Vitutusketju

  • 10 550 860
  • 56 138

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa niin saatanasti. Aiheesta en viitsi täällä avautua kun en ole aivan varma, että kuinka anonyymina täällä loppujen lopuksi kirjoitan. Täytyy ottaa aika paljon pannuun, kun mieleen alkaa tulemaan erinäisten väkivallantekojen suorittaminen. Sitä en kuitenkaan tee, koska tiedän että sitä sinä juuri haluat.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miesten törkeä kielenkäyttö. Töissä joutuu kuuntelemaan vaikka mitä paskaa huoritteluun

Onko sinua huoriteltu? Jos on, niin ota yhteyttä ylempään portaaseen, niin muuttuu se ääni kellossa. Itseäni ei tosin ole huoriteltu - ehkä siksi että olen mies - mutta viime kesänä eräs naispuolinen vaahtosammutin vittuili päin naamaa ja sitten selän takana koko toimiston kuullen, kun minulla oli vapaata. Tilanne oli vähän hankala, koska hänellä oli kaksi "kätyriä"

Kuultuani asiasta soitin aika ylhäiselle portaalle ja vittuilu loppui siihen. Tämä vaahtosammutin oli kyllä aika punainen, eikä tullut paljon puheltua hänen kanssaan.

Mutta omaan vitutuksen aiheeseen. Työskentelen avokonttorissa ja täällä on kaksi naista, jotka kävelevät toimiston päästä päähän jauhamassa paskaa asiasta kuin asiasta.

TOIMISTO, INT, AAMU, ULEÅBORGIR JA KAKSI TYÖPAIKAN NAISTA, ULEÅBORGIR KIRJOITTAA KESKITTYNEESTI RAPORTTIA

(KIPS KAPS KIPS KAPS KIPS KAPS.)

TYÖPAIKAN NAINEN #1, iloisesti, kaakattavalla ja kovalla äänellä: No mitä Uleåborgir?
ULEÅBORGIR, vaisusti, estellen: Ei kai täsä, raporttia yritän vääntää.
TYÖPAIKAN NAINEN #1: Ookko nää laittanu sun kahavikuppis pesukonneeseen eilettäin?
ULEÅBORGIR: En.
TYÖPAIKAN NAINEN #1: Jaa no, ei sitten mittään

(KIPS KAPS KIPS KAPS KIPS KAPS KIPS KAPS)

- - -

Uleåborgir tuijottaa keskittyneesti näyttöä, välillä vilkaisten käsin kirjoitettuja muistiinpanoja

(KOPS KAPS KOPS KAPS KOPS KAPS KOPS KAPS)

TYÖPAIKAN NAINEN #2 pirteästi, ärrävikaisesti: Saako häiritä Uleåborgiria?

ULEÅBORGIR vähän piilovittuuntuneena: Saa.

TYÖPAIKAN NAINEN #2: Ookko nää nähäny saksia missää?

ULEÅBORGIR: En

TYÖPAIKAN NAINEN #2: Ai jaa missähän ne sakset on ku niitä ei löyvvy mistään, ne on varmaan Pirjo ottanu ja vieny neukkariin… pälä plöp pälä…

ULEÅBORGIR: Niin.

KOPS KAPS KOPS KAPS KOPS KAPS KOPS KAPS

ULEÅBORGIR: Vittu.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ULEÅBORGIR KIRJOITTAA KESKITTYNEESTI RAPORTTIA

Jatkoajan vitutusketjuun?

Mua vitutti kanssa pari viikkoa sitten kun vaani uhka, että joudun jakamaan työhuoneeni toisen työntekijän kanssa ja samat ongelmat olisi ollut edessä. Voitin onneksi sen erän.

Nyt vituttaa olematon keskittymiskyky.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Rahatilanne vituttaa ihan suunnattomasti. Säästöt ovat melkein lopussa ja velkoja on joka suuntaan ja vaimolla on maksamattomia huutonet -kauppoja yms. kaikenlaista. Ja muija suuttuu joka kerta jos otan puheeksi säästämisen, kun hän on mukamas ainoa joka joutuu säästämään. Empä ole minäkään ostanut kuin muutaman cd-levyn koko vuonna mutta eipä niitä lasketa. Huutonetti on saatanan keksintö.

Ja se mikä eniten vituttaa on tässä rahatilanteessa se että lapsille luvataan kaikkea. Ja sitten kun hän vaihtelee kaikenlaista kaveriensa kanssa se on mukamas ilmaista vaikka postikulut ovat parhaimmillaan parikymmentä euroa.
Rahahan se on usein se suurimmat vitutukset aiheuttava asia. Kun en tiedä tilanteestasi muuta kuin tämän, en voi muuta kuin ehdottaa sitä, mitä itse tekisin asiassa eli nostaisin kissan viileän rauhallisesti pöydälle.

Pyydä vaimosi pöydän ääreen ja rauhallisesti käytte tilanteen läpi ja panette paperille kaiken rahan, joka tulee taloon sekä kaiken, mitä joudutte ulospäin maksamaan (laskut/velat). Tällä tavalla selviää myös se, kuinka paljon kumpikin maksaa talouden menoista ja sinun on helpompi perustella säästämisen tarvetta ja kuinka paljon kumpikin säästää. Jos rahat vain antavat periksi, budjetoikaa vaikka kuinka pieni summa molempien omiin menoihin ja yrittäkää sopia, ettei enempää käytetä.

Yritä pysyä rauhallisena, jos vaimosi hermostuu. Voisin kuvitella hänen tekevän niin osaksi siksi, että hänellä taitaa olla vähän huono omatunto, kun käy huutonetissä vaikka tietää rahatilanteenne. Ymmärrän myös sen, että hänellä on paineita luvata lapsille kaikenlaista, koska näiden kavereillakin on (ainakin lasten sanojen mukaan).

Toivottavasti saatte asiat kuntoon keskustelemalla. Rahasta riiteleminen on inhottavin mahdollinen asia.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Ai että mikäs nyt tällä kertaa vituttaa? Noh tuli taas eilen illalla lievässä alkoholin aiheuttamassa höpöhöpö-kunnossa sotkettua asioita ihan kunnolla.

Johtopäätös: baarit saa jäädä vähäksi aikaa...
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Särpäkkä poliisityttö näki tutkastaan 23km:n ylinopeuden. Hieno nainen. Hyvästi reilu 200€. Kortti säilyi kuitenkin. Niin, että mikä vituttaa? Oma saatanan tyhmyys. Poliisi on kyllä ystävä.

Onneksi säilyi kortti, reilu 50% ylinopeutta. Ei varmaan lähtökään kaukana. Tai vitustako minä tiedän, minä mikään meteoriitti ole...

VITTUVITTUVITTU ja sit silleen.
 

Cube

Jäsen
Vaihteeksi vituttaa taas ihan oikeasti. Meninpä sitten sotkemaan omia asioitani reippaasti. Ei saatana, että on tyhmä ja lapsellinen olo. Normaalisti osaan edes jotenkin omat hommat hoitaa, mutta nyt tapahtui nukahdus.

Vitun deadlinet.
 

Cassu

Jäsen
Onko sinua huoriteltu? Jos on, niin ota yhteyttä ylempään portaaseen, niin muuttuu se ääni kellossa.

Toisessa työssä tätä en sulattaisi yhtään, mutta nyt on pakko vaan purra hammasta ja kuunnella kaikkea paskaa. Mulla on sellanen työ, että ihmiset käyttäytyvät tätä ammattia kohtaan välillä jopa uhkaavasti. Siinä ei ylemmälle portaalle voi mitään ilmotella, koska kyseessä ei ole työkaverit. Tosin eilisen viestiin liittyvä mies on tuttu ja tekee samoja töitä, joten se vitutti eniten. Ja vituttaa vieläkin
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jatkoajan vitutusketjuun?

Minulla oli kylläkin lakisääteinen kahvipaussi menossa, kun kirjoitin "raporttiani" vitutusketjuun. Jouduin tosin leikkaamaan sen pois välillä selaimesta Wordiin ja sulkemaan IE:n, kun selkäni taakse oli tulossa itse pääkorkokenkäjalka ja taisi olla jo vähän yliminuuteilla paussi - noin 2-3 minuuttia.

Hmph.

Cassu kirjoitti:
Toisessa työssä tätä en sulattaisi yhtään, mutta nyt on pakko vaan purra hammasta ja kuunnella kaikkea paskaa. Mulla on sellanen työ, että ihmiset käyttäytyvät tätä ammattia kohtaan välillä jopa uhkaavasti. Siinä ei ylemmälle portaalle voi mitään ilmotella, koska kyseessä ei ole työkaverit. Tosin eilisen viestiin liittyvä mies on tuttu ja tekee samoja töitä, joten se vitutti eniten. Ja vituttaa vieläkin

Lienet töissä joillakin niistä aloista, joiden palkkauksesta väännetään juuri kättä? Muijalla on sama ongelma työpaikalla, mutta onneksi anestesia panee vittuilijoille luun kurkkuun.

En käsitä, miksi minua vituttaa sinun tilanteesi näin paljon. Mua oikeasti vituttaa puolestasi. Kehitä jonkinlainen pikku kosto tälle miekkoselle. Potkaise täysillä munille tjsp.

Omista asioistani minua vituttaa lähinnä se, että laitoin karjalanpaistiin niin paljon lihaa, ettei pataan sovi juuri ollenkaan perunoita, lanttua ja porkkanaa.

Toiseksi minun vitutuskäyrääni nostaa se seikka, että pienen jääkaappimme vielä pienemmässä pakastelokerossa oli tapahtunut räjähdysonnettomuus. Olin unhoittanut sinne maanantai-illan huumassa pari purkkia Koffia ja toinen niistä ei kestänyt nesteen laajentumista sen muuttuessa kiinteäksi.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Itse veikkaisin Cassun ammatiksi lappuliisaa.

Itse ihmetyttää/vituttaa se miten jotkut ottaa herneen nenään jostain, mitä joku tuntematon sanoo.

Jos joku huutaisi minulle kadulla "Vitun mieshuora" asia ei kyllä meikäläistä ees vituttais.

Siis vituttaa tiukkapipot.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Muijalla on sama ongelma työpaikalla, mutta onneksi anestesia panee vittuilijoille luun kurkkuun.

Toimisiko eutanasia vielä paremmin?

Itseäni nakertaa tällä hetkellä se, että kaljat loppuvat kesken ja pitäisi raahautua kauppaan hakemaan lisää. Lisäksi suoranaisesti vituttaa jo valmiiksi huominen herätys "opiskelemaan". Motivaatio kateissa ja niin poispäin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siis vituttaa tiukkapipot.

Harvoin näkee yhtä idioottimaista kirjoitusta, kuin tuo sinun tekeleesi tuossa yläpuolella on.

Sinua vituttaa tiukkapipot. Sinua vituttaa sellaiset ihmiset, jotka loukkaantuvat tai tulevat pahalle mielelle jos kadulla huudetaan "olet huora".

Sinua ei vituta, jos sinua sanotaan "mieshuoraksi".

Montako kertaa sinua on kutsuttu kadulla mieshuoraksi? Jos et näytä Pekka Saravolta niin tuskin kertaakaan. Mutta entäpä jos sinulle huudettaisiin, että hei, niin just sä, vähänkö sulla on pieni ja juustoinen mulkku.

Löysäpipona antaisit asian olla. Niinkö?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Taas vituttaa anloginen kaapeliverkko. Viime ja toissa viikolla kun nauhoitti Maikkarilta, Neloselta ja Subilta niin kuva tuli normaalina, paitsi että Nelosella olivat 4:3 kuvasuhteet taas haussa. No nyt on Nelosella kuvasuhteet kunnossa mutta em. kavanilta kun nauhoittaa niin tule mustavalkoisena. Joku ei nyt osaa...
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Harvoin näkee yhtä idioottimaista kirjoitusta, kuin tuo sinun tekeleesi tuossa yläpuolella on.

Sinua vituttaa tiukkapipot. Sinua vituttaa sellaiset ihmiset, jotka loukkaantuvat tai tulevat pahalle mielelle jos kadulla huudetaan "olet huora".

Sinua ei vituta, jos sinua sanotaan "mieshuoraksi".

Montako kertaa sinua on kutsuttu kadulla mieshuoraksi? Jos et näytä Pekka Saravolta niin tuskin kertaakaan. Mutta entäpä jos sinulle huudettaisiin, että hei, niin just sä, vähänkö sulla on pieni ja juustoinen mulkku.

Löysäpipona antaisit asian olla. Niinkö?


No myönnetään, en tiedä Cassun tilannetta tarkalleen, mutta tuskin sinäkään. Huoraksi haukkuminen jossain kadulla on kuitenkin niin urpoa toimintaa mielestäni, että kyseiset tyypit pitäisi jättää omaan arvoonsa. "Vitun huora" sanontaa voi mielestäni verrata "vitun homo" tilanteeseen. Kyseisissä tilanteissa harva ottaa asian tosissaan.

Samaa mieltä olen tottakai siitä, että haukkuminen ylipäätänsä ja toisten mollaaminen on todella typerää toimintaa. Ja tottakai jos työpaikalla saa kuulla huorittelua niin ei voi kuin ihmetellä, että mikä on kyseinen työpaikka?

Ja rehellisyyden nimissä naureskelisin vain ja ihmettelisin jos joku huutaisi kadulla "sinulla on pieni ja juustoinen mulkku."
 

julle-jr

Jäsen
Montako kertaa sinua on kutsuttu kadulla mieshuoraksi? Jos et näytä Pekka Saravolta niin tuskin kertaakaan. Mutta entäpä jos sinulle huudettaisiin, että hei, niin just sä, vähänkö sulla on pieni ja juustoinen mulkku.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että tuollaisen huudon kuuluisi antaa vaikuttaa omaan tekemiseen jollain tavalla? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oletko oikeasti sitä mieltä, että tuollaisen huudon kuuluisi antaa vaikuttaa omaan tekemiseen jollain tavalla? Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.

Niin paitsi jos se on joku sinun tuttusi - nainen jota yritit - mutta yritys kuoli juustosnacksin paljastumiseen, mikä tapahtui just sulle.

Suikero pitäisi kaivaa tuollaisen jälkeen pinseteillä ulos. Tuollaisten kirjoitusten, jota parahin Valkohuulikyy suolsi, perusteella voi tällaisen skenarion helposti kehittää. Tai oikeastaan sitä ei pidä kehittää, vaan se kehittyy itsestään, jos vain on edes muutama aivosolu päässä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kerta se on ensimmäinenkin, mutta Liverpoolin peli vituttaa ja rankasti.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Kerta se on ensimmäinenkin, mutta Liverpoolin peli vituttaa ja rankasti.

Kai siihen on tottunut jo? Ovatko ne koskaan voittaneet Valioliigaa elinaikanasi?

Flunssa jatkunut jo viikon. Kuume laskenut lääkkeillä, mutta nyt saa olla koko ajan niistämässä ja silti nenä tukossa. On tämä syksy yhtä tuubaa alusta loppuun.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Niin paitsi jos se on joku sinun tuttusi - nainen jota yritit - mutta yritys kuoli juustosnacksin paljastumiseen, mikä tapahtui just sulle.

Kuten sanoin, ilmeisesti tiedät Cassun tilanteen huomattavasti yksityiskohtaisemmin kuin meikäläinen.

Olen kuitenkin pahoillani jos aiheutin jollekin mielipahaa sanomisillani.
 

Cube

Jäsen
Kerta se on ensimmäinenkin, mutta Liverpoolin peli vituttaa ja rankasti.
Oho. Nyt tuli samanlaiset fiilikset kuin silloin joskus, kun Routainen Sydän sanoi, ettei häntä nappaa enää kirjoitella Jatkoaikaan.

Ovatko ne koskaan voittaneet Valioliigaa elinaikanasi?
Eivät ole koskaan voittaneet Valioliigaa, piste.

Uusien amerikkalaisomistajien (=raha) avulla se ehkä voi tosin onnistuakin. Kyllähän niitä mestaruuksia muutkin ovat kuulemma onnistuneet ostamaan..
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Eivät ole koskaan voittaneet Valioliigaa, piste.

No katos. No, tuskin sitten ainakaan Saikkan elinaikana.

Eli muotoillaan uusiksi: onko Liverpool voittanut koskaan englantilaista liigaa nimimerkki Saikkan elinaikana?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Oho. Nyt tuli samanlaiset fiilikset kuin silloin joskus, kun Routainen Sydän sanoi, ettei häntä nappaa enää kirjoitella Jatkoaikaan.


Eivät ole koskaan voittaneet Valioliigaa, piste.

Vittuaa myös Cube, niinkun näin yleisellä tasolla. Ääh, eikä vituta, Cube on oikeesti ihan mukava ihminen. Luv ya!

Ei ole voittanut ei, mutta eipä se minua paljoa vituta. Kyllä se sieltä vielä tulee, you'll see.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Aina oon inhonnu italialaista fudista, saatanan pellet. No, pitikö iskeä kuitenkin ylimääräisenä lapulle Milan..? Kaverille vielä sanoin, laitetaan nyt Milan vielä ja saa muutaman euron lisää.

Liverpool-Marseille, kumpi tekee avausmaalin (2) 4,70
Valencia-Chelsea (2) 3,65
Celtic-Milan (2) 2,00

Kerroin 34,31 ja panos 5€.

Eilen jäi lisäksi ekaa kertaa viiteen vuoteen Jukureiden kotipeli väliin, saatana!!
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Viime yön neljä änäripeliä löytyi lapulta (kaikkiin tasuri) sekä myös Liverpool-Marseille -ottelusta Marseillen vierasvoitto. Euron panoksella pelattiin, että rahaa ei mennyt paljoa, mutta pitikö Coloradon voittaa sitten yhdellä maalilla? Olisi vaikka vienyt 10-0 niin ei olisi vituttanut näin paljoa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös