Vitutusketju

  • 10 567 444
  • 56 146

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosikaudet välteltyäni maksukanavia avasin vihdoin kaksi viikkoa sitten Welhon M-paketin ja siihen Urhon päälle. Ja nyt Welho "haluaa kiittää minua" lähettämällä pitkäaikaiselle laajakaista-asiakkaalleen tarjouksen, jolla tuon saman paketin saisi kroonisesti 6 euroa halvemmalla kuukausihinnalla. Luonnollisesti koskee vain uusia tarjouksia. Haistakaa itte.

Epäilen kyllä, että siellä on vielä joku pikkupräntti joka estää Urhon liittämisen tuohon. Tässä tilanteessa melkeinpä toivon sitä.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Ja nyt Welho "haluaa kiittää minua" lähettämällä pitkäaikaiselle laajakaista-asiakkaalleen tarjouksen, jolla tuon saman paketin saisi kroonisesti 6 euroa halvemmalla kuukausihinnalla. Luonnollisesti koskee vain uusia tarjouksia. Haistakaa itte.
Soita asiakaspalveluun. Eivätköhän laske sinulle hintaa. Welho on aika joustava omien kokemuksieni mukaan. Itse olen useamman kerran soittanut ja sumplinut näitä "uusien tilaajien etuja" omiin soppareihini mukaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa kun ei saa nukuttua. Vasen lapa pistelee ja asiat pyörivät päässä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Eipä nukuta ei. Asiat pyörii päässä. Suhteessa vähän pieniä pulmia ja ne nyt vie unia vähän pois. Pieni asia (ehkä) mutta vituttaa silti.
 

Smegoul

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aivan järjetön vitutus tuon formula bannerin ansiosta. Joka kerta kun erehtyy vetämään hiiren siitä yli niin johan brawni kiertää 10000rpm "FFFIIUUUUUU" Kiristää pantaa....
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Vituttaa Karman-laki. Tullu huudeltua joka puolella, että "Jaanne Ooojanen, reisi vammanen" ja heitettyä läppää. Mites sitten Määttäselle kävikään... Noh, onneksi se Genoway tulee 10 pelin päästä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kaksi sanaa, tai oikeestaan kolme. Matti vitun Vanhanen. Eikö paskalla ole mitään rajaa?? Eikä duunin takia voi edes tukkia korviaan sonnalta, vaikka mieli jo tekisi.
 

Koivistoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
K.Lehtonen, Ovetshkin, KalPa
Vituttaa mtv3 uutisointi asioissa. Otsikossa sanotaan, että "Selänne ja Koivu pelaa nhl minimipalkalla, "Outo palkkakuoppa" " ja olin et mitä ihmettä, joku kriisi??! Sit menin katsomaan tarkemmin nii monta miljoonaaha noi vieläkii tienaa. Vittu. Kerrottu jo ajat sit noi palkat. Nyt pitää sit viel mainostaa et minimipalkal.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Vituttaa eräs tälle palstalle kirjoitteleva puusilmä. Vänkää asiasta ku asiasta vastaan, ja tuntuu olevan sen verran tosissaan, että en haluaisi livenä moisen kanssa edes puhua.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Vituttaa Suomalaiset auton myyjät. Vaihtokaupassa myyjän oma auto on täysin sen arvoinen kun pyytää, mutta mun auton pitäisi olla tuhansia halvempi pyyntiäni. Eihän se nyt vittu niin mene!!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Välillä hieman ärsyttää se, kun tossa jatkoajan etusivulla olevista jutuista paistaa toisinaan läpi muutamien keskustelupalstalle kirjoittavien mielipiteet. Tai siis oikeastaan enemmänkin se, että niitä keskustelupalstalle kirjoittavien mielipiteitä yleistetään vähän liikaakin niissä ja puhutaan yleisesti jonkun tietyn joukkueen faneista. Monesti kun tuntuu noita liigajoukkueiden ketjuja lukiessa, että niihin kirjoittavat vain ne, jotka ovat lähteneet mukaan siihen keskustelupalstoille tyypilliseen hieman lapselliseen sisäpiirivitsailuun, ja saman mielipiteen toistamiseen muiden kirjoittajien kirjoitusten innoittamina. Kuitenkin esimerkiksi hallilla kuulee usein faneilta aivan erilaisia mielipiteitä kuin mitä on valloillaan täällä jatkoajan keskustelupalstalla, HIFK.ta siis eritoten tässä tarkoitan. Juuri nyt tossa etusivulla ei ole mitään sellaista kirjoitusta johon viittaisin.
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Ei perkele! Komea voitto ManU:sta oli jo hanskassa, niin eikö tuo vitun Anton Ferdinandin pitänytkin mennä tekemään yliajan loppumetreillä oma maali. Aiempina kausina tasuriin olisi voinut ollakin tyytyväinen ManUa vastaan pelatessa, mutta tällä kaudella se on pettymys. Vitunvitunvitunvitunvitunvitunvitunvittu! Ärgh!!!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rosa Meriläisen "nauru" Uutisvuodossa. Tuon tapaista ääntelyä kuulee yleensä korkeintaan kanalassa ja sielläkin vähemmän rasittavana versiona.
 

d2uce

Jäsen
Rosa Meriläisen "nauru" Uutisvuodossa. Tuon tapaista ääntelyä kuulee yleensä korkeintaan kanalassa ja sielläkin vähemmän rasittavana versiona.

Toiseksi vieraaksi kun olisi laitettu Vappu Pimiä, niin studiohan olisi ollut tulvillaan naisellista kikatusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voi vittu, jäi koko Uutisvuoto kahtomata kun juopottelen ja katon futista. Vieläkö se tulee maanantaina uusintana kuten ennen?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oliko liian hyvä vastustajaksi? Tuukkahan on aina osannut ärsyttää ja joskus osaa jopa pelata.
Mutta onko Tuukka joskus osannut olla taklaamatta vastustajaa päähän?

Itseäni ei nyt vituta mikään. Todella monikin asia harmittaa, mutta niille ei voi mitään. Yleensäkin minulla on tapana käydä harmittavat asiat läpi pääni sisällä ja miettiä niihin syyt. Toki joskus olen lipsunut tästä.
 

Mig428

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta onko Tuukka joskus osannut olla taklaamatta vastustajaa päähän?
Tuukka taitaa pitää piikkipaikkaa päähänkohdistuneiden taklauksien tilastoissa. Asian tekee oudoksi se, että normaalisti tuolla varrella ei kovinkaan usein yllä edes vastustajan nuppiin. Herääkin kysymys, hyppääkö Tuke taklaustilanteissa?
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Vituttaa oma saamattomuus ja helvetin huonot nallekarkit. Ei onnistu taas mikään. Vielä kun Kimi jää lähtöruutuun Suzukassa ja JYP purkaa Kariyan sopimuksen on arkku naulattu. Kaikki muu onkin jo mennyt mäkeen minun osalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös