Vitutusketju

  • 10 590 406
  • 56 164

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minkähän vitun takia uusiin peleihin pitää tehdä semmoiset saatanan suojaukset, että ne ei toimi edes alkuperäisinä?

Yrittäny tässä puoli päivää saadaa GTR:ää toimimaan, mutta aina koko kone "kuolee", kun ruvetaan tarkistamaan levyä.

Huvittavaksi tässä koko sopassa tekee sen, että vanhalla koneella peli toimii muitta mutkitta, mutta uudella, jossa dvd-asemat se ei vittu toimi.
Pitää varman vittu ruuvata vanha hp:n 8xpolttava vanhasta koneesta irti, ja pistää uuteen koneeseen polttavan dvd-aseman tilalle.

Ja onneks ei vittu enää muista mitenkä tehtiin toimiva lähiverkko kahden koneen välille.
Vittu netti toimii molemmissa sillä tavalla, että se on toiselta koneelta jaettu, mutta tiedostoja ei pääse siirtämään koneelta toiselle, kun jonkun messangerin tai vastaavan avulla. En ois vittu halunnutkaan helposti copy pastella hommaa tehdä.
Ja kaikki asemat on kuitenkin jaettu verkkoon.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Vähemmästäkin alkaa vituttamaan, kun kuulee duunipäivän aikana 3-5 kertaa Apulannan Pahempi toistaan tai Kotiteollisuuden Vieraan sanomaa. Biisit sinänsä ovat ihan ok, mutta yliannostuksen nauttiessaan ihminen alkaa yleensä voida pahoin ja tänään kun kolmannen kerran pärähti Cityn taajuuksilta Apulannan alkuriffi, niin oli pakko vaihtaa kanavaa pariksi minuutiksi.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Viestin lähetti Jugorov
Vitun lukulamput! Aloin töistä tultuani lukemaan sohvalla. Oli kuitenkin sen verran hämärä, että laitoin lukulampun päälle. No ei siinä mitään, kiva oli lueskella, kun yht'äkkiä savunhaju tulee huoneeseen. Ajattelin aluksi, että naapuri se siellä grillailee ja kärtsät tulevat meille asti. Sitten, kun koira alkoi haukkua ja katsoa lamppua minäkin käännyin. N. metrin korkea liekki kattoon saakka! Paniikki oli melkoinen hain ämpärillisen vettä ja heitin lapun päälle. Sammuihan se tietenkin, mutta on kyllä nyt seinäkin hyvännäköinen.

Onneksi muistin ottaa sähköjohdon seinästä ennen veden heittoa. Muuten tuskin tässä enää kirjoittelisin.

Vittu pitäis varmaan soittaa lampun valmistajalle ja vaatia ainakin satasen korvaus! PRKL!

Kannattaa ehdottomasti reklamoida asiasta. Tuotevastuulain nojalla ensisijaisesti korvausvastuussa on valmistaja, mikäli valmistaja sijaitsee ETA-alueella. Jos valmistaja on ETA-alueen ulkopuolinen niin sitten yhtetyttä lampun ETA-alueelle tuoneeseen tahoon. Jos ko. tahot eivät selviä tuotteesta/pakkauksesta niin kysäiseppä jälleenmyyjältä, joka on vastuussa jos ei ensisijaisia vastuuvelvollisia kohtuullisessa ajassa selvitä, luulisi selviävän.
Vahingonkorvaukseksi saat sitä vahinkoa vastaavan korvauksen, minkä tuotteen turvallisuuspuute on aiheuttanut, eli varmaankin uudet maalit seiniin. Itse tuotteen joka aiheutti vahingon korvaaminen taas määräytyy muiden normien mukaan.
Ettei mene ihan ohi ketjun aiheen niin: Mua vituttaa lukea nyt kolmatta kuukautta pääsykokeisiin, missä sattuu olemaan yhtena aiheena tuotevastuu.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minua vituttaa suunnaton "möykky" sisälläni.

Lisäksi minua vituttaa epävarmuus vaikka kuvittelinkin tänään osanaikaa saaneeni joihinkin asioihin varmuuden.

Kaikki on edelleen yhden ohuen langan varassa - tämä jos mikä uuvuttaa ja rasittaa "toipilasta".

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Viestin lähetti cosmic_rodeo

Mistä tuollaisia saatanan urpoja oikein sikiää?

Maailma on niin hullua porukkaa täynnä, ettet uskokaan.

Tähän voisin linkittää videon, missä terroristit vetävät pään poikki panttivangilta veitsellä (kaikki näytetään, äänitehosteita unohtamatta), mutta en sitä tee, sillä siitä jos mistä, menettää yönet. Sairasta. Miksi edes katsoin sen?

Jos joku haluaa kyseisen clipin linkin, voin sen privassa lähettää.

Se jos mikä, pistää sapen kiehumaan. Tappaa nyt ihminen syyttä. Tai no onhan niillä "syy". Helvetti. Sentään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minua vituttaa paprika jota täytyy laittaa joka helvetin paikkaan kun silmä välttää, perkeleen paprika kokit . Toivoisin että kaikki paprikat ammuttaisiin avaruuteen ja siemenet myös. Ei tarvitsisi kytätä kokoajan iskeekö paprika käsi vittu!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minua vituttaa kaljojen jäätyminen pakasteboxiin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Vituttaa kun keskittymiskyky on kun eka-luokkalaisella. Treenit menee taysin vituiks, kun jatkan paassa pyorii kaikki muut paitsi itse asia.

Noh, onneksi saa edes raitista ilmaa, vittu :mad:
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Tänään piti lähteä landelle hyvissä ajoin, mutta eikös meikäläiseen iskeydy jokin mystinen allergiareaktio! Koko kroppa (ei kuitenkaan genitaalialueet, huh-huh) täynnä kutiavia läikkiä ja patteja.

Ja eikun lääkäriin.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt on sitten viisaudenhammas leikattu helvettiin... nyt sitä sitten painetaan poskea vasten kylmää geelipussia ja purraan tuppoa... mitkä vitun tikit on suussa, verta tulee silti... vittu, kun vituttaa... mielummin mä töissä olisin... ja eikun lisää särkylääkettä naamariin...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tyttömäistä

Viestin lähetti cosmic_rodeo
......Ja mitä tekee tämä vitun apina? Menee ja talloo variksenpojan päälle useammankin kerran!

Siis mitä vittua! Menin vilkaisemaan tien viereiseen ruohikkoon potkittua variksenpoikaa, joka vielä sätki tuskissaan. Mulkoilin samalla vihaisena sitä vitun mulkkunaamaa, joka minut huomattuaan kiihdytti kävelyään ja vilkuili vähän väliä taakseen. Olisi pitänyt lopettaa variksenpojan tuskat, mutta minä en pystynyt siihen.

Niin, oliko vähän tyttömäinen olo?

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
No niin perkele, joku Elvis on sitten saapunut Tallinnaan jostakin takahikiältä vittu, tilaa 1800 kruunun viiniä ja väittää erottavansa korkin maun ja pistää viinin takaisin, olis perkele ensin pessyt hampaansa kun lähtee reissulle vittu, on varmaan pureskellut korkkimattoa kotikulmilla vittu ja tulee tänne vittuilemaan. Saatana.
 

M10

Jäsen
Vittu että vituttaa herätä joka vitun päivä puoli kuudelta duuniin!

Vittu että vituttaa pelata päivästä toiseen paskaa golfia näinkin hyvällä tasoituksella!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Viestin lähetti Grub
Nyt on sitten viisaudenhammas leikattu helvettiin... nyt sitä sitten painetaan poskea vasten kylmää geelipussia ja purraan tuppoa... mitkä vitun tikit on suussa, verta tulee silti... vittu, kun vituttaa... mielummin mä töissä olisin... ja eikun lisää särkylääkettä naamariin...

Sattuko se leikkaus tai sen jälkeen? Vituttaa kun koko päivän on töissä, siis 8-21:30 ja koneet hajoaa välillä ja korjaat. Ja kaiken kunniaksi sieltä vitun radiosta tulee päivällä 10-14 keskimäärin aikalaista paskaa, välillä hyvää keskustelua ja sitten taas klo 18-21:00 tulee aivan törkeetä tuubaa, jotain vitun paskaa norjalaistakin musiikkia tuli vaikka kuinka vitun kauan putkeen, niitä siinä sitten heinää perkele! Pitääkö kuunnella nämä 7tuntia koneen huminaa ja meteliä? Vittu vittu vittu! Haistakaa vittu saatanan radiopäälliköt!
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Kiitos Golden AWen viestin tuolla avautumis-ketjussa, minulla alkoi soimaan päässä Avrilin Nobody's home. Voi video. Ei nappaa, ei sitten niin yhtään.

Muutoin ei kyllä pahemmin vituta. Itseasiassa on niin hyvä olla, että voisi siirtyä onnellisuus-ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Muijan kanssa tapeltu nyt useatta päivää, lähes verissä päin peräti. Sormusta lentää nimettömästä, herjauksia, loukkauksia, uhkauksia, you name it. Enää ei puutu kuin humalatila ja perisuomalaiset otsikot lööpissä seuraavana päivänä... niin paljon vituttaa tämä tappelu.

Se mikä koko kabareessa eniten vituttaa, on se syy. Niin mikä syy? No vittu kun eihän tähän tappeluun ole mitään kunnollista syytäkään, syyllisiä on kaksi, mutta syytä ei niin mitään. Aloittajia löytyy vain yksi, joten siksipä tässä useatta päivää jo mennään. Mennäänkö eroon saakka, jää nähtäväksi, mutta periksi en anna. Minähän en tätä paskaa aloittanut, minähän tätä en siis lopetakaan!

Vituttaa niin paljon, etten osaa edes sanoa, että kuinka paljon mua vituttaa just nyt!
 
Vitun tyhmät asiakkaat, seuraavassa kaksi esimerkkiä:

"Onko teillä tuota hyttysverkollista paviljonkia?"

"On kyllä"

"Onko siinä hyttysverkot mukana?"

"Kyllä"

"Pitääkö tähän ostaa erikseen hyttysseinät, mistä niitä löytyy?"

Toinen:

Kauhea kiire päällä, asiakas tulee:

Asiakas "Onko sulla mittaa?"
Minä: "Ei ole, mitä pitäisi mitata?"
Asiakas: "kuinka pitkä tämä on?"
Minä: "se on 20cm pitkä"
Asiakas "onko varma?"
Minä "on"
Asiakas: "onko sinulla mittaa mukana?"
Minä: "ei ikävä kyllä ole"
Asiakas: "no voitko hakea"
Minä: "no tämä viimeksi viime viikolla mitattiin ja se oli 20 cm pitkä"
Asiakas: "no voitko silti hakea mitan?"

sitten haetaan kauhean ruuhkan keskellä mittaa...

..tullaan takaisin asiakkaan luokse:

Asiakas: -"Juu tämä on 20cm, ei me voida tätä ottaa"

EIKÄ EDES VITTU VOI KIITTÄÄ
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Symppaan

Punasydän, mulla on jonkinlainen suuntaa-antava käsitys teikäläisen tunnetiloista. Sain nimittäin itsekin osakseni aikoinaan asiakaspalvelijan perin vittumaisen viitan. Ja vieläpä kuutena peräkkäisenä kesänä. Kesien 1998-2004 olisi pitänyt olla nuoruuteni parasta aikaa. Varsin ikäviä muistoja kumpuaa ajoilta, jolloin hankin kesäansioita eräässä etelä-pohjanmaalaisessa puutavaraliikkeessä. Jos nuo kesät mitään opettivat, niin ainakin sen, että ihmisten tyhmyys ja saamattomuus saavat toisinaan aikaan sen, että löydät itsesi pohtimasta mahtaakohan tuo muistaa itse hengittää. Tiedän kyllä, että esim. nyt puutavaratuotteista ei voi olla kaikilla kokemusta tai tietoa, mutta ei se nyt sitä tarkoita, että idiootiksi pitää heittäytyä:

- Onko tätä laudepuuta kuusimetrisenä?
- Vähän pahaa pelkään, että ei ole, mutta tarkistan asian.

(menee noin 15min, helvetinmoinen homma löytää kuusimetrinen laudepuun kappale, kun on jossain määrin harvinainen laatu ja etenkin pituusluokka)

- No yksi näitä tuolta varastosta löytyi.

Tässä vaiheessa voitonriemuinen hymyni vaihtui täydellisen epäuskoiseen tuijotukseen, kun tyyppi otti ja sahasi hänelle tuomani lankun (tasan) keskeltä poikki. Ei tullut sitten mieleen kysyä onko kahta kolmen metrin palaa. Niitä olisi ollut vaikka kymmenen saunan lauteiksi.

Onneksi löysin tänä kesänä työpaikan läheisestä käräjäoikeudesta, niin ei paljoa tarvitse sietää kenenkään silmille hyppymistä tahi idiotismia. Puhutaan sitten lisää jahka alkavat nuo kiinteistöpäivystysvuorot pyöriä.

Koita punasydän jaksaa, aika kultaa kyllä muistot!
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti puuha-pete
Sattuko se leikkaus tai sen jälkeen?

Eipä se leikkaus sattunu... puudutus sen verran hyvä... onhan se vähän ikäväntuntuista, kun ne sitä taisteli sieltä pois, äänet oli aika mielenkiintoisia... mutta muutamassa minuutissa se oli ohi. Sen jälkeen olo on vain sitten vitun perseestä... veren maku suussa ja särkee todella kunnolla... itse olen koko päivän vetänyt vahvoja särkylääkkeitä naamariin, muttei pahemmin tunnu auttavan. Syöminen hankalaa jne.

Ja ettei ihan ketjun aiheesta poiketa, niin vituttaa ihan jumalattomasti, kun särkee niin, ettei taida tänä yönä saada nukuttuakaan.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Routainen Sydän
Vittu en maksa tv-lupaa. Hyi vittu mitä ryöväystä - tyhjästä!!

Joo en oo vitussa maksamassa mäkään. En oo koskaan maksanu enkä maksa. Vittu, en edes tiedä paljon se nyt kun sitä kokoajan nostetaan. Kolmosesta ja Nelosesta olisin ehkä valmis jopa maksamaan jos niistä pitäisi maksaa, mutta kun lupamaksu koskee pelkkää Yleä, niin en helvetissä maksa. Ainoa hyvä asia on urheilu, mutta se ei yksistään riitä. Viime vuoden olympialaisten televisiointi oli määrän suhteen loistava mutta laadun suhteen (näytetyt lajit) sellainen floppi, että en ole toipunut pettymyksestä vieläkään. Urheilun lisäksi kanavalta tuleekin sitten vain paskoja keskusteluohjelmia, huonoja sarjoja/leffoja, uutisia ja sitä vitun ruotsinkielistä hevonpaskaa. Vittu ruotsinkielistä ohjelmaa on Ylen tarjonnasta 22%, kun tässä maassa niitä bättrefolk-kielisiä asuu 5%. Vittu en maksa niiden telkkarin kattelusta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mitä vitun ihmeellistä on viisaudenhampaiden poistamisessa. Cityn Suomisen itkujakin on saanut kuunnella toista kuukautta ja nyt jätkä on sairaslomilla hampaiden poistamisen takia! Hampaat revitään tai leikataan paikallispuudutuksella, jonka jälkeen kannattaa pitää pumpulia suussa vähän aikaa. Muutaman tunnin jälkeen voit unohtaa koko jutun ja mennä vaikka bisselle. Kokemusta on neljän hampaan verran.

Vituttaa (taas) Lahti-Heinola tänään klo 16.43. Antakaa mulle Bondin auto ohjuksilla ja konekivääreillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös