Vitutusketju

  • 10 550 821
  • 56 138

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Saikka kirjoitti:
Vituttaa kun Saikalta vietiin taas rahat. Veikkauksen kusipäät laittoi niin houkuttelevia kertoimia Kärpille että pakkohan se oli lapulle lisätä. Ilman sitäkin matsia olis rapsahtanut kevyet 200e mutta kun vittu ei niin ei.
Täysin sama tilanne täällä päässä. En kokoonpanoja edes katsellut ja laitoin Kärpät siinä toivossa, että Jokereillä imuri-Ahonen maalissa ja Hyvönen alkaisi latomaan häkkejä.

Kerrankin meni Bluesin pelistä veikkaus oikein, niin Kärpät sitten kusee.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
avatar kirjoitti:
"Veromätkyt!!?!" Vitun idiootit. Se on jälkivero ja se on syystäkin jälkivero. Vittu maksaisivat saatana veronsa ajoissa. Vittu. "Mätkyt" Vittu vituttaa tommonen pillitys.

Verotus ei ole aina niin yksinkertainen juttu. Ymmärrät sen kyllä sitten, kun sun ei tarvitse enää avautua "opiskelijoille lisää fyrkkaa", " vittu kun ei ole rahaa" yms. ketjuissa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Alamummo kirjoitti:
Verotus ei ole aina niin yksinkertainen juttu. Ymmärrät sen kyllä sitten, kun sun ei tarvitse enää avautua "opiskelijoille lisää fyrkkaa", " vittu kun ei ole rahaa" yms. ketjuissa.

Ja mitähän vittua sinäkin avaudut siellä? "Verotus ei ole aina niin yksinkertainen juttu"!? Se on ihan helvetin yksinkertainen juttu jos on tavallinen palkansaaja. Joko sitä maksaa riittävästi tai sitten ei ja maksaa jälkiveroja. Vituttaa ihmiset, jotka valittavat jostain "mätkyistä". Sitä tässä nyt kuule kirotaan. Jotkut ovat ne "mätkyt" maksaneet vain jo ihan ajoissa. Vituttaa sellainen kitinä, aivan kuin heidän ei tarvitsisi maksaa veroja yhtä paljon kuin toisten. Olen saatana lukenut verotuksesta ihan tarpeeksi ymmärtääkseni, mistä siinä on kyse.

Noinko pahasti mummolla on jäänyt hampaankoloon se, että kiittämättömät opiskelijat valittavat siitä, että laiskat sohvaperunatyöttömät saavat enemmän rahaa käteen tekemättä mitään kuin opiskelijat, että pitää vieläkin jaksaa avautua asiasta, kun kerran vain sanon siitä, että vero"mätkyt" eivät ole mitään mätkyjä vaan itseansaittuja lisäveroja.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
avatar kirjoitti:
Ja mitähän vittua sinäkin avaudut siellä? "Verotus ei ole aina niin yksinkertainen juttu"!? Se on ihan helvetin yksinkertainen juttu jos on tavallinen palkansaaja. Joko sitä maksaa riittävästi tai sitten ei ja maksaa jälkiveroja.

Ei se ole aina ihan niin yksinkertaista. Itselläni ei esim firma viitsinyt pidättää rajan ylimenevästä palkasta isommalla prosentilla. Ja kyllä vituttaa nyt jälkeenpäin maksella siitä, kun firman palkanlaskenta ei vaan osaa.
Vai onkohan siinä se isompi veroprosenti ylimenevältä osalta vain koristeena?

Ja ei en menetä senttiäkään tuon takia, mutta mielummin olisin maksanut ne verot kyllä jo viime vuonna normaalilla tavalla.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
repe_joke kirjoitti:
Itselläni ei esim firma viitsinyt pidättää rajan ylimenevästä palkasta isommalla prosentilla.

Kerro lisää. Melkoinen blondi pitää palkanlaskijan olla, jos ei osaa palkanlaskentohjelmaan laittaa kahta prosenttilukua ja yhtä palkkasummaa.

Toisaalta, palkansaajan VELVOLLISUUS on tarkistaa AINA palkkalaskelma palkanmaksun ja ENNAKONPIDÄTYKSEN osalta, joten peiliinkin on syytä katsoa, oli palkanlaskijana sitten millainen blondi tahansa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
repe_joke kirjoitti:
Ei se ole aina ihan niin yksinkertaista. Itselläni ei esim firma viitsinyt pidättää rajan ylimenevästä palkasta isommalla prosentilla. Ja kyllä vituttaa nyt jälkeenpäin maksella siitä, kun firman palkanlaskenta ei vaan osaa.

Toki silloin voi ihan aiheesta käydä vittuilemassa firman palkanlaskennalle, jos nyt ei sitten ole joku niin iso pulju, että kyseinen yksikkö makaa jossain toisella puolella Suomea. Tietenkin näin voi käydä, mutta silti väitän, että usemmin kuin joka toisessa tapauksessa kyseessä on vain duunarin ihan oma saamattomuus syynä, kun ei viitsi laskettaa veroprosenttiaan ja lähinnä vain eilen tuli avautumisvimma siitä, kun tällainen tapaus viitsii julkisesti sepostaa pöydässä sitä, "kuinka helvetinmoiset mätkyt tuli taas tänäkin vuonna ja vittu ei päästä lomalle sinne ja tänne kun ei oo rahaa". Se vituttaa. Vituttaa tommonen perseily ja nenänkaivuu kun asian olisi voinut hoitaa helposti ihan toisellakin tavalla. Toki sen ymmärrän, että firman palkanlaskenta voi kusta homman ja se kyllä sitten voi vituttaa ihan todella.

edit: Ja kuten Ohmi sanoi, kyllä siihen voi toki vaikuttaa omalla aktiivisuudella, vaikka toki sekin vituttaa, kun niille palkanlaskijoille maksetaan palkkaa siitä, että laskevat juurikin niitä palkkoja ja siis myöskin veroja.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ohmi kirjoitti:
Kerro lisää. Melkoinen blondi pitää palkanlaskijan olla, jos ei osaa palkanlaskentohjelmaan laittaa kahta prosenttilukua ja yhtä palkkasummaa.

Toisaalta, palkansaajan VELVOLLISUUS on tarkistaa AINA palkkalaskelma palkanmaksun ja ENNAKONPIDÄTYKSEN osalta, joten peiliinkin on syytä katsoa, oli palkanlaskijana sitten millainen blondi tahansa.

Mitä lisää pitäisi kertoa? Väitätkö että valehtelen? Tänä verovuonna samassa firmassa palkanmaksu kausi katkaisiin ekan kerran yllättäen maaliskuun tietämillä. Sen jälkeen kertymä alkoi nollasta, ja luulempa että taas tulee aika vitun usealle verottajalta kiva ylläri, kun eivät ole laskeneet noita kahta summaa yhteen.
Itselläni meni jälleen yli muutaman huntin, mutta eipä taaskaan pidätetty isommalla prosentilla. Mutta vittuakos sille teet, kun viimeinen palkka vasta vei yli? Edellisellä kerralla kerkesi mennä kuukauden palkat yli.

Palkat tulee kyllä tarkistettua, mutta ei se helvetti minun työni ole tehdä palkanlaskennan duunia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
avatar kirjoitti:
Ja mitähän vittua sinäkin avaudut siellä? "Verotus ei ole aina niin yksinkertainen juttu"!? Se on ihan helvetin yksinkertainen juttu jos on tavallinen palkansaaja. Joko sitä maksaa riittävästi tai sitten ei ja maksaa jälkiveroja. Vituttaa ihmiset, jotka valittavat jostain "mätkyistä". Sitä tässä nyt kuule kirotaan. Jotkut ovat ne "mätkyt" maksaneet vain jo ihan ajoissa. Vituttaa sellainen kitinä, aivan kuin heidän ei tarvitsisi maksaa veroja yhtä paljon kuin toisten. Olen saatana lukenut verotuksesta ihan tarpeeksi ymmärtääkseni, mistä siinä on kyse.

Noinko pahasti mummolla on jäänyt hampaankoloon se, että kiittämättömät opiskelijat valittavat siitä, että laiskat sohvaperunatyöttömät saavat enemmän rahaa käteen tekemättä mitään kuin opiskelijat, että pitää vieläkin jaksaa avautua asiasta, kun kerran vain sanon siitä, että vero"mätkyt" eivät ole mitään mätkyjä vaan itseansaittuja lisäveroja.

Taisi kalahtaa omaan nilkkaan kun noin pillastuit. Sinäkö täällä päätät, mistä asioista saa vittuuntua ja mistä ei? Ymmärsin kyllä, mikä sua vitutti ja mua vitutti taas yksisilmäinen vaahtoamisesi. Comprendo? Väkisinkin huvittaa toi avautuminen.

Varmasti verotus on helppo juttu silloin, kun ei ole tiedossa kuin se yksi ja ainoa kuukausiliksa. Hankalammaksi asia tulee, kun mukaan lasketaan bonukset, jotka maksetaan aina takautuvasti. Aika monella on myös sijoituksia yms, joiden tulouttaminen vaikuttaa verotukseen. Minkä minä sille voin, jos sinulla ei ole. Sua taitaakin enemmän vituttaa se, että ihmiset tienaavat enemmän kuin sinä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Alamummo kirjoitti:
Varmasti verotus on helppo juttu silloin, kun ei ole tiedossa kuin se yksi ja ainoa kuukausiliksa. Hankalammaksi asia tulee, kun mukaan lasketaan bonukset, jotka maksetaan aina takautuvasti. Aika monella on myös sijoituksia yms, joiden tulouttaminen vaikuttaa verotukseen. Minkä minä sille voin, jos sinulla ei ole. Sua taitaakin enemmän vituttaa se, että ihmiset tienaavat enemmän kuin sinä.

Juuri näin. Samoin osinkojen (sikäli kuin niitä verotetaan) verotus tapahtuu yleensä jälkikäteen. Minulla on joka vuosi se tilanne, että muutaman tonnin mätk... eiku jälkiverot tulee maksettavaksi. Tämä on siis täysin tiedossa oleva asia, mutta siitä huolimatta vituttaa avata se kirjekuori, jossa maksumääräys tulee. Onko minulla oikeus olla vittuuntunut tuollaisesta asiasta, avatar? Vai pitäisikö vain hymyssä suin tanssahdella valssia sen lapun kanssa.

Ihme, että ihminen ei saa olla vittuuntunut siitä mistä haluaa.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vittu, Blues ei enää osaa voittaa. Kaikki johtuu loukkaantumistilanteesta, 11 pelaajaa sivussa. Käsittämätöntä!
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
V**un vatsaflunssa. Molemmat päät vuotavat ja lämpöä 38,5.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa hiukan se, että kun SM-liigassa siirtomarkkinat käyvät kuumina ja IFK:kin on kantanut kortensa kekoon ulostamalla pari turhaketta, en itse pysty kenkimään lukuisia turhakkeita pois Jatkoajan IFK-osioon kirjoittelevista nimimerkeistä. Nimittäin ottaahan se kupoliin, kun itse kuuluu palstan ehdottomiin valioihin ja haluaisi päästä eroon monista vähemmän laadukkaista kirjoittajista, muttei pysty siihen. Ei se ignore -toimintokaan ihmeisiin kykene.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-japi- kirjoitti:
Alkoi noin tunti sitten aivan älytön vitutus. Vitutus johtuu siitä, kun mietin miksi turkuhalli on rakennettu hevonperseeseen, eikä Turun keskustaan.

Voin vain sympatisoida! Itse olen käynyt turussa neljä kertaa elämässäni ja pohtinut tuota asiaa ensimmäisen kerran jo vuonna 1997. Silloin se taisi hetken vituttaa mutta ei enää.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken tuli 45 minuuttia-ohjelmassa loistava juttu "huippuvalmennus"-kursseista. Vituttaa tuo rahastustoiminta millä tuollaiset harrastavat. Täyttä paskaa koko homma ja kaiken lisäksi asettaa pyrkijät eriarvoiseen asemaan. Nämä pitäisi jotenkin kieltää mutta ei taida lainsäädännöllä olla mahdollista.
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Olin illan suussa pelaamassa kaverini kanssa lätkää. Se ilo kesti noin 2 tuntia, sitten vedin rannarin ja PANG kiekko kaverini silmään. EI SAATANA!!
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kuvernööri kirjoitti:
Äsken tuli 45 minuuttia-ohjelmassa loistava juttu "huippuvalmennus"-kursseista. Vituttaa tuo rahastustoiminta millä tuollaiset harrastavat. Täyttä paskaa koko homma ja kaiken lisäksi asettaa pyrkijät eriarvoiseen asemaan. Nämä pitäisi jotenkin kieltää mutta ei taida lainsäädännöllä olla mahdollista.

Niin no onhan se ikävää, mutta hei sekin on yritystoimintaa. Eihän se mitään hyväntekeväisyyttä ole, ja nuo sisäänpääsyprosentit on näiden kurssin järjestäjien omia höpöpuheita. Ihmetyttää että ihmisiltä on kadonnut oma mietintä ja harkinta, ihan jokaisia mainosjorinoita uskotaan.

Ja ihmiset jotka haette opiskelemaan, niin kova työ palkitaan sisään pyrkiessä, ei se kurssilla istuminen mikään avain onneen ole, ITSE SE DUUNI PITÄÄ TEHDÄ. Itse olen ainakin näin toiminut ja onnistuinkin siinä lopulta, se on sama itse lukea kirjoja ja miettiä kuin istut jossain luokassa ja joku opettaja mulkoilee vieressä. Olet kurssilla tai omassa opissa niin itse sinä sen työn teet.
 

Feenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Phoenix ja San jose
Kyllä on, mutta vituttaa silti, että näin kävi. Täytyy korjata, että ei se silmään osunut vaan siihen silmä kulmaan, mutta kun verta alkoi tulemaan niin hetken mietin, että kävikö oikeasti pahasti. Onneksi ei, mutta taitaa jääkiekko hetkeksi sivuun jäädä.

Viesti tarkoitettu tohon vähän ylemmäs.
 

Jeffrey

Jäsen
Vo vitun vittu! Pitäisi tehdä yksi maantiedon työ huomiseksi, mutta saatana! No tulin koulusta siinä neljän aikaan himaan. No katoin siinä sitten elokuvan Crank ja ajattelin tehdä työn tässä illalla. No ensin katsoin Salkkarit ja ajattelin, että sen jälkeen sitten. No sitten jumituin Ota tai Jätä ohjelman pariin. Ajattelin alkaa työtä jo tekemään, mutta sitten alkoikin C.S.I. ja nyt alkoi Manun peli. Vitun vittu! Pitääkö olla tällänen terlkkari päivä kun yrittää jotain saada tehdyksi.

Niin ja vituttaa oma saamattomuus. Teen työn todennäköisesti klo 00.00-06.00. Vittu!

Ei kellään sattuisi olemaan konella valmista aluetutkimusta Englannista?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jeffrey kirjoitti:
Vo vitun vittu! ...No katoin siinä sitten elokuvan Crank...
Onneksi katsoit edes aivan julmetun hyvän leffan, huonon pätkän valinta olisi lisännyt vitutusta huomattavasti.
 

Jeffrey

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Onneksi katsoit edes aivan julmetun hyvän leffan, huonon pätkän valinta olisi lisännyt vitutusta huomattavasti.

Niin.. Aloin tossa sitten työtä tekemään ja vitutus nousi. Hankkimani wordi oli jonkin sortin beta-versio eikä toiminut ollenkaan.
 

despootti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Blackhawks, Juve
Vituttaa juurihoidettu hammas. Saatanan saatana. Sitä on nyt tässä "hoidettu" monta kuukautta. Kertaalleen jo täytetty ja sen jälkeen taas avattu. Eilen kävin viimeksi kun piti vaihtaa lääkeaine. Nyt näyttää siltä, että nuo oireet (tykytys ja purenta-arkuus) ovat palanneet. Ei vittu voi käsittää mikä tässä nyt voi hakata näin kovin vastaan. Vituttaa myöskin se, että aina kun sille tehdään jotain, sattuu aivan saatanasti. Edellisellä kerralla meinasi jo tulla kalsaripyykkiä. Vittu revin koko saatanan leegon kohta vittuun!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Jeffrey kirjoitti:
Niin.. Aloin tossa sitten työtä tekemään ja vitutus nousi. Hankkimani wordi oli jonkin sortin beta-versio eikä toiminut ollenkaan.

Kauppias varmasti vaihtaa sen aitoon versioon, valita vain sinne mistä hankit sen.

Että silleen...
 
Kärppien pelaajapolitiikka

Voi vittu että vituttaa tää työnte...

Jatkamme liigan tissiposkisimpana joukkueena. En tiedä ketä syyttää, mutta vituttaa. Rosterissa olisi varaa toimia nyt jo erilailla, mutta Nokka the Toteemi pitää huolen siitä, että ketään ei varmasti tönäistä tai viltti kutsuu.

Kehittelin mainoslausetta: "Tervetuloa Raksilaan. Piekse Pohjoisen pedot ja pidä kunnolla hauskaa." Disclaimeriin sitten ettei koske kalpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös