Vitutusketju

  • 10 549 590
  • 56 138

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa nuo, jotka olettavat, että jos kirjoittaa kalsarikänniketjussa, niin kyseessä ovat tietysti eräiden suppean mustavalkoisen maailmankuvan taikalasien läpi katsovien mielestä alkoholinkäytöllään rehentelevät lapselliset alkoholistit.

Onhan se hirveää, ettei lähde baariin vaan juo kotosalla ja samalla juttelee palstaveljien ja -siskojen kanssa. Ei muuta kuin AA-klinikalle kaikki nikit sieltä. Kyllä suomalaisen pitäisi osata juoda entisajan tapaan pimeässä mökissä yksinään juttelematta kenellekään, vain ladattu haulikko kaverinaan, jolla saisi sitten jurrissa ajaa perheensä hankeen tai lahdata naapurit tai itsensä. Höpötystä tuommoinen internet-keskustelu, vieläpä humalassa, hyi hyi.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ite olen huomannut myös sen, että nämä hehkuttajat ovat aika harvoin edes missään kaatokännikunnossa, mutta puheet ja todistelut sitten ovat kaksi kertaa kovemmat kuin muilla. Kai näitä voisi kutsua wannabe-alkoholisteiksi.

Olen tämän saman asian huomioinut, ja ketjun aiheeseen liittyen, vitutusta on ollut ilmassa, kun on lähtenyt kaatamaan näiden "tosikännääjien" kanssa.

Putoavat kelkasta yleensä nopeasti, ja sitten selittävät Facebookissa taas seuraavana päivänä kuinka kännissä sitä oltiinkaan.

Amatöörit.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Suoraan sanottuna vituttaa tämä, että mikä vitun tarve jengillä on todistella sitä, että on dokaamassa tai, että on ollut jurrissa. Siis aikuiset ihmiset, ei mitkään teinit. Joku Facebook on aivan kauheaa luettavaa, kun jengin pitää tuoda esille sitä, että "Tulihan taas oltua aivan vitun jurrissaaaaa" "Piti mennä parille, mutta alkoholisti kun olen niiin tuli oltua vitun jurrisssaaa taaaaas" Varsinkin naisilla tuntuu olevan kova todistelemisen tarve tämän asian suhteen.

Tässä on kyllä toisaalta ihan asiaakin ja samoja asioita olen itsekin ihmetellyt.

Ihmettelen nimenomaan sitä, että ihmisillä on juuri tuo todistamisen tarve siitä että ottaa ja sitten kun otat niin se on niin cool niin ottavan kuin muidenkin mielestä.

Itsekin otan ja kirjoittelen Jatkoajan kalsarikänniketjuun ja Faceenkin tästä. Pyrin kuitenkin välttämään tuota hehkuttamista. Minä otan ja piste. Eipä siinä ole mitään aihetta kerskua tai päinvastoin, enkä odota että ihmiset pitää siitä. Päinvastoin.

Huvittavaa on myös se, että kun kirjoitat Faceen tilaksesi vaikka että menee saunaan ja ottaa kaljaa mukaan niin ei mene kauaakaan kun ilmestyy, että neiti X tykkää tästä.

Toivottavasti pointtini tuli esille. Itseäni ihmetyttää tämä suomalaisten asenne viinaan kohtaan. Ihan kuin se olisi cool ottaa alkoholia.

Kalsarikänniketjuun on mukava silti kirjoitella. Pyrin itse välttämään tuota asennetta kirjoitteluissani. Tykkään vaan viestitellä kännissä ihmisten kanssa... Kukapa ei tykkäis?
 

Schadowan

Jäsen
Tässä on kyllä toisaalta ihan asiaakin ja samoja asioita olen itsekin ihmetellyt.

Ihmettelen nimenomaan sitä, että ihmisillä on juuri tuo todistamisen tarve siitä että ottaa ja sitten kun otat niin se on niin cool niin ottavan kuin muidenkin mielestä.

Itsekin otan ja kirjoittelen Jatkoajan kalsarikänniketjuun ja Faceenkin tästä. Pyrin kuitenkin välttämään tuota hehkuttamista. Minä otan ja piste. Eipä siinä ole mitään aihetta kerskua tai päinvastoin, enkä odota että ihmiset pitää siitä. Päinvastoin.

Huvittavaa on myös se, että kun kirjoitat Faceen tilaksesi vaikka että menee saunaan ja ottaa kaljaa mukaan niin ei mene kauaakaan kun ilmestyy, että neiti X tykkää tästä.

Toivottavasti pointtini tuli esille. Itseäni ihmetyttää tämä suomalaisten asenne viinaan kohtaan. Ihan kuin se olisi cool ottaa alkoholia.

Kalsarikänniketjuun on mukava silti kirjoitella. Pyrin itse välttämään tuota asennetta kirjoitteluissani. Tykkään vaan viestitellä kännissä ihmisten kanssa... Kukapa ei tykkäis?

Asiaa kirjoitat. Kun nyt Facesta puhutaan, niin tsiigasin just tuota etusivua, niin taitaa about neljällä viidestä olla jokin viittaus siihen, että eilen meni muuten vitun kovaa ja viina virtasi ja kylläpä tuli taas käyttäydyttyä ja ei päässyt jano yllättämään kun vedin niin paljon ja kyllähän sitä pitää kohta taas vähän korkkia raottaa jne jne.

En mä siis ole mitenkään sitä vastaan, että vedetään kunnon kännit, kyllähän niin pitää aina sillon tällön tehdä. Mutta tuo hehkutus on jotenkin säälittävää huomion hakemista, varsinkaan kun 90% niistä ihmisistä tuskin on tuskin edes ollut kovin jurrissa. Mun mielestä noi kännihehkutukset kuuluu sinne (jos niiden edes pitää kuulua minnekkään) about yläaste-ikään, jolloin on tärkeää olla mukana nissä ekoissa känneissä yms. ja tehdä vähän vaikutusta kavereihin jne. Mutta kyllä toi näyttää mallikkaasti jatkuvan myöhemmässäkin iässä, astetta pahempana.

Hohhoijaa. No ehkä mä olen vitutukseni nyt tämän asian suhteen purkanut ja lopetan asiasta jauhamisen. Kiitos ja näkemiin.

EDIT: Hei hei, unohdin mainita, että vituttaa tuo Vesa Rantasen (Videotuomareista tuttu) väkisin väännetty väsynyt nauru mitä hän kaikissa noissa lähetyksissä harrastaa. Muuten kyllä tykkään Videotuomarit-kaksikosta. Noniin...Ei muuta.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Onko väärin vitutettu, jos vituttaa naispuoleiset jääkiekon glory hunterit? Ei saatana kiinnosta jääkiekko missään määrin muulloin, mutta heti kun Suomi voittaa yhden jääkiekon suurmaista, on kiima suurimmillaan. Okei, maajoukkue on eri asia ja koko Suomen joukkue, mutta silti.

Lisätään vielä se helvetillinen analysointi, jota he harrastavat. Ai saatana kun ärsyttää!
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä tiedät nimimerkki "LUIGIRISSOTTO" että kyseessä oli ammattikoulun kasvatit. Kyselitkö päättötodistuksia? Ei se että on käynyt ammattikoulun tee ihmistä yhtään pahemmaksi kuin lukion tms. käynyttä! Sitä paitsi jostakin kumman syystä ammattikoulut vetävät nykyisin nuoria enemmän kuin esim. lukiot!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Sitä paitsi jostakin kumman syystä ammattikoulut vetävät nykyisin nuoria enemmän kuin esim. lukiot!
Näinhän sen kuuluu mennäkin. Lukiossa on nykyisin aivan liikaa ihmisiä, jotka eivät sinne kuuluisi. Sen vuoksi tuo puhe ammattikoulujen ja lukion yhdenmukaisuudesta alkaa jo pitää paikkansa nykyisin.

Lukioon ei pidä tulla, jos lukeminen ei maistu.

Enkä tässä tarkoita, että ammattikoululaiset olisivat muita huonompia. Toisia kiinnostaa käsillä tekeminen ja käytännön jutut, toisia opiskelu ja itsensä sivistäminen. Perinteisesti nämä tyhjäntoimittajat, joita mikään ei kiinnosta, ovat valinneet ammattikoulun (kunnollisten amisten lisäksi siis), mutta nyt osa heistä pyörii lukiossakin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tällaisia päällekarkauksia kuitenkin pääasiassa harrastavat juuri ammattikoululaisen määritelmään sopivat bensalle haisevat kaljalippispäiset vatipäät.

Eikä tuo ole edes kaukaa haettu. Meikäläinenkin entisenä ammattikoululaisena söi eilen pari herkkää, pelokasta ja särkyvää lukiolaispoitsua. Syy miksi kirjoitan tähän ketjuun on se, että vatsa meni sekaisin valkolakeista ja nyt vituttaa. Ei olisi pitänyt impata bensaa kaverin tuontibemun tankista.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ihme, että olen ylipäätänsä saanut elää näin pitkään väärän valintani takia.

P.S. Amislaiset vie lukiolaisten naiset, tämä on nähty ja tehty

Otappas nyt rauhallisesti sinä alistettu proletaari. Kyllähän teillä elämisen oikeus on siinä missä metsäpeuroillakin. Sitten kun lisäännytte liiaksi niin me ammutaan teitä taas vähän enemmän pois kuleksimasta (vaikka kyllähän te itse itsenne jo aika hyvin harvennattekin).

Amisnaisia ei vie kukaan, syystä.

lukutaitoa
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
En oikein ymmärrä tätä ammattikoulun väheksyntää - sieltä kuitenkin valmistuu eri alojen ammattilaisia, henkilöitä joita ilman tämä yhteiskunta ei pyörisi päivääkään. Olisi mukava nähdä lääkäri tekemässä perusteellista putkiremonttia tai opettaja sähköhommissa. Jos jollakulla on selkeä tavoite elämässään ja haluaa tietylle alalle ja koulutus annetaan amiksessa niin miksi viettää kolme vuotta lukiossa? Ei mitään järkeä.

Toisaalta ei lukiotakaan pidä väheksyä. Jos on selkeät tavoitteet esim. yliopistoon menno niin lukioon vaan tai jos tuntemukset ovat epävarmat niin liene parempi olla kolme vuotta lukiossa (jos keskiarvon perusteella pääsee) kuin olla pummina jollei halua töitä tehdä.

Lukiolaisten liene hyvä tietää myös se, että monille ammattikoulun linjoille on niin paljon hakijoita nykyään, että valinta on kova ja suosituimmille linjoille päästäkseen vaaditaan jopa kovempia keskiarvoja kuin lukioon haluavilta. Tiedossa asia koska ystäväni poika on nyt valinnan edessä ja paikkakunnallansa lukioon pääsee sellaisella seiskan keskiarvolla kun taasen ammattikoulusta löytyy linjoja joihin hakijoilla on oltava keskiarvo lähelle kahdeksaa koska tunku on niin kova.

Niin ja vituttaakin minua yksi jos toinen asia - kuten oma saamattomuus.

vlad.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olisi pitänyt valita tyhjäntoimittajien "mietin vielä kolme vuotta"-klubi ja saada sosiaalista hyväksyntää.

Kyllä siellä neljäkin vuotta ihan kivasti vierähti miettiessä.
Tässähän alkaa olla vaaran tuntua...

Jonkun pitäisi avata oma ketju tälle väännölle, niin jäisi sijaa vitutuksellekin tässä ketjussa. Ei sillä, että näissäkin viesteissä ei olisi jonkinlaista vitutuksenpoikastakin havaittavissa.
 

J.Petke

Jäsen
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1681109

Kaveri yritti tappaa kaksi ihmistä ja kolmatta yritti puukotta myös. Nyt sitä kuka puukottajaa potkaisi päähän jotta saisi puukottajan pois pelistä syytetään myös pahoinpitelystä. On tää Suomi hieno valtio.

Luultavasti jos kouluampujiakin joku olisi kenkäissyt päähän ja saanut teot estettyä olisi syytetty pahoinpitelystä.

Pitää ostaa Harry Potterin huispaussauva jolla sen puukon/aseen voisi taikoa näkymättömiin niin silloin kaikki olisivat tyytyväisiä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lukioon ei pidä tulla, jos lukeminen ei maistu.

Mulle ei maistunut, enkä niin ollen lukenutkaan. Kirjoitin muutamaa pinnaa alle E:n paperit. Minne mun olisi peruskoulun jälkeen pitänyt mennä? Amikseen, jossa ei ollut mitään mulle sopivaa? Kaupan kassalle? Tuhlaamaan työkkärin rahoja lähiräkälään?

Vituttaa mussutus siitä, kuinka lukioon menee hikarit perhetytöt, ja amikseen ne finninaamat, jotka ei omaa nimeään osaa kirjoittaa. Eikä peruskouluaan päättävä teini välttämättä osaa vielä arvioida kunnolla, minne soveltuu ja missä pärjää, joten mielensä muuttaminen sallittakoon.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Aika outoa tarttua tuohon kirjoitukseeni, kun kerran kirjoitit "muutaman pinnan alle E:n paperit". Siinä oli tarkoituksena lähinnä ihmetellä niitä kavereita, jotka vetelevät peruskoulussa sellaisia kutosen numeroita lukematta ja sitten tulevat lukioon aikomattakaan skarpata yhtään.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aika outoa tarttua tuohon kirjoitukseeni, kun kerran kirjoitit "muutaman pinnan alle E:n paperit". Siinä oli tarkoituksena lähinnä ihmetellä niitä kavereita, jotka vetelevät peruskoulussa sellaisia kutosen numeroita lukematta ja sitten tulevat lukioon aikomattakaan skarpata yhtään.

Toisaalta valkolakin suorittaneina voivat pyrkiä yliopistoon, jos sieltä sattuu löytymään se ainoa aihe, joka kiinnostaa ja jota viitsii lukeakin... Nämä keA 6-7:n tapaukset eivät kuitenkaan numeroidensa puolesta voi viedä lukiopaikkaa keltään sellaiselta, jota se itse lukeminenkin kiinnostaa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt sitä kuka puukottajaa potkaisi päähän jotta saisi puukottajan pois pelistä syytetään myös pahoinpitelystä. On tää Suomi hieno valtio.
Epäillään, ei syytetä.

Kerrotko myös miten asia olisi eri tavalla muissa länsimaissa? Väitän, että harvassa ovat maat joissa ei kaikkia osapuolia lähtökohtaisesti epäillä.
 

J.Petke

Jäsen
Epäillään, ei syytetä.

Kerrotko myös miten asia olisi eri tavalla muissa länsimaissa? Väitän, että harvassa ovat maat joissa ei kaikkia osapuolia lähtökohtaisesti epäillä.

Voidaan lyödä kaljatuopista vetoa, että saako kaveri sakot pahoinpitelystä vai ei. Minä veikkaan, että saa.

Kova hinta saada pahimmillaan merkintä rekisteriin siitä, että on parhaimmillaan pelastanut henkiä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Toisaalta valkolakin suorittaneina voivat pyrkiä yliopistoon, jos sieltä sattuu löytymään se ainoa aihe, joka kiinnostaa ja jota viitsii lukeakin... Nämä keA 6-7:n tapaukset eivät kuitenkaan numeroidensa puolesta voi viedä lukiopaikkaa keltään sellaiselta, jota se itse lukeminenkin kiinnostaa.
Yliopistoon meno voi tosin olla aika hankalaa I:n ja B:n papereilla. Tosin olet oikeassa siinä, että joillakin on se yksi suuri mielenkiinnonkohde elämässä, eikä muu kiinnosta. Tiedän esimerkiksi kaverin, joka meni lukion juuri ja juuri läpi ja vain piirteli dinosauruksia päivät pitkät. Tällä hetkellä hän on tietääkseni dinosauruksista opiskelemassa - yliopistotasolla.

Poikkeus, joka vahvistaa säännön. ;)

Eipä nuo 6 keskiarvon kaverit paikkaa keneltäkään vie. Se vaan tuntuu niin turhalta, jos homma ei kiinnosta minkään vertaa. Paikka on silloin väärä IMO.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vituttaa se, että päivän uistelureissulla jäi jälleen merkkaamaton verkko vaappuun ja teetti turhaa työtä tuulessa. Joku saatanan valopää oli vetäissyt verkon keskelle väylää neljän metrin syvyyteen, hermot meni ja irrotin vaapun puukolla, onpahan pieni yllätys, kun läskipää kokee verkkonsa!
 

Hilmanuutti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Vituttaa, että tuli hukattua tämä lauantai-ilta katsomalla miten Suomen B-maajoukkue lyö päätään Valko-Venäjän seinään. Vituttaa Antero, Juhani ja Pasi. Vituttaa Anssi, Hannes ja Jarkko.

Vituttaa, että tuli luovuttua Canal plussasta. Veikkaan, että Crosby ja Ovechkin olisivat tänään tarjonneet parempaa viihdettä kuin Hytönen ja Salmela.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Glen Hanlon
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa nämä Jatkoajan jääkiekkofanit jotka "kannustaa joukkuettaan viimeiseen asti", mutta kun tulee tappio, niin pitäisi taas kaikki erottaa.. Menkää ite pelaan, perkele!
 

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vitun Napoli! Voi vittu! Viikko sitten voitettiin Inter 1-0 ja nyt 15min pelattu ja Siena johtaa 2-0. Vittujen vittu. Vituttaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös