Vitutusketju

  • 10 542 086
  • 56 130

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Ei tullut kalaa mökiltä, mutta eniten vituttaa tulla kotiin ja avata töllö, jossa tehdään jotain pyhimyskuvaa David Beckhamista. Uusia tatskoja ja korvakoruja ei siinä sentään esitelty, mutta jumalattomasti valheita. Totuus: Beckham lähti oikeasti Espanjaan, koska Victoria halusi lämpimämpään maahan. Beckham lähti oikeasti Hollywoodiin, koska Victoria halusi oman tv-shown ja potkua Spice Girlsien comabackille. Aikuinen mies valehtelee töllössä ja itkee tirauttaa päälle.

Hieno pelaaja muuten, mutta täysi ämmä.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Vitun akat saatana, kävin jo naisasiat ketjussa avautumassa, mutta eipä olo helpotu yhtään.
 

Jarzki

Jäsen
Ahaa no sitten tajuan. Tosin voisin itekin liittyä tohon vitutukseen samasta syystä. Mulla vaan kohde on mies;)

Homo! Eiku...:D

Vituttaa sm-liigan otteluohjelma, kun suosikkijoukkueeni seuraava kotipeli on vasta reilun viikon päästä. Sitä ennen lauantaina pororajalla peli, johon ei välttämättä viitsi/pysty lähteä. Ja huominen herätyskin taas ennen viittä vituttaa, töihin meno itsessään kyllä ei pätkääkään, kun siellä viihtyy aika loistavasti!
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Vituttaa tuolta töllöstä tuleva supermegapaska "NHL-kiekkomatsi". On se uskomatonta miten hyvä jääkiekkoppeli on maailman parasta viihdettä, mutta huono jääkiekkopeli voi pahimmillaan olla sellaista paskaa että ei tosikaan. LA Kings ei edes yritä tuolla, kiitti vitusti paskasta kiekkoillasta minkä olisi voinut paremminkin viettää. Tulee varmasti pelille uusia faneja tuolla paskalla...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Koulunkäynti tai siihen motivaation puute. On kouluhommia periaatteessa tulossa mutta ei saatana saa itteään tekemään mitään. Kauhulla odottelen kun alkaa kokeita ja tenttejä tipahtelemaan. Keskiviikkona on talousmatematiikan uusinta. Puolen vuoden kurssi mistä en tajunnut aikanaan mitään, helpostihan sen ottaa huomenna ja tiistaina. Kevyeen perkele! Vittu tuu taas mistään mitään, kai se on pakko ottaa kalja ja alkaa kattoa peliä. Tää on niin vitun perseestä!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa tietokone, joka kaatuilee vartin käytön jälkeen jatkuvasti, huomenna soitto huoltoon. Reilut kolme viikkoa päättötyön esittelyseminaariin, enhän mä tällä laitteella mitään tekisikään, vittu!

Lisäksi vituttaa NHL 08 Xbox 360:lla. Jumittuu joka pelikerralla. Haista vittu vitun EA Sports!
 

Jarzki

Jäsen
Canal+. Ei voisi vähempää kiinnostaa katsoa jonkun vitun Tapparan peliä taas tuolta töllöstä huomenna. Kerkesin jo hieman innostua, että kun huomenna ei täällä päin ole kotimatsia, niin voi kerrankin istahtaa sohvalle ja katsoa lätkää. Pitihän se sitten mennä tarkistamaan, että mikä matsi mahtaa tullakaan, niin ahh mikä mukava yllätys, Tapparan peli! Kiitos Canal, eipä nähdä minua huomennakaan television ääressä sitten.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Canal+. Ei voisi vähempää kiinnostaa katsoa jonkun vitun Tapparan peliä taas tuolta töllöstä huomenna. Kerkesin jo hieman innostua, että kun huomenna ei täällä päin ole kotimatsia, niin voi kerrankin istahtaa sohvalle ja katsoa lätkää. Pitihän se sitten mennä tarkistamaan, että mikä matsi mahtaa tullakaan, niin ahh mikä mukava yllätys, Tapparan peli! Kiitos Canal, eipä nähdä minua huomennakaan television ääressä sitten.

Totta. Vitut olisikaan enemmän kiinnostanut katsoa vaikka Jeren ja IFK:n kohtaamista.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Niinpä, sairaslomalla ----> 15.10.07, voisi hyppiä onnesta mutta ei. Nyt multa taidettiin viedä se urheilu lopullisesti. Koko tän vuoden treenannut ihan sikana, kunto kovempi kuin ikinä ja kroppa kondiksessa. Kauden eka sabämatsi ja polvi ihan paskaksi. 2002 viimeksi leikattu eturistiside ko. polvesta, sitä ennen kahdesti toisesta polvesta, jälkimmäinen hoitovirheen seurauksena.

Nyt taitaa edessä olla se, että kun vamma on osoittautumassa uusiutuneeksi eturistisidevammaksi, niin vakuutusyhtiö ei korvaa mitään. Vaikka on korjattu aiemmin ammattilaisen toimesta ja jalka ollut todella hyvä jo monta vuotta.

Tässä sitä istuskelen yksin tietokoneen ääressä tiistaiaamuna klo 3:45, katselen pöytää vasten nojailevia kyynärsauvoja ja kiroilen mielessäni.. Miksi ihmiseltä jolle liikunta ja joukkuepelit on niin tärkeitä, viedään ne pois.. Niin saatanasti on nuoresta saakka joutunut tekemään töitä aina uuden leikkauksen jälkeen, jaksanut olla positiivinen, täältä tullaan vielä -asenteella. Nyt tuntuu ettei tulla, polvi on paisuksissa kuin pullataikina ja mulkun vanhan lääkärin ivallinen ote asioihin päivän käynniltä kirkkaana mielessä. Miten joku lääkäri voi aiheuttaa sellaisen fiiliksen, niiden pitäisi auttaa ihmisiä, ei saatana vittuilla ja pojitella, jälkiviisastelusta puhumattakaan. Jos saan maksusitoumuksen kuntoon, niin toivottavasti pääsen Sakari Oravan leikattavaksi (magneettikuvat vielä ottamatta mutta kaikki merkit pahaan sidevammaan selvästi esillä), siinä on niin hieno mies. Tänään oli vaan pakko valita paikallinen konitohtori, nopeasti piti saada asiat vireille.

Ainaisena taistelijana on kyllä nyt luovutusmieliala valloillaan ja maailma melkoisen musta, ei auta. Jostain pitäisi koittaa repiä taas intoa ja nostaa pää pystyyn.. Sitä en tajua miksi itellä ei koskaan hajoa mikään muu paikka, paitsi eturistiside. Kuinka onnellinen olisin jos nyt olisi kyseessä vain sivuside tai joku kierukkavamma. Kiitos ja anteeksi, eihän tässä oo mitään järkeä.. taidan ottaa lisää lääkitystä ja koittaa hiukan nukkua.
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Nyt taitaa edessä olla se, että kun vamma on osoittautumassa uusiutuneeksi eturistisidevammaksi, niin vakuutusyhtiö ei korvaa mitään. Vaikka on korjattu aiemmin ammattilaisen toimesta ja jalka ollut todella hyvä jo monta vuotta.

Kyllä pitäisi korvata. Oletan, että omaa Pohjolan salibandylisenssin, joka ainakin minulla korvasi kaksi peräkkäistä eturistiside -leikkausta vuosina -02 & -03. Ja siihen päälle vielä yhden tähystyksen -06. Periaatteessa kyseessä on kuitenkin aina uusi vamma, vaikka ristiside olisikin aikaisemmin jo parsittu kokoon.

Tsemppiä kuitenkin jatkoon. Tiedän tuon tunteen, oma polvi alkaa olla siinä kunnossa, että löysyys haittaa jo tavallistakin elämää, mutta pelataan nyt vielä kun pystyy. Jossain vaiheessa se karu stoppi sitten tulee. Kaikenlisäksi tämä kausi alkoi veneluun murtumalla ja ensi viikolla pitäisi mennä kuulemaan takareidestä otettujen magneettikuvien tulokset. Huonolla tuurilla kausi paketissa jo nyt ja sitä kautta saattaa loppua koko "ura".
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tsemppiä kuitenkin jatkoon. Tiedän tuon tunteen, oma polvi alkaa olla siinä kunnossa, että löysyys haittaa jo tavallistakin elämää, mutta pelataan nyt vielä kun pystyy. Jossain vaiheessa se karu stoppi sitten tulee.

Kiitoksia, tänään toisaalta vähän parempi fiilis jo. Kuitenkin tiedän että pieni Suomikin on pullollaan kohtalotovereita. Mulla on tällä hetkellä Pohjolan vapaa-ajan vakuutus, jonka ehdot on aika liki sitä sabä-lisenssin vastaavaa. Siitä toi polvi viimeksi hoidatettiinkin. Nyt en siis pelaa enää missään virallisessa kilpasarjassa. Voimaa myös sinne päin parantumiseen!
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vituttaa asiakirjoittajat jotka nillittävät moderaattoreille kun kaiken maailman peli- ja managerointiketjut siirretään muualle. Voi herra varjele, eikö parempaa valitettavaa ole?
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
No helevetti.

Sain mummolta jotain mustaherukkamehua. Ajattelinpa tässä, että otan ennen töihinmenoa kupillisen lämpöisenä, sitenhän se maistuu parhaimmalle. Kävipä sit vanhanaikaiset, lämmitin liki kiehuvaksi, enkä sen kummemmin miettinyt kun kulautin mehut alas. Nyt on sitten kieli palanut. Ei miellyttävää. Pitäisi ehkä hankkia joku parempi laite nesteiden lämmittämiseen kuin mikroaaltouuni.

Ahdistus se on pienikin ahdistus.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Mikä helvetti noissa naisissa oikein on?

Viime perjantaina baarissa, tapasin erään muijan. Siinä sitte juteltiin, muija oli jo tarjoamassa mulle juotavaa! Tyttö oli koko ajan aivan kiinni meikäläisessä. Sitten viimeisten hitaitten jälkeen tulee: "anteeks kauheesti, mut mä oon varattu"

noh.. aina ei voi voittaa
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Viime perjantaina baarissa, tapasin erään muijan. Siinä sitte juteltiin, muija oli jo tarjoamassa mulle juotavaa! Tyttö oli koko ajan aivan kiinni meikäläisessä. Sitten viimeisten hitaitten jälkeen tulee: "anteeks kauheesti, mut mä oon varattu"

Lainaan erästä ex-opiskelukaveriani ja totetan "Naiset ovat nykyään yksiä munahaukkoja". En tiedä mikä on, mutta mua juuri tuollainen hyvinkin yleinen nykymeno vituttaa suunnattomasti - panojuttuja, hihittelyä, viinaa, juhlia ja alle satasen IQ:ta. Voi kuinka vitun kiinnostavaa.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mikä helvetti noissa naisissa oikein on?

Viime perjantaina baarissa, tapasin erään muijan. Siinä sitte juteltiin, muija oli jo tarjoamassa mulle juotavaa! Tyttö oli koko ajan aivan kiinni meikäläisessä. Sitten viimeisten hitaitten jälkeen tulee: "anteeks kauheesti, mut mä oon varattu"

noh.. aina ei voi voittaa
Akkahan selvästi vain mittasi markkina-arvoaan. Voi sitten seuraavassa riidassa sanoa miesystävälleen, että hänellä olisi vientiä vaikka kuinka paljon. Päivänselvä juttu.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Akkahan selvästi vain mittasi markkina-arvoaan. Voi sitten seuraavassa riidassa sanoa miesystävälleen, että hänellä olisi vientiä vaikka kuinka paljon. Päivänselvä juttu.

Jos parisuhderiidassa täytyy turvautua markkina-arvoargumentaatioon, niin jotakin on ollut peruuttamattomasti pielessä jo vähän aikaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos parisuhderiidassa täytyy turvautua markkina-arvoargumentaatioon, niin jotakin on ollut peruuttamattomasti pielessä jo vähän aikaa.
Aivan totta. Silti sitä kuitenkin tapahtuu ja ymmärrän ShitBreakin vitutuksen erittäin hyvinkin. Eikä kyse välttämättä ole edes mistään tulevan riidan argumentista, naikkonen saattoi ihan omaksi huvikseen mitata markkina- arvonsa. Tai sitten eukko elää väsyneessä parisuhteessa ja oli jo tekemässä siirtonsa, kunnes viimeisten hitaiden jälkeen päätti, ettei nyt ehkä kuitenkaan halua tehdä sitä. Mistä näitä tietää.

*edit* niin ja ennekuin palstan feministit tulevat ilmoittamaan mielipiteensä, niin on pakko sanoa että kyllä ne miehetkin tuollaista samanlaista arvonmittausta harrastavat.

*edit2* niin, se vitutuksen aihe. Vituttaa, että on vapaapäivänä niin tylsää että olisin mieluummin töissä tai koulussa.
 
Viimeksi muokattu:

Cassu

Jäsen
Miesten törkeä kielenkäyttö. Töissä joutuu kuuntelemaan vaikka mitä paskaa huoritteluun asti, mutta vapaa-ajalla ei tarvitsisi. Ja lisäksi vituttaa varsinkin nyt ettei voi vetää turpaan asianomaista kaveria!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Päivä alkoi hyvin, sillä verottaja oli saanut postitettua lopullisen laskelman viime vuoden veroista. Ja takaisinhan tulee nelinumeroinen summa.

No pääsin töihin, ja ensimmäinen asia, joka minulle kerrotaan, on nykyisten töiden loppuminen. Muille duunikavereilla on kuulemma tullut lappusia yt-neuvotteluista. No minulle moista lappua ei ole tullut, ja nyt sitten mietityttää, meinaavatko potkia minut suoraan pihalle, vai saanko vain siirron toiseen kohteeseen, jossa tehdään täysin samaa työtä.
Yt-neuvottelut pidetään torstaina, ja työkaverit olivat saaneet lappusensa maanantaina, joten aika pikaisella tahdilla mennään. Itse en torstaina pääsisi koko neuvotteluihin, sillä olen töissä, mutta onko tuokin sitten tehty tarkoituksella, koska minun kohtalo on päätetty jo etukäteen.
Eniten tässä kuitenkin vituttaa se, että minulla oli ennen kesälomalle jäämistä tiedossa toinen työpaikka, josta kuitenkin kieltäydyin, koska halusin tehdä töitä nykyisten työkavereiden kanssa, ja toisaalta myös tykkään nykyisestä työstäni.

Aamulla varmaan pitää aloittaa oman taloudellisen selustan turvaaminen, ja ruveta soittelemaan työpaikkailmoituksia läpi.

Vittu, toisenlainen valinta kesällä, ja olisin tästä kaikesta onnellisen tietämätön.

EDIT: Ja vittu autokin tuli vaihdettua, että olisi edullisempi (bensa kone dieseliin), ja mukavampi ajella töihin.
Aika vitun sopivasti motivaatiota olla töissä tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Rahatilanne vituttaa ihan suunnattomasti. Säästöt ovat melkein lopussa ja velkoja on joka suuntaan ja vaimolla on maksamattomia huutonet -kauppoja yms. kaikenlaista. Ja muija suuttuu joka kerta jos otan puheeksi säästämisen, kun hän on mukamas ainoa joka joutuu säästämään. Empä ole minäkään ostanut kuin muutaman cd-levyn koko vuonna mutta eipä niitä lasketa. Huutonetti on saatanan keksintö.

Ja se mikä eniten vituttaa on tässä rahatilanteessa se että lapsille luvataan kaikkea. Ja sitten kun hän vaihtelee kaikenlaista kaveriensa kanssa se on mukamas ilmaista vaikka postikulut ovat parhaimmillaan parikymmentä euroa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös