Vitutusketju

  • 10 647 353
  • 56 188
bozik kirjoitti:
Kyllä tälläkin teolla varmasti jokin motiivi on. Satakunnan kansan mukaanhan naapuri oli ihmetellyt aikaisempina iltoina outoa autoa, joka pysähteli postiluukkujen kohdalla. Yksi teoria voisi olla, että mies autossa etsi tätä surmansa saaneen miehen kotia ja kun se löysi tuli sitten myöhemmin hoitamaan homman. Ihan hyvin taustalla voisi olla kuolleen miehen velat, joku vanha kauna tms. joka sitten näin "kuitattiiin".

Järjenvastaisia tapauksia nuo kyllä ovat.

Mitä sitä postilaatikoista etsimään, kun netistä löytyi heti tarkka osoite (nimi julkaistiin). Ehkä syy voi löytyä surmatun ammatista (psykologi). Käsittääkseni firmasta, jonka henkilöstöpäällikkö puukotettu oli, on pantu aika paljon porukkaa pihalle. Hävettää, että olen heti googlettamassa surmatun nimellä. Vituttaa, että kaikki Porin alueen hullujen rikosten uhrit ovat olleet tuttuja naamoja töistä tai muuten. Ottaa päähän, kun en nyt pysty keskittymään tenttiin lukemiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi elämä tätä Nokian 6233-luuria. Akku ladattu eilen illalla, olen puhunut kaksi kahden minsan puhelua ja akku lähes tyhjä, tekstiviestejä ei voi lähettää ellei joka kerta käy erikseen valitsemassa oikeaa viestikeskusta, eilen puheluita ei voinut vastanottaa tai soittaa, netti-tv ei toimi jne. Vituttaa, että tällaisia puolivalmiita tekeleitä laitetaan myyntiin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
avatar kirjoitti:
Tulee sitten penaltti tai ei, mutta...

Haista sinä vittu.

Pyydän anteeksi sopimatonta huumoriani. Lukaisin viestisi vain pintapuolin ja jätin kappaleen loppuosan huomiotta, pahoitteluni vielä kerran.

Toivomuksestasi huolimatta maistaisin kuitenkin mielummin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vitun vitun vittu. Vituttaa niin paljon, että tuntuu kuin veri ei kiertäisi.
Suurimpana ongelmana tässä on työpaikka. Sekä pienet henkiset ja fyysiset kolhut.

Hermolepo tekisi hyvää, mutta viikonloppu ei auta yleensä. Eikä viina, kokeilin jo viikko sitten. Pitää vaan sopeutua, tai sitten häipyä taustalle ja antaa kaiken vaan olla. PERKELE!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
sampio kirjoitti:
Toivomuksestasi huolimatta maistaisin kuitenkin mielummin.

Joo eikä mitään, anteeksi vaan minunkin puolestani, kun ei ole tapana vittuilla ihmisille, mutta vaan vähän persefiilis. Peace.

Kävin äsken mutsin luona sairaalassa. Sen käsi oli leikattu ja siinä on joku sellanen ruuvisysteemi. Kuusi viikkoa joutuu pitämään ja minä pääsen hoitelemaan äidin asioita ihan huolella kaiken tämän muun hässäkän seassa ja sehän oli oikeastaan se, miksi eilen avauduin vitutuksesta. Tuntuu, että ois miljoona juttua, mitkä kaatuu päälle.

Ei toki kuuluisi tämä vitutusketjuun, mutta onni oli onnettomuudessa, että olisi voinut käytä pahemminkin. Mutsi oli tullut kokonaisen kerroksen rappuset pää edeltä alas. Yksi murtunut käsi on 56-vuotiaalta melko hyvin silloin. Vähän kyllä säväytti kun kertoi siitä äsken.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä

Tässäkin tapauksessa perheen äiti todetaan todennäköisesti syylliseksi tunkeutujan mahdollisiin haavoihin. Mikä helvetti ihmisiä oikein vaivaa? Helsingissä pyörii pedofiili ja nyt tämä. Ei pysty ymmärtämään.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa jo etukäteen, kun parin päivän päästä iltapäivälehdet hehkuttavat suomalaisen voittaneen Ruotsin Idolsin.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Gellner kirjoitti:
Vituttaa jo etukäteen, kun parin päivän päästä iltapäivälehdet hehkuttavat suomalaisen voittaneen Ruotsin Idolsin.
Voiko mikään olla hienompaa! Kauppatorilla tavataan, itsenäisyyspäivänä tietty. Vanha ruotsintappaja Ville Peltonen purkaa tuntojaan ja Curre kertoo kuinka Suomi on aina sydämmessä. Illan huipentaa savonsonni. "Oi Suomi, katso, sinun päiväs koittaa.."
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
avatar kirjoitti:
Joopajoo. Mutsi soitti, että se oli duunissa kaatunut ja murtanut käden. Vittu. Ihan kun ei ois muutakin tekemistä kun olla jeesaamassa sitä, mutta kun ei muitakaan ole.

Tällaiset viestit vituttaa. Voiko sitä itsekkäämpää enää olla? Käden murtuminen ei vituta, mutta kun siitä seuraa itselle niin kamalasti ohjelmaa. Äitisi ei varmaan ole sun eteesi mitään tehnytkään? Tähän peruslopetus, haista sinä vittu ja turpaan vedän jos nään.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
puuntakaa kirjoitti:
Tällaiset viestit vituttaa. Voiko sitä itsekkäämpää enää olla? Käden murtuminen ei vituta, mutta kun siitä seuraa itselle niin kamalasti ohjelmaa. Äitisi ei varmaan ole sun eteesi mitään tehnytkään? Tähän peruslopetus, haista sinä vittu ja turpaan vedän jos nään.
Niin no ehkäpä avatar tarkoittaa tuossa sitä, että on kädet täynnä muutenkin hommia. Vituttaa nämä, jotka itkee muiden ongelmista ja vitutuksista. "Tuo on niin pieni asia, ettei sinua voi se vituttaa" "Väärin vitutettu."

Niin joo ja koulukin saatana. Noh, onneksi tulevassa jaksossa maanantai on vapaata, mielummin kuitenkin olisin maanantaina ollut koulussa ja siirtänyt muilta pidemmiltä päiviltä tunteja siihen.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
JuVii kirjoitti:
Niin no ehkäpä avatar tarkoittaa tuossa sitä, että on kädet täynnä muutenkin hommia. Vituttaa nämä, jotka itkee muiden ongelmista ja vitutuksista. "Tuo on niin pieni asia, ettei sinua voi se vituttaa" "Väärin vitutettu."

Aivan.

Varmaan olisin voinut asian ilmaista jotenkin ymmärrettävämminkin, mutta tosiaan joo kun koulutyövuori ois sellanen, että vois vaikka hautautua sen alle. Ja mutsini on tehnyt eteeni tässä elämässä niin paljon, etten voisi koskaan kiittää siitä kaikesta, aloitettaen vaikkapa synnyttämisestä ja kohdussa kantamisesta. Se nyt vaan on niin, että ihmistä voi vituttaa se tilanne, että ei millään ehtisi hoitamaan äitiä, mutta kun pakko on pakko. Jos sitä ei herra puuntakaa ymmärrä niin voi hitsi.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Iski aivan karmea olo kun kuuli tuosta Ulvila-jutusta. Siitä on kuitenkin niin vähän aikaa kun itse olin yhdeksän, että voin helposti kuvitella, miltä olisi tuntunut kun isä olisi puukotettu omien silmien edessä keskellä yötä.

Taas saatiin neljän viattoman lapsen elämä pilalle. Voi vittu!

EDIT: Niin ja lisäksi oma isukki makaa tällä hetkellä tuossa vieressä, 39c kuumetta ja oksensi yöllä kahdeksan kertaa.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Saku #11 kirjoitti:
Iski aivan karmea olo kun kuuli tuosta Ulvila-jutusta.

Sama juttu. Eikö näitä voitaisi lopettaa niskalaukauksella heti tavattaessa. Ei riitä sympatiaa näille kusipäille.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään illalla tulee varmaan muutama kommentti tähän ketjuun niiltä jokeri faneilta, jotka olivat menossa katsomaan jyp-jokerit ottelua.

Kyllähän tuo vituttaisi ketä tahansa, jos ollaan menossa katsomaan vieraspeliä ja matkan aikana kuulee, että peliä ei pelatakkaan. Pahoittelut vaan jokeri faneille.

Ja ai niin, olihan mulla Ahonen liigapörssissa, joten voi vittu!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
InTheYear2000 kirjoitti:
Kyllähän tuo vituttaisi ketä tahansa, jos ollaan menossa katsomaan vieraspeliä ja matkan aikana kuulee, että peliä ei pelatakkaan. Pahoittelut vaan jokeri faneille.
Pyh, he ovat vain kiitollisia tuosta tiedosta. Voivat vaihtaa suoraan vapaalle, ilman rasittavaa jäähallikierrosta.
 

tutzba

Jäsen
Vitutta kyllä kun olin tänään viheltämässä joidenkin E95-junnujen peliä. Toisen joukkueen valmentaja oli aivan kuutamolla! Olin antamassa jäähyä kun niitten poika ampui kiekon omalta puolustusalueelta suoraa yli pleksien, kun tämä valopää alkaa karjumaan että minkä helvetin takia minä jäähyn annan? Oli kyllä niin kuutamolla koko mies muutenkin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Lukko-Tappara X - check
Pelicans-SaiPa X - check
Wigan-Liverpool 2 - check
Portsmouth-Aston Villa 1 - haistakaa vittu Pompey! Ammu ittes Angel! So long 73,24€!
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
tutzba kirjoitti:
Vitutta kyllä kun olin tänään viheltämässä joidenkin E95-junnujen peliä. Toisen joukkueen valmentaja oli aivan kuutamolla! Olin antamassa jäähyä kun niitten poika ampui kiekon omalta puolustusalueelta suoraa yli pleksien, kun tämä valopää alkaa karjumaan että minkä helvetin takia minä jäähyn annan? Oli kyllä niin kuutamolla koko mies muutenkin.

Olisit tehnyt Tomppa Laaksoset ja iskenyt sentterin kehiin.. Olisi mies varmaan vähän innostunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös