Vitutusketju

• 10 697 037
  • 56 253

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Ahma kirjoitti:
Voi vitun vittu. Ryanair meni sit sulkemana reitin Tampere-Liverpool 7.5. alkaen. Tuli luettua Aamulehdestä mokoma uutinen eilen. No, ei tullut kuin varattua ja maksettua lennot ko. kohteeseen 10.4 ja lennon piti lähteä 16.5. Ei sit lähetä. Vittu. Ja nyt sit alkaa kauhee tappelu siitä, miten saa rahat takas. Helvetti.

Eiköhän ne rahat saa takaisin joka tapauksessa, mutta varsinkin Visalle maksettaessa rahojen takaisin saaminen on 100% varmaa. Itse lähden katsastamaan Bremenin 4-6. toukokuuta.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Sinne meni viime yön voittorahat, kun piti mennä luottamaan tohon vitun inisijä paskaan. Puoli sekuntia tallikaveria perässä, vitun hidas ylimielinen paska. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tohon liikkuvaan shikaaniin senttiäkään sijoitan.

HCM kirjoitti:
Sinne meni viime yön voittorahat, kun piti mennä luottamaan tohon vitun inisijä paskaan. Puoli sekuntia tallikaveria perässä, vitun hidas ylimielinen paska. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tohon liikkuvaan shikaaniin senttiäkään sijoitan.

Melko tyhmää luottaa hitaaseen ja ylimieliseen paskaan kun on kyse omista rahoista.

Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Nyt kyllä tekis mieli soittaa Vantaan sosiaaliviranomaisille. Isäni veli lähti vaimonsa kanssa dokaamaan, ja jättivät 2 alle 10 vuotiasta lasta yksin kotiin. Pariskunta asustelee Itävantaalla. Isäni haki lapset kotiinsa. Pariskunta käy kyllä töissä säännöllisesti.Ikää heillä on yli 40v.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Minkä ikäisiä ovat "alle 10 -vuotiaat"?

Meillä oli tänään kauppareissun aikana kotona isoveljen (vielä 9v) kanssa 6 ja 4 -vuotiaat. Tosin ihan omasta halustaan jäivät kotiin.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iltapäivälehtien lööpit ja etusivun uutistarjonta ovat kautta aikojen olleet mojova vitutuksen aihe. Mutta minusta nuo "uutisaiheet" ovat viime aikoina tulleet entistä typerimmiksi. Vai mitä sanotte eilisen Iltalehden etusivun otskoista:

- Idols-Ilkan ura katkolla
- Isomummo ylpeä Idols-Arista
- Aira Samulin: Paljasta enemmän, Mariko!
- Misseille ei riitä töitä
- Tässä on Upi-kuutti

Ja kun sisäsivuille kerrotaan vielä, että Maajussille morsian -ohjelma saa tänä vuonna uuden juontajan, niin eiköhän ne päivän tärkeimmät olleet sitten siinä.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
ManU:n loukkantumiset. Nyt meni Rio Ferdinand, ikään kuin niitä ei olisi viime aikoina ollut tarpeeksi.

Vituttaa taas tämä kevään ruuhka. Maanantaihin mennessä pitäisi kirjotella n. kuuden sivun mittainen essee. Maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona kokeet sekä tulevalla, että sitä seuraavalla viikolla. Sitten vielä kymmenkunta labraselostetta ja muutamat harjoitustyöt. Noh vapun jälkeen pitäisi helpottaa.

Suosikkijoukkue
New York Islanders
Vitun vittu...Tuli hakattua pessissä Championship League:ta 25 minuutin erillä. Kaikki aluksi hyvin, mutta puolivälierissä Milanilta turpaan 1-2. Vittu, että voi vituttaa, sinne meni 4 tuntia.

Itse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Naiset...

Vittu, baarissa tuli NIIN selkeää viestiä, ettei voisi erehtyä...
mutta, eiköhän tämä naikkonen vinkkaa poikaystävänsä kehiin, kun rupeaa janottaan tms.

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa sellaiset vitun ämmät, jotka ei kunnioita toisten parisuhdetta, vaan ajattelevat, että koska he ovat sinkkuja, niin saavat tehdä mitä haluavat. Eilen se taas tuli todistettua mahdollisimman tehokkaalla tavalla.

Eräs naikkonen, todella epätoivoinen sinkku, on ilmeisesti iskenyt silmänsä ukkooni. No ei siinä mitään, ihastuahan saa, mutta täytyy ymmärtää, että mies on varattu eikä ole kiinnostunut (kyllä, tiedän sen, asiasta on keskusteltu). Ko. ämmä näki meidät sitten eräässä pubissa ja eiköhän hetki sen jälkeen alkanut tipahdella tekstiviestejä "kaverihengessä". Haistakoon mitä haluaa. Jos olisi niin kaveri, olisi täysin avoimesti kävellyt luoksemme, ojentanut minullekin tassunsa ja kertonut kuka on jne. Mutta kun ei. Nainen on niin kaveri ja silti flirttaa minkä ehtii aina kun mun silmä välttää.

Nyt joku tietenkin kysyy, että mitä haittaa joistain satunnaisista tekstiviesteistä on. Ei kai mitään, aluksi en niistä edes välittänyt. Nyt on alkanut vituttaa. Se, ettei kunnioiteta yhtään toisten parisuhdetta, vaan yritetään varattua miestä järjestelmällisesti iskeä, ei sovi meikäläisen ajatusmaailmaan. En todellakaan usko, että ukkoni moisesta säälittävästä eukosta piittaisi, mutta kyllä se silti vituttaa ja loukkaakin.

Ja kyllä, hankalan kuuloinen selitys. Menee krapulan piikkiin. :D

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
jessie kirjoitti:
Ja kyllä, hankalan kuuloinen selitys. Menee krapulan piikkiin. :D
Saihan tuosta hyvin selvää, mutta ainoa oikea lääke asiaan on se, että ennenkaikkea miehesi ja mikset myös sinä menette sen naisen luokse ja ilmoitatte miten asiat tällä hetkellä ovat. Selvät sanat vasten kasvoja ovat ne, joiden pitää tehota tällaisessa tapauksessa, tai sitten tällä naisella on oikeasti tarve mennä fsykologin juttusille. Mitä pidemmälle annatte asian mennä tekemättä mitään, sen vaikeammaksi se kokoajan menee, siitä voit olla varma.

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aeroman kirjoitti:
Saihan tuosta hyvin selvää, mutta ainoa oikea lääke asiaan on se, että ennenkaikkea miehesi ja mikset myös sinä menette sen naisen luokse ja ilmoitatte miten asiat tällä hetkellä ovat. Selvät sanat vasten kasvoja ovat ne, joiden pitää tehota tällaisessa tapauksessa, tai sitten tällä naisella on oikeasti tarve mennä fsykologin juttusille. Mitä pidemmälle annatte asian mennä tekemättä mitään, sen vaikeammaksi se kokoajan menee, siitä voit olla varma.

Niin, puhut asiaa. Asiassa on vaan eräs "mutta". Olen aiemminkin ollut vastaavassa tilanteessa ja naisen käytökseen kyllästyttyäni olen täysin asiallisesti mennyt sanomaan, että voisitkos lopettaa pommituksesi, ei ketään kiinnosta. Ja kuinkas sitten kävikään? Nainen suuttui verisesti ja seuraavaksi kuulin (häneltä ja muiltakin) olevani sairaalloisen mustasukkainen naisihminen, joka ei ymmärrä kahden eri sukupuolta olevien ystävyyttä jne. Ja näinhän asia ei todellakaan ole. Itsellänikin on karskimman sukupuolen edustajia ystävinä, joten myös miehelläni on yhtäläiset oikeudet.

Jos muuten pyytäisin miestäni ko. naiselle kertomaan, mitä mieltä olen/olemme asiasta, tämä nainen mitä luultavimmin päättelisi, että minä olen PAKOTTANUT mieheni näin sanomaan. Sen eukon ajatusmaailma on juuri noin ihmeellinen.

Vituttaa olla nainen. Miehenä olisi paljon helpompaa. Miten te miehet jaksatte naisia??

Viimeksi muokattu:

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
jessie kirjoitti:
Jos muuten pyytäisin miestäni ko. naiselle kertomaan, mitä mieltä olen/olemme asiasta, tämä nainen mitä luultavimmin päättelisi, että minä olen PAKOTTANUT mieheni näin sanomaan. Sen eukon ajatusmaailma on juuri noin ihmeellinen.
Jonkun sortin haloo siitä todennäköisesti nousee tämän toisen naisen toimesta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, jos vaan saatte asian menemään eteenpäin ja siihen suuntaan, kun haluatte. Rohkeasti vaan toimeen, ja vielä niin, ettei kukaan ole nauttinut alkoholia siinä tilanteessa, kun asiaa selvitetään.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olmi kirjoitti:
Miten paljon pientä oravaa vituttaa?

Ihan sikana.

jessie kirjoitti:
Miten te miehet jaksatte naisia??

Viinan voimalla.

Ketjun aiheeseen mennäkseni. Kenkuttaa, kun viikon ainoa vapaapäivä ja herää aamulla samaan aikaan, kun työpäivinä. Kiva olla pirteänä hereillä sunnuntaiaamuna 05.00.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Olkku kirjoitti:
Ketjun aiheeseen mennäkseni. Kenkuttaa, kun viikon ainoa vapaapäivä ja herää aamulla samaan aikaan, kun työpäivinä. Kiva olla pirteänä hereillä sunnuntaiaamuna 05.00.

Mutta eikös se ole hyvä, että nyt voi sitten nauttia vapaapäivästä oikein kunnolla. Kun sekin on aika pyllystä, että käy vetämässä kunnon kännit ja sitten herää "aamulla" klo 13. Siinä se päivä sitten meneekin aika vilkkaasti, eikä oikein tunnu vapaalle.

Sun täytyy nyt kanavoida tuo vitutuksesi oikealla tavalla :-) Tai mistä minä tiedän...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Koliath kirjoitti:
Ei me jakseta. Ja se vituttaa, kun silti tulee yritettyä tuota jaksamista.

Allekirjoitan täysin. Toivossa on hyvää elää, vai onko sittenkään.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
#J81# kirjoitti:
Vittu puhelin jäi laivalle. Vituttaa kuin pientä oravaa.

Ainakin Viikkarilta kaikki löytötavara menee Suomen Löytötavarapalveluun. Sieltä sopii parin päivän päästä tiedustella. Sieltä löytyi vuosi sitten autonavaimet, ja nyt olisi yksi neule siellä kanissa. Vittu kun ei kamat tule ikinä laivalta mukaan.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Etukäteisvitutus:

vituttaa kun chelski tekee taas ysikympillä häkin ja kaikki vedot vituiks...

Edit:...rahaa... ei vituta sittenkään

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
OneBigRed kirjoitti:
Ainakin Viikkarilta kaikki löytötavara menee Suomen Löytötavarapalveluun. Sieltä sopii parin päivän päästä tiedustella. Sieltä löytyi vuosi sitten autonavaimet, ja nyt olisi yksi neule siellä kanissa. Vittu kun ei kamat tule ikinä laivalta mukaan.

Minulla jäi pienenä farmarihousut Viking Linelle. Hieman homojen ja ylimielisten ylipukeutujien hommaa olla laivalla kaksilla housuilla, mutta jostain syystä olin kuitenkin. Enää en niin tekisi, olen aikuistunut.

Mutta kuitenkin. Soitin löytötavarapalveluun ja siellähän ne housut odotti noutajaansa. Eli aivan varmasti se puhelin sieltä löytyy. Totta kai se vähän harmittaa ja jännittää, mutta siellä se on.

Kylläpä vituttaa, että pari päivää poissa internetistä ja palstalla keskutellaan väkivallasta. Ei siinä mitään, tärkeä aihe. Keskustelun taso kuitenkin on "vittu olettepa paskoja kuin sokeita hakkaatte" "hakattiinko sokeita?" "vittu olette paskoja kun yleistätte!" ja kaikki eri variaatiot noista ja päin vastoin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy