En hyväksyisi boottaustarvetta
Mitä tietokonetta käytät? Sitä ei ilmeisesti tarvitse koskaa ajaa alas, eli sammuttaa, eli buutata? Mä haluan samanlaisen.
Kaikki missä on softaa, tarvii joskus buutata. Piste.
En hyväksyisi boottaustarvetta
Mitä vitun tietokonetta? Puhuin puhelimista, maidosta ja digibokseista. Mahtavasti muuten lainattu tuo teksti. En hyväksy kiveksiä vaimollani, mutta se ei tarkoita, että olisin leikkaamassa omiani irti.Mitä tietokonetta käytät?
Vituttaa tämä valloillaan oleva ajatusmalli, että pokseista on tahallaan tehty virtajohdon tuulettamista vaativia ja varmasti suunnittelijiolla on "junan vessa" -malli takataskussa.
Onneksi niitä pokseja ei ole pakko ostaa.
Case Closed minun osalta. Vituttaa
Vituttaa tämä valloillaan oleva ajatusmalli, että toimivan laitteen suunnittelu on ihan mahdoton tehtävä ja joku myyttinen "junan vessa"-malli. Kyllä se nyt vain on selkeästi jonkun luokan kämmi, jos laitteesta pitää repiä johtoa seinästä, jotta se toimisi normaalisti.
Niinpä, miksi pitää toimiva analoginen verkko ajaa alas, kun digiboxien kanssa tuntuu olevan näin paljon ongelmia..
Vittujen vittu. Latasin päivityksen Civilization 4:een, jonka jälkeen kyseinen peli lopetti toimintansa. Ensin herjasi jonkun dll:n puuttumisesta. Sen päivitettyäni taas ei jotain kansiota voinut avata. Ei siinä mitään, pitää tehdä uudelleenasennukset.
Ootko kokeillu kytkeä antenninjohdon suoraan telkkariin ja katsoa analogisia kanavia? Tietäisi ainakin että onko vika telkkarissa vaiko digiboxissa.
Heikko hermoinen kaveri kyllä.
Muista ottaa savet talteen.
Mulla se loma taas vasta alkoi....:)Voi vitun vitun vittu. Se on sitte kesäloma ohi.
Kännnissä rymysin kannettavan päälle, jolla ikää vasta pari kuukautta. Näyttöhän siitä meni. Takuuseen pitäisi yrittää. Kattaako kotivakuutus tuollaiset?
Kännnissä rymysin kannettavan päälle, jolla ikää vasta pari kuukautta. Näyttöhän siitä meni. Takuuseen pitäisi yrittää. Kattaako kotivakuutus tuollaiset?