Vitutusketju

  • 10 589 715
  • 56 164

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: tanssista kieltäytyjät

Viestin lähetti ossian
V*ttu ottaa päähän ylpeät naiset joilla ei edes olisi varaa olla ylpeitä! Eilen sinnittelin baarissa viimeisillä voimillani puoli neljään odotellen vikoja hitaita. Hitaat sieltä sitten tulivatkin ja ajattelin pelata varman päälle ja hakea sellaista ei-niin-missiä tanssimaan. Siinä humalatilassa olisi sekin kelvannut.

Noh, ei suostunut tämäkään emäntä sitten tanssipartnerikseni. Teki äärettömän hyvää herkässä mielentilassa olleelle ossianille. Mikä ihme siinä on, pitääkö heti kuvitella (tai arvata/tietää?), että miehellä kiiluu tiedätte kyllä mikä silmissä? Luulisi, että tanssimaan voisi vaivautua muitta mutkitta, mutta ei. Kanttura jäi sinne ilmeisesti odottelemaan prinssiä valkeine ratsuineen, ja itse päätin lähteä narikan kautta pitseriaan ja vällyjen väliin. Ihme ämmä! TANSSISTA EI KIELTÄYDYTÄ!!!!

Vitutuksen siirtoa (toimii toisinaan ja kannattaa kokeilla).
- Lähdetkö tanssimaan kanssani?
- Kiitos, mutta emmä ny tänään.
- Hyvä! Emmä olisi sun kanssa halunnutkaan, mutta kaveri(t) pakotti kysymään/ hävisin vedonlyönnin (ja samalla osoitetaan jotain kundia baaritiskillä). :)
- ???
- Sitten vain kävellään helpottuneen näköisenä pois ja jätetään se ämmä siihen ihmettelemään.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti varjo
Kaiken lisäksi kelit Suomessa muuttuvat vittumaisemmiksi ja sitten pitäisi vielä lähteä jonnekin Puolaan, ämmänsuollakin voisi luultavasti olla kauniimpaa.
Lyönpä nyt löylyä lisää ja totean että muutan Portugaliin 10.11. Tarkkaan ottaen Madeiralle. Siellä on hippasen lämpimämpää kuin täällä. Jää talvirenkaatkin vaihtamatta. Jees.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti JanJ
Lyönpä nyt löylyä lisää ja totean että muutan Portugaliin 10.11. Tarkkaan ottaen Madeiralle. Siellä on hippasen lämpimämpää kuin täällä. Jää talvirenkaatkin vaihtamatta. Jees.

Ja pääsee katsomaan jääkiekkopelejä...juomalasissa...

Että silleen...
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Re: tanssista kieltäytyjät

Viestin lähetti ossian
Ihme ämmä! TANSSISTA EI KIELTÄYDYTÄ!!!!

Oosny. Periaatteessa mitään muuta ei ole pakko kuin kuolla ja syntyä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti Iker
... ja tanssia äijien kanssa jos ne pyytää.

No tanssisitko sinä jonkun petolinnun peräreiän kanssa, jos se tulis pyytämään sinua?
Minä en ainakaan tanssis, joten eiköhän tuo valinnan vapaus ylety myös naisiin.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti repe_joke
No tanssisitko sinä jonkun petolinnun peräreiän kanssa, jos se tulis pyytämään sinua?
Minä en ainakaan tanssis, joten eiköhän tuo valinnan vapaus ylety myös naisiin.
En tietenkään tanssisi, mutta nythän ei puhuttukaan minusta... ;)

Eli ihan iisisti vaan. Ei tää oo nääs aina niin vakavaa.

Edit: kauheeta sähläystä
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa omat "ystävät". Pidemmän aikaa ollaan jo puhuttu, että muutetaan sitten intin jälkeen kämppiksiksi ja tänään sain kuulla että tämä "ystävä" onkin tehnyt jo diilin kämpästä toisen kaverinsa kanssa, muutto kahden viikon päästä. Vittu! En taida päästä täältä pois ennen opiskelujen päätöstä (jos ne nyt vittu edes alkais..), jollen halua nähdä nälkää..

Vitun vittu!! Tommosta kusetusta tarvitse sietää.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti ÄLKOOÄM
Eipä tuo hirveästi kerro, minkälaista ongelmaa näytön kanssa on...mutta itselläni oli vasta ostetussa näytössä värit päin kempelettä. Korjaantui näytön valikoista löytyneellä degauss-toiminnolla.

Kuulemma myös suuritehoiset kaiuttimet(tai muut voimakkaat magneettikentät) näytön lähellä voivat aiheuttaa ongelmia värien kanssa, tämä korjaantuu ihan siirtämällä kajarit muualle, tosin aikaa näytön ennalleen palautumiseen voi mennä puolikin vuotta.

Tässä kuva
 

Liitteet

  • naytto.jpg
    naytto.jpg
    33,5 KB · kertaa luettu: 591
K

kangaroo

Viestin lähetti Oloneuvos
Avasin television ja Marco Bjurströmin yliärsyttävä naama iskeytyi tajuntaani. Ovatko keskivertofinskit tosiaan niin tyhmiä, että mokoman tyhjäntoimittajan lässytys saa täyttää ruudun parhaaseen katseluaikaan?? Jo on surkeus huipussaan!

No entäs tuo MTV3:lla pyörivä mainos, jossa neitonen viedään limusiinilla hienoon kartanoon ja jännityksen tiivistyttyä pariovien takana salissa odottaakin tämä Bjurström. Kyseessä on siis joku kisa, jossa "voit voittaa illan Marcon kanssa".

Voi kristus sentään, mieluummin voittaisin illan vaikka naapurin koiran kanssa.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Voi vitun perse.
Hajos sitte stereoista tuo cd-soitin.VITTU.
Ei voi muuta sanoa kuin VITTU.Eipä aikaakaan ku videot tuli tiensä päähän viime perjantaina.Siis vittu miten tää on mahollista, kohta varmaan hajoaa tää kone.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Re: Lotus Notes

Viestin lähetti Cosmo
Siis vtu. voiko huonompaa sähköpostijärjestelmää olla olemassa?

Siis voi kyllä tämä on paska tämä Lotus Notes. Pahenee vaan.

Kalenteri on oikeasti apinoiden apukoulun droup-outtien suunnittelema.

Outlookissa näkee yhdellä silmäyksellä, onko jonain päivänä vapaata vai ei. Jos kalenterissani on varaus esim ajoille 9-11 ja 15-16, näkyy Outlookissa aamuinen selkeästi lukujärjestysmäisesti siellä aamun tuntien kohdalla, ja iltapäivän miitinki sitten klo 15 kohdalla. Väliin jää söpösti tyhjää tilaa, josta yhdellä silmäyksellä näkee, että "tuossa on tilaa".

Mutta Notesin kalenterinäkymä on hirveä. Ihan sama mihin aikaa päivän varaukset ovat, ne tulevat "loogisesti" yhteen pötköön allekkain siihen. Eli ensin on 9-11 ja sitten 15-16. Jos nyt katson tästä, onko minulla ko. päivänä tilaa, joudun lukemaan kaikki tapahtumat läpi, ja päättelemään, että "hmm..jos tuo ensimmäinen loppuu klo 11 ja seuraava alkaa klo 15, niin minulla on tuossa neljä tuntia tilaa".

Tokihan meille kaikille normaali lukujärjestysnäkymä on ihan outo. Ja jos ei ollut, niin olihan se vähän huono ja outo.

Ja tämä "näppärä" työviikkonäkymä, voi vtu sentään. Kalenterimerkinnän kellonaika vie varatusta tilasta sellaisen 80%, tai oikeammin varaa, ihan valkoistahan se on tietysti suurimmaksi osaksi. Itse tapahtumat näkymässä sitten näyttävät tältä:
______________________________________
|9:00..............- ....11:00..........Kirjoittelua|
|............................................Sijainti: hu|
|.............................................Puheenjoh|
-------------------------------------------
|15:00.............- ....16:00..........Lisää kirjoi|
|............................................Sijainti: hu|
|.............................................Puheenjoh|
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

(Pisteet kuvaavat tyhjää tilaa, kun tämä foorumisofta poistaa automaattisesti isot pötköt välilyöntejä.)

Pitää sitten oikein avata tämä tapahtuma, jotta saan selville seuraavat vitaalit tiedot (tapahtumasta 9-11):

Kirjoittelua Jatkoaikaan (itse tapahtuma)
Sijainti: huone 666
Puheenjohtaja: Minä itte.

Siis vittu! Kenttä tietysti on saman kokoinen, kesti tämä tapahtuma 15 minsaa tai koko päivän. Suurimmaksi osaksi tyhjää tilaa ja kaikki tärkeä informaatio jää piiloon. Jos kerran ne tapahtumat laitetaan pötköön (tilan säästöä vai apinoiden apukoulun drop-outtien huonoutta?), niin eikös voisi kenttää jotenkin kasvattaa aina vaikka tarvittavan isoksi, että yhdellä silmäyksellä näkisi edes jotain tietoa varauksesta. Ei vtu ei, sehän olisi liian kätevää. Kyllä pitää kolme hiirtä vuodessa kulua käyttäjältä siihen, että käyttää Notesia. klilklklilklilklilklilklilklilklik.

"Sinulle on tullu postia". Vaihtoehdot ovat "OK" ja "avaa posti". OK ei tee mitään ja "avaa posti" tuo joka toinen kerta postin näkyviin, muttei kuitenkaan varsinaisesti avaa sitä. joka toinen kerta vielä pitää painaa refresh F9, varsinkin jos on saatunut olemaan kalenterin puolella. Ja tämä kätevä pop-up-ikkuna, joka kertoo, että postia on tullut, ei näy, ellei Notes-ikkuna ole aktiivisena.

Mitä VITUN hyötyä tästä vtun ilmoituksesta ylipäätään on? Ihan sama, kuin minun pitäis käydä joka päivä Posti Oy:n konttorin ilmoitustalululta lukemassa, olenko saanut postia, ja sitten siinä valita, että mitä minä teen sille. "OK", vai avaanko sen. Jos päätän avata, niin toki se posti pitää vielä erikseen hakea siitä tiskiltä. Helpottaa konttorin toimintaa, muttei kovin asiakasystävällistä.

Ja sähköpostissa tekstin editointi on yhtä helvettiä. Ihan eri systeemit kuin Windowsissa (tai no, jossain 3.11:ssä taisi olla samat toiminnot). Vieläkö IBM yrittää itsepintaisesti jotain vtun OS/2:n kostoa pitää yllä. Se ei lyönyt läpi, sitä ei enää tule, tervetuloa Windows-maailmaan.

Mä otin elämäntehtäväkseni nyt nousta hurjaan uraputkeen, ja heti kun on tarpeeksi natsoja, niin tää vtun paska lähtee. Jos ei Outlookia halua käyttää, niin faksi tulee pöydälle. "Sinulle on tullut faksia" "OK".

Saatanan saatana!
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jatkoaika oli down koko illan ja siinähän sitä vitutusastetta tuli kerrakseen. Sistis taitaa olla koko saitin herra vittuuntuja, sillä jätkä on syystä tai toisesta koko vitutusketjun ahkerin kirjoittaja.

Go Sistis go!
 

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
UUUH..huomenna vitun mielenkiintoinen laskentatoimen tentti edessä...tenttiin valmistautuminen on jäänyt 15 minuuttin, kun heikkomielisenä suostuin kaverin tarjoukseen: "Otetaan muutama kalja, hakataan pleikkaa ja katotaan Mestareiden Liiga- matsi" Joten kyllä taas huomenna ahdistaa, kun saa tenttipaperin eteen...ei mahda tulla kovinkaan, montaa laskutoimitusta ja lausetta meikäläisen paperiin...


Muutenkin koko syksy on mennyt koulussa päin vittuja, ensinnäkin on ollu niin vähän koulua, ettei oo sitten kiinnostanu mennä niille vähillekkään tunneille ja toisekseen olen pihalla lähes joka aineesta. Varsinkin siitä perkeleen JAVA- ohjelmoinnista. Noh, ja ensi jakso onkin sitten ihan vitun täynnä kursseja ja pari ohjelmoinnin kurssia vielä lisää...vituttaa käydä sitten koulua, kun on pimeää kun lähdet kouluun ja pimeää, kun tulet pois...

Leikattua polveakin pitäisi kuntouttaa huippu motivaatiolla, kun kolmatta eturistisiteen katkeamista ei ole enää vara tapahtua, tai sitten ei pelata pallopelejä tai muita "rajuja" lajeja enää koskaan...

Tupakkalakko on kestänyt 2 viikkoa ja jostain kumman syystä pahin vaihe taitaa tulla vasta nyt eteen...hirveet himot varsinki aamulla ja kahvin/ruoan jälkeen...

Ja miksi sen vitun Milanin piti hävitä...varmin kohde pitkävetolapussa ja totta kai se on ainut mikä kusee...ois neki 40€ tullu tarpeeseen, mutta ei niin ei...kiitos ja hyvää yötä...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jermu
Gyllene Tider tekee comebackin.

No eipäs juhlita vielä. Neuvottelut comebackistä ovat vasta alkaneet, mutta pakko myöntää että unelmaahan se olisi mikäli kiertue tosiaan toteutuisi. Uutta matsku ei ikävä kyllä ole tulossa, muutama biisi kenties, mutta siihen se jääkin. Saas nähdä lyökö GT, mikäli kiertue toteutuu, oman ennätyksensä. GT:n Återtåget-kiertuehan vuonna 1996 keräsi kaikkien aikojen suurimman yleisön Pohjolassa ikuna. Dahlgrenin ja Ledinin Rocktåget jäi kauas taakse. Nyt kaikki hyvän musiikin ystävät peukut pystyyn, jotta saamme nauttia ensi kesänä GT:n loistavista konserteista!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Britannian posti, Royal Mail, ystavallisesti hukkasi luottokorttini. No, otin sitten kortinmyontajaan yhteytta ja sitten sain heidat muutamassa viikossa lahettamaan minulle uuden kortin.

Talla kertaa kortinmyontaja ei kayttanyt Royal Mailia vaan antoivat yksityiselle lahettifirmalle vaativan tehtavan toimittaa pernaveikon arvoposti.

Lahetti olikin kaynyt ovella, en ollut kotona, joten laatikossa oli ilmoitus kaynnista ja ohjeet uuden kotiinkuljetuksen jarjestamiseksi.

Periaatteessahan tuo kuulosta ihan hyvalta palvelulta, mutta aika kaukana siita. Useimmat ihmiset kun eivat makaa paivasta toiseen himassa. Uusi yritys huomenna, mutta pitaa lahtea aamupaivalla 11 jalkeen. Lahettifirma pystyy lupaamaan paivan, mutta edes ohjeellista kellonaikaa ei ole. 9 ja 5 valilla tuodaan. Mita todennakoisesti menee huomennakin puihin, joten taytynee pitaa sitten vapaapaiva maanantaina, jotta saan korttini.

Vittu mita touhua, kai nyt pitaisi voida sopia edes muutaman tunnin tarkkuudella joku kellonaika tai sitten tarjota mahdollisuutta noutaa kirje itse. Olisi minulle ihan huorman paljon helpompaa noutaa kirje vaikka vahan kauempaakin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Britannian posti, Royal Mail, ystavallisesti hukkasi luottokorttini. No, otin sitten kortinmyontajaan yhteytta ja sitten sain heidat muutamassa viikossa lahettamaan minulle uuden kortin.

Talla kertaa kortinmyontaja ei kayttanyt Royal Mailia vaan antoivat yksityiselle lahettifirmalle vaativan tehtavan toimittaa pernaveikon arvoposti.

Lahetti olikin kaynyt ovella, en ollut kotona, joten laatikossa oli ilmoitus kaynnista ja ohjeet uuden kotiinkuljetuksen jarjestamiseksi.

Periaatteessahan tuo kuulosta ihan hyvalta palvelulta, mutta aika kaukana siita. Useimmat ihmiset kun eivat makaa paivasta toiseen himassa. Uusi yritys huomenna, mutta pitaa lahtea aamupaivalla 11 jalkeen. Lahettifirma pystyy lupaamaan paivan, mutta edes ohjeellista kellonaikaa ei ole. 9 ja 5 valilla tuodaan. Mita todennakoisesti menee huomennakin puihin, joten taytynee pitaa sitten vapaapaiva maanantaina, jotta saan korttini.

Vittu mita touhua, kai nyt pitaisi voida sopia edes muutaman tunnin tarkkuudella joku kellonaika tai sitten tarjota mahdollisuutta noutaa kirje itse. Olisi minulle ihan huorman paljon helpompaa noutaa kirje vaikka vahan kauempaakin.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikki menee nyt pieleen, enkä voi millekään mitään, vaikka pyörisin päälläni ja soittaisin huuliharppua samanaikaisesti. Vituttaa tajuta oma avuttomuus. Voisinpa edes itselleni jotakin.

Mutta ei mitään, antaa mennä pieleen... Huomenna tuulettumaan jonnekin, jotenkin ja jonkun kanssa, ehkä tämä taas tästä.

Miksi täällä muuten jatkuvasti valitetaan naisista? Joku epidemia kenties?

Nyt alan siivoamaan, riemunkiljuntani kuului varmasti naapuriin asti..
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Helsingin taksikeskus. Vitun kiva odottaa jo valmiiks kipeenä pakkasessa 40 minuuttia, kun taksikeskuksen numero toistaa "Helsingin taksikeskus palvelee teitä hetken kuluttua, jonotus on maksuton, Helsingfors taxicentralen betjänar er om en stund, det kostar ingenting att köa".
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
JA:n lippalakki on häviksissä..Vituttaa, oon etsinyt joka paikasta..vittu..
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Vituttaa kun en taaskaan osannut laittaa noita tasureita samalle Pitkävetolapulle. Ja K-Vantaa "penaili" nettivedot häviämällä Hokkille.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Strokesin uudessa levyssä on kopiosuojaus. Kerpele. Positiivisena puolena mainittakoon, että säästyi noin 20 eukkaa, mutta se olisi ollut kyllä ihan kiva lisä hyllyyn.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vituttaa..Juuri kun olin postaamassa musavisan vastauksen, niin JA jämähti ja meikän vastaukset meni bittitaivaaseen..PRKL!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös