Vitutusketju

  • 10 540 971
  • 56 130

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu että pitikin ahnehtia ja laittaa "varma" Pelsujen voitto Ilveksestä jotta kerroin hilautuisi isommaksi lapulla. Hyvältähän tuo näyttikin kun menivät kahden maalin johtoon, mutta vittu mikä sulaminen! Jäi rahat saamatta saatana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jäi rahat saamatta saatana.

Näistä vituiksi menneistä vedoista saa aina jotenkin iloa elämään. Siitä vaan rahaa tuuleen saatana:)

Vituttaa ihmiset, jotka juoruavat paremman elämän toivossa. Sanon teille vitun luuserit..."kunhan kohdataan niin helähtää".
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Jokereilta en oikein mitään odottanut, mutta silti jäi kouraan pettymys. Urhon lähetys pätki, peli oli aikamoista skeidaa ja virheitä puski kuin viimeistä päivää. Noh, sentään tuosta sai vähän rahaa. Tosin muut yksittäisinä pelatut matsit kosahtivat: pitkän arvonnan jälkeen SaiPan voiton sijaan tuli pelattua tasuria ja hieman tavanomaista isommalla (siltikin pienellä) panoksella piti kuitata päivän kierros "nollille" Pelsujen voitolla. Olisikohan nyt ehkä tullut kympin verran takkiin, ei siinä mitään. Rahan sijaan vituttaa enemmän se, että sen ainoan kerran kun pelasi "varmaa" peliä niin Ilves meni voittamaan. Tuota ihmettä tuskin hirveän monta kertaa nähdään tällä kaudella.

Enemmän vitutusta aiheutta sitten toinen käsi. Tuota raajaa on kursittu kokoon metallilla, leikelty ja niin päin pois muutama vuosi takaperin. Nyt kuitenkin on jo pari päivää särkenyt aika hyvin tuota samaista kättä. Pieni pelko perseessä, että eihän vain täytyisi metalleja poistella kädestä tai tehdä muita suurempia operaatioita... Toivotaan, että alt klar ja kyseessä on jotakin ei niin vakavaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Vituttaa ihmiset, jotka juoruavat paremman elämän toivossa. Sanon teille vitun luuserit..."kunhan kohdataan niin helähtää".

Meh. Koita ymmärtää, että tuo on niille melkein ainoa keino saavuttaa sitä parempaa elämää. Jos pystyisivät muuhun, niin myös toimisivat sillä muulla tavalla. Kun kohtaatte niin älä heläytä niitä nekkuun, vaan olkapäälle silleen kannustavasti, ja toivota parempaa jatkoa.

Taas vaihteeksi selkärangan ja lapaluun välissä joku hermo kiukuttelee. Venyttelyllä ja kipulääkkeillä tuosta riesasta pääsee eroon, mutta ei tarpeeksi nopeasti. Kele.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
"Hyvä asiakkaamme, emme ole saaneet maksua erääntyneestä laskustasi."

Voi vittu. Kaksi viikkoa myöhässä. "Hauskaa" tässä on se, että seuraavan laskun olen jo maksanut, odottaa vain eräpäivää. Sählättyäni verkkopankin tunnuslukujen kanssa pääsen maksamaan laskun vasta huomenna. Voi vittu. Miten ihmeessä tämä on jäänyt maksamatta?
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
"Hyvä asiakkaamme, emme ole saaneet maksua erääntyneestä laskustasi."

Voi vittu. Kaksi viikkoa myöhässä. "Hauskaa" tässä on se, että seuraavan laskun olen jo maksanut, odottaa vain eräpäivää. Sählättyäni verkkopankin tunnuslukujen kanssa pääsen maksamaan laskun vasta huomenna. Voi vittu. Miten ihmeessä tämä on jäänyt maksamatta?

No mitäs helvettiä? Mulla on täällä aivan samanlainen tilanne käsillä.

Puhelinlaskusta siis kyse. Eilen maksoin pois tämän kuukauden laskun, jossa eräpäivä tämän kuun viimeinen, mutta tänään sitte tuli karhu laskusta, jossa eräpäivä oli viime kuun viimeinen päivä. Tuli aika shokkina, koska omasta mielestäni olen tuon maksanut,mutta ei ole kyllä tuollaista summaa tililtä lähtenyt.
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No mitäs helvettiä? Mulla on täällä aivan samanlainen tilanne käsillä.

Puhelinlaskusta siis kyse. Eilen maksoin pois tämän kuukauden laskun, jossa eräpäivä tämän kuun viimeinen, mutta tänään sitte tuli karhu laskusta, jossa eräpäivä oli viime kuun viimeinen päivä. Tuli aika shokkina, koska omasta mielestäni olen tuon maksanut,mutta ei ole kyllä tuollaista summaa tililtä lähtenyt.

No huhhuh. Aika erikoinen yhteensattuma. Mä olen kanssa ihan varma että olisin maksanut tuon laskun, mutta ilmeisesti se on sittenkin jäänyt yleisessä häslingissä maksamatta.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Mutupizzerioiden kaksoisstandardit vituttaa. Haen paikallisesta pitseriasta lätyn ehkä kerta viikkoon ja saan aina priimaa. Nimeäni eivät kuitenkaan tiedä. No soitin eilen että tilaan pizzan ja tulen hakemaan sen tunnin päästä.

Kun menin pitseriaan, iloinen tervehdys vaihtui kauhistuneeseen ilmeeseen kun sanoin että soitin aiemmin ja tulin hakemaan pitsani. Jo siitä ilmeestä näin että nyt tuli paskaa, omistaja näytti siltä että voisi vetäytyä maan alle. Kotona arvioni osui oikeaan, kun pitsassa oleva kinkku haisi aivan järkyttävän ummehtuneelle ja oli koostumukseltaa ihan eriä kuin aiemmin paikan päällä syödyt. Meni roskiin ja menettivät asiakkaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No huhhuh. Aika erikoinen yhteensattuma. Mä olen kanssa ihan varma että olisin maksanut tuon laskun, mutta ilmeisesti se on sittenkin jäänyt yleisessä häslingissä maksamatta.

Ei jumankauta, teille on tullut karhukirjeet! Ranteet auki, ei ole syytä elää!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hei tampio, mitä jos tehdään niin, että maksa sinä tuo lasku.
Sovitaan vaan. Maksa sä mun auto.

Kiwipilotille vain happea ja haleja. Oli kuitenkin huumoria ilmassa.

Edit: Ja juu, on joskus laskut menneet yli eräpäivän. Ketä kiinnostaa? Kaikki on kuitenkin maksettu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiitos, kiitos. Ja mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät, niin huumoria on pian ilmassa.
En tiedä, mitkä merkit tässä pitäisi pitää paikkansa. Tai jos mun vastaukseni on sinulle jotenkin ylivoimaista lukea nauramatta, niin ollos hyvä.

Kyllä te nyt ihan itse tämän teette puuttumalla jokaiseen mun viestiini ketjussa kuin ketjussa. Joten ihan rennosti nyt vaan. Mulla on ihan hyvä fiilis, kato.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Jos oikein ymmärsin, niin karhukirje ei vituta vaan se että se tuli yllättäen.

rautakansleri kirjoitti:
Kun menin pitseriaan, iloinen tervehdys vaihtui kauhistuneeseen ilmeeseen kun sanoin että soitin aiemmin ja tulin hakemaan pitsani. Jo siitä ilmeestä näin että nyt tuli paskaa, omistaja näytti siltä että voisi vetäytyä maan alle. Kotona arvioni osui oikeaan, kun pitsassa oleva kinkku haisi aivan järkyttävän ummehtuneelle ja oli koostumukseltaa ihan eriä kuin aiemmin paikan päällä syödyt. Meni roskiin ja menettivät asiakkaan.

Nämä ovat erikoisia asioita. Paikallisessa biljardipaikassa kohtelevat aina paikanpäällä hyvin ja palvelu pelaa. Kerran kuitenkin erehdyin soittamaan sinne, koska tiesin että perjantai iltana paikka on täynnä enkä turhaan viitsisi käydä kääntymässä. Vittu mitä paskaa linjan toiselta puolelta tuli, ja itse konkreettisessa mestassa kuitenkin tultiin taas iloisesti vastaan ja kyseltiin että otanko taas sen vakiopöydän. Olisiko siinä taustalla jotain sellaista, että kun löytyy jo maksavia asiakkaita niin mitäs turhaan tarjoamaan priimaa satunnaisille kävijöille. Ei huoratkaan anna parastaan niille jotka käyvät kerran kymmenessä vuodessa, ainakin luulisin näin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
En tiedä, mitkä merkit tässä pitäisi pitää paikkansa. Tai jos mun vastaukseni on sinulle jotenkin ylivoimaista lukea nauramatta, niin ollos hyvä.

Kyllä te nyt ihan itse tämän teette puuttumalla jokaiseen mun viestiini ketjussa kuin ketjussa. Joten ihan rennosti nyt vaan. Mulla on ihan hyvä fiilis, kato.

Se alkaa.

En voi sille mitään, että minua risovat lihavat lapset. Eivät lihavat lapset sinänsä tietenkään vaan lihavan lapsen konsepti, se että lapsi on erinäisten olosuhteiden takia lihava. Minua vituttaa lihavissa lapsissa aikuiset, koska he ovat vastuussa lapsen ruokailuista ja sokerilienten kittaamisesta ja yleensä siitäkin, että kersa ei liiku. Yleensä läskeillä lapsilla on myös läskit vanhemmat. Lihavaa lasta kiusataan, ja lihava lapsi ei pysy toisten perässä. Lihava lapsi on epävarma ja käyttäytyy oudosti, koska ei tiedä miten olisi hyvä käyttäytyä.

Disclaimer: jos lapsella on sairaus, joka aiheuttaa lapsen lihavuuden, niin se on asia sinänsä. Edelleen, ei sitä tosiaan voi tietää päältä, että onko lapsella sairautta.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nämä ovat erikoisia asioita. Paikallisessa biljardipaikassa kohtelevat aina paikanpäällä hyvin ja palvelu pelaa. Kerran kuitenkin erehdyin soittamaan sinne, koska tiesin että perjantai iltana paikka on täynnä enkä turhaan viitsisi käydä kääntymässä. Vittu mitä paskaa linjan toiselta puolelta tuli, ja itse konkreettisessa mestassa kuitenkin tultiin taas iloisesti vastaan ja kyseltiin että otanko taas sen vakiopöydän. Olisiko siinä taustalla jotain sellaista, että kun löytyy jo maksavia asiakkaita niin mitäs turhaan tarjoamaan priimaa satunnaisille kävijöille. Ei huoratkaan anna parastaan niille jotka käyvät kerran kymmenessä vuodessa, ainakin luulisin näin.

No jotain tällaista tuossa on pakko olla taustalla. Aina muuten on tullut priimaa, ja kun töihin ollaan tuolta tilattu, niin laatu on aina ollut 10+. Sit kun random-tyyppinä soittaa niin laitetaan halvinta kasaan. Vituttaa vielä siinä mielessä että tuolla on ollut kaupungin lähes parhaat pitsat.
 

StopTheRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No jotain tällaista tuossa on pakko olla taustalla. Aina muuten on tullut priimaa, ja kun töihin ollaan tuolta tilattu, niin laatu on aina ollut 10+. Sit kun random-tyyppinä soittaa niin laitetaan halvinta kasaan. Vituttaa vielä siinä mielessä että tuolla on ollut kaupungin lähes parhaat pitsat.

No ei saatana, ollaankoha me samassa työpaikassa? Sunnuntaina kävin pienessä darrassa syömässä pizzan eräässä pizzeriassa, josta tilaamme lätyt aina töihin silloin tällöin ja pettymys oli suuri. Töihin tilatessa lätyt tulevat aina helkkarin nopeasti ja ovat (lähes) kaupungin parhaita. Sunnuntaina kun kävin, niin ei saman pizzerian tekemiksi lätyiksi tunnistanut.. Nojoo, joka viikko tuolta kuitenkin joku tilaa töihin pizzaa ja silloin palvelu on kyllä pelannut loistavasti..
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Disclaimer: jos lapsella on sairaus, joka aiheuttaa lapsen lihavuuden, niin se on asia sinänsä. Edelleen, ei sitä tosiaan voi tietää päältä, että onko lapsella sairautta.
Koska Suomessa läskeys on lähes aina kiinni joko geeneistä tai harvinaisista sairauksista, voidaan todeta, että läskiper(s/h)eiden lemmikeillä on usein samat geenit kuin läskiper(s/h)eillä, sen verran lihavia kotieläimiä näillä nurkilla liikuskelee.

"Mustiiiiii, tse-tse, setä antaa herkkua...."

muaddib
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös