Vitutusketju

  • 10 539 556
  • 56 130

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Luulin, että viimeistään koronan myötä ihmiset olisivat oppineet, että oireisena ei lähdetä ihmisten ilmoille.

Onneksi ollaan valmiiksi jo oikeassa ketjussa. Vituttaa ihmisten käytös, kun tautisena pitää päästä sinne itselle muka-tärkeään menoon. Ajatus lienee se, että ei se tauti minulta kenellekään voi tarttua tai oma meno on niin tärkeä, ettei sieltä voi olla oireisena pois. Tai mikä lie syy sille onkaan.
No sori.

Jahka tervehdyn niin menen jalkapuuhun tuohon kaupungintalon eteen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kalakukon pohjat on ne parhaimmat. Muista että Hanna Partasen kukko on se oikea kukko.
Suattaapi olla, suattaapi olla olemattahii...
Vua ei se söör Rookeri siinä jalakapuussa kutjottaessaa ehi nälissää tivvoomaa, jotta kenenkähä kukonpohjista mie hälle huikopalloo viskon...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pieni vitutus taas tämän vuoksi kun kiinnostavia ja omien suosikkijoukkueiden pelejä tulee päällekkäin. Tämä on toisaalta aika tuttua, näin on aika usein. Kiinnostavia matseja tulee monta päällekkäin. Kai moni seura haluaa pelatakin pelinsä prime timessa eli aikana jolloin katselijoita on mahdollisesti enemmän.

Tänään kaikilla suosikkiseuroillani on pelit just samaan aikaan. Kerho pelaa Lukkoa vastaan, Kauhajoki Seagullsia vastaan ja Hämeenlinnan Lentopallokerho Pölkkyä vastaan. Ei tiedä taas mitä tekisi ja mitä peliä katselisi. Haluaisi noista peleistä kaikki nähdä livenä mutta ei se ole oikein mahdollista. Kahdelta laitteeltakaan samaan aikaan katselu ei ole minun juttuni.

Näistä matseista Lentopallokerhon peli pelataan kyllä Hämeenlinnassa ja sinne minulla on kausikortti. Mutta ei vittu, ei tässä taas tiedä mitä tekisi. Toisaalta, sehän on aina mukavaa ja pieni juhlapäivä kun suosikkijoukkueella on matsi. Tällä hetkellä olen kallistumassa tuon HPK:n pelin katseluun.

Mutta tämä on aika usein toistuvaa että matseja on päällekkäin. Ei tämä todellakaan mikään erikoinen juttu ole ja aina vituttaa kun ei tiedä mitä tekisi. Tänään ehkä sinänsä poikkeuksellista että noin monella suosikkiseuralla päällekkäiset pelit.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näistä matseista Lentopallokerhon peli pelataan kyllä Hämeenlinnassa ja sinne minulla on kausikortti. Mutta ei vittu, ei tässä taas tiedä mitä tekisi. Toisaalta, sehän on aina mukavaa ja pieni juhlapäivä kun suosikkijoukkueella on matsi. Tällä hetkellä olen kallistumassa tuon HPK:n pelin katseluun.
Mene kausarin kanssa katsomaan lentopalloa ja katso Kerhon peli jälkilähetyksenä, kun oletan että CMorelta sen katsoisit. Jännitystä tietysti lisää se, että olet mediapimennossa iltaan asti, niin et tiedä esimerkiksi juurikin Kerhon matsin tuloksia ja tilastoja. Toimii ja 2/3 ongelmaa ratkaistu.

Edit: Kai tuon koriksenkin saa jotenkin katsottua jälkeenpäin. Kaikkihan riippuu palveluntarjoajasta enkä tiedä mistä tuo matsi tulee.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mene kausarin kanssa katsomaan lentopalloa ja katso Kerhon peli jälkilähetyksenä, kun oletan että CMorelta sen katsoisit. Jännitystä tietysti lisää se, että olet mediapimennossa iltaan asti, niin et tiedä esimerkiksi juurikin Kerhon matsin tuloksia ja tilastoja. Toimii ja 2/3 ongelmaa ratkaistu.

Edit: Kai tuon koriksenkin saa jotenkin katsottua jälkeenpäin. Kaikkihan riippuu palveluntarjoajasta enkä tiedä mistä tuo matsi tulee.
Kannattaa laittaa myös korvatulpat, koska kyllä joku tuloksen jossain kailottaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mene kausarin kanssa katsomaan lentopalloa ja katso Kerhon peli jälkilähetyksenä, kun oletan että CMorelta sen katsoisit. Jännitystä tietysti lisää se, että olet mediapimennossa iltaan asti, niin et tiedä esimerkiksi juurikin Kerhon matsin tuloksia ja tilastoja. Toimii ja 2/3 ongelmaa ratkaistu.

Edit: Kai tuon koriksenkin saa jotenkin katsottua jälkeenpäin. Kaikkihan riippuu palveluntarjoajasta enkä tiedä mistä tuo matsi tulee.

Korispelit tulevat Ruudusta. Minulle tuossa uutispimennossa eläminen on vaan aika hankalaa kun olen melko riippuvainen kuitenkin Facebookista ja netistä. Ja ei tarvitse mennä edes millekään tietylle sivulle kun olen Kerhon ja Karhubasketin sivujen jäsen Facebookissa niin tuoreimmat tiedot pelien lopputuloksistakin tulevat suoraan ja heti Facebookin etusivulle.

Kyllä minä olen päättänyt tuonne lentispeliin mennä. Katson sitten jälkilähetyksenä ainakin lätkäpelin jos olen onnistunut pysymään tässä uutispimennossa. No, tarvitseeko sitä edes jokaista matsia nähdäkään vai riittääkö pelkkä tulosseuranta jostain matsista?
 

Glove

Jäsen
Korispelit tulevat Ruudusta. Minulle tuossa uutispimennossa eläminen on vaan aika hankalaa kun olen melko riippuvainen kuitenkin Facebookista ja netistä. Ja ei tarvitse mennä edes millekään tietylle sivulle kun olen Kerhon ja Karhubasketin sivujen jäsen Facebookissa niin tuoreimmat tiedot pelien lopputuloksistakin tulevat suoraan ja heti Facebookin etusivulle.

Kyllä minä olen päättänyt tuonne lentispeliin mennä. Katson sitten jälkilähetyksenä ainakin lätkäpelin jos olen onnistunut pysymään tässä uutispimennossa. No, tarvitseeko sitä edes jokaista matsia nähdäkään vai riittääkö pelkkä tulosseuranta jostain matsista?

Jätät sen puhelimen kotiin kun menet korismatsiin niin et ainakaan itse tule katsoneeksi niitä tuloksia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alanko askartelemaan käpylehmiä ja myyn niitä kauppatorin kulmalla turisteille. Hattu maahan ja kitara käteen ja se on vangin pako. Vai ostanko rättimarketista halvimpia naisten pikkareita ja myyn niitä netissä muille pervoille muka naisena. Nappikauppaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toisaalta urheilu pitäisi aina katsoa vaan livenä... Paha tilanne
Tota, miksi...? Oon käyny elon polulla kattomassa tiäs kuinka monta lätkäpeliä, ja lähinnä vituttanu se junttien mölötys ja meininki. Mitä vähemmän väkee hallissa, sen parempi. Hoki on parasta kotisohvalta.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
No jaa. Aika raskas duunipäivä kun eilen oli, niin tuli kitattua olutta jonnekin puolilleöin kunnes väsymys voitti. No nyt sitten heräsin ihan noin vain, ja uni ei enää tule pienestä pöhnästä huolimatta. Pyöritään sitten sängyssä tunti-pari musiikin parissa. Hanoita, Patti Smithia, Ramonesia, vaihtoehtojahan on maailma täynnä. Täytynee hakea päivällä jotain vähän terävämpää, saisikohan sen avulla nukuttua vaikka kellon ympäri. Toki loppupelissä kuolemahan ne univelat kuittaa. Vituttaa silti kun koskaanbei kunnolla saa nukutuksi vaikka mitä yrittää.
 

Glove

Jäsen
No jaa. Aika raskas duunipäivä kun eilen oli, niin tuli kitattua olutta jonnekin puolilleöin kunnes väsymys voitti. No nyt sitten heräsin ihan noin vain, ja uni ei enää tule pienestä pöhnästä huolimatta. Pyöritään sitten sängyssä tunti-pari musiikin parissa. Hanoita, Patti Smithia, Ramonesia, vaihtoehtojahan on maailma täynnä. Täytynee hakea päivällä jotain vähän terävämpää, saisikohan sen avulla nukuttua vaikka kellon ympäri. Toki loppupelissä kuolemahan ne univelat kuittaa. Vituttaa silti kun koskaanbei kunnolla saa nukutuksi vaikka mitä yrittää.
Samanlaiset kuviot täälläkin, nelisen tuntia sain nukuttua. Kohta täytyy kyllä noustä täältä söngystä, alkaa nimittäin olla nälkä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Samanlaiset kuviot täälläkin, nelisen tuntia sain nukuttua. Kohta täytyy kyllä noustä täältä söngystä, alkaa nimittäin olla nälkä.

Nälkähän se myös täälläkin iski kaiken lisäksi. Röstiperunaa pienessä darrassa meinasin vääntää, kahvia ja Bless The Hartsia kyytipoikana. Ketjun aiheeseen: unettomuus vituttaa aina vaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan tää nyt taas vittu ihan hanurista. Saatanan puolisukulaiset.

Pysykää väleissä. Ja jos ette pysy niin älkää mulle valittako. Se on ihan teidän oma sotku minkä ootte keittäneet. Minä en siihen puutu, en halua, enkä edes voi.
 

Glove

Jäsen
Olisin ihan mielelläni nukkunut vielä jonkun aikaa kun uni tuli vasta joskus kolmen jälkeen. No ei onnistu kun naapurissa ja tuossa puiston laidalla ajellaan kahdella raivaussahalla. Oisivat tulleet joku toinen päivä j antaneet minun nukkua.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hitusen vituttaa tuo maalämpöremontti. Ei toki itse remontti, se on vain hyvä, mutta sen äänet. Sellainen tasainen hurina alkaa aamulla seiskalta ja loppuu vasta illalla myöhään. Taloyhtiöltä tuli juuri tiedote, että remontti aloitettiin kuukauden verran myöhässä, joten töitä tehdään tarvittaessa kaikkina viikonpäivinä.

Olen nyt nukkunut korvatulpat korvissa, mutta ei auta, se saatanan hurina tulee niistä läpi. Ei se ole sinänsä kova ääni, mutta kyllä siihenkin vain herää. Ja tätä herkkua on kuulemma luvassa koko loppuvuosi. Toki herään arkisin muutenkin joskus seiskalta, mutta ajatuksena se vituttaa, että heräisi joka tapauksessa tuohon hurinaan.

Tuo kaikkina viikonpäivinä työskenteleminen pitäisi lailla kieltää. Muistan taannoisen parvekeremontin, kun pari virolaisäijää hyppi parvekkeella juhannuksenakin ja heti aamusta asti. Siihen oli kiva herätä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vittu että mä vihaan muuttamista. Tulikin taas oltua hyväsydäminen ja lupauduttua jeesimään.
Ehkä mailman vittumaisinta puuhaa. Varsinkin kun muuttoporukassa on yleensä semmosia hönöjä jollei oo mitään käryä asiasta. Esim kun kannetaan jotain sohvaa tai sänkyä rappuja niin aina saa ihmetellä että mitä vittua siä toisessa päässä tapahtuu. Sitten kun meet itte muuttoavuks, niin eikö perkele siä paikanpäällä oo kaikki valmistelut tekemättä. Tavarat paikollaan, astiat ja muut kilkkeet pakkaamatta jne. Sitte siä pyärii kaikemmailman maahista vaan tiällä ja jaloisa pyärimässä.

Rupes taas oikein vituttaan kun tuli kirjottaan tänne, perkeleen vetti...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Soon kuulkaas hianoo ko oikein pääsee jakamaan vitutustaan - vai mitä @Johnny B. Goode ?
Mähän olen oikein hövelillä tuulella, muuttoapuna ja herätän tunteita!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös