Vitutusketju

  • 10 581 009
  • 56 150

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hazardipakki kirjoitti:
Tivoli saapunut viereiselle kentälle. Viimeisen 3h aikana kuulunut vähintään neljästi Kentin uusin mongerrusbiisi, "sampadi tould mii, jukada poifrend" -pissisrenkutus ja Virve Rostin "sata salamaa". Tätä vielä pari päivää...

Ei ole Kentin biisi mutta todellakin, vituttanut minua jo puoli vuotta...vittu!
 
Golden AWe kirjoitti:
Ei ole Kentin biisi mutta todellakin, vituttanut minua jo puoli vuotta...vittu!
Sori, pakko korjata:
Tarkoitin, että Kentin mongerrus ja jonkun poikabändin "sampadi tould mii" soivat alituiseen.

Tyypillistä Radio Nova -kamaa. Ennemmin vaikka Pelle Hermannin tunnaria 24h/vrk.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Korvia särkee. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia korvien kanssa ja nyt sitten yhtäkkiä kesken kuumimman hellekauden särkee molempia korvia. Röyhtäiseminenkin tuntuu korvissa. Mistä ihmeestä moinen yhtäkkiä? Lähde tässä sitten terassille.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Hazardipakki kirjoitti:
Sori, pakko korjata:
Tarkoitin, että Kentin mongerrus ja jonkun poikabändin "sampadi tould mii" soivat alituiseen.
Niin, siis The Killersin Somebody told me. Mutta ko bändin haukkuminen poikabändiksi on lähes yhtä paha loukkaus kuin että kutsuisin Markku Paukkusta kiekolliseksi johtohahmoksi.
 

struumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja HIFK
Varsinkin jos kyseessä on oikein isommalla porukalla puotiin lähtenyt lauma hieman nuorempia miesasiakkaita. Voi sissus saatana sitä mukahauskaa älämölöä.

Tuo muuten on todella vittumaista, oli kauppapaikkana sitten mikä vaan väliltä nakkikiska-vedonlyöntitoimisto....varsinkin jos itsellä on vähänkään kiire. Perkeleen pällit.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
kuutti kirjoitti:
Nöffi täytti maanantaina 12 vuotta, kuoli tänään. Maailman paras koira meni.

Tuo on riipaisevinta mitä tiedän. Minulle tuottaa tuskaa ajatella, että pian kymmenen täyttävä labradorinnoutajani ei elä enää kuin muutaman vuoden. Syvä osanottoni.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
kuutti kirjoitti:
Nöffi täytti maanantaina 12 vuotta, kuoli tänään. Maailman paras koira meni.

Iteltä kuoli reilu vuosi 13 vuotias koira vanhus, jonka kanssa oli kasvanut ala-asteen ekoilta luokilta asti.
Tätä nykyä on outo mennä isän luona käymään, kun se vanha hännän heiluttaja ei siellä enää olekkaan vastassa.
Vieläkin tulee kyynel silmään, kun muistelee omaa koiraa. Hienoja otuksia ne on, mutta tuskin tulen ikinä enää omaa koiraa ottamaan. Menettäminen vain sattuu liikaa.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Hazardipakki kirjoitti:
Sori, pakko korjata:
Tarkoitin, että Kentin mongerrus ja jonkun poikabändin "sampadi tould mii" soivat alituiseen.

Tyypillistä Radio Nova -kamaa. Ennemmin vaikka Pelle Hermannin tunnaria 24h/vrk.

On muuten tullut koettua, meinaan tuo Pelle Hermanni -viritys. Taannoin tuolla Raumanmerellä muuan porukka soitteli kyseistä sävellystä koko helvetin juhannuksen repeatilla, ja toki asustivat ihan siinä naapurissa. Voi pojat, kyllä oli lutuista.
 

MDK

Jäsen
pavenro8 kirjoitti:
On muuten tullut koettua, meinaan tuo Pelle Hermanni -viritys. Taannoin tuolla Raumanmerellä muuan porukka soitteli kyseistä sävellystä koko helvetin juhannuksen repeatilla, ja toki asustivat ihan siinä naapurissa. Voi pojat, kyllä oli lutuista.

Itse tämä tuli koettua Provinssissa. Ihanaa.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Täälläpäin on Maikkarin kuva pätkinyt koko päivänä ja eikös se tietty mennyt lumisateeksi kesken Selvityjien, ekan mainoskatkon aikoihin. Lyödääänkö vetoa kuva palaa kun lopputekstit tulee? PERKELE!!!

Edit: No kuva palasi n. varttia vajaa kymmenen. Vituttaa silti.
 
Viimeksi muokattu:

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
suomi ilmiö - pikapalaverin paikka

No valitettavasti Jean S. aiheuttaa minussa negatiivisia reaktioita.. eikä se sinänsä vituta mutta niiden keikoilla on huhupuheiden mukaan hunajaista kimalaista silmiinkantamattomiin, ja se jos mikä on epistä, no pointti viestiini unohtui. Mutta jos meikäläinen yrittää tarkastella tätä tv1 lauantai illan ohjelmaa niin se on vitutús, pikapalaverin paikka ja kanavan vaihto.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Venevarkaat on homoja ja venevarkailta tilaajat on umpihomoja eli alinta kastia. Ihme hyypiöitä nämä muka muka "kunnialiset" kansalaiset jotka sinisilmäisenä tilaavat tavaraa luullen että muka joku oikeasti myisi lähes ilmaiseksi uuden koneen. Sitten vielä nuo venakot jotka harrastavat "tukkutoimintaa". Saatanan pellet!
 
Viimeksi muokattu:

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Maailman vittumaisin ja ärsyttävin kappale on löytynyt. Salarakkaitten Martina Aitolehden ja Marika Fingerroosin duetto salarakas. Ei saatana mitä sontaa.. Tosin tänään kun tyttöjä haastateltiin Novalla sai hyvät naurut kun kovasti tytöt kertoivat että laulavat vakavissaan ja että tarkoitus olisi laulajanuraa kokeilla. Ja kummallakin on kuulema laulutaustaa. Lasten kuorosta.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kortti hyllylle, 480e sakkoja. Hasitakaa paska.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tinke-80 kirjoitti:
Oisivat vielä vieneet auton tuollaiselta idiootilta.

- tinke-80

Niinpä, saunan takana on vielä tilaa. Lähdetkö messiin? Bröm Bröm.
 

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
Ruutuässä kirjoitti:
Vituttaa, kun en saa toimimaan digikameraa, joka pelasi äsken hyvin. Nyt kamera ei mene edes päälle, eikä lataa, vaikka kytken sen laturiin. Perkeleen HP:n paska tekniikka. Menee taas päivä pilalle.

Mulla oli vastaava vika omassa HP:ssä. Ota akku kokonaa irti, laita kone laturinjohtoon kiinni ja käynnistä. Jos lähtee käyntiin niin vika akussa.
--> Takuuseen?
 

Wolves

Jäsen
Kiitos MTV3

En sitten olisikaan halunnut katsoa formuloita. Olen tyytyväinen, että päätittte sen minun puolestani, jotta minun ei tarvitse vaivata aivojani moiseen paskaan.

Ts. Kanava meni pimeäksi Vantaalla.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TheChef kirjoitti:
Mulla oli vastaava vika omassa HP:ssä. Ota akku kokonaa irti, laita kone laturinjohtoon kiinni ja käynnistä. Jos lähtee käyntiin niin vika akussa.
--> Takuuseen?

Sain kameran pelittämään, kun otin akun irti ja laitoin takaisin. Sinänsä ei niinkään haittaa, koska kyseessä on firman kamera. Kuvat vaan oli aika tärkeitä.

Nyt sen sijaan vituttaa kolmonen, joka lakkasi näkymästä siinä vaiheessa, kun Räikkönen hiillosti Schumia. Muut kanavat kyllä näkyy. Onko muilla samaa vikaa?

edit. siis on
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Ruutuässä kirjoitti:
Nyt sen sijaan vituttaa kolmonen, joka lakkasi näkymästä siinä vaiheessa, kun Räikkönen hiillosti Schumia. Muut kanavat kyllä näkyy. Onko muilla samaa vikaa?

Sama vika. Myös maikkarin nettisivujen liveseuranta tökkii...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös