Voiko mikään olla hienompaa! Kauppatorilla tavataan, itsenäisyyspäivänä tietty. Vanha ruotsintappaja Ville Peltonen purkaa tuntojaan ja Curre kertoo kuinka Suomi on aina sydämmessä. Illan huipentaa savonsonni. "Oi Suomi, katso, sinun päiväs koittaa.."Gellner kirjoitti:Vituttaa jo etukäteen, kun parin päivän päästä iltapäivälehdet hehkuttavat suomalaisen voittaneen Ruotsin Idolsin.
avatar kirjoitti:Joopajoo. Mutsi soitti, että se oli duunissa kaatunut ja murtanut käden. Vittu. Ihan kun ei ois muutakin tekemistä kun olla jeesaamassa sitä, mutta kun ei muitakaan ole.
Niin no ehkäpä avatar tarkoittaa tuossa sitä, että on kädet täynnä muutenkin hommia. Vituttaa nämä, jotka itkee muiden ongelmista ja vitutuksista. "Tuo on niin pieni asia, ettei sinua voi se vituttaa" "Väärin vitutettu."puuntakaa kirjoitti:Tällaiset viestit vituttaa. Voiko sitä itsekkäämpää enää olla? Käden murtuminen ei vituta, mutta kun siitä seuraa itselle niin kamalasti ohjelmaa. Äitisi ei varmaan ole sun eteesi mitään tehnytkään? Tähän peruslopetus, haista sinä vittu ja turpaan vedän jos nään.
JuVii kirjoitti:Niin no ehkäpä avatar tarkoittaa tuossa sitä, että on kädet täynnä muutenkin hommia. Vituttaa nämä, jotka itkee muiden ongelmista ja vitutuksista. "Tuo on niin pieni asia, ettei sinua voi se vituttaa" "Väärin vitutettu."
Saku #11 kirjoitti:Iski aivan karmea olo kun kuuli tuosta Ulvila-jutusta.
Pyh, he ovat vain kiitollisia tuosta tiedosta. Voivat vaihtaa suoraan vapaalle, ilman rasittavaa jäähallikierrosta.InTheYear2000 kirjoitti:Kyllähän tuo vituttaisi ketä tahansa, jos ollaan menossa katsomaan vieraspeliä ja matkan aikana kuulee, että peliä ei pelatakkaan. Pahoittelut vaan jokeri faneille.
tutzba kirjoitti:Vitutta kyllä kun olin tänään viheltämässä joidenkin E95-junnujen peliä. Toisen joukkueen valmentaja oli aivan kuutamolla! Olin antamassa jäähyä kun niitten poika ampui kiekon omalta puolustusalueelta suoraa yli pleksien, kun tämä valopää alkaa karjumaan että minkä helvetin takia minä jäähyn annan? Oli kyllä niin kuutamolla koko mies muutenkin.
Älä palkkaa jyväskyläläistä poraajaa, paitsi silloin jos etsit vettä!InTheYear2000 kirjoitti:Kyllähän tuo vituttaisi ketä tahansa, jos ollaan menossa katsomaan vieraspeliä ja matkan aikana kuulee, että peliä ei pelatakkaan.
Mua vitutti suunnattomasti se helikopteri, joka tuossa pärräsi miekkosta etsimässä toissa yönä. Nuku siinä sitten, kun talon päällä pyörii moinen rakkine.girlzilla kirjoitti:http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2006/12/488358
Tiedän, että monet eivät rukouksiin usko, mutta jos uskotte niin laittakaa kädet ristiin.
Genesis kirjoitti:Vituttaa taas kerran yksi ryhmä joka on tunnetusti vitutuksen aikaansaajana ykkönen, naiset.
Kiitos yläkerran herra näistä ihanista olennoista joilla ei sitten ole käytöksessään mitään logiikkaa. Jos se homma on kuollu ja kuopattu, niin ei nyt vittu enää vuoden jälkeen ruveta sitä nostaan ylös. HERÄÄ PAHVI!.
edit: nyt se kertoilee että sillä menee hyvin ja elämä on ihanaa. kiinnosti oikein paljon, kiitos näistä.