Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Minä itse ja se että menin sokeasti luottamaan AC Ouluun. Rahat ois kyllä kelvannut. Toivottavasti ette nouse koskaan liigaan saatanan petturit.
 
Voi vittu kun osaa vituttaa. Mulle ollaan velkaa noin 200 euroa, mutta tuntuu että ei edes oteta tosissaan niitä velkoja. Peräti 20 euroakin tuntuu olevan liian vaikeaa maksaa! Aina vain pitkitetään maksamista. Vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mulle ollaan velkaa noin 200 euroa, mutta tuntuu että ei edes oteta tosissaan niitä velkoja.
Jos satut joskus saamaan ne rahasi - en usko, että saat, ellet keksi jotakin radikaalimpaa velanperimistapaa - niin älä vain mene jollekin tytölle sitten antamaan niitä rahoja tai muuten menet ns. ojasta allikkoon.
 

d2uce

Jäsen
Voi vittu kun osaa vituttaa. Mulle ollaan velkaa noin 200 euroa, mutta tuntuu että ei edes oteta tosissaan niitä velkoja. Peräti 20 euroakin tuntuu olevan liian vaikeaa maksaa! Aina vain pitkitetään maksamista. Vittu.

Päädyit sittenkin käteisvaihtoehtoon, etkä saanutkaan vastakaikua?
 

Lättykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dayton Bombers
Voi vittu kun osaa vituttaa. Mulle ollaan velkaa noin 200 euroa, mutta tuntuu että ei edes oteta tosissaan niitä velkoja. Peräti 20 euroakin tuntuu olevan liian vaikeaa maksaa! Aina vain pitkitetään maksamista. Vittu.

Ei näin Jomppa! Sullahan piti mennä henkilökohtaisesti neidon oven taakse toimittamaan rahat eikä tipauttaa niitä seteleitä postiluukusta ilman mitään saatekirjettä. Alasti rahat ojentamalla olisi ollut myös huomattavasti suurempi mahdollisuus saada pitää rahat.

Tekemällä oppii, sanotaan. Ensi kuun palkan käytätkin sitten vahingosta viisastuneena paremmin ja toimitat sen tytölle munan ympärille rullattuna. Kyseinen neito hoksaa todennäköisesti myös silloin, että sinä toimitit sen edellisenkin rahalähetyksen. Kyllä on kumma jollei silloin rakkaus roihahda.
 
Ei todellakaan näin, saatana. Ei olis pitäny mitään rahaa lähettää, mutta en voinut millään vastustaa kiusausta. Kun mä olin varma että... no kyllä te pojat tiedätte nämä jutut.

Seuraava vitutuksen aihe on muuten mukahauskat kirjoittajat, joista en näytä pääsevän millään eroon. Miten sattuikin just nyt mieleen..
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
... josta tullaan seuraavaan vitutuksen aiheeseen eli siihen, että olen nykyisin niin kovin suosittu.

Oot jatkoajan oma Tuksu :)

Ei Jompalla olis olis veljeä? Voisitte tehdä yhdessä kaikkea jännää (esim "tanssia") ja raportoida niistä jatkuvasti.

No ei vaan, toivottavasti saat pian naishommat raiteilleen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei todellakaan näin, saatana. Ei olis pitäny mitään rahaa lähettää, mutta en voinut millään vastustaa kiusausta. Kun mä olin varma että... no kyllä te pojat tiedätte nämä jutut.

Seuraava vitutuksen aihe on muuten mukahauskat kirjoittajat, joista en näytä pääsevän millään eroon. Miten sattuikin just nyt mieleen..

Kuinka trolli sä olet? Lähetitkö sä nyt ne rahat vai et? Vai tarkoititko, että sun ei olis pitänyt täällä edes ehdotella leikilläsi rahan lähettämistä tytölle? Päätä jo!

Eihän se mikään velka ole, jos jollekin isket huntit kouraan.

Nyt mua vituttaa Johanna Tukiainen ja Trolli-Jomppa, joka ei edes ole kovin hyvä siinä, mitä sitten yrittääkään. Mä melkein toivon, että Jomppa_Koo lähetti sen runonsa sille tytölle, vaikka muuta ohjeistettiinkin. Toisaalta toivon tietenkin, että saisi tunteilleen vastakaikua. Mutta toisaalta taas ilkeämpi puoli minusta toivoisi hieman, että tyttö ei Jompasta kiinnostuisi, sen verran puupäästä kaverista näyttää olevan kysymys. Joissain asioissa kannattaa uskoa kokemukseen ennemmin kuin yrittää päteä omilla naurettavilla jutuillaan. Kaikkea hyvää ja muuta sellaista.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei todellakaan näin, saatana. Ei olis pitäny mitään rahaa lähettää, mutta en voinut millään vastustaa kiusausta. Kun mä olin varma että... no kyllä te pojat tiedätte nämä jutut.


Ei tää voi olla vaan totta. Tää on oikeesti tän vuoden pahin Jatkoaika-kusetus, Jomppa_Koo vie kaikkia meitä tällä keksimällään jutulla 6-0. Hetken aikaa mäkin uskoin että joku vois olla tosissaan ja lähettämässä rahaa jollekin muijalle mut onneks nyt tajusin että mua on kusetettu.


ps. Jomppa_Koo, oikeesti jos sen teit niin melkein suosittelen kääntymistä munkiks tms.
 

tutzba

Jäsen
Jomppa_Koo vie kaikkia meitä tällä keksimällään jutulla 6-0.

Juttelin erään jatkoaikalaisen kanssa pari päivää sitten ja totesin, että Jomppa_Koon tarina ei voi millään olla totta. Tämä toinen kaveri sanoi, että kukaan ei voi keksiä tuollaista tarinaa pelkkänä kusetuksena. Silloin uskoin viisaamman puhetta, mutta enää en tiedä, olenko asiasta niin varma.
 
Siis mitä vittua täällä nyt riehutaan ja panikoidaan? Tuo mun heittohan oli vaan sarkasmia nimimerkkien d2uce:n ja Lättykiekon kirjoituksia kohtaan. Nyt meni porukka helppoon. Eli en ole lähettänyt vielä mitään.

Toistetaan taas se sama mikä on sanottu jo moneen kertaan: En ole trolli. Uskokaa nyt, saatana!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sinut tietäen tuo on sarkasmia. Toivot oikeasti, että mokaisin koko jutun enkä sais koskaan naista. Potkit jutuilla päähän minkä ehdit. Kiitos tuesta.

No olihan tuo sarkasmia...oppi on mennyt perille. En kuitenkaan toivo kenenkään yksinäisyyttä eli siinä haukkasit kakkaa. Olenhan kuitenkin aikuinen ihminen.

Ja jos ajattelet ihan oikeasti, että näillä jutuillasi saat täältä järjestään tukea niin taas...wrong!

Enkä potki jutuillani ketään päihin. Jos kirjoittaa tänne niin saa tyytyä kaikenlaisiin vastauksiin...laidasta laitaan. Jos tämä häiritsee niin sitten ei pidä näistä asioista täällä keskustella julkisesti. Saitko...?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa mustunut/murtunut varvas,

Mukavaa että jollain muullakin... Lompakkoani en kyllä saanut varastutettua ja tuon varpaanikin mursin ihan selvin päin. Koko viikonloppu jalkeilla ja ihan liian paljon kävelyä, joten nyt on kyllä ihan vitun kipeä ja sanoisinko että aika värikäs tuo varvas.
 
Ja jos ajattelet ihan oikeasti, että näillä jutuillasi saat täältä järjestään tukea niin taas...

No kyllä mä olisin toivonut vähän enemmän respectiä tähän suuntaan. Ajatelkaas nyt. Mä oon miettiny pitkään mitä mä teen asian kanssa. Nyt mun suunnitelma on valmis, enää pitää vain toteuttaa se. Ajatelkaa jos se nainen sais tietää mitä mä sen takia oon valmis tekemään. Siis kaikki nuo kirjoitukset tuolla jne. Se voi olla, että se tykkäis tai sitten ei. Ja te vaan vittuilette asiasta, ei näin!
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No kyllä mä olisin toivonut vähän enemmän respectiä tähän suuntaan. Ajatelkaas nyt. Mä oon miettiny pitkään mitä mä teen asian kanssa. Nyt mun suunnitelma on valmis, enää pitää vain toteuttaa se. Ajatelkaa jos se nainen sais tietää mitä mä sen takia oon valmis tekemään. Siis kaikki nuo kirjoitukset tuolla jne. Se voi olla, että se tykkäis tai sitten ei. Ja te vaan vittuilette asiasta, ei näin!

Kyllä ainakin täältä löytyy yksi joka on oikeasti sun tukenas! Nyt vain toimintaa kehiin!
 
Toivottavasti suunnitelmasi onnistuu...

Se pitää sanoa tähän, että jos ei onnistu, niin saatana mä oon ainakin yrittäny! Siitä pitää kai olla jo ylpeä, että on yrittäny saada naisen, joka on muuten aikas hyvännäköinen. Sitten jos se ei halua puhua mulle, niin lopuksi voi toki paljastaa mitä mä olin valmis tekemään sen eteen. Eli siis nuo kirjoitukset tuolla toisessa ketjussa. :) Pyydän että mietitte vielä noita trolli-Jomppa syytöksiä, koska enhän mä niin pimeä tyyppi ole, että huutelisin jonkun tytön perään ihan vain huvikseni. Ja vielä helvetin suositussa ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös