Vitutusketju

  • 10 581 735
  • 56 150

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vitunvittu. Pösö katastustarkistuksessa ja huollon äijä soittaa:
käsijarrun tehoissa eroa niin paljon, että pitäis vaihtaa. Eipä tule kuin noin 250 euroa laskua siitä, että käsijaruu menee katsatuksessa läpi...

Vittu sentään. Muutenkaan koko vitun käsijarrua käytä, kun on jo tottunut siihen, että sitä ei talvisaikaan voi käyttää ollenkaan, koska se paska jäätyy kiinni.
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
Vittumaisen puhelun sain juuri kun tulin töihin.

Tädillä aivoverenvuoto, ja nyt todettu että on aivokuollut.
Vittujen vittu !!! miksi pitää käydä näin ihmiselle joka ei ole tehny elämänsä aikana pahaa kenellekkään, ja olisi päässyt nauttimaan eläkkeestä ensi kesänä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Vittumaisen puhelun sain juuri kun tulin töihin.

Tädillä aivoverenvuoto, ja nyt todettu että on aivokuollut.
Vittujen vittu !!! miksi pitää käydä näin ihmiselle joka ei ole tehny elämänsä aikana pahaa kenellekkään, ja olisi päässyt nauttimaan eläkkeestä ensi kesänä.
Oma tätini menehtyi eilen samasta syystä ynnä verenmyrkytyksestä. Kaksi viikkoa sitten oli onnistunut aivokasvaimen leikkaus ja toipuminen alkanut ihan ok. Nyt sitten kävi näin.

Ehkei itseä vituta niin paljon ihmisen kuolema, mutta eilen oli aika rankka päivä olla tädin lasten ja mummoni seurassa. Toisten suru tuntuu itsestäkin helvetin pahalta.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Vituttaa vaimo.

Anteeksi, mutta minuakin vituttaa sinun vaimo! Voimia, oikeasti! Älä alistu samanlaiseen vaikka kuinka mieli tekisi, olet parempi ihminen!
 

Jindebyne

Jäsen
Vituttaa kun tuntuu, että aiheutan lähimmäisilleni enemmän tuskaa kun iloa. Tätä on jatkunut jo vähän aikaa, mutta olen yrittänyt sivuuttaa asian. Päällisin puolin minusta ei uskoisi, että toilailen päivästä toiseen.

Kaveripiirini on kuitenkin vähän menevämpää sorttia ja itse olen aika helposti vietävänä näihin toilailuihin mukaan. Sunnuntaina kun palasin kotiin taas ties mistä matkoiltani tyttöystäväni itki kotona ja pyysi lopettamaan koheltamiseni, olipa hän jopa äidillenikin soittanut, ettei taas tiedä missä olen. En ole koskaan pettänyt, eikä muita naisia ole ollut.

Tuo hetki sai kuitenkin minut tajuamaan, että on aika tehdä suuria muutoksia ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, se on vaan niin helvetin vaikeaa. Nyt pitää ajatella tuota suloista kauniimpaa puoliskoani, koska mikään ei ole kauhempaa kun nähdä kyyneleet hänen silmissään vain minun ansiostani.

Ps. En ole Jere Karalahti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vituttaa kun tuntuu, että aiheutan lähimmäisilleni enemmän tuskaa kun iloa. Tätä on jatkunut jo vähän aikaa, mutta olen yrittänyt sivuuttaa asian. Päällisin puolin minusta ei uskoisi, että toilailen päivästä toiseen.

Kaveripiirini on kuitenkin vähän menevämpää sorttia ja itse olen aika helposti vietävänä näihin toilailuihin mukaan. Sunnuntaina kun palasin kotiin taas ties mistä matkoiltani tyttöystäväni itki kotona ja pyysi lopettamaan koheltamiseni, olipa hän jopa äidillenikin soittanut, ettei taas tiedä missä olen. En ole koskaan pettänyt, eikä muita naisia ole ollut.

Tuo hetki sai kuitenkin minut tajuamaan, että on aika tehdä suuria muutoksia ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, se on vaan niin helvetin vaikeaa. Nyt pitää ajatella tuota suloista kauniimpaa puoliskoani, koska mikään ei ole kauhempaa kun nähdä kyyneleet hänen silmissään vain minun ansiostani.

Ps. En ole Jere Karalahti.

Lämpimästi voin sinulle suositella, että alat parannuksen tekemisen nyt heti. Itselläni vähän samankaltainen tarina kuin sinulla.. Kihlattu kuitenkin ehti jo lähteä, eikä ole tulossa takaisin. Tietyllä tavalla olen iloinen, koska nythän periaatteessa saan taas mennä miten huvittaa, mutta jos vain saisin kääntää aikaa taaksepäin, niin tekisin kaiken toisin. Eli tee parannus, kun sinulla siihen on vielä mahdollisuus.
Tulipa tästä oikea nyyhkyketju. Vituttaa kun vieraspelit ei Padalla kulje.
 

Gamemaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK // Kalpa sympatiat
Vituttaa vaimo. Lähti lauantaina "tyttöjen" kanssa radalle. .

Itse koin aivan samanlaisen tilanteen noin 3-4 vuotta sitten, ja ensimmäiset pari kuukautta olivat todella kamalat ainakin omalla kohdallani.

Lapsia perheessä on myös kaksi joten en antanut periksi ja emäntäkin oli katuvainen, joten päätettiin korjata tilanne ja edelleen samassa pöydässä syödään. Omalla kohdallani varmasti vaikeinta oli päästää emäntä taas tyttöjen kanssa iltaa viettämään uudestaan tapahtuneen jälkeen.. mutta luottamus on palannut ja vaikka voi kuullostaa typerältä.. toisaalta olen tyytyväinen että näin kävi, koska se avasi silmät minulta että kaikki ei ole niin itsestäänselvää kuin kuvittelee.

Voimia sinulle jatkossa.
 

Jindebyne

Jäsen
Lämpimästi voin sinulle suositella, että alat parannuksen tekemisen nyt heti. Itselläni vähän samankaltainen tarina kuin sinulla.. Kihlattu kuitenkin ehti jo lähteä, eikä ole tulossa takaisin. Tietyllä tavalla olen iloinen, koska nythän periaatteessa saan taas mennä miten huvittaa, mutta jos vain saisin kääntää aikaa taaksepäin, niin tekisin kaiken toisin. Eli tee parannus, kun sinulla siihen on vielä mahdollisuus.
Tulipa tästä oikea nyyhkyketju. Vituttaa kun vieraspelit ei Padalla kulje.

Kiitokset tästä vinkistä! Ajattelin, että pikemmiten joku tulee vetämään minua virtuaalisesti turpaan, mutta täältähän löytyi ns. kohtalontoveri.

Noinhan se on, ettei sitä ajattele joutuvansa yksin silloin kun siellä juhlimismatkoillansa sun muualla, mutta sitten kun karu totuus tulee eteen, niin sitä varmasti toivoisi tehneensä kaiken toisin. Nyt minun on ehkä alkaa antamaan yhteistä menetettyä aikaa tyttöytävälleni takaisin ja näyttää, että hän on oikeasti tärkeämpää kun nuo hillumiset. Askel kerrallaan tässä mennään ja pitää toivoa, että toinen puolisko jeesaa tässä, koska jos yksin joudun taistelemaan kaiken niin se viimeinen lähtö voi olla yhden puhelinsoiton päässä. Tänään kukkakimpun kanssa himaan ja lupaan salaa kannustaa Pataa seuraavassa vieraspelissä.

Ptk:lle myös erittäin paljon voimia, toivottavasti saatte hommat skulaamaan vaimosi kanssa! Itse olen vähän nuorempaa kalibeeria kun 36-vuotias naimisissa oleva mies, joten älä vielä terota kirveitäsi tännepäin.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HUOM! Erittäin lievä vitutus. Eniwei. Toimihenkilöunioni,jonka TES:n piiriin oma sopimukseni kuuluu, uhkaa rajoitetulla lakolla. Itse en kuulu TU:hun, vaan Insinööriliittoon.

Vittu, mistään ei löydy selviä vastauksia paljonko saisin lakkoavustusta mahdollisen lakon sattuessa. TU lupaa 50 ege(veronalainen tulo). Kuka maksaa mulle ja miten paljon? TU:han sen lakon pistää pystyyn?

Korrostan, lakko varmaan syntyessään ehtisi loppua ennenkuin saavuttaisi meidän firman. Mutta jumalauta tonne liittoihin maksetaan jäsenmaksuja monta sataa euroa vuodessa ja mitä saat vastineeksi? Voisivat ne nettiin laittaa pelisäännöt tällaisessa tilanteessa. Itselle nämä asiat on sen verran vieraita että olen pihalla kuin lintulauta.

Jos jollain on varmaa tietoa niin saa vastata. Tietty JA:n oikeistosiipi käskee vaan menemään lakon aikana töihin ilmaiseksi....
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vituttaa sää. Tupakkaa joutuu polttamaan tumput kädessä, egohan siitä kärsii. Kuseminen pihalla tumput kädessä on riskaabelia hommaa, kusiset tumput on kusiset. Lisäks kikkeli jäätyy. Vittu. Eikä vielä oo ees pakkasta.

Sitten vituttaa kaikki vitun deadlinet jotka puskee päälle, ja ite vaa polttaa tupakkaa ja kusee pihalla. Vittu. Onneks huomenna on appro, nii jotku muutki kusee ja polttaa tumput kädessä.
 

Silvio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
HUOM! Erittäin lievä vitutus. Eniwei. Toimihenkilöunioni,jonka TES:n piiriin oma sopimukseni kuuluu, uhkaa rajoitetulla lakolla. Itse en kuulu TU:hun, vaan Insinööriliittoon.

Vittu, mistään ei löydy selviä vastauksia paljonko saisin lakkoavustusta mahdollisen lakon sattuessa. TU lupaa 50 ege(veronalainen tulo). Kuka maksaa mulle ja miten paljon? TU:han sen lakon pistää pystyyn?

Korrostan, lakko varmaan syntyessään ehtisi loppua ennenkuin saavuttaisi meidän firman. Mutta jumalauta tonne liittoihin maksetaan jäsenmaksuja monta sataa euroa vuodessa ja mitä saat vastineeksi? Voisivat ne nettiin laittaa pelisäännöt tällaisessa tilanteessa. Itselle nämä asiat on sen verran vieraita että olen pihalla kuin lintulauta.

Jos jollain on varmaa tietoa niin saa vastata. Tietty JA:n oikeistosiipi käskee vaan menemään lakon aikana töihin ilmaiseksi....


Kysäsepä ensiksi duunisi luottamusmieheltä. Onko työpaikallasi valtaosa toimihenkilöistä TU:ssa? Silloin kannattaa harkita itsekin vaihtoa.

Jos luottamusmies ei tiedä niin sitten soittaisin Insinööriliittoon ja varmistaisin tilanteen. Päätä sen jälkeen vaihdatko liittoa vai et.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vituttaa, kun olen tullut tänne avautumaan asioista, jotka ei loppujen lopuksi kuulu kenellekään. Anteeksi, että olen saattanut aiheuttaa joillekin mielipahaa avautumisellani. Kaikki sitä asiaa koskevat viestit olen ketjusta poistanut ja toivon, että ne kirjoittajat jotka ovat lainannut minun tekstiä vastatessaan minulle poistaisi myös viestinsä, jottei enempää mielipahaa aiheudu muille.

Kiitos ja anteeksi.
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta

Jarzki

Jäsen
Vittu, voi olla että työpaikka menee alta. Kiva kun ensin rekrytoidaan sakkia paljon ja kohta jo vedelläänkin sitten takaisin, vedoten siihen, että ei ole riittävästi töitä. Minkä vitun takia sitä lisäporukkaa sitten värvätään? Samaan aikaan myös haukutaan siitä, että tilauksia on myöhässä, mutta työntekijöiden vähentämiselläkö niitä saadaan kirittyä kiinni? No mikäpä siinä, tässä sitten epätietoisena odotellaan ja mietitään, että taitaa autokin lähteä meikäläiseltä, kun en rupea vakuutuksia yms. maksamaan turhan takia. Seisonta tietysti yksi vaihtoehto ja se todennäköisin. Vituttaa.

Niin ja siis olen kohta vasta pari kuukautta ollut kyseisessä paikassa, mutta eipä tässä, kun intin alkuun on vajaat 3kk ja vaikeaa voi sitten olla uutta paikka löytää, kun sieltä joutuu kuitenkin vähintään puoleksi vuodeksi poistumaan. Vituttaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihanaa leijonat ihanaa... Astetta hienompi idea pitää seminaari VIIKONLOPPUNA...-kele -tana... Noh, lähtökohtaisesti en 45 min presentaation anna häiritä normaalia tenuttelua. Silti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Haluaako joku hyviä vinkkejä pitkävetoon SM-liigaan? Voin kertoa omat merkit, pelatkaa päinvastaisia tai ristiä.
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan nänni!
Kopioitu sm-liiga keskustelusta - "liigavedonlyöntiä..."..

Tein lapun pitkästä aikaa ja arvatenkin meni läheltä ettei olis ollu liki!

<2> HIFK - Pelicans

<2> Kalpa +1 - HPK

<1> Kärpät - Lukko

<X> SaiPa - TPS

<X> Ässät - Tappara

Kerroin: 167.25 ja panoksena 5 €

Ja tietenkin se oli se rakas Tapparamme, oi oi..

Näin, intistä just tulleena työttömänä hetken tässä pyörivänä ei olis raha tehnyt ollenkaan pahaa.. Perkeleen vittu..
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tsykolookisesti nyt on vaikeaa. Vituttaa niin maan perkeleesti, kun sm-liigan sarjaohjelmassa on kaikenlaisia turhuuksia, kuten vierasottelut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vittu taas Virmanen vei Penttiä 100-0. Narrit kuittaa Riksmanin Ruotsissa pelaamisesta 100 tonnia, mutta IFK ei saanut case Hauhtosesta sentin senttiä. Hyppää jo Pena siihen Kuopion junaan ja jää sinne asumaan.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
J-Ko; kirjoitti:
HUOM! Erittäin lievä vitutus. Eniwei. Toimihenkilöunioni,jonka TES:n piiriin oma sopimukseni kuuluu, uhkaa rajoitetulla lakolla. Itse en kuulu TU:hun, vaan Insinööriliittoon.

Vittu, mistään ei löydy selviä vastauksia paljonko saisin lakkoavustusta mahdollisen lakon sattuessa. TU lupaa 50 ege(veronalainen tulo). Kuka maksaa mulle ja miten paljon? TU:han sen lakon pistää pystyyn?

Korrostan, lakko varmaan syntyessään ehtisi loppua ennenkuin saavuttaisi meidän firman. Mutta jumalauta tonne liittoihin maksetaan jäsenmaksuja monta sataa euroa vuodessa ja mitä saat vastineeksi? Voisivat ne nettiin laittaa pelisäännöt tällaisessa tilanteessa. Itselle nämä asiat on sen verran vieraita että olen pihalla kuin lintulauta.

Jos jollain on varmaa tietoa niin saa vastata. Tietty JA:n oikeistosiipi käskee vaan menemään lakon aikana töihin ilmaiseksi....


Mitä helvettiä? Jollet ole TU:n jäsen et mene lakkoon ja saat normaalia palkkaa.

Et voi saada lakkoavustusta liitosta johon et kuulu ja oma liittosi, tässä tapauksessa UIL? Ei maksa koska se ei ole lakossa.

Se on sitten hankalampi juttu jos lakkovahdit eivät päästä työpaikalle, mutta kyllä sekin on sopimiskysymys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös