Vitutusketju

  • 10 550 735
  • 56 138
Vituttaa. Hukkasin koti- ja duuniavaimeni eilen. Todennäköisesti johonkin päin Rauman Onnelaa. Oli hienoa kömpiä ikkunasta sisään keskellä yötä. Toivottavasti kukaan ei nähnyt. Perkele.
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
...kiusaa pienempäänsä/heikompaansa, joka kuitenkin on täysin omistajastaan riippuvainen ja armoilla. Saunan taakse vain.

Heh, itse laittaisin tuosta "mille naurat juuri nyt" ketjuun.Huvinsa kullakin. En ole mikään hirveän eläinystävällinen kaveri, koska kissa sai aikaan minulle astman ja se pisti vituttamaan ja vituttaa vieläkin.Ei tässä muuta.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Heh, itse laittaisin tuosta "mille naurat juuri nyt" ketjuun.Huvinsa kullakin. En ole mikään hirveän eläinystävällinen kaveri, koska kissa sai aikaan minulle astman ja se pisti vituttamaan ja vituttaa vieläkin.Ei tässä muuta.
Vaikutat tosi sympaattiselta ja muutenkin mukavalta kaverilta.

Ei vituta oikein mikään, ja se on ihan kiva. Illalla futismatsin jälkeen tilanne voi olla toinen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mä en enää ala. Kärpät voittaa aina kaiken. Ei ole kivaa. Antakaa meidänkin voittaa joskus jotain.
Ämmien takia en aina jaksa tänne edes kirjoittaa, sais laitaa 22 viestiä päivässä. Mutta yhdyn edellisiin poikiin ja sanon myöskin, että ämmät prkl..
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
En tiedä, kumpi vituttaa enemmän - oma toiminta vai Turkin jalkapallomaajoukkue. Menin ottamaan Turkin vierasvoiton Maltasta mukaan pitkävetooni, jotta sain korotettua mahdollista voittoa 89:stä eurosta 96 euroon. No, muut ottelut menivät oikein, mutta Turkki jäi Maltan kanssa 2-2 tasapelin. Niinpä niin.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Vituttaa, kun en tänään saanut mistään ostettua uusinta urheilulehteä. Ärrältä ja kahdesta ruokakaupasta kävin koittamassa, mutta eipä missään ollut. No pitää varata pari tuntia ja mennä kirjastoon lukemaan.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Ah, niin tuttua huttua. Nilkat ja polvet on kyllä vittumaisia paikkoja. Mutta, pieni vinkki, kepit nurkkaan(jos onnistuu edes ontuminen) ja baanalle! Mutta ole tarkkana baarin kanssa, varsinkin jos Porissa asut. Huonoja mestoja löytyy samassa suhteessa kuin hyviäkin. Toivottavasti lähikuppilasi ei sijaitse esim Sampolassa. =)

Kiitos vinkistä, onneksi tein päinvastoin. :D Suosittelen kaikkia jatkoaikalaisia pyörimään baareissa keppien kanssa nimittäin ne tuntuvat herättävän naisissa jonkin sortin hoivavietin ja miehissä pelkoa, kun kaverilla on jotain kättä pidempää, tai näin ainakin Turussa. Onneksi lähikuppilani eivät kuitenkaan sijaitse Varissuolla tai Halisissa. Siitä voisi kirjoittaa jo vitutusketjuun pienen romaanin.

Tosiaan, ettei vallan offtopiciksi menisi niin vituttaa suuresti opiskelijabudjetilla eläminen ja sushin kalleus.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Naiset. Nyt rupeaa näyttämään siltä, että homma tyssää tähän ja molemmat lähtevät eri suuntiin. Eilen kaikki vielä hyvin ja tänään ei. Taas kestää aikansa ennen kuin tästä pääsee yli. Vittujen vittu. .
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Missä Suomi-Ruotsi maaottelu? Yle näyttää jotain witun palikkapalloa, perkele!!
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vituttaa formulat ja Vesa Rantanen. Ankarasti.
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pienestä voi nousta päivän vitutus.

Eilen "onnistuneen" parturoinnin jälkeen oli vuorossa lauantaisauna. No tietysti saunakalja viime tingassa kylmään pariksi tuntia = pakastin.
Tölkki sitte mukaan ja saunaan. Tietysti kalja osittain jäässä. Tölkki auki ja puolen tölkkiä vaahtona pitkin lauteita. Eihän se muuten vituttais, mutta oli ainut kalja, joka oli varta vasten säästetty saunaa varten.
Koita tässä nyt sitte elää kun kaljakin on osittain jäässä ja puolet tölkin sisällöstä pitkin saunaa.
Pitäkää kaljanne! VITTU!
 

tutzba

Jäsen
Tämä vituttaa kovasti, vaikkei ko. nainen tuttu olekaan ja samalla ihmetyttää, että miten miltei jokaisessa tapauksessa on ulkomaan eläviä tekijöinä? http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709096567515_uu.shtml

Pohdiskelin samaa jo tuolla Oulun raiskaukset -ketjussa.

Ettei menisi aivan aiheen ohi, voisin mainita (varmaan jo tuhannen kerran), että naiset vituttavat ja ankarasti. Mitä niiden päässä liikkuu? Hirveätä draamaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vituttaa. Hukkasin koti- ja duuniavaimeni eilen. Todennäköisesti johonkin päin Rauman Onnelaa.
Ketä ottaa duuniavaimensa mukaan viihteelle... Käsi pystyyn virheen merkiksi NYT!!!

Asiaan! Vitun vittu Sampo!

Lähettelevät luottokorttilaskuista jotain vitun karhukirjeitä. Tänään oli odottamassa joku vitun "Emme ole vielä saaneet suoritustanne BLAA BLAA BLAA..." -kirje, joka on lähetetty vanhaan osoitteeseeni. Virallinen osoitteenmuutos on tehty jo huhtikuussa. Mastercard on samasta pankista kuin asuntolainani, jonne ilmoitin lainaa haettaessa samalla istumalla uuden osoitteeni 01.05.2007 alkaen. Vittu, tarkistakaa rekisterinne, mihin lähetetätte noita turhantärkeitä kirjeitänne.

SAATANA!!! Pelkästä periaatteesta en maksa latin latia ylimääräistä. Vittu, menköön vaikka rosikseen asti. Huomenna Anne-Mari (sijoitusneuvojani) saa taatusti tulikiven katkuisen puhelun. Vittu, muijan piti laskea mun yhtä (asunnon käsirahaa varten nostettua) luottorajaanikin toukokuusta lähtien, mutta tähän päivään mennessä ei vielä ole tapahtunut mitään. PRKL!!! Seuraavaksi kun nähdään samassa baarissa, niin puristelen sua sopiviksi katsomistani paikoista oli miehesi mukana tai ei...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Suomen seiväsmiehet! Onneksi Mononen ymmärsi pysyä poissa haastattelusta. Se saatanan Rantanen alkoi tosissaan väittää vastaan vielä. Hyppäisi nyt vittu vaikka metrin yli kierähdyksellä jokin keppi kädessä, ei hyvää päivää!

Ruotsin kieli on toinen. Pari vuotta sitten viimeksi kirjoituksissa käyttänyt ja nyt pitäisi kirjoittaa joku perkeleen essee unelma-ammatistani. Milläs sen kirjoitat kun ei osaa sitten yhtään mitään. Voi vitun vittu!
 

Erik Loka

Jäsen
Ruotsin kieli on toinen. Pari vuotta sitten viimeksi kirjoituksissa käyttänyt ja nyt pitäisi kirjoittaa joku perkeleen essee unelma-ammatistani. Milläs sen kirjoitat kun ei osaa sitten yhtään mitään. Voi vitun vittu!

Sama asia vitutti juuri äsken. Mutta ei enää niinkään, koska sain aineeni väännettyä. On se vaan hanurista, mutta kunnon sanakirja auttaa paljon.
Itse käytän Soneran MOT-sanakirjastoa netissä joka on todella kätevä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ruotsin kieli on toinen. Pari vuotta sitten viimeksi kirjoituksissa käyttänyt ja nyt pitäisi kirjoittaa joku perkeleen essee unelma-ammatistani. Milläs sen kirjoitat kun ei osaa sitten yhtään mitään. Voi vitun vittu!
Hmm...onko se niin vaikeaa? Ruotsi oli mun vahvoja (kirjoitin C:n) puolia ihan jopa lukio-tasolla, joten jonkun verran talenttia minulla olisi. Ehkä voisin auttaa? Mitään aihepiiriä mietittynä? Kuinka pitkä essee pitää olla?

"Jag tycker om sports och flickor. Också sprit tycker jag. Så det är naturligts, at min dröm jobbet kombinenar sports, flickor och sprits.."
jotain tuollaista?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kirjoitin saman (C) mutta lukiossa numerot olivat tasolla 5-6. Ja aihe on Mitt drömjobb. Kaikki apu otetaan ilman muuta vastaan. Huomenna ajattelin tuon tempoa.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heh, itse laittaisin tuosta "mille naurat juuri nyt" ketjuun.Huvinsa kullakin. En ole mikään hirveän eläinystävällinen kaveri, koska kissa sai aikaan minulle astman ja se pisti vituttamaan ja vituttaa vieläkin.Ei tässä muuta.


Ei kai se ole kissan vika, jos sinulla on tuollainen tekovika?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös