Jos tämä toinen selkeästi ilmoittaa vaarantavansa myös muiden ihmisten terveyden noilla aikeillaan, niin on hyvin paljon aihetta vittuilla kyseiselle henkilölle. Menköön vain minun puolestani upottamaan itsensä johonkin suohon, mutta jättäköön muiden vaarantamisen.
Yleensäkin tuollaiset, jotka kehua retostelevat itsemurha-aikeillaan, eivät aiokkaan toteuttaa uhkausta vaan hakevat sympatiaa.
Että silleen...
Ensinnäkään, en aja taksia, toiseksi, se oli vain fiilis mikä silloin oli päällä.
Jos ne yhtään lohduttaa, niin en ajatellut viedä muita ihmisiä mukanani, jos tuohon ratkaisuun päädyn.
Kolmanneksi, en todellakaan hakenut sympatiaa, purin vain tuntojani, kun niitä täällä voi hyvin ja anonyymisti purkaa, ja lähinnä ajattelin, jos täällä on samasta sairaudesta kärsiviä ihmisiä, kuin minä.
Sun lähipiirissä ei selkeästikään ole ollut ketään masentunutta tai itsemurhaa suunnittelevaa ihmistä, koska sulla ei ole hajuakaan siitä miten niiden kanssa pitää toimia. Olen itse ollut sivusta katsovana osapuolena tällaisessa tilanteessa ja nyt olen siinä ihan itse.
Ja helppoa se on huudella sieltä, kun sulla ei ole hajuakaan, kuka täällä kirjoittaa, mikä mulla on fiilis, miten tosissani olen, ja kuinka pahasti olen elämäniloni menettänyt.