Vitutusketju

• 10 792 406
  • 56 393

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Tänään (tai siis eilen) sain kuulla töissä, että hommat eivät enää jatku kuin korkeintaan ensi kuun puoleen väliin. Olihan ne merkit ilmassa, kun YT:tä pukkaa. Minun määräaikaista sopimusta ei siis jatketa. Ilmeisesti lähtee vakituisiakin ovista ja ikkunoista. Heti hirveä stressi päälle, kun muistissa on pitemmät työttömyysjaksot ja en halua sellaiseen enää joutua. Yhtä hakemusta olen nyt kirjoitellut, mutta ajatukset poukkoilevat ja on vaikea saada valmista. Tuli vaan hirveä paniikki, että kyllä se hakemus pitää saada matkaan heti, kun ilmoitus on ollut jo pari päivää esillä, niin ne varmaan palkkaa kohta jonkun toisen. Stressaaminen ei auta.

Ottaa vaan päähän kun viime aikoina elämä on tuntunut kivalta, erityisesti viime viikko oli hyvä. Tämä viikko mennytkin sitten kipeenä enkä ole voinut tehdä suunniteltuja asioita ja nyt vielä tämä. Ei voi ikinä mennä liian hyvin.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Keksin töissä ollessani hyvän vitsin joka oli tarkoitus käydä pistämässä vitsiketjuun. Enhän mä enää sitä muista...

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta unohtamiselleen voi nauraa. Kaikki vitsit eivät toisaalta naurata eli pääasia, että jollekin asialle voi nauraa.
Hyvä esimerkki tästä on eräs kaverini, jolla on tapana selittää muiden tai itsensä kertomia vitsejä muille. Yleensä kaikki siis ymmärtävät ne (yleensä huonot) vitsit ihan helposti, mutta tämä kaveri kuitenkin selittää ne vitsit, vaikka kukaan ei mitään selitystä kaivannutkaan.

Ja se vitsien selittäminen on aina tilanteen hauskin osuus. Vitsit itsessään eivät yleensä pahemmin ketään naurata, mutta kun kaveri sitten kieli poskessa puoliksi nauraen selittää muille, että mikä siinä vitsissä on hauskaa, niin muu porukka nauraa mukana.

Tärkeintä on, että ylipäätään nauretaan.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Keksin töissä ollessani hyvän vitsin joka oli tarkoitus käydä pistämässä vitsiketjuun. Enhän mä enää sitä muista...
Palailin eilen ruuhkan aikaan töistä ja tein erään havainnon ja sen kautta keksin tyhmän herjan liikennekäyttäytymisestä.
Voisi pistää vitsiketjuunkin, mutta juuri nyt se sopii pikemminkin tänne: Mitä yhteistä on mustalla Bemarilla ja kondomilla?

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palailin eilen ruuhkan aikaan töistä ja tein erään havainnon ja sen kautta keksin tyhmän herjan liikennekäyttäytymisestä.
Voisi pistää vitsiketjuunkin, mutta juuri nyt se sopii pikemminkin tänne: Mitä yhteistä on mustalla Bemarilla ja kondomilla?
Molemmat viettää paljon aikaa lompakollasi, mutta sitten kun pitäisi käyttää, niin onkin rikki?

sammakkosaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää Suomen terveydenhuolto yks iso vitsi. En ole vieläkään päässyt millekään lääkärille. Tai no yhden nopean videopuhelun sai vetää, kun yritin päästä hoitoon suljetun osaston kautta. Sen seurauksena reseptillä on ahdistukseen lääkeaineita, mitä ei käytetä ahdistuksen hoitoon, vaan skitsofrenian ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön. MITÄ VITTUA? kysyn minä. Nii ja joku kausi-influenssa kiusaa myös. Perkele.

Suosikkijoukkue
comes in waves
39 astetta sanoi kuumemittari vähän aikaa sitten. Kyllä mulla ihan ehta influenssa näköjään on.

En edes muista, onko mulla ollut eläessäni vielä näin korkea kuume.

Suosikkijoukkue
comes in waves
Leksandinkin playoff-paikka sitten kusahti aivan viimeisellä mahdollisella hetkellä, vieläpä pelkän maalieron turvin.

Semihirveä päivä.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omaan pussiin pelaavat palkkasoturit
Miten voi 90% Jatkoajan kirjoittajista kirjoittaa nämä seuraavat sanat yhteen: tälläkaudella, viimekaudella, ensikaudella?

Noin muutoinkin yhdyssanavirheet vituttavat ihan kohtalaisen paljon, enkä edes tiedä milloin itsestäni on tullut näin tarkka asian suhteen.

E: ja toinen mikä pistänyt silmään viime aikoina useasti; ikä väliviiva vuotta, eli siis 2-vuotta...

Tuohon kun ei tosiaan sitä väliviivaa tule. Oikea muoto siis 2 vuotta tai 2-vuotias.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dynamolla oli hyvä vastaus, mutta LiiAaa:lla oikea. Täsmennyksenä vielä, että molemmissa on sisällä säälittävän pieni mulkku...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy