Ihan hyvä lauluhan se on. Ai niin sua taitaa vituttaa kun kuulet sen liian harvoin.En osaa sanoin kuvailla sitä vitutuksen tunnetta kun kuuntelee radiosta JYP:n vieraspeliä Tampereelta ja alkaa soimaan Tappran maalilaulu. Vittu kun se Vituttaa!
Ihan hyvä lauluhan se on. Ai niin sua taitaa vituttaa kun kuulet sen liian harvoin.
Vittujen vittu, piti mennä kokeilemaan uutta taloyhtiön saunaa, mutta vitut minä löytäny edes sitä rappua, missä sanoivat sen olevan. Voi perkele, että vituttaa. Ohjeet juu oli. "B-rapun vintille tehty saunatilat." No vittu, kävin koko korttelin läpi saatana ja vittu tässä talossa ei ole, kuin yks rappu?! Saatana että vituttaa.
Vittujen vittu, piti mennä kokeilemaan uutta taloyhtiön saunaa, mutta vitut minä löytäny edes sitä rappua, missä sanoivat sen olevan. Voi perkele, että vituttaa. Ohjeet juu oli. "B-rapun vintille tehty saunatilat." No vittu, kävin koko korttelin läpi saatana ja vittu tässä talossa ei ole, kuin yks rappu?! Saatana että vituttaa.
PS: Toinen juttu, kun luin seiskasta tästä Ilkka Kanervan tapaus tissijulkkis megatyhmä blondi Tukiaisesta (?), sai mieleni raivon partaalle, kun tämä syntinen nainen itki että Ike pilasi hänen elämänsä tai jotain. Voi helv! En jaksanut lukea muuta kuin otsikot, kun ei voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa.
Vi-fucking-tuttaa se, että JA:sta ei pysty nauttimaan kunnolla, kun joku vi-tirlittan-tun terveyskenkä pyrkii olemaan jokaisen viestisarjan "antakaas-kun-minä-kerron" -ajatollah. Luultavasti kaikki mitä ko. jalkakylpysuola kirjoittaa on aivan hatusta vedettyä. Säälittävää, mutta kuitenkin. (Siis tarkoitan tietenkin lippistä, ehkä lippa niskassa, enkä oikeaa hattua.)
Vituttaa, etten itse ole,ainakaan muistaakseni, koskaan älynnyt käyttää Herr Schollista noin hauskoja ja hullunkurisia nimityksiä. Ja vituttaa sekin, että toisilla on pakonomainen tarve nähdä punaista mitättömistä asioista ja kuuluttaa sitä alati tällä keskustelupalstalla. Itsehän en tuollaiseen toimintaan ole koskaan syyllistynyt.terveyskenkä... jalkakylpysuola...
Hyvää syntymäpäivää nyt kuitenkin, vaikka juhlinnat saattavatkin jäädä pitämättä.Vituttaa, kun tänään on syntymäpäivät
...Ja nyt on vasta torstai!...