Vituttaa tuo nainen joka tuli kotiin lasten kanssa vaunulta ja alkoi heti vittuilemaan siitä kun olin siivonnut huonosti.
Minua vituttaa akattomuus.
minua ukottomuus.
1+1=2.
Saadaanko ensimmäinen pari, joka on muodostunut Jatkoajan kautta?
No kyllä mua sitten ainakin vituttaa, jos joku toinen pokaa vitutusketjusta itselleen naisen. Että mulle kanssa tai haistakaa vittu.
Ja minua ukottomuus.
Ja rahattomuus.
Proffa#8, oletko rikas?
Itselläkin käynyt noin. Kyseinen henkilö vain ilmoitti, että "se on ohi" ja hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Tämä tapahtui reilu vuosi sitten. Kaupungilla pari kertaa nähnyt ja moikannut siinä se.Parisuhteen kariutuminen ilman, että mulle kerrotaan miksi näin kävi. Tuntunut uskomattoman pahalta kohta viikon.
Ei mitään henkilökohtaista dee_snyderia kohtaan, mutta tuosta vaan tuli mieleen, että vituttaa kaikki Saksasta uitetut neonväreihin maalatut pappabetalar subbaribuumbuum- bemarit. Ja samalla säälittää, kun auton omistaja on ottanut kärryn täyteen moponkorjaajaviiksisiä kavereitaan kaupunkiajelulle. Scoreta siinä pimppiä sitten, kun on auto täynnä pojankloppeja nyökyttämässä päätään e-typen tahtiin luu viileästi karmilla huilaten.
Sun kaveri tuli himaan?Itselläkin käynyt noin. Kyseinen henkilö vain ilmoitti, että "se on ohi" ja hänestä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään.
Niin ja se akattomuus. Missä _ne_ naiset on? Kyllä jumalauta mullekin pitäisi joku liietä, mutta kun ei. Kun on vielä niin saatanan saamaton ja ujo niin iske siinä sitten naisia. Tahtoo jonkun tohon.
Hieman sama homma, mutta mulla on rahaa tilillä muistaakseni jopa vitosen verran. Noh, huomiseksi on vielä safkaa ja meneehän se pari päivää syömättäkin. Tai niin no, ostaahan tolla vitosella jauhelihat ja makaronit, joten no worries. Olis silti kiva, jos ne massit edes joskus riittäisi seuraavaan tilipäivään asti. Mutta minkäs sille voi, shampanjamaku ja olutlompakko.Neljä päivää palkkaan, rahaa noin kolme euroa. Pullotkin on jo palautettu kauppaan saatana.
Kun täällä on aiheesta avauduttu, niin muakin on alkanut vituttamaan akattomuus. Kyllähän niitä saatavilla olisi, mutta ei sellaista, jonka haluaisin. Eikä rima ole edes korkealla, mutta kun ei. Suutani en saa auki minäkään, jos pitäisi mennä tekemään tuttavuutta jonkun uuden kasvon kanssa. Itsehän olen mitä parhain seuramies, mutta vasta siinä vaiheessa kun se jää on jo murrettu. Eikä se tunnu murtuvan oikein koskaan. Ehkä en vaan osaa.Niin ja se akattomuus. Missä _ne_ naiset on? Kyllä jumalauta mullekin pitäisi joku liietä, mutta kun ei. Kun on vielä niin saatanan saamaton ja ujo niin iske siinä sitten naisia.
Neljä päivää palkkaan, rahaa noin kolme euroa.
Mitäh paljastutko pelkäksi rahanperässä juoksiaksi? Pärjään ihan mukavasti, mutta rikkaaksi en tunnustaudu.