Vitutusketju

  • 10 567 628
  • 56 146

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Vituttaa ku on näin saatanan kylmä! Eihän se oo koskaa sopiva! Toissapäivänä satoi jotain vedensekaista tihkua ja nyt sitte paukkuu -20 ja vielä mukavan tuulen kera.. No ei se mitää ku autolla kuljen, mutta sekin vituttaa ku sitä autoa ei saa tuola koulus lämmitykseen niin ku lähtee kotiin niin koko auto huutaa hoosiannaa!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jumalauta mie vihaan kylmää, PAKKANEN PAINU VENÄJÄLLE!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
jesse72 kirjoitti:
Jumalauta mie vihaan kylmää, PAKKANEN PAINU VENÄJÄLLE!

Venäjällä on paha tilanne ja huonompaan suuntaan on menossa. Pelkästään eilen kuoli 18 ihmisistä kylmyyteen. Ennusteet lupailevat Moskovaan -37C. Muualla on ollut vieläkin kylmempää.

RIITTÄÄKÖ?
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
pernaveikko kirjoitti:
Pelkästään eilen kuoli 18 ihmisistä kylmyyteen.

Ylen tekstiteevee, kun väitti, että kaksi olisi kuollut ja 18 viety sairaalaan paleltumien vuoksi. Mutta tämä taisi olla Moskovassa, että oliko koko maassa tosiaan kuollut 18? Kuulostaa paljolta, jopa Venäjän pitäisi pystyä varautumaan kylmyyttä vastaan.

Minua ottaa rankasti päähän, kun menin luistelemaan ja katkaisin viime viikolla ostamani mailan. Ja lisäksi migreeni pukkaa päälle. Kerrankin, kun olisi kunnon ilma, niin päätä särkee, eikä pääse sängystä ylös pitkäksi aikaa.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
pernaveikko kirjoitti:
RIITTÄÄKÖ?

Helvetti jäätymässä?

Itseäni vituttaa jo kaksi kuukautta vaivannut järkyttävä hammassärky. Kasvojen vasen puoli on ihan turvoksissa, jokaista hammasta jomottaa ja vihloo sekä vielä kaupan päälle kolmoishermosärky laukesi. Hammas on avattu kaksi kertaa ja juurihoito suoritettu viimeksi eilen. Kolmiolääkkeitä tulee syötyä kuin leipää, eikä kipu meinaa talttua. Ainoastaan päässä humisee ja huimaa koko ajan.

Neurotol, Panacod, Burana ja Panadol - siinä miehen eväät.

Kaikista kokemistani vaivoista ja kivuista tämä on ehdottomasti pahin. Antaisin mielummin amputoida puuduttamatta sormeni, kuin kärsisin tästä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi jumalauta on hianoo, kun tavarat hajoo juuri, kun niitä eniten tarvitsisi. Enkä tarkoita Sitä 'tavaraa'.
 

Happo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä molemmat niiiiiiiin tylsiä, että kohta tulee kyynel housuun.'
Samaa jahkaamista päivästä toiseen.

ps. molemmat on muuten maalaisten kavereita?!?!?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ouzala kirjoitti:
Ei vittu tota Halosta! Esittää kysymyksiä Niinistölle ja ja Saulin vastatessa tämä "Meidän" presidentti keskeyttää ja näyttää ylimielisiä ilmeitä. Naama siis norsun vitulla. Olis kiva seurata, mutta ei tommosta jaksa...

Tarja, kerro ne turvatakuut!

Panin merkille saman. Minua ärsyttää Tarja Halonen, oikeastaan vituttaa, mutta kansaa ilmeisesti ei. Lisäksi vituttaa pakkanen, johon yhdistetään 10m/s puhaltava tuuli. Aika kivaa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ouzala kirjoitti:
Ei vittu tota Halosta! Esittää kysymyksiä Niinistölle ja ja Saulin vastatessa tämä "Meidän" presidentti keskeyttää ja näyttää ylimielisiä ilmeitä.

Tämä jäi mieleen jo kuuden vuoden takaisista vaalikeskusteluista. Toisaalta, oli ilo huomata, että minä en olekaan maailman pahin keskeyttäjä, löytyy joku, joka tekee sen minuakin useammin.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Perkele! Pakkoko tuon Ferrero-Tipsarevic -matsin on mennä viidenteen erään. Meikäläisellä kun työt alkaa vasta yhdeltätoista niin ehdin jo elätellä toiveita edes hetken näkeväni Emma Laineen ottelua Martina Hingisiä vastaan. Mutta ei sitten, prkl...!!
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Karzan kirjoitti:
Helvetti jäätymässä?

Itseäni vituttaa jo kaksi kuukautta vaivannut järkyttävä hammassärky. Kasvojen vasen puoli on ihan turvoksissa, jokaista hammasta jomottaa ja vihloo sekä vielä kaupan päälle kolmoishermosärky laukesi. Hammas on avattu kaksi kertaa ja juurihoito suoritettu viimeksi eilen. Kolmiolääkkeitä tulee syötyä kuin leipää, eikä kipu meinaa talttua. Ainoastaan päässä humisee ja huimaa koko ajan.

Neurotol, Panacod, Burana ja Panadol - siinä miehen eväät.

Kaikista kokemistani vaivoista ja kivuista tämä on ehdottomasti pahin. Antaisin mielummin amputoida puuduttamatta sormeni, kuin kärsisin tästä.

Kun tässä nyt vieläkin joutuu odottamaan sitä saatanan Hingis - Laine -matsia, niin pistetään sympatioita sinne päin. Itsellä oli pahanlainen reikä hampaassa; sitä oli kokoajan menossa hammaslääkäriin mutta aina oli joku hyvä tekosyy. Yhtäkkiä rupesi sattumaan tyhjästä ja kunnolla, ja silloin sai vihdoinkin hilattua perseensä lekurille. Tilapäispaikka siihen ja juurihoitoaika johonkin kahden kuukauden päähän.

Tähän asti sujui muuten ihan hyvin, mutta tilapäispaikka ja koko juttu tössittiin ihan täydellisesti. Kävin näyttämässä toiselle hammaslääkärille, joka nykäisi hampaan samantien ulos. Muutamia päiviä piti ryystää keittoa, mutta ai perkele kun oli hieno käynti hammaslääkärillä. Flop ja homma on siinä. Siitä eteenpäin on tullut mietittyä olisiko sittenkin helpompaa pistää kaikki leegot ulos ja implantit tilalle. Hammassärky on nimittäin todellakin tällaisen normaalin terveyden omaavan ihmisen perkeleellisimpiä kokemuksia.

Tällä hetkellä on vieläkin pikkuisia jälkisärkyjä ja kylmäherkkyyttä toisen puolen hampaissa, joista kolme vierekkäistä paikattiin viimeksi.

Nuoret Jatkoajan lukijat! Älkää helvetissä jättäkö niitä hampaita pesemättä. Siitä maksaa niin katkeran hinnan myöhemmin ettette voi mitenkään uskoa.
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
scholl kirjoitti:
Fujitsu Siemens.

Selasin ketjua taaksepäin ja törmäsin tähän.

Älkää ihmiset helvetissä ostako Fujitsu Siemensin kannettavaa. Tyttöystävä otti ja hankki; paska ylikuumenee alta aikayksikön ja simahtaa totaalisesti. Siihen käytiin vaihtamassa parempi tuuletin, mutta mitään ei auta. On aivan älyvapaata että tuollaisia paskoja on voitu päästää markkinoille. Ihan turha ostaa edes halvalla, kun on liian tyhmän näköinen paperipainoksi.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Elrith kirjoitti:
Selasin ketjua taaksepäin ja törmäsin tähän.

Älkää ihmiset helvetissä ostako Fujitsu Siemensin kannettavaa. Tyttöystävä otti ja hankki; paska ylikuumenee alta aikayksikön ja simahtaa totaalisesti. Siihen käytiin vaihtamassa parempi tuuletin, mutta mitään ei auta. On aivan älyvapaata että tuollaisia paskoja on voitu päästää markkinoille. Ihan turha ostaa edes halvalla, kun on liian tyhmän näköinen paperipainoksi.

Mulla on ollut nyt pari vuotta tämä Amilo ja hyvin on pelittänyt. Mitään vikoja ei todellakaan ole ollut, joten melko outoa tekstiä sinulta.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elrith kirjoitti:
Selasin ketjua taaksepäin ja törmäsin tähän.

Älkää ihmiset helvetissä ostako Fujitsu Siemensin kannettavaa. Tyttöystävä otti ja hankki; paska ylikuumenee alta aikayksikön ja simahtaa totaalisesti. Siihen käytiin vaihtamassa parempi tuuletin, mutta mitään ei auta. On aivan älyvapaata että tuollaisia paskoja on voitu päästää markkinoille. Ihan turha ostaa edes halvalla, kun on liian tyhmän näköinen paperipainoksi.
Itselläni käy myös ylikuumana. Ratkaisin ongelman laittamalla pari kirjaa kohottamaan läppäriä, ja näin tuuletus paranee.
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Germanicus kirjoitti:
Mulla on ollut nyt pari vuotta tämä Amilo ja hyvin on pelittänyt. Mitään vikoja ei todellakaan ole ollut, joten melko outoa tekstiä sinulta.
Minulla oli kaksi kuukautta takaperin amilo 5 päivää ja sitten peruin kaupan. Kone ei enää lämpöisenä lähtenyt bootista käytiin vaan jäi sekoavaan biosiin tilttiin. Kun masiina oli jäähtynyt, pelitti se taas. Takuuna ei saanut uutta konetta heti tilalle, vaan korjaus olisi kestänyt kaksi viikkoa. Palautin koneen ja purin kaupan.

Ensimmäinen ja viimeinen Fujitsu-Siemens minulle.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Karzan kirjoitti:
Minulla oli kaksi kuukautta takaperin amilo 5 päivää ja sitten peruin kaupan. Kone ei enää lämpöisenä lähtenyt bootista käytiin vaan jäi sekoavaan biosiin tilttiin. Kun masiina oli jäähtynyt, pelitti se taas. Takuuna ei saanut uutta konetta heti tilalle, vaan korjaus olisi kestänyt kaksi viikkoa. Palautin koneen ja purin kaupan.

Ensimmäinen ja viimeinen Fujitsu-Siemens minulle.

Karzan: Minä surffailen tällä koneella päivittäin monta tuntia yhteen menoon, eikä mistään ylikuumenemisesta ole hajuakaan. Tänään olen ollut netissä viisi tuntia yhteen menoon ja no problem. Hyvä laite tämä on!
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Germanicus kirjoitti:
Hyvä laite tämä on!
Oot tainnut saaada koneen, joka on kasattu bonareiden jakopäivänä :p
 

Erik Loka

Jäsen
Germanicus kirjoitti:
Karzan: Minä surffailen tällä koneella päivittäin monta tuntia yhteen menoon, eikä mistään ylikuumenemisesta ole hajuakaan. Tänään olen ollut netissä viisi tuntia yhteen menoon ja no problem. Hyvä laite tämä on!

Works fine! Amilo on pöydällä pörissy kohta neljä kuukautta eikä ongelmia.

Maanantaikappale vissiin?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
thatt kirjoitti:
Works fine! Amilo on pöydällä pörissy kohta neljä kuukautta eikä ongelmia.

Maanantaikappale vissiin?


Sulla on se maanantai-kappale, kun se toimii. Itsellä on tullut enemmän viallisia kuin toimivia FSC:n laitteita vastaan.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Perhana kun tuli annettua tänään hiukan niitä ei-niin-viisaita kommentteja parille ihmiselle suutuspäissään.

Hävettää vittu.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
hätshiih!

Alkaa kohta jurppii tämä saamarin nuha. Nokka (muutenkin kokoa XXL) on turvonnut, kipeä ja punainen kuin iiäfkoon pelipaita. Eikä taida ihan heti parantua. Duactia ja nenäsuihkeita on kulunut jo apteekin varmuusvaraston verran. Sen, joka on räkätaudit keksinyt, saisi ripustaa lyhytpylvääseen roikkumaan.

Hienoa, että tuli otettu syksyllä influenssarokotus. Influenssa ei iske, mutta räkätaudit vaivaavat sitäkin helpommin...
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jii kirjoitti:
Nokka (muutenkin kokoa XXL) on turvonnut, kipeä ja punainen kuin iiäfkoon pelipaita.

Asiahan ei minulle kuulu, mutta minä vain kysyn, että millä pelinumerolla?
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Germanicus kirjoitti:
Mulla on ollut nyt pari vuotta tämä Amilo ja hyvin on pelittänyt. Mitään vikoja ei todellakaan ole ollut, joten melko outoa tekstiä sinulta.

Niin kun tässäkin ketjussa on näkynyt, niin en taida olla ainoa. Itsekin olen sen verran usein saanut tällaista palautetta Fujitsu-Siemensin vehkeistä että pysyn suosituksessani. Hyvä jos sinun kappaleesi toimii; harva minun näkemäni on samanlainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös