Uleåborgir kirjoitti:Martti Kuusela ääntää sanan "Chelsea": Selssi
Ja Hoopo Hänninen hourii jostain mystisestä Atlético Bilbaosta.
Uleåborgir kirjoitti:Martti Kuusela ääntää sanan "Chelsea": Selssi
Ei varmaan harmita enää kauheasti. Korvasivat sen näyttämällä sinulle 3. Et kai niitä missannu?Master Chief kirjoitti:Ja nyt vituttaa että missasin ManU:n maalin kun etsin parhaimmanlaatuista streamiä.
TML kirjoitti:Ei varmaan harmita enää kauheasti. Korvasivat sen näyttämällä sinulle 3. Et kai niitä missannu?
No huhhuijaa vituttaa lähinnä tommoset kommentit millä ei ole mitään perää..Jantunenhan sentään pelas Jokereissa enkä mä ainaan nähny mitään puolueellista missään.Blackie kirjoitti:Vituttaa Marko Jantusen puolueellinen kommentointi tämäniltaisessa pelissä. Enpä yllättyisi, vaikka olisi Kärppä-paita päällä istunut selostuskopissa...
Conroy#22 kirjoitti:No huhhuijaa vituttaa lähinnä tommoset kommentit millä ei ole mitään perää..Jantunenhan sentään pelas Jokereissa enkä mä ainaan nähny mitään puolueellista missään.
Tobias kirjoitti:Onneksi itse lukeudun siihen älykkäämpään ja nokkelampaan kansanosaan, joka omatoimisesti osa suodattaa elämästään erilaiset tyhmentävät vaikutteet.
repe_joke kirjoitti:Jostain syystä kuitenkin kirjoittelet jatkoaikaan.
Tobias kirjoitti:Ei ihme, että suomalaiset tuntuvat muuttuvan kusipäisemmiksi ja tyhmemmiksi jatkuvasti.
scholl kirjoitti:... vaan se, että tuollaisia kanavia pakkosyötetään ihmisille esim. kuntosaleilla. Salilla ei viitsi olla, kun tulee helposti halu repiä kovaääniset alas...
pernaveikko kirjoitti:Aikaisemmista jutuistasi tiedän, että tämä ei ole trolli, joten kerrohan mikä on kusipään määritelmä, jos ei sitten sinun juttusi?
Et myöskään kertonut mitä kuulit sieltä radiosta, eihän tuo analyysisi ollut mistään kotoisin, varsinkaan sinun tasoiseltasi.
En toki odota vastausta ennen ilta yhtätoista, koska onhan se selvää, että on sitä kovempi setä, mitä pitempään on töissä. Ja miten sitä muutenkaan voisi itseään määritellä kuin työn kautta.
EDIT: typo
Tobias kirjoitti:Viikon kohokohta on perjantai- ja lauantai-illat, jolloin läheisestä Citymarketista haetaan (molempina päivinä) mäyräkoirallinen Olvia tai vaihtoehtoisesti Alkosta halpaa kirkasta viinaa.
Tätä minä pidän yleisenä kusipäisyytenä. Saattaa olla huono termi mutta ei se mitään.
Pee kirjoitti:Mutta todellista tämän ketjun kamaa on se, jos ja kun Kärpät vie mestaruuden.