Vitutusketju

  • 10 567 592
  • 56 146

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hammassärky vituttaa. Perjantaina alkoi juuri "sopivasti" ja ainakin huomiseen pitäs taistella. Pala lähtenyt siis puremahampaasta ja nyt huomenna sitten heti aamusta soittelemaan aikaa, jos nyt edes onnistuu.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Kämppäkaverin (nainen) kans riideltiin pari viikkoo, vittuiltiin ja puukoteltiin selkään minkä ehittiin. Sitten pe-la yönä leves allekirjoittaneella pää. Olin illalla ollu kattomas peliä kaverilla ja tietty oli kalja maistunu, hermostuin yöllä ja nakkelin vähä tavaraa seinille (mm. lätkämaila) ja vähän tuli remppaamista. Nyt kun olin se joka räjähti niin oon tarinan pahis. Kaikki rikkoutunu lankeaa mun maksettavaksi ja uus kämppä pitäs löytää mahollisimman pikaseen, täällä nyt "hieman" tiukka tunnelma... viime yön punkkasin tädillä kun piti lähtä karkuun tätä tilannetta.

Tässä on pariin viikkoon tapahtunu kaikenlaista ja voin sanoa et tuo muija vie multa kämpän, rahat, kaverit, maineen ja mielenterveyden.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nyt kun olin se joka räjähti niin oon tarinan pahis. Kaikki rikkoutunu lankeaa mun maksettavaksi ja uus kämppä pitäs löytää mahollisimman pikaseen, täällä nyt "hieman" tiukka tunnelma... viime yön punkkasin tädillä kun piti lähtä karkuun tätä tilannetta.

Tässä on pariin viikkoon tapahtunu kaikenlaista ja voin sanoa et tuo muija vie multa kämpän, rahat, kaverit, maineen ja mielenterveyden.

Onko se jotenkin yllättävää että jos pistät kämpän remonttiin niin joudut myös sen maksamaan. Ainakaan tuosta ei sitä kuvaa saanut että kyseinen nainenkin olisi paikkoja rikkonut. Ja jännä juttu että on tiukka tunnelma, naiset kun tuppaa yleensä pelästymään riehuvia miehiä, monesti kun se seuraava rikottava kohde on se nainen.

Itsehän mokasit, eipä se humala ole mikään tekosyy riehumiseen.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Onko se jotenkin yllättävää että jos pistät kämpän remonttiin niin joudut myös sen maksamaan. Ainakaan tuosta ei sitä kuvaa saanut että kyseinen nainenkin olisi paikkoja rikkonut. Ja jännä juttu että on tiukka tunnelma, naiset kun tuppaa yleensä pelästymään riehuvia miehiä, monesti kun se seuraava rikottava kohde on se nainen.

Itsehän mokasit, eipä se humala ole mikään tekosyy riehumiseen.

Tottahan maksan kaiken ja oma oli moka. Harmittaa vaan kun ei pystytty puhumaan ajoissa näitä juttuja ni oltas vältytty monelta. Ja vituttaa myös ton ihmisen kaksnaamasuun ja se miten hän ei tuntunu kunnioittavan mitään mulle tärkeetä tai mua etes miehenä ja kämppiksenä.

Kieltämättä oon nyt aika klassinen tapaus; viinaa, kirves (lätkämaila) ja naiselle pitäny mennä riehuun. Onneks en koskenu kenneenkää ni ei mitään pahoinpitelykeissii voi tästä saaha aikaan.

Ainakaan tuosta ei sitä kuvaa saanut että kyseinen nainenkin olisi paikkoja rikkonut

Hän ja joku mulle tuntematon janari ilmeisesti kämppiksen kaveri koitti tulla sit mun huoneen ovesta läpi ja se on nyt aika murjottu ja vaihtoon menee.
 

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUU

Hatuttaa Spotifyn raivostuttavat mukahauskat Unibet mainokset. Puuväri vertauskuva, joku v*tun unibet mies ja se ärsyttävä lisää pyytävä "naisen" ääni. Ja sitten se hemsvetin mikrofonille pusun antava "Pelaajilta pelaajille" nainen... Pakko...saada...PREMIUM

Ja kyllä se Jonathan from Spotify:kin ärsyttää. Ja se ärsyttävä englannin lausuminen noissa mainoksissa. Sanokaa joku mikä niissä mättää!?

NP:Palvelemaan konetta
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja jännä juttu että on tiukka tunnelma, naiset kun tuppaa yleensä pelästymään riehuvia miehiä, monesti kun se seuraava rikottava kohde on se nainen.

Tästä tulikin mieleeni, että vituttaa oma eilinen riehumiseni uudehkon tyttöystävän edessä. Ikinä en ole naista lyönyt enkä voisi edes kuvitella koskaan niin tekeväni, mutta impulsiivisuuteni on sitä luokkaa, että tavaraa välillä hajoaa. Eilen vedin (täysin selvin päin) niinkin fiksusti, että erään puhelinkeskustelun yhteydessä teloitin pyykkitelineeni ja nakkasin kahvimukin toiselle puolelle huonetta. Tottahan se osui sitten riviin tyhjiä kaljapulloja ja siivoamiseksihan se meni. Noh, onneksi ei osunut ikkunaan.

Olin onneksi kertonut naiselle tuosta ongelmastani, joten ehkä hän ei siksi kummemmin pelästynyt. Antoi mun rauhassa rauhoittua, tarjoutui siivousavuksi ja totesi, että kannattais varmaan ostaa kaljaa tölkeissä.

Meikäläinenkin on näin "vanhemmiten" rauhoittunut aika paljon, mutta silti aika ajoin palaa lärvi nanosekunnissa ja ennen kuin edes ymmärrän, on jotain mennyt paskaksi. Kahvikuppeja, tuoppeja, puhelimia, kaukosäätimiä, mitä nyt käteen ekana sattuu osumaan. Ja kaikille neuvojille tiedoksi, että olen käsitellyt aihetta psykiatrini kanssa ja osaltaan jo oppinut elämään sen kanssa. Ehkäpä joskus nuo pimenemiset loppuvat kokonaan, koska ne ovat kymmenessä vuodessa vähentyneet murto-osaan entisestä.

Vituttaa se silti olla näinkin hermoheikko tietyillä elämän osa-alueilla.
 

Tollisko

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vituttaa suunnattomasti koska suuresti arvostamani Jouni Niemisen blogi on muuttunut jatkuvasti enemmän ja enemmän pikkupoikamaiseksi Sidney Crosbyn fanitus palstaksi.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Jukka Jalonen,

Mies, jolla on maailman modernein pelikirja.
Mies, joka häpäisee Suomalaisen maajoukkue jääkiekon.
Mies, jolla ei ole munaa vaihtaa maalivahtia tarpeen vaatiessa, vaan vasta 18-0 tilanteessa.
Mies, jonka toinen silmä kattoo vittuu ja toinen kattoo, josta johtuen "mies" ei tiedä itsekään mihin vittuun kattoo.

Kuten sivun yläpuolella jo sanottiin, HIUKSISTA VITTUUN.

Anteeksi ruma kielenkäyttö, harmittaa vain niin himpskatisti!!!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toivottavasti tulee, kelpaisi vaikka kesällä 2012 muutamaksi kaudeksi, ihan oikeasti.
Samat sanat. HIFK on ainoa liigaseura, jonka peräsimessä haluaisin Jalosen nähdä, jos ei palaa Kerhoon. Onhan siellä nytkin yksi, mutta se on oikeasti tämän ketjun otsikkoon sopiva juttu.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Varo, ettei siitä tule HIFK:in valmentaja jonain päivänä.

Toivottavasti tulee, kelpaisi vaikka kesällä 2012 muutamaksi kaudeksi, ihan oikeasti.

Kaiken tämän kruunaisi todella mottipäinen summa kyseisen kaverin palkaksi. Pakkaan lisäksi muutama Riku-Petteri Lehtonen ja Yorrick Treille niin a(i)vót (pellolle)! Johan olisi vitutuskäyrä korkealla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vituttaa saatanan isot sairaalalaskut mitä pukkaa tasaisin väliajoin postiluukusta. Toisaalta vituttaa myös oma terveydentila minkä takia joutuu tuolla vierailemaan säännöllisesti saatana, vaikka se on loppupeleissä yhtä paskan kanssa koska se ei muuta yhtään mitään..
 

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Vituttaa saatanan isot sairaalalaskut mitä pukkaa tasaisin väliajoin postiluukusta. Toisaalta vituttaa myös oma terveydentila minkä takia joutuu tuolla vierailemaan säännöllisesti saatana, vaikka se on loppupeleissä yhtä paskan kanssa koska se ei muuta yhtään mitään..
Samaa ongelmaa täälläkin. Maksaa aivan helvetisti ja jumaliste että tässäkin valtiossa hoidon saanti on monen mutkan takana. Tiesin jo joulukuussa itse mikä on ongelmani ja mitä sen parantamiseksi täytyy tehdä. Kolme kuukautta sitten kävin lääkärin pakeilla ja hän päätyi samaan lopputulokseen kuin allekirjoittanut. Sieltä ohjattiin erikoispoliklinikalle jossa tohtori Nönnönnöö totesi jälleen saman asian ja teki samat johtopäätökset, lasku 27,5 euroa. Katotaan nyt sitten parin kuukauden päästä kenen vuoro on seuraavaksi tilanne todeta. Opiskelijalla kun ei ole varaa yksityiseen.

Vituttaa myös (ilmeisesti) poskiontelotulehdus. Oireina on lähinnä väsymys ja pieni lämpö iltaisin, ongelmana on se kun ei pääse harrastamaan liikuntaa. Vittans mitä kitumista tämäkin. Huoh.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole tarkemmin perehtynyt AKT:n lakon syihin ja varmaankin lakkoilevat ihan aiheesta. Silti se vituttaa aivan saatanasti yrittää suunnitella omaa liikkumista, joka on täysin riippuvainen busseista. Joo, lakonalaisten linjojen aikataulut löytyvät kyllä kaupungin sivuilta, mutta miten noihinkaan sitten uskaltaa luottaa, kun sieltä kuitenkin löytyy erottamislausuma "LAKON AIKANA PYRITÄÄN LIIKENNÖIMÄÄN TÄMÄN AIKATAULUN MUKAAN.
POIKKEUKSET OVAT MAHDOLLISIA."


Myöhässäkään ei voi olla, joten kai se on sitten pakko lähteä tuntia aiemmin liikenteeseen, painimaan seisomapaikoista tottakai helvetin täysissä busseissa. Lisäksi illalla käyttämäni linja ei kulje ollenkaan. Vittu kun olis kesä, tai edes sellainen talvi, että fillari olisi vaihtoehto.

*edit*

Noh, asiaa tutkailtuani, onneksi asun Turussa. Monissa muissa kaupungeissa lakko vaikuttaa vielä paljon rajummin. Hajotkaa sinne, mä hajoan tänne.
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämähän on nyt sitten aivan väärä viesti, mutta nyt tuntuu niin hyvältä, ettei vituta ollenkaan. Ja jo kaksi päivää töissä loman jälkeen. Pienikin vilkaisu, tai hymy kuittaa kaiken. Jumalauta, U, taidat olla kusessa. Niin kuin oletkin. Anteeksi en kyllä pyytele.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ja turpaanhan sieltä tuli + McLean, Tuomainen, Aaltonen, Pettinen, Tikkanen, Kovanen.

Runkosarja on valahtamassa kauniisti kätösistä ja muuta en tältä kaudelta toivonut. Vittu minkä saatanan takia meille aina käy näin.

Vituttaa todella rankasti.

atioesh töqioaw34yt
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samma här.

Tuomainen - Mclean - Tukonen
Pettinen - Tikkanen (+ Aaltonen)

Tuostahan saisi moni joukkue ihan laadukkaan ykköskentänkin. Vaikka Nylanderin mailanisku oli vahinko ja Jalasvaaran taklaus oli puhdas, niin monta kertaa olen kerinnyt jo molemmat kiroamaan alimpaan helvettiin. Tottakai tämä loukkaantumissuma tuli juuri ennen pleijareita.

Kaiken lisäksi tyttöystävä kiukuttelee ja tenttiäkin hakkaa päälle. Elämä hymyilee.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Vittu, miksi meille aina käy näin, että joudutaan tyytymään runkosarjan kakkosijaan?

Eikö täällä nyt jumalauta saa piehtaroida vitutuksessa ja päästellä paineita pois ilman, että joku tulee ilmoittamaan, että nyt sua vituttaa kyllä väärin.

Meillä kusee kaudella aina joku asia, edellisinä kausina useampikin. Tällä kaudella näytti niin hyvältä, mutta sitten tulivat loukkaantumiset.

No nämähän tuossa edellisessä viestissä tulikin ilmi ja myös se, että toivoin sitä runkosarjan voittoa. Pitääkö näitä nyt selitellä.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikö täällä nyt jumalauta saa piehtaroida vitutuksessa ja päästellä paineita pois ilman, että joku tulee ilmoittamaan, että nyt sua vituttaa kyllä väärin.

Meillä kusee kaudella aina joku asia, edellisinä kausina useampikin. Tällä kaudella näytti niin hyvältä, mutta sitten tulivat loukkaantumiset.

No nämähän tuossa edellisessä viestissä tulikin ilmi ja myös se, että toivoin sitä runkosarjan voittoa. Pitääkö näitä nyt selitellä.
Sori KP, toisaalta ymmärrän turhautumisesi. Sillä yksi ihmiselämän lainalaisuuksista lienee se, että vitutuksen määrä on aina vakio. Joku asia vaan ottaa nuppiin niin pirusti. Ja se vaihtelee suhdanteitten mukaan. Tottakai olisi hienoa voittaa runkosarja, mutta 30 vuotta liiga-Lukon touhuja seuranneena en jaksa enää valittaa joka asiasta, varsinkaan tällä kaudella.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tottakai olisi hienoa voittaa runkosarja, mutta 30 vuotta liiga-Lukon touhuja seuranneena en jaksa enää valittaa joka asiasta, varsinkaan tällä kaudella.

Joo, kyllä täälläkin- todennäköisesti kolmen viimeisen kierroksen aikana- käsistä valahtava, varmalta näyttänyt runkosarjan voiton menetys vituttanee. Mutta kummasti se siitä laantuu kun miettii vuoden takaista play out helvettiä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
No mää nyt jaksan valittaa aina ja kovaa, kun Lukolla asiat menee jollain tavalla "huonosti", tai huonosti. Eiköhän näitä saarnoja saada vielä tällä kaudella tästä(kin) ketjusta lukea. :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös