Vitutusketju

  • 10 536 646
  • 56 130
Nyt vituttaa ja kovaa

Äidinkielen yhdeksännen kurssin novelliesseetä viimeistelin tuossa hetki sitten, mutta sitten kesken tuon hienon toiminnan kone alkaa hoputtamaan jotain päivityksiä. Siinäpä klikkaan painiketta "tallenna ja poistu", kun kerran kone menee jonkinlaiseen koomaan päivitysten ajaksi. Päivitysten jälkeen kuitenkin saan huomata, että koko teksti on kadonnut, vaikka tuota tekstiä olin jo useampaan eri otteeseen aikaisemmin tallennellut. Hienoa, että monen monen tunnin työ katosi ja huomenna on pakko työ palauttaa. Varmaan saa itseäkin taas syyttää, kun tikulle en kirjotusta ollut tallentanut jne. jne.. Aikaa toki on koko yö kirjoittaa uusi, joten ei tässä vielä mitään hätää...
 

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Vittu kun vituttaa tuo keli tuolla ulkona. Kävin lenkillä ja siellä sataa jotain lumen ja rännän sekasikiötä. Tulisi edes lunta vaikka metri kerralla, niin ei tarvitsisi miettiä lähteekö lenkille vai ei.
Tähän vielä isävainaan kommentein:
"Keli on kuin morsian, ja morsian on kuin petolinnun perse... Elikkä äitis"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo katselin uudestaan sen uusimman bondin, canal plussalla kun se nyt pyörii. Siis jo heti leffan alkuvaiheessa iski kauhea vitutus päälle. Ei ole bondi enää entisellään, vaan nössö tunteilija ja kaikkein pahinpana asiana nörtti. Siis joskus 60-luvullahan ne uudet laitteet ja keksinnöt olivat kovia juttuja, mutta nyt 2000-luvulla ne kaikki ipodit ja muut nörttimäiset vekottimet ovat äärimmäisen noloja ja säälittäviä. Niitähän käyttääkin vaan amisteinit ja finninaamaiset datanomit tai wannabee-finninaamaiset, ja muuan Bond, James Bond. Kova juttu. Seuraavassa bondissa se varmaan pelaa kengät ulisten sählyä lapa suorana ja harrastaa nettipokeria. Ja anna mä arvaan että sillä on päässä sellainen valkoinen lippis, jossa on tarra lipassa ja lippa suorana. Ja miten vielä sais guitarheron ja nightwishin siihen käsikirjoitettua.

Siis mä sanoin tän jo aiemminkin, mutta mun mielestä nää uudet bondit olis voinut tehdä vaikka jostakin toisesta agentista, esimerkiksi 006 tai 008. Tai sitten vaikka James Bond Junior tai jotain, bondillahan niitä naisia on aina ollut. Nythän noi uudet leffat ovat kuin perseenpyllistys vanhoille bond-faneille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaahas, Joko sä olet mä tai mä olen sä.
Tästä se selviää noin minuutin kohdilla.

Hauska juttu, että tällä hetkellä olo on taas liki normaali lievää tukkoisuutta lukuunottamatta. Jos kuitenkin huomisen treeneihin uskaltautuisin.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Koiranulkoiluttajat, katsokaa nyt vittu ettei se piskinne hyppää aggressiivisesti ihmisten kimppuun. Jos koiran lenkille vieminen on liian vaativaa, ei kannata pitää koiraa!

MACK
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Koiranulkoiluttajat, katsokaa nyt vittu ettei se piskinne hyppää aggressiivisesti ihmisten kimppuun. Jos koiran lenkille vieminen on liian vaativaa, ei kannata pitää koiraa!
Totta! Montakohan sataa kertaa on joku piski hyppinyt kohti, kun olen juoksulenkeillä käynyt. Viime lenkillänikin vaistomaisesti väistin kohden hypännyttä piskiä autotielle, huonolla tuurilla olisin nyt jonkun rekan keulakoriste. Etenkin näin pimeiden säiden aikaan tuntuu, ettei yhtään lenkkiä saa käydä, ilman, että joku saatanan karvahatun esiaste ole hyppimässä päin!

Eli pitäkää nyt saatana niistä kävelevistä karvaläjistänne kunnolla kiinni, perkele!
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Päivitin Nokian puhelimen ohjelmistot ku huvitti. Noh, päivitti ja kaupan päälle tyhjensi puhelimen muistin. Numerot ja kalenterimerkinnät lähti meneen. Varmuuskopioita ei tietenkään ole.

Hyvä minä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitin Nokian puhelimen ohjelmistot ku huvitti. Noh, päivitti ja kaupan päälle tyhjensi puhelimen muistin. Numerot ja kalenterimerkinnät lähti meneen. Varmuuskopioita ei tietenkään ole.

Jooh, kantapään kautta oppii... Itse tein saman, kun ensimmäistä kertaa päivitin E51:htäni. Kyllähän siinä varoteltiin, että ota ennen päivitystä varmuuskopio, mutta ajattelin olevan samaa ylivarovaista höpöhöpöä kuin jotain tietokoneohjelmia päivittäessä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Taas ja taas ja taas ja taas

Paluu töihin vapailta ja mukavalta ulkomaan reissulta, jonne lähdin innostuneissa fiiliksissä: ensi kertaa vuosiin tuntui, että tässä 70-lukulaisessa paskalafkassa voi oikeasti tapahtua isommassa mittakaavassa positiivisia muutoksia ja uudistuksia.
Viikon poissaolon ja muutaman pomon vuoronvaihdoksen aikana 360 astetta toiseen suuntaan ja 500 kilometriä takapakkia. Sama perseennuolennan, keskinkertaisuuden, pikkubyrokraattisen hierarkian ja yleisen jämähtäneisyyden suurten ikäluokkien puuhastelu jatkuu taas kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä päätetty. Kiitti vitusti, omatkin duunit kiinnostaa tällä hetkellä kuin kilo paskaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Jaahas, tais sanoo xbox työsopimuksensa irti. Tai ainakin se päätti ettei tänään tarvitse pelata, sen verta hienosti meni koko laitos pari kertaa jumiin. Vähän vaikuttas siltä että lämmöt nousee masiinassa liian korkealle, josta sitten seuraa tuo jumiutuminen. Liian hyvinhän tuo toimikin tähän asti.

Niin vitutuksenhan tässä luo tässä se, että olisi ollut ihan kiva pelata pari peliä lätkää ennen nukkumaan menoa. Mutta ei nyt sitten pelata saatana.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Eli pitäkää nyt saatana niistä kävelevistä karvaläjistänne kunnolla kiinni, perkele!
Tämän lisäksi vituttaa koiranomistajat jotka huutavat kaukaa kun piski rynnii kohti että ei se mitään tee. Koirilla kun nyt on tapana käyttäytyä vieraiden kanssa vähän eri tavalla. Useinhan ne eivät mitään tee, mutta esim. allekirjoittanutta on tuntematon koira purrut jalasta omistajan huutaessa taustalla että se on ihan kiltti eikä tee mitään pahaa.

Meillä on nyt pari kaverin koiraa hoidossa tällä hetkellä ja äsken kun tuolla kurapaskan seassa tallustettiin niin joku urpo piti lenkkipolulla piskiään vapaana, joka tietysti tuli moikkaamaan lajitovereita. Noh, hoitokoiristamme toinen on oikea kunnon natsi eikä suvaitse muita rotuja paitsi omaansa. Urpo omista ei tee elettäkään että ottaisi piskiään hihnaan. Huusiin siinä sitten että otappa koirasi nyt liekaan, johon vastaus oli että ei se mitään pahaa tee. Hyvä kuitata siihen että ei varmaan, mutta tää tekee, kun hoitokoira käy jo kohti piskin kurkkua ja melkein roikotan sitä ilmassa ettei pääse kimppuun.

Pidetään ne koirat kiinni ja kontrollissa saatana. Ääliöt.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Hyvät harrastelätkä reenit mutta mulla hajoaa selkä, ilmeisesti ylirasitusta ja paranee päivän parin rennosti ottamisella. Eli ei siinä mitään mutta kun pääsen kentältä koppiin...Ottaa rinnasta, syke ei laske, puuskutan kuin kiimainen spanieli. Meinasin jo että pitääkö tässä vittu soittaa hipille lanssi pihaan. Eikä siinäkään mitään. Tässä vitutti lähinnä se että kun kerrankin voisi pistää kohtauksen piikkiin kaiken huonon käytöksen ja sekoilun, ei naista missään kourittavaksi. Siis vituttaa naisten puuttuminen lätkäjengistä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
360 astetta toiseen suuntaan

Tota? Mites kun...? Nääähhhh... Kai tässä on kyseessä joku skeittiflippi tai jotain, mitä ei ihan arkijärjellä ymmärrä.

"Kauanko kestänee, ennenkuin valta on meillä 90-lukulaisilla, minulla, egollani ja minä-minälläni... Heitin heitä nakkimakkaralla; minimal understatement" (Uudistajaguru Tero Näverrin, PS 3/88)
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Paluu töihin vapailta ja mukavalta ulkomaan reissulta, jonne lähdin innostuneissa fiiliksissä: ensi kertaa vuosiin tuntui, että tässä 70-lukulaisessa paskalafkassa voi oikeasti tapahtua isommassa mittakaavassa positiivisia muutoksia ja uudistuksia.
Viikon poissaolon ja muutaman pomon vuoronvaihdoksen aikana 360 astetta toiseen suuntaan ja 500 kilometriä takapakkia. Sama perseennuolennan, keskinkertaisuuden, pikkubyrokraattisen hierarkian ja yleisen jämähtäneisyyden suurten ikäluokkien puuhastelu jatkuu taas kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä päätetty. Kiitti vitusti, omatkin duunit kiinnostaa tällä hetkellä kuin kilo paskaa.

Kehityksen kuolon spiraalia kuvaa toi 360°? Vähän kuin vetäis jotain vessanpöntöstä alas? Aina olen nämä asiat allekkain laskenut ja niin teen vastakin, ja jos haluat jotain nyt uudistaa niin täytäppä tuosta ensin lomake jolla anot ajan haastatteluun stana? Kaikillahan meillä on pyötäpuhelimet niillä pärjättiin ihan hyvin 90-luvullakin vaikka kännyköitäkin oli silloinkin?

Ainiin ja faksi laulaa. Sähköposti on niin epävarma väline?

Räjähtäisin minuuteissa. Vaikka varsinaisesti ei just nyt vitutakkaan.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Koiranulkoiluttajat, katsokaa nyt vittu ettei se piskinne hyppää aggressiivisesti ihmisten kimppuun. Jos koiran lenkille vieminen on liian vaativaa, ei kannata pitää koiraa!

MACK

Täysin samaa mieltä. Viime viikonloppuna seisoskelin parkkipaikalla ja yht`äkkiä juoksee kohti minua saksanpaimenkoira vapaana. Hitto, että tuli pelästyttä. Ja yleensähän tulee perään nämä omistajien "ei se mitään tee".

Perheessäni on myös iso koira, joten en pelkää koiria. Silti tilanne alkoi vituttamaan kunnolla.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Moniveto meni maalilla pieleen - K-Vantaa ei suvainnut edes tyhjään maalin pistää. Oikeastaan vähän harmittaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Moniveto meni maalilla pieleen - K-Vantaa ei suvainnut edes tyhjään maalin pistää. Oikeastaan vähän harmittaa.

Väkisinkin tuli mielikuva, että tuon rauhallisen harmituksen taustalla on ensin hakattu lekalla muutamat huonekalut pillupäreiksi, heitetty mikro, leivänpaahdin, telkkari ja eukon dildo ikkunasta huitinhelvettiin.

Vittu, kuka on minun rahat käyttäny perkele!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Väkisinkin tuli mielikuva, että tuon rauhallisen harmituksen taustalla on ensin hakattu lekalla muutamat huonekalut pillupäreiksi, heitetty mikro, leivänpaahdin, telkkari ja eukon dildo ikkunasta huitinhelvettiin.
Sitten on tuijoteltu lattiaa vaivaantuneena hetki, kunnes on ojennettu ryhti, suoristettu kaulukset ja rykäisty kurkku selkeäksi - isiä vähän harmitti.

Tuskin, mutta sama tuli mieleeni.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sitten on tuijoteltu lattiaa vaivaantuneena hetki, kunnes on ojennettu ryhti, suoristettu kaulukset ja rykäisty kurkku selkeäksi - isiä vähän harmitti.

Tuskin, mutta sama tuli mieleeni.

"Ja nyt isi menee nyt työhuoneeseen...isiä ei saa nyt häiritä, #korkki auki#"

Nojoo, vähän mautonta. Pahoittelen mjr:lle jo valmiiksi.


Itseäni harmittaa tämä harmaa ja sateinen sää. Viikko sitten oli ihan eri fiilis vaikka kipeänä olinkin. Kummasti tuo lumi valaisee pimeät päivät...no, toivottavasti ei menisi kauaa seuraaviin lumiin.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tota? Mites kun...? Nääähhhh... Kai tässä on kyseessä joku skeittiflippi tai jotain, mitä ei ihan arkijärjellä ymmärrä.
Kyllä mäkin sitä ihmettelin mutta sitten aukesi. Alkuperäinen viesti meni näin:
Viikon poissaolon ja muutaman pomon vuoronvaihdoksen aikana 360 astetta toiseen suuntaan ja 500 kilometriä takapakkia.
Eli ensin käännytään 360 astetta toiseen suuntaan (eli oikeaan tai vasempaan), joten ollaan samassa asennossa kuin lähtötilanteessa. Siitä sitten pakitetaan 500 km. Eli lopulta ollaan tehty hieno kevätjuhlaliike ja ollaan valmiita taas etenemään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitten on tuijoteltu lattiaa vaivaantuneena hetki, kunnes on ojennettu ryhti, suoristettu kaulukset ja rykäisty kurkku selkeäksi - isiä vähän harmitti.

ollaan näköjään tavattu rumat appivanhemmat nyt sitten... Ja on sanottu tahdon... Seuraavaksi mennään muka tupakoimaan vaikka oikea syy on oksentamisessa. Ja voi että kun sitä tuleekin! Siinä miettii kovasti, mitä tässä muka oksentaa kun hääyökin meni runkkaamiseksi ja muija itki kun ei saa enää pitää hääpukuaan enää ikinä päällä... Jaa... missä se mun kännykkä on? Missä lompakko? Ööh, tärkeintä on se, että puvun taskussa on viinaa, on tää NIIN kauheeta...Ahaa, taksikuski res.korpr.evp Rissanen Väinö on tuonut sen paikallisen hotellin respaan... Ihan vitun sama, mä tahon nukkua. Ensin pitää tosin käydä paskalla. Ohhoh. Voi tätä avioelämän riemua!!!
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kyllä mäkin sitä ihmettelin mutta sitten aukesi. Alkuperäinen viesti meni näin:

Eli ensin käännytään 360 astetta toiseen suuntaan (eli oikeaan tai vasempaan), joten ollaan samassa asennossa kuin lähtötilanteessa. Siitä sitten pakitetaan 500 km. Eli lopulta ollaan tehty hieno kevätjuhlaliike ja ollaan valmiita taas etenemään.

Jaa. Minulle "toiseen suuntaan" tarkoittaa alkuperäisestä suunnastani poikkeavan suuntiman ottoa. Olisi sitten kirjoittanut että pyöritään oman akselin ympäri vasemman tai oikean kautta. Mutta kuten sanottua, skeittislangia, skeittislangia.

Ei toi mua nyt niin kaameasti kuitenkaan riso.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Väkisinkin tuli mielikuva, että tuon rauhallisen harmituksen taustalla on ensin hakattu lekalla muutamat huonekalut pillupäreiksi, heitetty mikro, leivänpaahdin, telkkari ja eukon dildo ikkunasta huitinhelvettiin.

Vittu, kuka on minun rahat käyttäny perkele!

Joo, jos olisi seurannut tilanteita reaaliajassa niin olisi voinut olla vähän haastava paikka pysyä rauhallisena, mutta sitä en ikinä tee. Ei hymyilyttänyt tuo, että juuri siitä K-Vantaan viidennestä jäi kiinni, mutta eipä siellä näköjään ilman maalivahtia pelattu kuin alle puoli minuuttia. Mätkyjä tuli tänä vuonna hauskasti 1600e, joten ihan mukava potti olisi ollut. Enemmän kiroilin kesällä, kun Veto päätti jostain totaalisen käsittämättömästä syystä tehdä yli 14 juoksua Tahkoa vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös