Vitutusketju

• 10 698 781
  • 56 253

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa, kun joillakin ihmisillä on joku pakonomainen tarve paukoa ilman syytä ihmisiä turpaan.
Sillä voi kuitenkin lohduttautua, että joskus tulee sellainen kaveri eteen joka pätkäisee takaisin ja hieman kovemmalla voimalla. Niin tuollaisille vatipäille yleensä tapahtuu. Mua vituttaa myös tarpeeton väkivalta.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Vittu, että osaa vituttaa. Lainasin kaverille kitaraa erääseen tilaisuuteen/kissanristiäiseen ja jätkä ei viitsinyt käyttää kitaralaukkua kuljettaessaan kepin paikanpäälle jonkun kaverinsa kyydillä. En tiedä miten tämä on edes onnistunut, mutta noustessaan autosta oli jotenkin saanut runtattua kitaran auoton ovea vasten sellaisella voimalla, että kaula poikki. VITTU!

Mitään rahaa tältä on turha odotella, vaikka lupasi (tietysti) korvata "kun saa rahaa". Tyhmä kun olen, en myöskään ole vakuuttanut tätä. Kitara oli OVATION 1769-ADII5. En edes viitsi sanoa paljonko tuo maksoi saatana ettei katkea viimeinenkin verisuoni päästä.

J.Petke

Jäsen
Sano jannulle, että saa tutkia mihin vakuutukseen hän pystyisi tuon laittamaan. Jos ei ole omia niin auton, juhlapaikan, vapaa-ajan tai johonkin muuhun.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos ei ole omia niin auton, juhlapaikan, vapaa-ajan tai johonkin muuhun.

Tuolta suunnalta on aivan turha odotella mitään. Saisi tämän kai jotenkin oman kotivakuutuksen piiriin ympättyä, mutta se edellyttäisi vakuutuspetosta. Olen siitä omituinen viheltäjä, että joku panee hanttiin kyseisen manööverin kanssa. Kiinnihän tuosta ei jäisi millään, mutta kyse onkin periaatteesta.

Kyllähän tuohon voi kaulan vaihtaa, mutta ei ole ollenkaan sama ja kitaran arvo (uudelleen myyntihinta) romahtaa aivan pohjalukemiin. Pitää nyt miettiä ja repiä hiuksia päästä.

HemmoP

Jäsen
Jos kitaranrikkojalla ei ole koti/vastuuvakuutusta, niin melko goodbye.

Auton, juhlapaikan tai "tai johonkin muuhun" vakuutukseen ei rikottu irtain tavara sovi kovin helposti. Jos sinulla on vakuutukset ok, niin kysy vakuutusyhtiöstä neuvoa. Voi olla, että sinun oma vakuutuksesi korvaa jos vakuutusyhtiö pystyy perimään vahingon "kaveriltasi" tai antaa oikeusapua kuinka periä vahingon aiheuttamat kulut pois, eli korjaus ja arvonaleneminen.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos kitaranrikkojalla ei ole koti/vastuuvakuutusta, niin melko goodbye.

En ole varma onko retaleella edes omia kalsareita, mutta minkään sortin vakuutusta ei ole. Siitä olen varma.

"Juhalapaikka" oli ihan yksityinen koti. Ristittävänä ei tosin ollut kissa, vaan ilmeisesti jonkun muksu. Eniten tässä vituttaa se, että retale on oikeasti aivan helvetin hyvä tyyppi ja oikein hyvä kaveri. Tiedän, että hän on todella pahoillaan tapahtuneesta ja kuinka vaikeaa hänen oli tulla asia minulle ilmoittamaan nenätysten. Ilmeestä päätellen odotti saavansa turpaansa.

Katsotaan miten saisi vahingot minimoitua. Ex:n äiti on vakuutusvirkailija (tms). Taidan kysellä häneltä hieman neuvoja josko jotain olisi tehtävissä.

Ps: Kiitos auttamisyrityksistä Petke ja Hemmo.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Kylläpä voi olla taas niin vitun vaikeeta! Eli eniten vituttaa oma asenne.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Woehan pinppi. Jokakeväinen katu- ja siitepöly yhdistettynä flunssaan aiheuttaa lievästi sanottuna aika paskan olon.
Vittu!

Lombardi18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Washington Capitals, Manchester United
Jo perinteeksi muodostunut kevät flunssa painaa kivasti päälle. Lämpöä se 37,5-38,5 kolmatta päivää putkeen lisäksi nenä tukossa ja kurkku kipeänä. Pää tuntuu sille kuin se voisi räjähtää minä hetkenä tahansa. Normaalia flunssaahan tuo on jota jokainen potee jossain vaiheessa, mutta ajankohta vituttaa joka vuosi yhtä paljon. Lisäksi vituttaa se fakta että flunssan tuloa on käytännössä mahdotonta estää. Vaatteita olen pitänyt vieläkin päällä ihan riittävästi, esim. pipot ja takit edelleen aina päälllä kun lähtee ulos. Silti vain jostain tämä vitun virus aina kaivautuu esille.

Tästä on hyvä lähteä valmistautumaan vapun viettoon. Saatanan saatana, että osaa ärsyttää.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Polvi vituttaa. Osgood Schlatter leikattu kesällä -07 ja ei hyödyttänyt yhtään mitään. Sitten vielä pisteenä i:n päälle talvella kiekko samaan polveen niin urheilu aika tuskaista kyllä. Tänään oltiin äijien kanssa höntsäämässä futista, niin normaalissa kuljetus/kynäys tilanteessa yhtäkkiä vaan napsahtaa, tuntuu että jotain olisi lähtenyt irti polvesta ja nyt hyvä että pystyy liikkumaan.

Ja kutsuntalääkäri antoi B-paperit kun ei kuulema ole C-papereille tarvetta, mitenköhän helvetissä pitäisi joku marssi suorittaa tai ryömiä metsässä kun ei voi olla edes polvillaan maassa?

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ja kutsuntalääkäri antoi B-paperit kun ei kuulema ole C-papereille tarvetta, mitenköhän helvetissä pitäisi joku marssi suorittaa tai ryömiä metsässä kun ei voi olla edes polvillaan maassa?

Itse pahan astman takia lusmuilin armeijasta pois käytyäni ekat parit kutsunnat ja vikalle kolmannelle kerralle heitin hieman liipalapaa lisää oikean astman päälle "henkisestä heikkoudestani" niin c-paperit tuli.

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Itse pahan astman takia lusmuilin armeijasta pois käytyäni ekat parit kutsunnat ja vikalle kolmannelle kerralle heitin hieman liipalapaa lisää oikean astman päälle "henkisestä heikkoudestani" niin c-paperit tuli.
Johonkin tälläseen luotan kyllä itsekkin, tai veljen kaverilla oli sama vaiva polvessa ja pääsi lopulta c-papereillla kotiin muutaman viikon palveluksen jälkeen.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Vituttaa oma laiskuus kouluduunien suhteen. Alkaa fysiikan opiskelu yliopistossa olemaan aika vitun kaukana, jossei edes lukion fysiikan kursseja saa laiskuuttaan hoidettua paremmin. Saatana.

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL

Tämä antaa vastauksen moneen kysymykseen.

Itseäni vituttaa tuon kälysen puhelimeni akun kesto. Miten voi akku loppua aamulla jos illalla ollut 75% jäljellä. Kaikkea näissä puhelimissa nykyään kehitetään, mutta tuo akun kesto ja toiminta puhelimena ei kiinnosta enää ketään.

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jep, näin armeijan turhakkeena jos ja kun olisivat kuitenkin heittäneet astman takia jossain vaiheessa pois niin miksi edes mennä sinne asti tuskailemaan oikeasti todella pahan astman takia. Henkisen puolen asiat ovat helvetin helppo heittää mukaan joita ei edes sen kummemmin tutkita. Olkootkin aika idioottimaista touhua itseltäni kun kusetin vakavassa asiassa.

Miksi edes selitin enempää? En tiedä.

Edit: Oma iphoneni on aivan paska, kaikki hienoudet suljettu pois ja silti akun kesto sama vakio paska.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Sitten vielä pisteenä i:n päälle talvella kiekko samaan polveen niin urheilu aika tuskaista kyllä.

Mulla on itseasiassa sama kestovitutus ollu jostain 14-15 vuotiaasta asti. Kavereiden kanssa oltiin höntsäilemässä ja sain polveeni pari vuotta vanhemman jannun lämärin joka tosin tuli tolpan kautta. Mitään suojia siis ei ollu käytössä. Vielä tässä kymmenen vuoden jälkeen tuo vihoittelee aina tasaisin väliajoin vaikka ei mitään sen kummempaa tekisi. En tiiä sit pitäiskö jossain vaiheessa säästää vähän rahaa kasaan ja marssia lääkärille kyseleen josko voisivat jotain tehdä asialle.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Vituttaa oma laiskuus kouluduunien suhteen. Alkaa fysiikan opiskelu yliopistossa olemaan aika vitun kaukana, jossei edes lukion fysiikan kursseja saa laiskuuttaan hoidettua paremmin. Saatana.
Voin tarjota hieman lohdutusta ja vähän jotain muutakin:
Fysiikka on erittäin epäsuosittu ala, joten sitä on todella helppo päästä lukemaan. Siis oikeasti lähes kuka tahansa lakin saanut voi päästä sisään.

Mutta - se ei tarkoita sitä, että ilman työntekoa pärjäisi sitten kun on päässyt sisälle. Aikoinaan lähdin itse soitellen sotaan, koska olin oman lukioni parhaita erityisesti matemaattisissa aineissa. Sluibailin ekan vuoden yliopistossa ja olin pohjasakkaa. Toisesta vuodesta eteenpäin tein myös töitä opintojen eteen, ja aloin pärjätäkin. Samalla ajatukset omasta erinomaisuudesta olivat kyllä karisseet matkan varrella.

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Aikoinaan lähdin itse soitellen sotaan, koska olin oman lukioni parhaita erityisesti matemaattisissa aineissa. Sluibailin ekan vuoden yliopistossa ja olin pohjasakkaa. Toisesta vuodesta eteenpäin tein myös töitä opintojen eteen, ja aloin pärjätäkin. Samalla ajatukset omasta erinomaisuudesta olivat kyllä karisseet matkan varrella.

Sama täällä. Omassa lukiossa aina taululla esittämässä laskelmiaan. Yliopistossa sitten ekan syksyn algebran luennolla puolitoista tuntia kuuntelin ymmärtämättä juuri mitään. Jotain homomorfeja ja renkaita ja kuntia ja ties mitä. Sitten viereinen kundi nostaa käden pystyyn ja toteaa luennoitsijalle, että eikö tohon tullut nyt virhe?
Oli aika orpo olo. Onkohan sittenkään mun juttu. Jälkikäteen sitten kuulin, että oli ollut historian hankalampia algebran kursseja. Kolmasosa oli läpäissyt kurssin. Minäkin reilulla 1-:lla. Max arvosana tällöin oli 3.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni vituttaa tuon kälysen puhelimeni akun kesto.
Sama juttu. Melkein aina loppuu kännykästä akku kun jonnekin lähdet. Ja tämän ison kosketusnäytön takia mä en aina ulosmennessä ota kännykkää ollenkaan mukaan, ellei sitä saa kätevästi esim. rintataskuun. Sekin hieman ärsyttää.

Tänä keväänä hommasin tän uuden kännykän. Edellinen oli viitisen vuotta vanha halppis, joka oli tosi kätevä esim. reissatessa. Monestikaan aamulla herätessä sitä ei muista ollenkaan miten on illalla kännissä kömpinyt baarista takaisin hotellille/hostelliin, ja jos on mukana esim. noin kymmenen euron arvoinen kännykkä ja kamerakin, niin sitä pystyi olemaan jotenkin paljon huolettomammin. Nyt on molemmissa vekottimissa satoja euroja kiinni, ja sekös väkisinkin hieman stressaa.

Ja tuleehan se jotenkin tosi nörttimäinen olo jos esim. metrossa ottaa tän kännykän esille. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy