Vitutusketju

• 10 763 753
  • 56 342

F#21

Jäsen
Tilasin, sekä maksoin, huhtikuussa uuden sängyn Sisuste Peltoniemeltä. Toimitusaika luvattiin kesäkuun loppuun.
Noh, eipä saapunut. Heinäkuun alussa sanottiin, että sänky on edelleen valmistuksessa, muttei voida vielä luvata toimitusaikaa. Viikkoja kului ja soitin elokuussa uudestaan. Sänky edelleen valmistuksessa eikä voida mitään sanoa milloin se olisi valmis...

Viime viikolla laitoin kaupalle reklamointia ja pyysin rahoja takaisin. Eivät ole viikkoon vastanneet mitään ja asiakaspalvelusta ei puhelimella pääse lävitse.

Vituttaa. Täytyy varmaan seuraavaksi ottaa yhteyttä Kuluttajavirastoon ja tehdä rikosilmoitus petoksesta.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tilasin, sekä maksoin, huhtikuussa uuden sängyn Sisuste Peltoniemeltä. Toimitusaika luvattiin kesäkuun loppuun.
Noh, eipä saapunut. Heinäkuun alussa sanottiin, että sänky on edelleen valmistuksessa, muttei voida vielä luvata toimitusaikaa. Viikkoja kului ja soitin elokuussa uudestaan. Sänky edelleen valmistuksessa eikä voida mitään sanoa milloin se olisi valmis...

Viime viikolla laitoin kaupalle reklamointia ja pyysin rahoja takaisin. Eivät ole viikkoon vastanneet mitään ja asiakaspalvelusta ei puhelimella pääse lävitse.

Vituttaa. Täytyy varmaan seuraavaksi ottaa yhteyttä Kuluttajavirastoon ja tehdä rikosilmoitus petoksesta.
Saattaa olla viisainta. Tuon lafkan kun googlettaa, niin sanotaanko että ei hirveästi tyytyväisistä asiakkaista ole kysymys. Tsemppiä tuohon sotkuun joka tapauksessa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: F#21

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkujuttu vaan. Mulla oli yli 20 vuotta lähes koko ajan matkakorttiin ladattuna kautta, mutta muistaakseni vappupäivänä loppui. Ajattelin että ostan irtolippuja kun jossain käyn tai vaikka fillaroin näin kesällä. Ja Malmilla kun on tarpeeksi actionia niin ei kovinkaan usein tarvitse poistua. No pari kertaa oon ladannut arvoa korttiin ja pari kertaa ostanut kiskalta niitä sinisiä kertalippuja. Turha niihin kioskeihin jonotella ja ketään vaivata kun automaatistakin saa. No ostin samalla kaks kun paluumatkallekin tarvii, mutta ne molemmat alkoikin heti. Molemmille jaloille siis. No keskustassa sitten latasin kortille kuukauden, alkaen tästä päivästä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Etsin tätä yleistä vitutusketjua, mutta hakutuloksina tuli ensin paljon SaiPan vitutusketjun kamaa. Se vitutti, mutta toisaalta myös nauratti. Lappeenrannassa on näköjään vituttanut paljon.

Se varsinainen aihe oli sitten se perinteinen: on perjantai-iltapäivä, mutta töissä on vielä hirveä pöhinä päällä. Se vituttaa. Tähän aikaan pitäisi olla jo korkkailemassa olutta.

Mutta ei - vauhti sen kun saatana kiihtyy! Maailma pitää saada valmiiksi.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Etsin tätä yleistä vitutusketjua, mutta hakutuloksina tuli ensin paljon SaiPan vitutusketjun kamaa. Se vitutti, mutta toisaalta myös nauratti. Lappeenrannassa on näköjään vituttanut paljon.

Se varsinainen aihe oli sitten se perinteinen: on perjantai-iltapäivä, mutta töissä on vielä hirveä pöhinä päällä. Se vituttaa. Tähän aikaan pitäisi olla jo korkkailemassa olutta.

Mutta ei - vauhti sen kun saatana kiihtyy! Maailma pitää saada valmiiksi.
Juu, mä muutamaan kertaan olen tuonne vahingossa purkanut yleisvitutustani. Terveisiä vaan sinne.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään piti olla palkkapäivä. Eipä ole rahoja tilille tullut. Tänään ollut yhteydessä tilitoimiston, jossa sanottiin palkkojen lähteneen normaalisti. Kehoitettiin olemaan yhteydessä tilipankkiini, eli Nordean. Siellä päässä ei näy rahoja tulleeksi, eikä mitään häikkää maksuissa kuulemma ole.

Maanantaina lähtö reissuun puoleksitoistaviikoksi. Matkarahat toki kasassa, mutta ei tuolla reissulla huvittaisi lähteä säätämään tämän suhteen.

Eriskummalliseksi asian tekee se, että rouva samassa työpaikassa ja meillä yhteinen tili, jonne palkat tulee. Rouva toki palkkansa saanut.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se fiilis kun on päättänyt kerrankin pyykätä kunnolla niin oman pyykkivuoron aikana ei pääsekään hoitamaan kaikkia pyykkejä kun joku ääliö on käynyt laittamassa omat pyykkinsä sisään vasta hieman ennen minun vuoroni alkua. Vittu, onneksi löytyi myöhemmin päivälle vapaita vuoroja.

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Se fiilis kun on päättänyt kerrankin pyykätä kunnolla niin oman pyykkivuoron aikana ei pääsekään hoitamaan kaikkia pyykkejä kun joku ääliö on käynyt laittamassa omat pyykkinsä sisään vasta hieman ennen minun vuoroni alkua. Vittu, onneksi löytyi myöhemmin päivälle vapaita vuoroja.

Kuse ensi kerralla huuhteluainelokeroon.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Glove

Jäsen
Tämän hetkinen tila on semmoinen keskivaikea yleisvitutus. Kaikki alkoi siitä kun nukuin taas niin huonosti. Tapaaminen työkkärissäkään ei vienyt asioita millään tapaa eteenpäin. Kukaan ei ole tehny mulle ruokaa ja muitankin juttuja on tekemättä. Tämä se on se yksinasumisen hienous, joka saatanan asia pitää tehdä itse.

K

Kiekkokatsoja

Tämän hetkinen tila on semmoinen keskivaikea yleisvitutus. Kaikki alkoi siitä kun nukuin taas niin huonosti. Tapaaminen työkkärissäkään ei vienyt asioita millään tapaa eteenpäin. Kukaan ei ole tehny mulle ruokaa ja muitankin juttuja on tekemättä. Tämä se on se yksinasumisen hienous, joka saatanan asia pitää tehdä itse.
Joo, mutta eipä tarvitse kuunnella toisten kiukkuilua, tai *ittuilua.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vituttaa nenän tukkoisuus. Muita oireita ei ihmeemmin ole niin niitä ei voi lääkitä (toki välillä yskin pihalle isoja limaklimppejä). Onneksi ei tarvitse tehdä tänään mitään järkevää, voi vain laittaa ruokaa uuniin ja juoda lämpimiä juomia.

K

Kiekkokatsoja

Vituttaa nenän tukkoisuus. Muita oireita ei ihmeemmin ole niin niitä ei voi lääkitä (toki välillä yskin pihalle isoja limaklimppejä). Onneksi ei tarvitse tehdä tänään mitään järkevää, voi vain laittaa ruokaa uuniin ja juoda lämpimiä juomia.
Kuuma rommi auttaa. Jos ei poista flunssaa, niin ainakin vähentää *itutusta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuuma rommi auttaa. Jos ei poista flunssaa, niin ainakin vähentää *itutusta.
Rommia ei ole, mutta viskiä, vodkaa ja calvadosta löytyy ja onpa viiniäkin sekä punaista että valkoista. Toki ajattelin vain kärsiä tätä ainakin tämän päivän vielä, mutta jos perjantainakin on nenä tukossa niin voisi alkaa huolestumaan.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Rommia ei ole, mutta viskiä, vodkaa ja calvadosta löytyy ja onpa viiniäkin sekä punaista että valkoista. Toki ajattelin vain kärsiä tätä ainakin tämän päivän vielä, mutta jos perjantainakin on nenä tukossa niin voisi alkaa huolestumaan.
Lämmitä puoli kuppia vetta kuumaksi, sekaan reippasti viskiä, pari t-lusikallista hunajaa ja purista mukaan vähän sitruunan mehua maun mukaan. Tuo on minun go to flunssajuoma.

Bat79

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari vuotta saatiin duunissa tolkutonta vetoapua Koronasta ja kauppa kävi kuin rajuilma.

No ajat muuttuu ja nyt maksetaan sit hintaa. Korona on taakse jäänyttä elämää, tilalle tuli itäisen naapurin hyökkäys-sota josta seurauksena jäätävä inflaatio, energian hinnan nousu, kuluttajien luottamuksen romahdus jne...

Tulos...muutosneuvottelut, onhan näitä ehtinyt työuran aikana ennenkin olla, mutta silti vituttaa se kuuden viikon löysässä hirressä roikkuminen.

Pitää kai alkaa varmuuden vuoksi päivittää CV:tä ja aktivoitua työnhakumarkkinoilla. VITUTTAA

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Pari vuotta saatiin duunissa tolkutonta vetoapua Koronasta ja kauppa kävi kuin rajuilma.

No ajat muuttuu ja nyt maksetaan sit hintaa. Korona on taakse jäänyttä elämää, tilalle tuli itäisen naapurin hyökkäys-sota josta seurauksena jäätävä inflaatio, energian hinnan nousu, kuluttajien luottamuksen romahdus jne...

Tulos...muutosneuvottelut, onhan näitä ehtinyt työuran aikana ennenkin olla, mutta silti vituttaa se kuuden viikon löysässä hirressä roikkuminen.

Pitää kai alkaa varmuuden vuoksi päivittää CV:tä ja aktivoitua työnhakumarkkinoilla. VITUTTAA
Tsemppiä.

Minua vituttaa ja masentaa ylipäätään tämä alkava syksy ja lähestyvä pimeä ja kylmä talvi, kun kesäkin jäi käytännössä viettämättä täysin tänä vuonna. Syyskuun ensimmäinen ja nyt jo niin koleaa sekä harmaata. Oispa jo toukokuu. Huoh.

K

Kiekkokatsoja

Tutkin mahdollisia eläketuloja. Huonolta näyttää. Jos jaksaa sinnitellä perus eläkeikään, niin saa noin puolet aikaisemmasta palkkatulosta. Jos jäisin sairaseläkkeelle, niin tulot tippuisivat lähes 1/3 osaan aikaisemmasta palkkatulosta.
Oletko itse tutkinut moisia asioita?
Kyllä saisi elää nuukaa elämää. No auto ja moottoripyörä myyntiin, niin niistä ei tulisi kustannuksia. Tosin eipä niistä suuria summia saisi, mutta ostaa vaikka uuden fillarin, ja liikkuu julkisilla jonkunaikaa. Ja lomailisi.

Se muuten *ituttaa, kun mp kelit loppui kerralla. Vielä sunnuntaina +29 asteen helteessä, ja nyt olisi kylmää kyytiä jos laittaisi mopon liikkeelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy