Jumalauta! Vittu, kuka saatanan alhainen napanöyhtän ja pershien sekoitus on tästä vastuussa? Linnaan perkele loppuiäksi!
Menikö polvi, vai jotain muuta taas?
Jumalauta! Vittu, kuka saatanan alhainen napanöyhtän ja pershien sekoitus on tästä vastuussa? Linnaan perkele loppuiäksi!
Vituttaa tämä jokavuotinen palojen aiheuttaminen Venäjällä. Koko Pietari on turve-, pelto- ja metsäpalojen aiheuttaman savun peitossa. Kohta se savu on taas Suomessakin. Vittu!
Just joo. Litmanenhan itse pyysi, tai suorastaan vaati, että Lahteen pystytetään patsas hänen kunniakseen. Ja nimenomaan Lahti on se syy, miksi Litistä (isolla L:llä) tuli Suomen kaikkien aikojen futaaja, eiks je. Jos siellä ei saatana saada edes liigapaikkaa pidettyä, vaikka the Kuningas pelaa joukkueessa, niin ihan itse ovat kuoppansa kaivaneet. Olis aika paksua, jos Litmasen tasoisen futaajan pitäisi pelata uransa viimeiset kaudet jossain vitun divarissa.Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja.
...voisin itsekin joskus haluta moisen ihmeparantumisen...
Voisit vaikka linkittää kys.paskahousun touhut myös pomolle...
Voisit vaikka linkittää kys.paskahousun touhut myös pomolle...
Kerrotko vielä, miksi?
Mistä sitä kukaan tietää vaikka nuo kaverit olisivat soitelleet koko illan baarista sille jannulle joka makaa sängyssä kuumeen kourissa?
Jo paljon aiemmin kun tämän viestisi näin, niin mieleni minun jyrähti, että olet väärässä, huonossa mielessä, alentuneessa syyntakeisuudessa ja häpeäksi sinulle.Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja
Jos prkl on darra niin sitten ilmoitetaan suoraselkäisesti pomolle, että meni turhan pitkään ja nyt en pysty tulemaan töihin oksentelemaan! Ja tämän jälkeen kärsitään ne seuraukset jotka tuosta tulee!
Eihän tuosta ollut kyse. Ryyppääminen tapahtui vasta sen jälkeen, kun oli ollut poissa töistä.
No ihan vaikka siksi, että tuollaiselle itsekkäälle laiskalle paskahousulle ei pitäisi maksaa latiakaan liksaa kyseisestä päivästä! Ja perään shaatana kirjallinen varoitus luvattomasta ja aiheettomasta poissaolosta... Jos prkl on darra niin sitten ilmoitetaan suoraselkäisesti pomolle, että meni turhan pitkään ja nyt en pysty tulemaan töihin oksentelemaan! Ja tämän jälkeen kärsitään ne seuraukset jotka tuosta tulee!
Kyllähän suomalaisen suoraselkäisen työntekijän on koko elämänsä omistettava yritykselle ja vapaa-aikanakin mielellään voisi muutamia työjuttuja tehdä. Sairaslomalle ei saa jäädä jos ei ole pää irti sillä muutenhan pystyy kyllä ihan hyvin tekemään töitä.
Ja eikö tämä hemmo ollut nimenomaan eilen baarissa eikä työpäivää edeltävänä iltana?
Ryyppääminen tapahtui vasta sen jälkeen, kun oli ollut poissa töistä.
Eihän se nyt välttämättä noinkaan mene. Eihän tässä nyt edes selvinnyt se, että onko se ollut jossakin yökerhossa ympäripäissään ja tanssinut niska limassa aamuun asti vaiko esimerkiksi istunut pubin nurkkapöydässä seinää tuijotellen ja samalla juonut pari hassua kaljaa, joka nyt ei paljoa enempää energiaa kuluta kuin se, että jos kotona istuisi sohvalla kuumemittari perseessä ja katselisi telkkarista leffoja. Eihän tässä vissiinkään edes tiedä millaista työtä se tekee. Ja krapulan takiahan se siis ei ole ollut töistä pois. Ehkäpä se on esimerkiksi aamu seiskalta ollut kipeä, mutta ei enää esim. ilta kymmeneltä, eli 15 tuntia myöhemmin..Jos ei päivällä pysty tulemaan töihin, niin ei kyllä pitäisi illalla pystyä lähtemään ryyppäämäänkään.
vaiko esimerkiksi istunut pubin nurkkapöydässä seinää tuijotellen ja samalla juonut pari hassua kaljaa
Nyt facebookissa kiitellään kavereita ikimuistoisesta ja pitkäksi venyneestä baari-illasta
Ehkäpä se on esimerkiksi aamu seiskalta ollut kipeä, mutta ei enää esim. ilta kymmeneltä, eli 15 tuntia myöhemmin..
Ööö... Oletko ny ihan aikuisten oikeesti tosissas? Mielestäni litti (huom. pienellä kirjoitettu) teki itse ihan jumalattoman alhaisen teon lähtiessään pakoon Lahdesta kun oli ensin tiputtanut joukkueen divariin. Ei näin toimi oikea johtaja.
Lahti. Helsinki. Lahti. Lahti. Helsinki... Litmaselle ikuinen :keskari:
Hienoa jalkapallokulttuuria Lahdelta että keneltäkään ei hyväksytä tällaista sopuputkupallorahahuorausta!
Sillä voi kuitenkin lohduttautua, että joskus tulee sellainen kaveri eteen joka pätkäisee takaisin ja hieman kovemmalla voimalla. Niin tuollaisille vatipäille yleensä tapahtuu. Mua vituttaa myös tarpeeton väkivalta.Vituttaa, kun joillakin ihmisillä on joku pakonomainen tarve paukoa ilman syytä ihmisiä turpaan.