Pietrangelo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Penguins, Steelers, SS Lazio, Bulls
No vituttaa ja vituttaa mut Nobelin rauhanpalkinto Al Gorelle?
J-Ko; kirjoitti:HUOM! Erittäin lievä vitutus. Eniwei. Toimihenkilöunioni,jonka TES:n piiriin oma sopimukseni kuuluu, uhkaa rajoitetulla lakolla. Itse en kuulu TU:hun, vaan Insinööriliittoon.
Vittu, mistään ei löydy selviä vastauksia paljonko saisin lakkoavustusta mahdollisen lakon sattuessa. TU lupaa 50 ege(veronalainen tulo). Kuka maksaa mulle ja miten paljon? TU:han sen lakon pistää pystyyn?
Korrostan, lakko varmaan syntyessään ehtisi loppua ennenkuin saavuttaisi meidän firman. Mutta jumalauta tonne liittoihin maksetaan jäsenmaksuja monta sataa euroa vuodessa ja mitä saat vastineeksi? Voisivat ne nettiin laittaa pelisäännöt tällaisessa tilanteessa. Itselle nämä asiat on sen verran vieraita että olen pihalla kuin lintulauta.
Jos jollain on varmaa tietoa niin saa vastata. Tietty JA:n oikeistosiipi käskee vaan menemään lakon aikana töihin ilmaiseksi....
Tein lapun pitkästä aikaa ja arvatenkin meni läheltä ettei olis ollu liki!
Ja tietenkin se oli se rakas Tapparamme, oi oi..
Vituttaa kun baari-illan jälkeen, kotiin tullesani simahdin sängylle "ykköset" päällä. No eipä tässä vielä mitään, mutta kun noin puoli kymmeneltä heräsin tähän liikavarustukseen en saanut enää kunnolla unta. Kivat 6 tuntia taidettiin siinä nukkua ja silti ollaan aika pirteänä. Noh, nuokutaan illalla.
Vituttaa myös se, ettei saa omilta ajatuksilta rauhaa. Kaikki asiat pyörii päässä 24/7. Olokin on aikalailla perseestä revitty.
Vois myös mennä avautumaan Naisasiaketjuun, ettei niitä naisasioita ole, mutta jätetään nyt väliin.
Ei helvetti, naapuriin muuttaa mustalaisia.
Ihanaa leijonat ihanaa... Astetta hienompi idea pitää seminaari VIIKONLOPPUNA...-kele -tana... Noh, lähtökohtaisesti en 45 min presentaation anna häiritä normaalia tenuttelua. Silti.
Oma vaimoni - leikkaussalin instrumenttihoitaja - on ollut nyt kymmenen tuntia päivystyssydänleikkauksessa ilman minkäänlaisia taukoja. Rahaahan siitä tulee, mutta sosiaalimaksut ja ylityölisäveroprosentti vievät kakusta 60%.
Vituttaa kaikki ylityöveroprosentista itkijät, jotka eivät ymmärrä että suomessa veroprosentti määräytyy vuosiansion perusteella ja että ylityörahoista maksetaan tasan yhtä paljon veroja kun muistakin tuloista.
Vituttaa muutenkin ihmiset jotka itkee veroista ja on samlla jakamassa rahoja hoitajille kohtuuttomiin liksoihin.
Vitut se niin aina mene. On olemassa työehtosopimuksia, joissa automaattisesti menee käsittämätön lisäprosentti ylitöistä, joita ei voi rahallisesti saatua korvattua kuin vasta veroehdotuksessa.
Voiko muka TES määräyksillä vaikuttaa pidätettävään veron määrään? Olen hieman epäilevä.
Niin taitaa olla niin, että käytössä on kuukausittainen raja eikä siis ole ruksittu verokortista sitä B-ruutua, joka siis on ajattelevalle ja tulojaan seuraaville tarkoitettu valinta.
Naisasioista en myöskään jaksa avautua, kaikki ovat niin nirsoja etten kelpaa.
Tai oliskohan niinpäin että ite olet turhan nirso? Olen huomannu että miehillä on se vika
Vituttaa olla aivan Raimo Summasen näköinen jätkä. Joka päivä saan kuulla nassutusta asiasta.
Vituttaa myös, kun tarvitsee hankkia Bemmiin uued kummid.