Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Viestin lähetti Gunners
Nyt kyllä vituttaa ja rankasti. Tänään tuli ilmoitus niille jotka pääsivät jatkokoulutukseen.(Lukio tai ammattikoulu) No itse pääsin lukioon niinkuin oli jo selvää mutta vilkaisu lukion luokkalistaan sai verenpaineen kiehumaan.. Kavereistani joista haki(7 haki) vain yksi oli päässyt kanssani lukioon :( yhdellä jopa ei ollut varavaihtoehtoja joten opiskelupaikkaa ei näillä näkymin ensi vuodeksi ole. 35 opiskelijaa pääsi sisään joista hurjat 8 poikia. Loput tyttöjä.
Toihan vaikuttaa lähes täydelliseltä. Mikäli siis ite olet miespuolinen? ;) Viikko kestää niin olet saanut pari uutta kaveria ja pienellä onnella pari noista naikkosista on muodollisesti päteviä ;)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti girlzilla
Autokoulun teoria ei menny läpi mutta ei oikeastaan osaa edes vituttaa... Hermojen piikkiin meni tällä kertaa, kädet tärisi koko yön, aamun ja kokeen ajan. Ens kerralla sit!

Vituttaa tuollainen avautuminen vitutusketjuun vaikka kirjoittajaa ei oikeastaan edes vituta! Prkl!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Uleåborgir
Vituttaa tuollainen avautuminen vitutusketjuun vaikka kirjoittajaa ei oikeastaan edes vituta! Prkl!

Minua taas vituttaa tuommoinen wanna be TOJ, jonka pitää puuttua joka asiaan, ja esittää valtavirrasta eriävä mielipide.

Sinun myötäsi jatkoaika, todellakin on pilkunnussijoiden mekka, kuten eräässä viestissä sanoit.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pienen huoneen maalaamisessa on yllättävän paljon tekemistä. Eikä auta että lasikuitutapettia maalatessa on kiva taipumus tulla valkoisia pisteitä jokapuolelle. Voi helvetti sentään. Vielä kokonainen seinä jäljellä...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti repe_joke
Minua taas vituttaa tuommoinen wanna be TOJ, jonka pitää puuttua joka asiaan, ja esittää valtavirrasta eriävä mielipide.

Sinun myötäsi jatkoaika, todellakin on pilkunnussijoiden mekka, kuten eräässä viestissä sanoit.

Minua taas vituttaa (tarkemmin sanottuna harmittaa) myös tuollaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä edellisessä viestissäni ollutta huumoria, eivätkä osaa ajatella analyyttisesti asioista ja siten ymmärtää asioita kokonaisvaltaisesti. Opettele sinäkin kääntämään se kolikko ja sitten käsittämään vasta-ajattelijoidenkin mielipiteet. Älä pidä kaikkia "toisinajattelijoita" itsearvoisesti vastarannan kiiskeinä itseään rakastavina, vaan anna sija ajatukselle, että "toisinajattelija" vain ajattelee toisin ilman sen ihmeellisempää provosointia. Ajattelen monista asioista valtavirrasta poikkeavalla tavalla, ja pidän sitä rikkautena. En missään nimessä kuitenkaan ajattele kaikista asioista toisin kuin valtavirta.

P.S. Voitko selittää mitä TOJ tarkoittaa? Nimim. UteliasM78
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Uleåborgir
Minua taas vituttaa (tarkemmin sanottuna harmittaa) myös tuollaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä edellisessä viestissäni ollutta huumoria, eivätkä osaa ajatella analyyttisesti asioista ja siten ymmärtää asioita kokonaisvaltaisesti. Opettele sinäkin kääntämään se kolikko ja sitten käsittämään vasta-ajattelijoidenkin mielipiteet. Älä pidä kaikkia "toisinajattelijoita" itsearvoisesti vastarannan kiiskeinä itseään rakastavina, vaan anna sija ajatukselle, että "toisinajattelija" vain ajattelee toisin ilman sen ihmeellisempää provosointia. Ajattelen monista asioista valtavirrasta poikkeavalla tavalla, ja pidän sitä rikkautena. En missään nimessä kuitenkaan ajattele kaikista asioista toisin kuin valtavirta.

P.S. Voitko selittää mitä TOJ tarkoittaa? Nimim. UteliasM78

Ihan ensinnäkin sinun "huumori" on kyllä verhottu aika hienosti. Vaikka luin sen pari kertaa uudestaan, niin silti löysin siitä vain, ei tänne saa kirjoittaa, jos ei oikeasti vituta sisällön. Tätä tehosti huomattavasti huutomerkit.
Toisekseen sinusta tulee hieno poliitikko joku päivä. Kirjoitit suht paljon "asiaa" sanomatta juurikaan mitään.
Minulla ei ole mitään toisinajattelijoita vastaan, mutta täällä nyt vain pyörii muutama kirjoittaja, jotka ovat erimieltä vain sen takia, että heidät huomataan. Sinun kohdallasi ei voi kuitenkaan tästä vielä puhua.

Ja TOJ = Asevoimien ja verovaroilla maksetun päivähoidon suurin tukija ja kannattaja TheOriginalJags (näinköhän osasin kirjoittaa tuon nimimerkin oikein).

Ainiin oikea vitutuksen aihe on se, että tänään tuli vähän vajaa 12:00 uus tietsikka kotiin, ja minun piti lähteä yöks töihin jo kolmen maita.
En ois halunnutkaan testailla sitä rauhassa.
 

pyhimys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Viisaudenhampaasta vielä yksi kysymys, vaikka tämä ei nyt mikään hammasklinikka olekaan. Kannattaako odottaa hampaan kokonaan puhkeamista ennen kuin se vedetään? Ei varmaan ole pointtia mennä hampilääkäriin, jos se vielä kasvaa. Vai? Tuosta ainakin sain sen käsityksen.

Ja sanotaan vielä se, että asia vitutttaa vieläkin. Nyt tuli vitutusketjun kriteerit täytettyä.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti pyhimys
Viisaudenhampaasta vielä yksi kysymys, vaikka tämä ei nyt mikään hammasklinikka olekaan. Kannattaako odottaa hampaan kokonaan puhkeamista ennen kuin se vedetään?

Niin enpä tiedä, mutta itsellä ainakin on viisaudenhampaat (2 kpl) kasvaneet muistaakseni talvesta lähtien ja toinen on kohta jo täysikokoinen hammas. Mitään ongelmia niiden kanssa ei ole ollut. Miksi ihmeessäne pitäisi poistaa jos sopivat suuhun eivätkä aiheuta mitään kipua?

Itseä vituttaa tämä saatanan keuhkokuume, joka jatkuu toista viikkoa jo.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Viestin lähetti repe_joke
Toisekseen sinusta tulee hieno poliitikko joku päivä. Kirjoitit suht paljon "asiaa" sanomatta juurikaan mitään.
Minulla ei ole mitään toisinajattelijoita vastaan, mutta täällä nyt vain pyörii muutama kirjoittaja, jotka ovat erimieltä vain sen takia, että heidät huomataan. Sinun kohdallasi ei voi kuitenkaan tästä vielä puhua.

Ainiin oikea vitutuksen aihe on se, että tänään tuli vähän vajaa 12:00 uus tietsikka kotiin, ja minun piti lähteä yöks töihin jo kolmen maita.
En ois halunnutkaan testailla sitä rauhassa.

Ok. Yritän parantaa ulosantiani. Täytyy myöntää, etten osaa siirtää (tai en vain tule siirtäneeksi) aina ajatuksiani
ihan täydellisesti kirjalliseen muotoon. Ehkäpä tämä johtuu siitä, että olen poliittiselta mieleltäni oikeistosektorin sosialidemokraatti.

Itsekin olen tätä ns. trollausta vastaan, ja pitää muistaa tuo nyrkkisääntö "Don't feed the troll".
 

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi Vittu. Zen Cafe tulee Qstockiin ja yllättäen en sinnekään sitten pääse, saati että yksin viitsisin lähteä. Prkle tätä epäonnea ja saamattomuutta.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuriositeettina tähän väliin että minä kyllä ymmärsin että Uleåborgir vitsaili. Ihan heti ymmärsin. Olen astetta parempi ihminen varmaankin.

Maalaus valmis, ei vituta enää!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti girlzilla
ei vituta enää!

Ja tulet sen tänne kaiken kurjuuden keskelle kertomaan?

Shame on, shame on.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viikon sisään tapahtunutta:

- 2.5v vanha pesukone meni rikki
- Tietokoneen hiiri (ei noita halvimpia malleja) meni rikki
- kaksi jiirisirkkeliä meni rikki
- Pölynimuri meni rikki
- Sähkösahasta on terä tylsynyt, Lohjan Rautia tai K-maatalouskeskus ei myy tuon kokoisia teriä olleskaan eli sahataan sitten tylsällä terällä.

En uskalla edes harkita nurmikon leikkaamista leikkurilla, koska luultavammin sekin menee rikki.

Koiralla ilmeisesti virtsatauti, kusee sisälle jatkuvasti. Ja aina matolle.

Jonkun kissa paskoo meidän pihalle. Kävin äsken toisen koiran kanssa ulko-ovella tervehtimässä kissaa. Seuraavaksi on koira vapaana jos katti vielä tänne tulee ulosteitaan tunkemaan. Tai vaihtoehtoisesti seuraan kissaa sen kotiovelle ja väännän herrasväen postilaatikkoon tervetuliaistortun.

*edit* Pölynimuri nousi kuolleista kuin Jeesus ite, yksi murhe vähemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Peer Günt lopettaa, mutta Scorpions jatkaa. Joskus ovat asiat maailmassa ihan viturallaan.
 

Violaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Colorado
Vituttaa koska kärpäset ovat niin tyhmiä että sisälläkin yrittävät satoja kertoja päästä katosta läpi, eivätkä ne löydä uloskaan talosta ilman kunnon tujauttamista lätkällä...

Myös SHIELDin tauollejääminen suoranaisesti vituttaa...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti repe_joke
Minua taas vituttaa tuommoinen wanna be TOJ, jonka pitää puuttua joka asiaan, ja esittää valtavirrasta eriävä mielipide.

Sinun myötäsi jatkoaika, todellakin on pilkunnussijoiden mekka, kuten eräässä viestissä sanoit.
--------------------------------------------------------------------------------



Minua taas vituttaa (tarkemmin sanottuna harmittaa) myös tuollaiset ihmiset, jotka eivät ymmärrä edellisessä viestissäni ollutta huumoria, eivätkä osaa ajatella analyyttisesti asioista ja siten ymmärtää asioita kokonaisvaltaisesti. Opettele sinäkin kääntämään se kolikko ja sitten käsittämään vasta-ajattelijoidenkin mielipiteet. Älä pidä kaikkia "toisinajattelijoita" itsearvoisesti vastarannan kiiskeinä itseään rakastavina, vaan anna sija ajatukselle, että "toisinajattelija" vain ajattelee toisin ilman sen ihmeellisempää provosointia. Ajattelen monista asioista valtavirrasta poikkeavalla tavalla, ja pidän sitä rikkautena. En missään nimessä kuitenkaan ajattele kaikista asioista toisin kuin valtavirta.

P.S. Voitko selittää mitä TOJ tarkoittaa? Nimim. UteliasM78

Voi vittu! Ampukaa itteenne päähän! Ei herran perkele! Mikään ei nosta vitutusta kuin vitutus-ketjun vittuuntuneiden viestin analysointi ja muiden korjailu! Vittu mä revuin teiltä päät irti! Ja sanavalinnoista ja virheistä on turha alkaa vittuilemaan, vittu!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vituttaa kun eri ihmiset kyselevät että miksen ole tehnyt erästä asiaa. No mitä vitun väliä sillä on, että teenkö sitä vai ei?
Perkele, aikaa on vaikka maailman tappiin. On vain deadline.
Ei kai siinä muuten mitään, mutta kun on nämä omat huolet murheinani. Ja niitä on paljon. Joku saatanan pieni asia ei tässä tilanteessa paljoakaan tunnu. PERKELE!

Noh, yhtä sentään ei ole: naishuolia. Sillä rintamalla menee hyvin.


EDIT: Ai niin, vituttaa tuo perkeleen poro joka itkee joka helvetin asiasta ja spämmää vaan. Vetäis sekin itsensä jojoon.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vitun Nokia! Sai olla viiminen kerta kun tämän merkkisen puhelimenkuvatuksen ostan. Käynnistyskytkin tai joku muu vastaava (se mistä tää helvetinkone laitetaan päälle) sitten halusi irrota ja näköjään irtisanoa työsuhteen. Tästä lähtien pitää törkkiä johdonpätkällä piirilevyä, että saa vehjeeseen eloa. Tähän asti olen sietänyt kyseisen lafkan tekeleiden pikkuvikoja, mutta ensi kerralla pitää tukea japanilaista yritystoimintaa.

Jaajuu, ja takuu meni umpeen kuukausi sitten.
 

Rembrandt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Viestin lähetti Yuppi
Jaajuu, ja takuu meni umpeen kuukausi sitten.
Kuten monet ympäri nettiä vaahtoaa, takuu on vain markkinointikikka (tai ei se PELKÄSTÄÄN sitä ole, mutta jätetään tuo pohdinta väliin kun ei se tänne kuulu). Valmistaja on kuluttajansuojalain mukaan vastuussa tuotteestaan sen järkevän käyttöiän ajan, mikäli kuluttaja pystyy näyttämään, että tuotteessa todella oli virhe. Kokeile siis onneasi ;) Ylipäätään ko. puljun eri mallisarjojen välillä tuntuu olevan huomattavia eroja noin laadun suhteen, itselläni on toistaiseksi käynyt tuuri.

Piti mun inistäkin, nimittäin naisista. Ja niiden logiikasta. Kerrassaan uskomatonta. Kuinka on mahdollista, että sama asia vaihtuu vuorokauden sisällä helvetin hyvästä jutusta helvetin huonoksi? Harvoin on näin paljon päähän ottanut.

...tai siis mua haukuttiin tossa iltasella asiasta, josta vuorokausi takaperin kiiteltiin. Ja toki asiaan liittyi muutakin. Savu nousee.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti girlzilla
Pienen huoneen maalaamisessa on yllättävän paljon tekemistä. Eikä auta että lasikuitutapettia maalatessa on kiva taipumus tulla valkoisia pisteitä jokapuolelle. Voi helvetti sentään. Vielä kokonainen seinä jäljellä...
Vituttaa kirjoittaa aiheesta, joka ei kuulu vitutusketjuun, mutta koska se alkaa vituttaa, niin kuuluu se sittenkin. Kai girlzilla muistit suojata kunnolla kaikki ne pinnat, joille ei ollut tarkoitus mennä maalia? Kovin moneen pintaremppaan en ole osallistunut, mutta yllättävän usein ihmisillä on taipumus nuukailla suojauksen kanssa ja kiroilla sitten sekä maalatessaan vääriä paikkoja että putsatessaan niitä.

Vituttaa, jos joku ei löydä tuosta mitään kaksimielistä. Käytinhän sentään sanoja "pinnat", "suojauksen" ja "paikkoja".
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vittu että vituttaa!!!

Ei jumalauta, kaveri sai tänään tiedon et pääs kouluun minkä pääsykokeissa me molemmat oltiin; no meikäläiselle napsahti tietysti varasija, ja vasta elokuun alussa saa tietää varmasti pääseekö siltä varasijalta sisään vai ei. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa ku pääsykokeissa se mun kaveri ei edes pystyny suorittaan kaikkia kokeita, ja meikäläinen veti kaikki mallikkaasti läpi!!

Vittu että syö miestä, vittu!! Se on aivan varma et meikäläisen tuurilla jään sinne vitun varasijalle koko vitun loppuiäks saatana!!!

Ja ikäänkuin toi ei riittäis, vaan tänään pitäis alkaa pitkä vapaa mut tottakai mä joudun jo perjantaina yövuoroon ja sit maanantaina alkaa taas ihanat aamuvuorot pyöriin! Se on pakko nollata tilanne huomenna, vaikkei paras mahdollinen päivä siihen hommaan ookka...
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Rembrandt
Piti mun inistäkin, nimittäin naisista. Ja niiden logiikasta. Kerrassaan uskomatonta. Kuinka on mahdollista, että sama asia vaihtuu vuorokauden sisällä helvetin hyvästä jutusta helvetin huonoksi? Harvoin on näin paljon päähän ottanut.

Helposti, kysmys on sentään naisista, ja niistähän ei ota pirukaan selvää. Vittu!
 
Perkele, vieläkin vituttaa toissapäiväinen. Ihminen on vitun paska eläin aina välillä.

Kävelin nimittäin Jyväskylän keskellä sijaitsevalla harjulla, edessäni kulki sellainen helvetin mulkun näköinen urpo jonkun vitun kansion kanssa. Etäisyyttä välillämme oli noin 30 metriä.

Näin, että miehen edessä pomppi iloisena pieni variksenpoikanen. Ja mitä tekee tämä vitun apina? Menee ja talloo variksenpojan päälle useammankin kerran!

Siis mitä vittua! Menin vilkaisemaan tien viereiseen ruohikkoon potkittua variksenpoikaa, joka vielä sätki tuskissaan. Mulkoilin samalla vihaisena sitä vitun mulkkunaamaa, joka minut huomattuaan kiihdytti kävelyään ja vilkuili vähän väliä taakseen. Olisi pitänyt lopettaa variksenpojan tuskat, mutta minä en pystynyt siihen.

Meni hermot ihan vitusti. En ole lainkaan väkivaltainen ihminen, enkä ole koskaan oikeastaan tapellut enkä halunnutkaan, mutta sillä hetkellä teki oikeasti mieli juosta sen kyrvän perään ja tunkea se vitun kansio sen ukkelin perseeseen. Valitettavasti olen vain ruipelo niin fyysisesti ja ilmeisesti henkisestikin. Turpiini olisin varmasti saanut.

Miksi vitussa se eläin piti tappaa? Varis ei ollut edes miehen tiellä, koska tämä helvetin perseaivo joutui oikein vaihtamaan toiselle puolelle polkua päästäkseen toteuttamaan tämän täysin käsittämättömän tekonsa. Oliko mulkun bisnekset menneet niin perseelleen, että piti aggressiot purkaa täysin viattomaan luontokappaleeseen?

Yöunet menivät. Vituttaa vieläkin.

Mistä tuollaisia saatanan urpoja oikein sikiää?
 

Jugorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, HC Sparta Praha, NY Rangers
Vitun lukulamput! Aloin töistä tultuani lukemaan sohvalla. Oli kuitenkin sen verran hämärä, että laitoin lukulampun päälle. No ei siinä mitään, kiva oli lueskella, kun yht'äkkiä savunhaju tulee huoneeseen. Ajattelin aluksi, että naapuri se siellä grillailee ja kärtsät tulevat meille asti. Sitten, kun koira alkoi haukkua ja katsoa lamppua minäkin käännyin. N. metrin korkea liekki kattoon saakka! Paniikki oli melkoinen hain ämpärillisen vettä ja heitin lapun päälle. Sammuihan se tietenkin, mutta on kyllä nyt seinäkin hyvännäköinen.

Onneksi muistin ottaa sähköjohdon seinästä ennen veden heittoa. Muuten tuskin tässä enää kirjoittelisin.

Vittu pitäis varmaan soittaa lampun valmistajalle ja vaatia ainakin satasen korvaus! PRKL!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös