Vitutusketju

  • 10 535 724
  • 56 130

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun vittu että ottaa pannuun tuo tekstiviesteistä spekulointi uutisissa. Ai että oikein tutkijat pohtivat kammioissaan, että kirjallisen muotonsa vuoksi tekstiviesti voi olla vaarallinen ase. Voi jumalauta, on se hyvä että tutkijoillakin riittää tutkittavaa. Toki normaali ihminen tekee samat päätelmät kolmessa sekunnissa maalaisjärkensä avulla, mutta eihän se ole mitään mikäli joku tutkija ei ole apurahojensa turvin tätä asiaa tutkinut ja tarkasti analysoinut. Menkää saatana oikeisiin töihin.

En nähnyt uutisia, mutta kuulin kyllä kun huolestunut naisääni mietti, että minkälaisia tekstiviestejä sitten esimies voisi alaiselleen lähettää, kun joku pomo jostakin oli saanut monoa alaisilleen viestittelyn seurauksena.

Noh, miten olisi jos ei lähettäisi vittu minkäänlaisia!?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämän kevät, ei ole totta. Kuka se oikein kehtaa ottaa noita tollaisia kuvia toisista ja pistää nettiin. Saamari sentään jos kerrankin on sattunut aamuyöstä ihan pikkuisen vaan sammumaan jollekkin metroasemalle, niin jo jotkut hemmetin paparazzit iskee kimppuun kuin mitkälie. Vituttaa aina löytää itsestään tollaisia kuvia netistä. Ja millaiset nörtit oikein noita kamerakännyköitä osteleekaan, hemmetti soikoon, eikö niille yksi playstation riitä leikkikaluksi. Hitto että on äärimmäisen tyhmää, tulis suoraan päin näköö juttelee.
 

Cassu

Jäsen
Naisasiat? :) Hmm miten tän nyt sanois, saattaa olla että sitä on tässä joutunu kauniimman sukupuolen osalta kusetetuksi... Pitänee selvitellä asioita... On ne kyllä sellasia kieroilijoita välillä että heikompaa hirvittää huh huh! :D Ja jos nyt tosiaan näin on käyny vituttaa vielä enemmän että en ole osannut tätä aavistaa/nähdä kun merkkejä on ollu ilmassa ja aikasemmat kokemukset huomioonottaen jne jne...

Sama vituttaa itseänikin, sillä erolla vaan että mulla mies oli täys kusipää. Syytä tähän käytökseen en tiedä ja sekin vituttaa. Joten kyllä te miehetkin osaatte. Ja lopuksi vituttaa vielä se, että minä en kyllä vittu koskaan opi!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eukko vituttaa, se tietää sen ja tekee sen tahallaan. vittu. Vituttaa olla töissä kun tietää että päivä menee vituiks ihan satavarmasti sen takia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eukko vituttaa, se tietää sen ja tekee sen tahallaan. vittu.

Sama täällä. Saas nähä mitenpäin akka on, kun tulee töistä. Minäpä oon yllättänyt sen iloisesti (korvaus eilisestä mokasta). Oon puunannut kotona kaikki paikat ja pessyt kaikki pyykit. Jos vielä jatkuu sama meno, niin taidan harkita osoitteen vaihtoa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sama täällä. Saas nähä mitenpäin akka on, kun tulee töistä. Minäpä oon yllättänyt sen iloisesti (korvaus eilisestä mokasta). Oon puunannut kotona kaikki paikat ja pessyt kaikki pyykit. Jos vielä jatkuu sama meno, niin taidan harkita osoitteen vaihtoa.

Eli akka ei saa olla vittuuntunut, jos sinä sössit? Kummaa puuhaa.

Sivuunkirjoittanutta vituttaa juuri nyt se, miten vaikeaa yksinkertaisten asioiden hoitaminen on tietyille ihmisille.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sama täällä. Saas nähä mitenpäin akka on, kun tulee töistä. Minäpä oon yllättänyt sen iloisesti (korvaus eilisestä mokasta). Oon puunannut kotona kaikki paikat ja pessyt kaikki pyykit. Jos vielä jatkuu sama meno, niin taidan harkita osoitteen vaihtoa.

Arvaan miten tämä päättyy.

Emäntä tulee kotiin, eikä kommentoi millään tavalla siivoamistasi tai pyykkien pesemistä. Aikasi siinä illan mittaan keräät kiukkuasi, vihdoin asian tuot esille ja saat nokillesi, pahasti.

"Vai että vielä kiitosta pitäisi antaa?! Minä siivoan ja pyykkään joka päivä, missä minun kiitokseni on?"

Kummallista kyllä, ymmärrän tuota mielikuvitusemäntää, joka tuossa yllä purkaa tuntojaan...

Sen verran kyllä asiallisestikin kommentoisin tuota ptk:n juttua, että ei kannata odottaa, että asiat nyt selviävät, kun olet kerran siivonnut ja kaikkea. Joku saattaa siitä kyllä hetkeksi rauhoittua, mutta taustalla piilevät riidan syyt sillä eivät mihinkään katoa. Yritäs vaikka jättää täysin tuo siivoamisesi huomiotta, mikäli nainen ei sitä kommentoi. Siinä sitten illalla asialliseen sävyyn yrität saada keskusteluyhteyttä avattua. Ei ne solmut muuten aukea. Jos ei ole yhteistyökykyinen, niin sitten kannattaa ehkä jo harkitakin tuota vaihtoa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eli akka ei saa olla vittuuntunut, jos sinä sössit? Kummaa puuhaa.

Eiköhän tuossa ole kyse jostain semmoisesta, että ei nyt jaksanutkaan tiskata, vaikka tuli ehkä luvattua ja mahdollisesti otettua vähän oluttakin.

Tytöt vaan sitten hirttävät kiinni.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos taas vittuuntumisesi syy on vain yllä mainitun yksinkertainen, eli toinen on vittuuntunut kun sinä sössit, niin turhaan tänne avaudut. Pienet on pojalla murheet.

Ja sehän vituttaa. Tosin tällä hetkellä, pitkästä aikaa, ei vituta suuresti mikään. Työ kyllä alkaa olla vähän sekaisessa tilassa, mutta monta lukkoa on avattukin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos taas vittuuntumisesi syy on vain yllä mainitun yksinkertainen, eli toinen on vittuuntunut kun sinä sössit, niin turhaan tänne avaudut. Pienet on pojalla murheet.
Kyllä tässä on pelissä jotain muuta kuin siivous ja eilinen sössiminen. Perusteellinen siivoaminen on vain kiva ylläri. Pernaveikko osui jonkun verran oikeaan, mutta tarkemmin ottaen tilanne on semmoinen, että vaimo käyttää suutansa vain vittuiluun, ei keskusteluun. Viimeiset puoli vuotta olen ollut pelkkää ilmaa, niin eipä ole paljoa innostanut kotityöt ja kalja on tupannut maistumaan turhankin hyvin. Sitten vielä kun minä valvon työkseni yöt yksistään, niin sitä on itsellä liikaa aikaa pohtia asioita. Jotain tän suuntaista.

edit. Vaimon mukaan meillä on mennyt hyvin. Eli asiat on hyvin, jos minä oon vaan huomaamaton. Ei perkeles tunteet ja halut ne on mullakin.
 
Viimeksi muokattu:

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Kesätyöt ja työharjoittelu

Kyllä taas osaa vituttaa paikallinen yritysosaaminen, menee vissiin firmoilla liian hyvin kun ei alipalkattu ja ylikoulutettu työvoima kelpaa. Valehtelematta n. 30:n paikkaan laittanu hakemuksen murto-osasta on vaivaiduttu vastaamaan. Haastattelussa erehtyy mainitsemaan "työharjoittelu"-sanan, niin jo roikututaan kattolampussa ja kiljutaan työtovereita henkiseksi tueksi. Senkin saa vielä tehdä pahimmassa tapauksessa ilmaiseksi. On taas semmoinen ruletti käynnissä työnhaun osalta ettei toista, ja helpotusta ei tuo pikkupomojen suhtautuminen AMK-työhakijoihin: "Jaaaa...Sä oot AMK:ssa y ja olisit hakemassa meille töihin. Niin no mähän aikoinaan meinasin valmistua merkonomiksi, mutta sitten isä löysi mulle paikan firmastaan. Nyt mä istun täällä päivät pitkät ja näytän v*tun fiksulta. Kyllä meillä muuten varmaan löytyis paikka sulle, MUTTA etpä näytä osaavan koodata Commodore 64:lla pää alaspäin ja tuosta lauseesta CV:ssä puuttuu pilkku." On turha mankua ettei yrittäminen kannata, eikä muka ole työvoimaa. Saatanan paskan tärkeet pikkupomot ja nenää kaivavat jupin puolikkaat Kekkos-laseissaan ja violetissa skarakassa, haistakaa pitkä paska.

Tämä on taas näitä hetkiä kun miettii, että miksi edes vaivautuu opiskelemaan. Kävisi mielummin raksa- tai sähköpuolen ja menisi semmoisiin hommiin, jossa saisi valita minne menee töihin ja mimmosella palkalla.

Voittaisi vaikka Lotossa muutaman tonnin, niin ei tarttis pyydellä töihin pääsyä kesäksi. Voisi kalastaa koko kesän ja kuunnella Black Sabbath:ia.
 

Päärynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa suunnattomasti kun on ihan tolkuton yskä ja nuha. Nokka vuotaa koko ajan ja välillä tulee semmosia yskänpuuskia että meinaa keuhkot irrota. Irtois ees lima sieltä kurkusta mutta ei vaan samaa kuivaa yskää jo viikon ajan.
 

tutzba

Jäsen

Tästä lähipiiristä voisin kertoa vastaavalaisen tarinan. Töitä kyllä haettiin luvattoman moneen paikkaan, mutta ei tärpännyt. Lopulta työ(harjoittelu)paikka löytyi suhteiden avulla.

Sellaista se nykypäivänä on. Pitäisi päästä töihin, mutta et pääse jos et omaa kokemusta. Mutta milläs pääset töihin, kun et saa mahdollisuutta kerätä kokemusta.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllä taas osaa vituttaa paikallinen yritysosaaminen, menee vissiin firmoilla liian hyvin kun ei alipalkattu ja ylikoulutettu työvoima kelpaa.

Tämä on taas näitä hetkiä kun miettii, että miksi edes vaivautuu opiskelemaan. Kävisi mielummin raksa- tai sähköpuolen ja menisi semmoisiin hommiin, jossa saisi valita minne menee töihin ja mimmosella palkalla.

Onko mitään suhteita, joiden kautta voisi duunia saada? Ensimmäisen työpaikan hankkiminen on aina vaikeinta. Sen jälkeen alkaa verkostoituminen ja helpommat ajat työnhaussa.

Olet ilmeisesti IT-alalle hakeutumassa. Ikävä kyllä on vaikea erottautua monista hakijoista, ellei ole jotain erikoisosaamista(C-64koodaamista päällään seisoen) tai suhteita. Ja ne pilkut olisi CV:ssä hyvä olla paikallaan.

Myös asennepuoli olisi hyvä olla kunnossa. Jos sinua ei työt kiinnosta, niin kyllähän sen haastattelijat huomaavat.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Onko mitään suhteita, joiden kautta voisi duunia saada? Ensimmäisen työpaikan hankkiminen on aina vaikeinta. Sen jälkeen alkaa verkostoituminen ja helpommat ajat työnhaussa.

Olet ilmeisesti IT-alalle hakeutumassa. Ikävä kyllä on vaikea erottautua monista hakijoista, ellei ole jotain erikoisosaamista(C-64koodaamista päällään seisoen) tai suhteita. Ja ne pilkut olisi CV:ssä hyvä olla paikallaan.

Myös asennepuoli olisi hyvä olla kunnossa. Jos sinua ei työt kiinnosta, niin kyllähän sen haastattelijat huomaavat.

Ensimmäisenä kolusin kaikkien tuttujen ja puolituttujen firmat, mutta heikolla menestyksellä.

Tämä pilkku "puuttui" ja-sanan edestä, kun tekstin oli ennen tarkastanut äidinkielenopettaja jätin inttämättä vastaan. Ketään muuta tämä "virhe" ei ole häirinnyt. Piti vain päästä pätemään.

Jokaiseen paikkaan olen mennyt sillä mentaliteetilla, että parhaani teen jos tän paikan saan. Yhdessä viimeisemmistä haastatteluissa heräsi jo kipinä, kun haastattelijaa kiinnosti jopa nähdä jotain papereita (työtodistuksia ja opintosuorituksia..tms).
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu. Suomeen ei turhan usein eksy kiinnostavia ulkomaisia artisteja, mutta nyt niitä sitten osuu kaksi samalle illalle. John Fogertyn keikalle on jo lippu hankittuna ja sitten huomaan, että Broken Social Scene on samana iltana Tavastialla.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Valehtelematta n. 30:n paikkaan laittanu hakemuksen murto-osasta on vaivaiduttu vastaamaan.

Minä olen hakenut turunseudulta miljoonaa ja yhtä työpaikkaa. Ja kas perkele kukaan ei tunnu kehtaavan ilmoittaa yhtään mitään. Vittu kun ei edes tiedä onko se hakemus mennyt perille? Tiiä sitten onko siellä päin tapana, jotta täytyy soitella perään vahintään neljästi ja rukoilla polvillaan, jotta olisko se työnantaja niin armollinen jotta sattuisi antamaan niitä töitä. En edes hae mihinkään raketinkeksijähommiin vaan perus duunarintöitä. Perkele, pitäköön tunkkinsa, olenkin mielummin työttömän tiällä itä-suomessa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Nyt vituttaa kuin pientä kärpästä tyhjällä haudalla. Olen töissä paikassa, jossa työtehtävät vaihtuvat aika tiuhaan. No eilisen ja tämän päivän olen koonnut lamppuja jotka tulevat jollekkin työmaalle. Helppo homma. Kierrät, laitat johdot paikalleen, kierrät kiinni. No johtaja on nyt ollut tiistain ja keskiviikon poissa, mutta ennen lähtöä sanoi, että jos 80 teet päivässä, se on helvetin hyvä. No enkös mä eilen sitten jo tehnyt 150 niitä ja kädet huusi päivän päätteksi hoosiannaa. Tämän päivän ajattelin ottaa vähän rennommin. Vitut! Innostuin pikkuisen ja 270 sellaista lamppua tuli tehtyä. Ja kädet huutaa Hjallista tälläkin hetkellä. Ei siinä muuta, mutta kun kaapissa oli vain kolme 400mg Ibusalia, ja ne mitään auta. Joo ja tiedän. Tyhmästä päästä kärsii jne. Vittu oon tyhmä! No huomenna lekurille sitte vaan.

[PieniOT]Onko jollain muuten kokemusta kuinka paljon tälläsestä rasitusvammasta yleensä tuota saikkua pukkaa?[/PieniOT]
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
[PieniOT]Onko jollain muuten kokemusta kuinka paljon tälläsestä rasitusvammasta yleensä tuota saikkua pukkaa?[/PieniOT]

Ei ole tietoa, mutta melko vahva aavistus kyllä. Eli loppuviikko siitä napsahtaa ja kuuri kuussatkua buranaa.

Ja vittuako teit niitä noin paljon? Pelimies olisi tehnyt sellaiset 110-120 päivässä, jos kerran 80 oltaisiin oltu tyytyväisiä. Loput työajasta olisi voinut ottaa rennosti ja saada vielä kehut hyvästä duunista. Vituttaa tollainen toiminta.

tai ei oikeastaan, mutta kun vitutusketjussa ollaan...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja vittuako teit niitä noin paljon? Pelimies olisi tehnyt sellaiset 110-120 päivässä, jos kerran 80 oltaisiin oltu tyytyväisiä. Loput työajasta olisi voinut ottaa rennosti ja saada vielä kehut hyvästä duunista. Vituttaa tollainen toiminta.

Vituttaa tuollainen toiminta. Sinun olisi pitänyt tehdä 79-83 päivässä. Tuolla tavalla poljet kaikkien palkkoja. Ei mene kauaa kun huomataan, että tämä henkilöstöhän pystyy tekemään 100. Ja sitten se on uusi minimi.

Sen jälkeen on helppo ajatella samapa tuo uusi minimi, meneehän tämä ja enemmänkin. Ja niin edes päin.

Hyvä SM-liigakiekkoilija tienaa 300k. Entä jos hän yhtäkkiä ilmoittaakin pärjäävänsä jatkossa 100k per kausi? Siinä on sitten nuori Oskari Osaaja (nimi muutettu) ihmeissään, kun hänen 150k palkkavaatimukselle nauretaan.

Samasta syystä siivoojien palkat eivät tule ikinä nousemaan, kun aina löytyy halvalla tekijöitä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa tuollainen toiminta. Sinun olisi pitänyt tehdä 79-83 päivässä. Tuolla tavalla poljet kaikkien palkkoja. Ei mene kauaa kun huomataan, että tämä henkilöstöhän pystyy tekemään 100. Ja sitten se on uusi minimi.
Saatana, olet oikeassa. En ajatellut loppuun asti. Tuli toki mieleen, että jos 80 lamppua olisi ollu "helvetin hyvä", niin mun ajatusmallin mukaan sellainen 70 tai muutama päälle olisi ollut sitten ihan "normihyvä".

Ja vaikka olisi saikulla loput kaksi päivää viikosta, niin lamppuja on silti ihan saatanasti liikaa valmiina verrattuna siihen, että olisi tehnyt neljässä päivässä 320 lamppua. Nythän niitä on jo valmiina 420.

Vitun työnarkkarit.

*edit* niin vai oliko tuo 270 siis yhteismäärä mitä niitä tuli tehtyä? Jos, niin sittenhän se on ihan ok. Edellyttäen siis, että loppuviikko on sairaslomaa eikä työhön oteta kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
*edit* niin vai oliko tuo 270 siis yhteismäärä mitä niitä tuli tehtyä? Jos, niin sittenhän se on ihan ok. Edellyttäen siis, että loppuviikko on sairaslomaa eikä työhön oteta kiinni.

Ei kyllä se oli niin, että eilen tuli tuo 270 lamppua tehtyä. Eli 150+270=420.
Vittu pittääpi puhua sille tilaajalle, että mitä maksaa nykyiseen duunipaikkaani tuosta hommasta. Siihen sitten tokaista, että teen pikkuisen halvemmalla sulle koko satsin.
Ja siis. En minä mikään työnarkkari ole. Ei vaan jaksa olla toimettomana 4 tuntia putkeen (Väliltä 2-4 tuntia menee 80 lamppuun). Ei siellä perkele ole edes konetta tällä hetkellä kun sekin meni huoltoon.

Ps. Ja vieläkin vituttaa käsi ja vahvasti.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
New Jersey Devils ja joukkueen ilmiömäinen taito pelata ratkaisuhetkillä. Olikohan vasta seitsemäs kerta tänä vuonna, kun Rangers tekee voittomaalin alle viis minuuttia ennen ottelun loppua.

Pirunpaska kitalaessa. Herrat oli heinänteossa. Niin saatana.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Päärynä kirjoitti:
Vituttaa suunnattomasti kun on ihan tolkuton yskä ja nuha. Nokka vuotaa koko ajan ja välillä tulee semmosia yskänpuuskia että meinaa keuhkot irrota. Irtois ees lima sieltä kurkusta mutta ei vaan samaa kuivaa yskää jo viikon ajan.
Mulla oli tuota samaa paskaa kuukausi. Sitten oli pakko lähteä lekuriin kun meinasi taju mennä ja yskiessä lensi verta matolle. Hengittäessäkin tuntui että keuhkot repeää.
Keuhkoputkentulehdushan se oli päässyt yllättämään ja nyt ollaan antibioottikuurilla. Vituttaa mutta ei enää niin pahasti kun olo on parantunut aika reippaastikin.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Heräsin yskänpuuskaan ja ajattelin ruveta katsomaan c+:lta jotain. Sen kerran kun sitä olisi yöllä katsonut, niin ilmoittaa vain "kanava ei näytettävissä".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös