Siinä tapauksessa kannattaa olla tyytyväinen, ettet kärsi visvasyylistä tai vaikkapa virtsatientulehduksesta.Kutsun itseäni tästä lähtien herra kuumeeksi.
Siinä tapauksessa kannattaa olla tyytyväinen, ettet kärsi visvasyylistä tai vaikkapa virtsatientulehduksesta.Kutsun itseäni tästä lähtien herra kuumeeksi.
Yhteys saman tien työsuojelupiiriin ja mittaukset käyntiin. Iso ratas pyörähtää tuota kautta liikkeelle.Vituttaa nykyinen pomo. Työporukka sairastaa ja oireet viittaavat homeongelmiin ja työpaikalla haiseekin vanha kellari tietyissä kohdissa. Yksi kohta rakennuksesta jouduttiin purkamaan ja korjaamaan jolloin selvisi, että lattian alla olevat laudat olivat aika mätiä ja tuo on taatusti sama juttu muissakin rakennuksen kohdissa.
Rakennus menee purkuun parin vuoden päästä mutta kaksikin vuotta on aika pitkä aika. Nyt ilmeisesti isommat pomot tajuavat kuinka vakavasta aiheesta puhutaan ja jotain alkaa ilmeisesti tapahtumaan.
Yhteys saman tien työsuojelupiiriin ja mittaukset käyntiin. Iso ratas pyörähtää tuota kautta liikkeelle.
Päivää ennen reissua saapuu tekstiviesti: "Voi paska. Taitaa alkaa menkat. Niiden piti alkaa vasta viikon kuluttua".
Vittu.
Ei vittu.
Voi jumalauta, perse ja kuudet kivekset.
Saatana.
Luontoäiti, minä vihaan sinua.....
Mitä tai ketä tuo nyt haittaa? Anna palaa vaan!
Niin no, ei tuo minua haittaisi, mutta naisihmiset tuppaavat olemaan joskus vähän toimintaan haluttomia "sinä aikana kuukaudesta".
Niin, jotkut naiset näin toki toimivat. Jollei naisellasi ole ollut taipumusta tuollaiseen, niin ei kai siinä sitten mitään hätää ole.
Niin no, ei tuo minua haittaisi, mutta naisihmiset tuppaavat olemaan joskus vähän toimintaan haluttomia "sinä aikana kuukaudesta".
Lohdutuksen sanana kerron, että tämä on hyvin yksilöllistä, ja joillakin vastakkaisen sukupuolen edustajilla halut ovat tuona aikana nimenomaan "tapissa". Oman kokemuksen mukaan useimmalla. Se on sitten eri asia, haittaako tuo omaa suoriutumista.
Koulutuskysymys. Annahan kun setä neuvoo. Keskustelun tulee kulkea näin:viestejään tulkiten kyseinen naisihminen ei taida kuulua kuukautistenkin aikana jörnivään koulukuntaan.
Koulutuskysymys. Annahan kun setä neuvoo.
Niin ja jos on vakituinen parisuhde niin ehdota toki pillereiden aloittamista. Ainakin meikäläisen tyttöystävä, joka siis on pillerikuurilla, osaa sanoa kärjistetysti tunnin tarkkuudella että koska tulva alkaa.
Tämä on ehdottomasti kokeilemisen arvoinen suunnitelma. Dänks.
En sitten tiedä, kannattaako noin puolentoista minuutin suorituksen valmisteluun käyttää useita tunteja (tupakit laskettu mukaan).
Samaa mieltä. Itse tunnen enemmän miehiä, jotka tuona hetkenä eivät olekkaan niin innostuneita tai kertovat sitten jälkeenpäin järkyttyneinä ja pikkupäissään miten jollain oli ollu menkat. Henkilökohtaisesti ei ole haitannut ollenkaan.