pilkkua.

Minä osallistuin keskusteluun talviajamisesta ja ihmettelin sinun perusteitasi kommentoidessasi hemmo_1973 viestiä. Hänen tapauksessaan vasenkaista oli täysin lumen peitossa ja häntä vitutti ohittelemaan lähtenyt auto.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä osallistuin keskusteluun talviajamisesta ja ihmettelin sinun perusteitasi kommentoidessasi hemmo_1973 viestiä. Hänen tapauksessaan vasenkaista oli täysin lumen peitossa ja häntä vitutti ohittelemaan lähtenyt auto.

Laitetaanpa nyt keskustelun lähtökohdat vielä varmuuden vuoksi tiskiin eli vitutuksen aihe oli nimenomaan se, että kun oikea kaista oli puhdas ja vasen kaista sattuneesta syystä täysin lumen peitossa, niin ohittaminen tällöin se vasemman kaistan kautta on idioottimaista liikennekäyttäytymistä. Näkyvyys menee - kyseisessä tilanteessa mulla oli 150 metriä väliä edelläajavaan ja siinä edellämenevässä autossa vielä takasumuvalo. Mutta näkyvyys hävisi totaalisesti kun se lumi alkoi sen ohittajan vuoksi pöllyämään.

Tänään, kun tiet olivat paremmassa kunnossa ja lunta ei juurikaan millään kaistalla, ohittavat eivät vituttaneet mua yhtään. Ja ohitinpa pari autoa itsekin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Talitintti hyökkäsi Punkaharjulla parin ihmisen kimppuun. Ja siitä tietenkin Iltasanomat tekee uutisen. Haistakaa ihmiset vittu, ja talitinteille lisää siemeniä ja talipalloja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Talitintti hyökkäsi Punkaharjulla parin ihmisen kimppuun. Ja siitä tietenkin Iltasanomat tekee uutisen. Haistakaa ihmiset vittu, ja talitinteille lisää siemeniä ja talipalloja.

Tämä. Miksi helvetissä nykyään pitää kaikesta raportoida lehtiin? Toki siitä on tehty liian helppoa nykyaikana, mutta en kyllä itse kehtaisi soitella lehtiin, jos kämmenelle mahtuva siivekäs käy käsiksi.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkein oikein. Linkki uutiseen tästä maailmaa järisyttävästä tapahtumasta.

Alas on uutisen kriteerit vajonneet, mutta näytti olevan IS:n verkkolehden toiseksi luetuin juttu. Tämä on varmaan se maailma, jonka sisältöä otsikot pyrkivät määrittämään. Voiko tuollaisen jutun kirjoittanut kutsua itseään toimittajaksi?
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Olotilaa riittää kuvaamaan yksi sana: Tylsyys. Odotin, että loman alkaminen on hieno juttu ja sitä se on ollutkin päällisin puolin. Kun SM-liiga palaa joulutauolta, niin eiköhän tämä iloksi muutu. Harrastuksetkin alkavat sitten ensi viikon puolella onneksi!
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Meidän taloudessa on vittu enemmän kuin yksi telkkari, ja vain siitä yhdestä tietystä näkyy maksulliset kanavat. Okei, tiedostan että sen telkkarin äärellä on mukavinta katsoa, kun se on hyvälaatuinen ja siinä on edessä mukavat sohvat, mutta jos joku Vietnam-elokuva näkyy toisestakin televisiosta ja haluaisin katsoa maksullisen puolen ohjelmaa niin ei vittu tarvitse ruveta hankalaksi. Totta kai minun pitää päästä katsomaan siitä televisiosta, jos muualta ei näy. Meidän perheessä ei näköjään liiemmin tunneta sanoja "kaikkia tyydyttävä kompromissi".

Ei hirveästi vituta, mutta kun siinä on päivän aikana mennyt jo useampi kiinnostava sivu suun. Ärsyttää ainakin.

Edit: eikö niitä telkkareita ole sen vuoksi useampi kuin yksi, jotta kaikki näkisivät haluamansa?
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Meidän taloudessa on vittu enemmän kuin yksi telkkari, ja vain siitä yhdestä tietystä näkyy maksulliset kanavat. Okei, tiedostan että sen telkkarin äärellä on mukavinta katsoa, kun se on hyvälaatuinen ja siinä on edessä mukavat sohvat, mutta jos joku Vietnam-elokuva näkyy toisestakin televisiosta ja haluaisin katsoa maksullisen puolen ohjelmaa niin ei vittu tarvitse ruveta hankalaksi. Totta kai minun pitää päästä katsomaan siitä televisiosta, jos muualta ei näy. Meidän perheessä ei näköjään liiemmin tunneta sanoja "kaikkia tyydyttävä kompromissi".

Heh. Tuttuakin tutumpi tunne. Pistää kyllä ärsyttämään tuo.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Voiko tuollaisen jutun kirjoittanut kutsua itseään toimittajaksi?
Kääntäen: voihan tällaista uutista klikannut todeta idiootiksi? "Toimittaja" saa palkan siitä, että imbesillit klikkailevat noita. Joten eikö se syy ole sittenkin klikkaajassa? Ettet vaan mennyt palstan termeillä ehken tutummin "trolliin"? Sitähän tuo otsikkohuoraus on, kuten täällä palstalla on jo vuosia toitotettu.

Vituttaa se, että joku oikeasti klikkaa iltapaskaa, iltapulua, maikkaria, nelosta tai mitään "viihteellistä" paskaa. Sillähän sitä paskaa saadaan lisää klikattavaksi!

Vielä enemmän vituttaa se, ettei kukaan näistä paskaa klikkailevista aio tehdä lupaustaan vuodelle 2013:"en ole enää niin vitun idiootti, että käyttäisin paskamediaa." Riittäisi, että edes aikoisivat lupauksessaan...
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kamat oli jo illalla laitettu eteiseen valmiiksi, luistimet, hanskat ja maila odottivat aikaisen aamuherätyksen aikaan houkuttelevasti eteisessä, kunnes vilkaisu ulos paljasti koko karmeuden eli 10cm uutta lunta ja taivaan täydeltä koko ajan lisää. Eipä tarvinnut lähteä paikalliseen kaukaloon tuossa kelissä.

Mentiin 24. päivän iltana lähikaukaloon pelaamaan. Otettiin omat lumikolat mukaan, koska tiedettiin, että kaukalolla niitä ei ole (ja jos olisi niin ne on lukkojen takana) kun traktorilla hoitavat jään siellä. Meni ehkä 15min ja saatiin toinen pääty puhdistettua, onneksi oli vain kevyttä puuteria sellainen 10-15cm, ja hyvät pelit pelattua.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kääntäen: voihan tällaista uutista klikannut todeta idiootiksi? "Toimittaja" saa palkan siitä, että imbesillit klikkailevat noita. Joten eikö se syy ole sittenkin klikkaajassa? Ettet vaan mennyt palstan termeillä ehken tutummin "trolliin"? Sitähän tuo otsikkohuoraus on, kuten täällä palstalla on jo vuosia toitotettu.

Voisi olla, jos olisin kyseistä linkkiä klikannut. Mutta ei; sitä en todellakaan tehnyt - pelkkä uutinen ko.lehden sivulla jo kertoi kaiken oleellisen ja se maininta suosituimmuudesta löytyi suoraan etusivulta. Mutta yhtä kaikki, eihän noita olisi jos kukaan ei niitä availisi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ei Varsinais-Suomi olisi kaivannutkaan sitä laivatilausta. Onneksi Kreikkaan voidaan jakaa rahaa.

Vapaavuori, Käteinen ja muut voivat nyt onnellisin mielin lähteä uuteen vuoteen ja miettiä ihan rauhassa milläs astalolla sitä Suomen kansaa seuraavaksi persraiskataan.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Juurihan hallitus säästi 44 miljoonaa euroa veronmaksajien rahaa, koska nyt telakkayhtiölle ei tarvitse maksella noita innovaatiotukia.

Ja minä kun vielä joskus olen äänestänyt Kokoomusta siinä uskossa, että puolue pyrkisi tosissaan edistämään työllisyyttä ja toimisi muutenkin elinkeinoelämän puolesta. Nyt on annettu vähän toisenlaisia näyttöjä. Vittu mitä paskaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juurihan hallitus säästi 44 miljoonaa euroa veronmaksajien rahaa, koska nyt telakkayhtiölle ei tarvitse maksella noita innovaatiotukia.

Ja minä kun vielä joskus olen äänestänyt Kokoomusta siinä uskossa, että puolue pyrkisi tosissaan edistämään työllisyyttä ja toimisi muutenkin elinkeinoelämän puolesta. Nyt on annettu vähän toisenlaisia näyttöjä. Vittu mitä paskaa.

Kokoomus ajaa ensisijaisesti Euroopan asiaa ja vasta toissijaisesti Suomen etua. Sääli, että järkevää vaihtoehtoa tälle ei ole.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokoomus! Me liputamme sinivalkoisin värein! Äänestä meitä! (vrt. Kreikan lippu)

Kokoomus! Vain homot ja köyhät kulkevat ristelyaluksilla! Me pelastamme Suomen niiltä!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
No joo, saanen esittää eriävän mielipiteen. Korealainen telakka, jonka työntekijöistä vain murto-osa on Suomalaisia. Esim: Hitsareita ei Turun telakalta taida löytyä kuin kaksi Suomalaista ja loput itänaapurista halvemmalla hankittuja.
Miksi valtion pitäisi tukea tätä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No joo, saanen esittää eriävän mielipiteen. Korealainen telakka, jonka työntekijöistä vain murto-osa on Suomalaisia. Esim: Hitsareita ei Turun telakalta taida löytyä kuin kaksi Suomalaista ja loput itänaapurista halvemmalla hankittuja.
Miksi valtion pitäisi tukea tätä?

Kotimaisuusaste kai 75-80%, eli mielipiteesi on rikki. Oliko oikein akateeminen tutkimus, jonka mukaan yksi telakkatyöntekijä "työllistää" 3-4 alihankkijan työntekijää, en muista tarkkaan.
 

scholl

Jäsen
Miksei katuja hiekoiteta. Lensin yöllä peilijäisellä jalkakäytävällä ilmaan sillä seurauksella että laskeuduin suoraan lonkkani päälle. Nyt on se ja toinen kämmenselkä todella kipeä. Oli kaiken lisäksi pitävät talvikengät jalassa, mutta ei tuollaiselle jäälle voi mitään, jos siinä ei ole hiekkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös