Vitutusketju

  • 10 548 664
  • 56 138

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Miedosti kyrsii tämä paska olo. Avasin maanantain kohtuullisessa päänsäryssä. No siinäpä kun sain itseni ylös, niin meni suunnilleen vartti ja rupesipa oksettamaan. Suoritinpa sen toimenpiteen, ja olo helpotti hetkellisesti, päänsärky ei poistunut. Iltapäivällä meni hermot, ja nappasin sitten buranaa. No eipä juuri ollut hyötyä, kun olin rohkeasti kokeillut vähän aikaisemmin syödä jotain, eihän ne sisällä pysyneet. Päänsärky ei poistunut vieläkään. Jos jotain positiivista, niin nyt illan mittaan se etova olo on sentäs poistunut, mutta päänsärky on ja pysyy. Vittu mää en ymmärrä, mistä se johtuu, että joka kerta kun mulle tulee päänsärky, niin tämä sama homma, särky on erittäin voimakas ja aina siinä on mukana vähän aikaa kestävä pahoinvointi. Onneksi tätä nyt ei satu kuin 2-3 kertaa vuodessa noin perstuntumalla, mutta joka kerta se on yhtä vittumaista. Särkkärit ei auta vaikka ne pysyisivätkin sisällä, muutenkaan ei sitten ole sairas olo, pl. tietysti toi armoton jomotus päässä.

Pitäskö tässä vielä pystyä nukkumaankin?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Kun nyt et itse sitä sanaa käyttänyt, niin eikös nuo ole aika tarkkaan migreenin oireet? Eli järjetön päänsärky höystettynä muilla oireilla ja toistuu epäsäännöllisen säännöllisesti samanlaisena.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miedosti kyrsii tämä paska olo. Avasin maanantain kohtuullisessa päänsäryssä. No siinäpä kun sain itseni ylös, niin meni suunnilleen vartti ja rupesipa oksettamaan...
Pitäskö tässä vielä pystyä nukkumaankin?

Kun nyt et itse sitä sanaa käyttänyt, niin eikös nuo ole aika tarkkaan migreenin oireet? Eli järjetön päänsärky höystettynä muilla oireilla ja toistuu epäsäännöllisen säännöllisesti samanlaisena.

Perustin aikoinani tämän ketjun, jossa asiaa käsitellään seikkaperäisesti. Migreeniähän tuo aika selvästi on.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Siis mitenkä voi yksi vitun räkänokka lapsi ottaa päähän näin paljon? Todella harvoin tunnen ihan aitoa vihaa toista ihmistä kohtaan, lasta kohtaan en tätä ennen ole kokenut ikinä. Mutta tuon kyseisen päivänpaisteen voisin varmaankin tappaa ilman omantunnon tuskia. Itseasiassa pelottaa mitenkä vahvasti voi jotain toista ihmistä vihata.

Tämä kyseinen lapsokainen on kotona totutettu siihen, että huutamalla vähän saa kaiken mitä ikinä keksii pyytää. Meillä kun tuo ei toteudukkaan, niin tämä kyseinen tapaus huutaa sitten jatkuvasti, ei ole vielä 4kk aikana mennyt jakeluun ettei meillä saa huutamalla mitä haluaa. Se ääni sitten puskee pintaan semmoisia tunteita, mitä ei pitäisi tuntea toista ihmistä kohtaan.

Olenko minä nyt sitten huono ihminen, kun en halua tuota kyseistä lasta kodissani enää nähdä, tai ylipäätään enää ikinä?
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olenko minä nyt sitten huono ihminen, kun en halua tuota kyseistä lasta kodissani enää nähdä, tai ylipäätään enää ikinä?
Et ole.

Itseasiassa osanottoni, voin hyvinkin tekstisi perusteella kuvitella, miten vitun ärsyttävää ja rienaavaa.

Tuollaiset persläpikakarat pitäisi pistää oitis ojennukseen. On nimittäin vaara, että niistä kasvaa todella rasittavia ihmisiä jotka tykkää rullata muiden yli joka tilanteessa. Myöhemmällä iällä on ihmistä enää vaikeaa kasvattaa, koska se ei juurikaan kuuntele ja sillä on tahto sen verran vahva. Tuollaiselta häiriötapaukselta pitää luulot pistää pois kertalaakista ja ottaa tiukempi linja kaiken suhteen. Sikäli uskon, että olet ihan oikealla suunnalla, voi varmaan vaan viedä aikaan.

Jakselemisia.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olenko minä nyt sitten huono ihminen, kun en halua tuota kyseistä lasta kodissani enää nähdä, tai ylipäätään enää ikinä?

Kyseessä ei selkeästi ole oma lapsi. Mitäs siinä sitten teet. Hermo menee, vituttaa, mutta siinä sitten olet. Nuo tapaukset on kustu jo oman iskän ja äiskän kanssa ihan vituiksi. Ainut, mitä tässä voit tehdä, on pysyä sivussa. Minulla ainakin palaisi käämi todennäköisesti niin pahasti, että ilmoittaisin suoraan, etten jatkossa ole tarjokas huolehtimaan pilalle hemmotelluista räkänokista. Hoitakoon itse paskansa, perkeleet.

Siinä taas yksi esimerkkiperhe, johon lapsia ei olisi saanut siunaantua (vielä) lainkaan. Olenko oikeilla jäljillä?

Ja sympatiat puolellasi. Suosittelen poistumista takavasemmalle, ennen kuin tapahtuu jotakin harkitsematonta... No, toivottavasti et nyt oikeasti sitä harkitse, vaikka viha on taatusti aitoa. Vihata saa ja pitääkin, tukahdutettu viha sen lapsen kaikista varmimmin tappaa...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
repe_jokelle vielä hassu esimerkki: annapas kakaran huutaa vapaasti, kun ei se saakaan tehdä mitä päähänsä juolahtaa. Siinähän rääkyy, ja sitten naapuri tekee asiasta ilmoituksen. Työkaveri oli juuri lapsineen sosiaalitoimiston tanttojen tapaamisessa, jossa selvitettiin lapsenrääkkäystä, josta naapurin mummo oli tehnyt tutkintapyynnön. No, siellä sitten selvisi, että saahan se lapsi itkeä, ei ole vielä huostaanoton paikka se.

Korvatulpat vain pitäisi saada. Peltorit saattais toimia parhaiten... ;)

Tsemppiä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Tuollaiset persläpikakarat pitäisi pistää oitis ojennukseen.

Vaikka sanotaan, että "it takes a village to raise a child", niin kumminkin kehottaisin varovaisuuteen, sillä jotkut vanhemmat eivät välttämättä näe asiaa tällä tavoin. Vanhemmat tahtovat olla erittäin suojelevaisia lapsiaan kohtaan ja erittäin herkkiä omaa vanhemmuuttaan kohtaan...

Tämä riippuu täysin minkälaisesta perhetilanteesta tässä puhutaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mutta toisaalta jos asutaan samassa taloudessa uusioperheenä ja tilanne on se, että lasta ei saa kasvattaa ja komentaa kuin hänen geneettinen vanhempansa, niin metsään mennään niin, että ryskyy. Toki on selvää, että jos on vaikka yhteishuoltajuus löytyy, niin sillä lapsella on oikea isä/äiti jossain, mutta ei se lapsen huoltajuutta vailla oleva samassa asunnossa asuva voi olla ilman oikeuksia. Se on myös hänen elinympäristönsä ja on oikeutettu elämään tasapainoista elämää. Mielestäni asuu aika väärän kumppanin kanssa, jos tämä ei salli, että lastaan ojennetaan yhtään.

Juuri tälläisten seikkojen takia välttelen yh-tapauksia kuin ruttoa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tilanteesta takavasemmalle poistuminen on vaikeaa, kun muija sattuu olemaan perhepäivähoitaja, ja vaikka duunista palkka on järkyttävän pieni, niin se on silti tarpeen. Ja oikeastaan homman pilaa vain tuo yksi lapsi.

Eikä tosiaan mielellään edes osoittelisi toisia ihmisiä lapsen kasvatuksen suhteen, sillä se on todella vaikea "taiteenmuoto". Vaikeaa homma vain on, kun kotona ja hoidossa on täysin erilaiset pelisäännöt, tai tässä tapauksessa vaikuttaa siltä ettei kotona ole sääntöjä ollenkaan, mennään vaan sieltä mistä aita on matalin.

Ja loppupeleissä, asiahan ei minulle edes kuulu.

P.S. Korvatulpat korvissa ei viitsisi koko päivää olla.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Mutta toisaalta jos asutaan samassa taloudessa uusioperheenä ja tilanne on se, että lasta ei saa kasvattaa ja komentaa kuin hänen geneettinen vanhempansa, niin metsään mennään niin, että ryskyy. Toki on selvää, että jos on vaikka yhteishuoltajuus löytyy, niin sillä lapsella on oikea isä/äiti jossain, mutta ei se lapsen huoltajuutta vailla oleva samassa asunnossa asuva voi olla ilman oikeuksia. Se on myös hänen elinympäristönsä ja on oikeutettu elämään tasapainoista elämää. Mielestäni asuu aika väärän kumppanin kanssa, jos tämä ei salli, että lastaan ojennetaan yhtään.

Juuri tälläisten seikkojen takia välttelen yh-tapauksia kuin ruttoa.

Toki näinkin. Minä kommentoin näin yleisesti, sillä minä en tiedä tarkelleen mikä on repe_joke:n elämäntilanne etc.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ahaa, kuvittelin, että asut naisen kanssa, jolla on lapsi edellisestä parisuhteesta. =) Tässä olikin kyse perhepäivähoidosta. No, jakselemisia silti. Hankala tilanne kaiken kaikkiaan.
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vatsatauti, ekan kerran yli kymmeneen vuoteen. Ja jos se näin hirveää aina on, niin toivottavasti seuraavaan kertaan menee vähintään yhtä kauan. Oksentelu on jo loppunut, mutta kaikki ruoka etoo niin paljon, että syöminen on täyttä tuskaa, kylmänhien puskiessa pintaan. Pakko olisi saada jotain alas, koska parissa päivässä on painoa lähtenyt kolme kiloa ja energia on niin nollassa, että meinasi loppu tulla muutaman sadan metrin kauppamatkalla.
Löytyykö ideoita siihen, mikä olisi oikein energiapitoista ja helposti alas menevää?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Löytyykö ideoita siihen, mikä olisi oikein energiapitoista ja helposti alas menevää?

Itse pyrin kura- ja vatsatauteihin vastaamaan ensimmäisenä näillä marjakeitoilla/kiisseleillä joita ainakin Valio tekee. En nyt energiapitoisuuden runsaudesta tiedä tarkkaan mutta tuntuu helpoiten pysyvän sisällä. Jatkaa jollain myslillä?
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Löytyykö ideoita siihen, mikä olisi oikein energiapitoista ja helposti alas menevää?

Eikös nuo makeat nesteet toimi aina hyvin. Ei turhaan pikkulapsesta asti totutettu punaiseen jaffaan. Sokeripitoinen, hyvänmakuinen juoma nostaa verensokereita ja tuo nesteitä välillä takaisinkin päin. Kunnon vatsatauti kuivattaa kehon, ja siksi olet niin pirun heikkona.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sinun kodissasihan se muksu on, ellen erehdy :)
Onko jo sen ikäinen, että selitys 'tämän talon säännöistä' menee perille, jos sinä sanot sen lapselle? Ei siis perhepäivähoitaja-vaimosi, vaan sinä: the Isäntä.

Sillä tarkoitin ettei se minulle kuulu, kun en kuitenkaan työkseni niitä lapsia hoida, ja tämä lähinnä siihen liittyen jos vanhemille pitäisi avautua.
Lapsi on vähän reilun 2 vuoden ikäinen, elikkä ymmärtää jo hyvinkin paljon asioita, jos vain haluaa. Ja sääntöjen päälle tosiaan ymmärtää niin hyvin, että kun kieltää alkaa huutaminen. Sitten viedään tyranni rauhoittumaan, jossa huuto jatkuu niin kauan kun muija käy kysymässä: "oletko jo hiljaa". Itse en hyväksy edes tuota kysymistä ollenkaan (ja olen sen myös muijalle sanonut), mun puolesta saisi huutaa itsensä vaikka hengiltä.

Jotenkin semmonen fiilis tuon muksun toiminnasta on jäänyt, että kun ei saa mitä haluaa ruvetaan huutamaan. Ja sitten se lopulta menee siihen, että huudetaan jotta saataisiin huomiota.
Muiden lapsien kanssa hän ei osaa leikkiä, itseasiassa jos joku muista edes hipaisee häntä alkaa huuto (parhaimmillaan hän heittää tuplavoltit kerien lattialle). Leluilla joista ei lähde ääntä hän ei osaa leikkiä -> kotona ei varmaankaan ole kuin leluja helvetistä.

En muuten tiedä kumpiko vituttaa enemmän. Se että lapsi on tuommoinen, vaiko se että vanhemmat on antanut sen kasvaa tuommoiseksi.

Ja meidän oma lapsihan on tottakai täydellinen.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jokohan tämä on ollut jo jossain päin foorumia?

Ma 28.4 YLE 2 20.55 Tuomio: Tappelu tuhoaa jääkiekon
Kuka haluaa väkivaltaa kaukaloon? Syytettynä urheilupomo Kalervo Kummola. Ajankohtainen oikeussalidraama. Syyttäjä: Nina Stenros, puolustaja: J-P Raeste, tuomari: Matti Pitko. Tuotanto: Yle Ajankohtaisjournalismi.


MM-kisat lähestyy ja jääkiekko kiinnostaa taas koko kansaa. Ei vittu. Tolle ohjelmalle voisi avata ihan seurantaketjun otteluketjufoorumiin...
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
MM-kisat lähestyy ja jääkiekko kiinnostaa taas koko kansaa. Ei vittu. Tolle ohjelmalle voisi avata ihan seurantaketjun otteluketjufoorumiin...

Ei voi muuta kuin kompata J.Hottia tässä asiassa. Vituttaa aivan saatanasti kaiken maailman kukkahattutädit ja -sedät jotka itkevät siitä, että tappelut eivät kuulu jääkiekkoon. Etenkin kun itketään siitä, että NHL:ssä joku suomalainen nyrkkisankari käy vähän kouluttamassa kaveria. Naurettavaa paskaa, kiitos hei ja anteeksi avautuminen.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tuossa kuvassa näkyy tämä syyttäjä Nina Stenros... Voin vain kuvitella mitä paskaa tämä syyttäjä suustaan päästää tulevana maanantaina. Jos on syytettynä Kale niin ketäköhän Nina on roudannut oikeussaliin todistajaksi / todistajiksi?

Jotenkin on vahva tunne siitä, että tämä ketju tulee täyttymään aiheeseen liittyvistä viesteistä maanantaina ohjelman aikana / jälkeen...
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
...Ei turhaan pikkulapsesta asti totutettu punaiseen jaffaan...
Mahatautikin toimii ässäläisillä eri tavalla, muualla Suomessa juodaan keltaista jaffaa.

Huhut Villen siirtymisestä HIFKiin vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös