Vitutusketju

  • 10 587 663
  • 56 164

FlaPa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Minä en lähde mitään tiettyjä joukkueita filmaamisesta syyttämään koska niin ne tekee kaikki ja se vasta vituttaakin! Mulla tais jäädä koko kisat kattomatta koska katoin lauantaina Argentiina-Norsunluurannikko ja meni hermot..
tuuski kirjoitti:
Edelleen, se joka väittää, ettei se satu, kun aikuinen mies täydestä juoksuvauhdista hyppää napit edellä nilkkaan, ei ole ikinä ko. lajia harrastanut. Siihen kipuun harva kuolee, mutta hetkellisesti se kyllä haittaa tuota liikkumispuolta.
Tottakai tuo sattuu, mutta tuossa pelissä jonka katsoin norsunluurannikon pelaaja sai keltaisen kortin vaikka ei edes osunut argentiinalaispelaajaan, mutta silti argentiinalainen pyöriskelee maassa ja pitelee jalkaansa! Vittu! Jos mä saisin päättää niin joku tuomaristo sais kattoa joka pelin videolta ja kaikki tilanteet hidastettuna! Ja jos selkeästi voi todeta että pelaaja filmaa niin kunnolla pelikieltoa vaan! Loppuis tuo helvetin teatteri! Menee hyvä laji pilalle tuolla pelleilyllä! Vittu!
 

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
Vittu. Merrelin musta-punaisten vaellussandaalien valmistus on ilmeisesti lopetettu, kun mistään niitä ei enää saa. Oh WHY?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Speedye kirjoitti:
Vituttaa nuo Italialaispelaajat jotka kannettaan ensin niin "loukkaantuneina" pois kentältä ja viisi minuuttia myöhemmin kirmaavat läpiajoon ja tekevät maalin. Joku roti tähän hommaan! Jos kannetaan paareilla pois kentältä niin mielestäni matsin pitäisi olla silloin ohi. Mutta kummallisesti näitä ihmeparantumisia tulee kentän laidalla. Vitun näyttelijät!

Tuo oli kyllä aivan selkeä tilanne ja epäilenpä että siinä sattui oikeasti aika kovaa kun napit takaapäin osui akillesjänteeseen ja jalka vääntyi aivan selkeästi. Onneksi ei sentään sattunut pahemmin vaikka aineksia siihen olikin.

Kuffour olisi pitänyt ajaa ulos törkeästä jaloille ajosta.

Ja kun kerran vitutusketjussa ollaan niin minua vituttaa asenteelliset puusilmät jotka näkevät mitä haluavat nähdä vaikka tilanne olisi kuinka selkeä. Tosin enpä voi sanoa yllättyneeni enää F1-ketjussa olleen kirjoittelun jälkeen...

Speedye kirjoitti:
No voi helvetti! Jos kerran Iaquintaa sattui niin mitä hän teki 5 minuutin päästä kentällä ja vielä tekemässä maalia? Silloin jos sattuu niin peli loppuu siihen. Jos ei satu niin sitten pelataan eikä itketä maassa.

Niin ja jos menetetään auton hallinta 16 km/h vauhdissa niin menetetään vaikka oltaisiinkin 7-kertainen maailmanmestari. Ainiin muistinko mainita että 7-kertainen maailmanmestari?
 
Viimeksi muokattu:

Salama44

Jäsen
FlaPa kirjoitti:
Jos mä saisin päättää niin joku tuomaristo sais kattoa joka pelin videolta ja kaikki tilanteet hidastettuna! Ja jos selkeästi voi todeta että pelaaja filmaa niin kunnolla pelikieltoa vaan! Loppuis tuo helvetin teatteri! Menee hyvä laji pilalle tuolla pelleilyllä! Vittu!
Tämä on tätä. Eilen katsoin kun italialaispelaaja taklasi Ghanalaista jalkoihin. Ghanalainen oli niin kipeä, että ei mienannu päästä pystyyn ja pystyi vain vaivoin nilkuttamaan kun joukkue sai vaparin. Kun taas Italia sai vaparin jälkeen pallon ja lähti nopeaan ylösnousuun niin sama Ghanalainen spurttasi kuin 100 metrin sprintteri perään eikä kivuista ollut tietoakaan. Aikamoista pelleilyä ja niin selvä filmaaminen kuin vain voi olla.
 
Viikonloppuna huomasin että kyllä se sattuu kun nappiksilla potkaisee sääreen. Vaikka kyseessä oli 9v. pikkunassikka tahattomassa tilanteessa, niin kyllä se hetkellisesti tekee gutaa. Parin minuutin nestetankkaus sen jälkeen kyllä helpotti... Ja oikeessa futiksessa niillä on sentään säärisuojukset ja kengät. No ja ehkä ne pelaa selvinpäinkin.
Mutta vituttaa tää helle. Tai ei se sinänsä, vaan että sisälläkin on +30. Ei tätä ihan talvella kaivannut, ei oo valkoihoisen ilma. Tai sitten se on vaan lähdettävä rannalle tai terassille.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
tintti83 kirjoitti:
Viikonloppuna huomasin että kyllä se sattuu kun nappiksilla potkaisee sääreen. Vaikka kyseessä oli 9v. pikkunassikka tahattomassa tilanteessa, niin kyllä se hetkellisesti tekee gutaa. Parin minuutin nestetankkaus sen jälkeen kyllä helpotti... Ja oikeessa futiksessa niillä on sentään säärisuojukset ja kengät. No ja ehkä ne pelaa selvinpäinkin.
Mutta vituttaa tää helle. Tai ei se sinänsä, vaan että sisälläkin on +30. Ei tätä ihan talvella kaivannut, ei oo valkoihoisen ilma. Tai sitten se on vaan lähdettävä rannalle tai terassille.

Niin.. Itsekin jalkapalloa pelanneena tiedän, että se sattuu mutta ei todellakaan niin paljon että pitää paareilla kantaa kentältä. Se on vissi. Tuo kuumuus on kieltämättä hieman vituttaa, mutta toisaalta ei pidä valittaa. Sitten talvella kun on -30 tulee valitettua, että olisipa lämmin.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wilzu kirjoitti:
Saatanan saatana.

Juuri kun pääsi kiinni kunnolliseen kesätyöhön ja sai samalla hyvän tilaisuuden näyttää osaamistaan isossa firmassa, tapahtuu tällaista. Joku helvetin slaagi iskee kesken ajomatkan takaisin kohti pääkaupunkia. Onneksi ei taju lähtenyt kankaalle, niin sai ajetuksi auton lähimmälle huoltoasemalle ja soitetutksi ambulanssin. Päällisin puolin äijä on kunnossa, eikä lääkärikään löytänyt merkilliselle kohtaukselle muuta syytä kuin stressin.

Nyt sitten käkitään kotona turhailemassa, vaikka töitäkin olisi ollut tehtävänä ihan riittävästi. Pienen itsetutkiskelun paikka, kun pikkuasioistakin pitää ottaa hirveät paineet. Tässä on hyvä tilaisuus tuhota toiveet kunnollisesta työurasta, jos homma ei parane.

Tosin, eipähän vituta maksaa veroja. Kyllä yhteiskunta pitää huolen omistaan. Ambulanssi oli paikalla hetkessä ja sairaalassakin homma toimi nopeasti.

Pikaista paranemista kaverille, häntä pystyyn!! Itse ollut yli kuukauden sairaslomalla totaalisen työuupumuksen ja stressin aiheuttaman paniikkihäiriöiden takia. Leikki on kaukana kun alkaa yöunet mennä työjuttuja miettiessä, lisäksi omalla työpaikalla totaalisen tulehtunut ilmapiiri. Nyt kesälomaa vielä kaksi viikkoa ja sairasloma jatkunee heinäkuun ajan ja edessä on irtisanoutuminen..olen pitänyt itseäni aina peruspositiivisena ihmisenä, mutta viimeisen vuoden aikana lähinnä työn aiheuttama pahoinvointi on muutanut mielialaa synkempään suuntaan.

Moni saataa tämänkaltaisia oireita vähätellä, mutta kun ne sattuvat omalle kohdalle leikki on kaukana..
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
korn

Ei sitte tullu seinäjoelle, prkl! No, sitte kattomaan Sepsi78-Hjk Suomen Cuppia!
 

Pelintekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voi vittu että vituttaa toi vitun kuuma ilma ulkona.. Sisälläkin varmaan jotain 40 astetta ku ulkon jotain 25+ astetta. Saatana.

Vitun helle, olis vaa pysyny se 15 astetta, se on täydellinen lämpötila.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
masaman kirjoitti:
Ei sitte tullu seinäjoelle, prkl! No, sitte kattomaan Sepsi78-Hjk Suomen Cuppia!

Sama. Tosin ilman tuota futispeliä. Kolmen päivän lippu on ostettu ja vain ja ainoastaan kornin takia. Tai onhan se tunnelma siellä aivan loistava, mutta Korn olisi tehnyt viikonlopusta täydellisen. Vittu, että Jonathanin piti juuri nyt sairastua!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pelintekijä kirjoitti:
Voi vittu että vituttaa toi vitun kuuma ilma ulkona.. Sisälläkin varmaan jotain 40 astetta ku ulkon jotain 25+ astetta. Saatana.

Vitun helle, olis vaa pysyny se 15 astetta, se on täydellinen lämpötila.

Pakko allekirjoittaa tämä. Kun työasuun kuuluu mustat suorat housut, eikä sandaaleja saa pitää, niin liian kuuma keli on kyllä perseestä, Toki jonkinlainen ilmastointi on meilläkin olemassa, mutta eipä se tietenkään pelitä niin hyvin, kuin pitäisi.

Silloin saisi paistaa aurinko, kun minulla on vapaapäivä. Muutoin pilvistä säätä, kiitos..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pärde kirjoitti:
Toki jonkinlainen ilmastointi on meilläkin olemassa

Onneksi olkoon - meilläpä ei ole. Juuri alkoi firmassa IV-remontti, joten jäähdytystä saadaan odotella pitkälti heinäkuun puolelle.

No, mä en valita. +30 on just sellanen lämpötila kun pitääkin. Kun vaan sais olla ulkona eikä toimistossa kärvistelemässä.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu oikeesti. Joku huuhkaja ja sen poikanen vinkuu tossa talon ulkopuolella. Ääni on kun viheltäisi pilliin. Käpyjä heittämällä olen yrittänyt takoa kavereiden päähän, että olisi aikainen herätys aamulla, mutta ei välitä. Mulkkaa vaan ja vikisee.

Mitä siis tekisin..

a) Kotirauhan rikkominen -> Poliisit paikalle
b) Kaadan puun/puut
c) En nuku tänä yönä

Miksi just se vaahtera. Argh. Mä hajoon tähän. Ja ihan jatkuvaa vikisemistä. Siis oikeesti, vittu! Miten ne on tohon tullut ja onko ne ikinä siitä lähdössä(?) No joo, sen verran täytyy antaa rispectiä, että kaverit on kyllä aika eksoottisen näköisiä. Voitte vaikka googlaa huuhkaja -sanalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Grome kirjoitti:
Mitä siis tekisin..

D) Haulikko tai joku muu ase käteen ja aamuksi ruokaa...

Itse kirosin tuossa aiemmin pihalla kirkuvia lokkeja, mutta onneksi tajusivat mennä unille (ainakin suurin osa). Koitahan jaksaa.

Itseäni vituttaa osittain huominen, ei kauhean kivaa olla sairaalassa kaverin seurana montaa tuntia kun vihaan sairaaloita ja torstainakin pitää seuraksi mennä, mutta tottakai kaveria pitää tukea.
 
Grome kirjoitti:
Voi vittu oikeesti. Joku huuhkaja ja sen poikanen vinkuu tossa talon ulkopuolella. Ääni on kun viheltäisi pilliin.
Minulla melkein identtinen ongelma: pihakuusessa (n. 2m makuuhuoneen ikkunasta) on harakalla pesä, jossa ääntä pitää useampi kirkuva poikanen. On monesti jo tehnyt mieli tuikata koko puu tuleen.

Toivon mukaan piipertäjät kohta häipyvät omille teilleen, sillä muutama lentotunti näyttää olevan jo suoritettu.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on pieni vitutus päällä, tänään kuulemma vain 26-27 astetta tiedossa ja aamulla kun tulin duuniin oli alle 20. Huomennakin kuulemma korkein lämpötila parissa kympissä. Eihän tällaista kylmyyttä kestä, nouse nyt saatana takas sinne kolmeenkymppiin!
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletteko huomanneet, että raskaan liikennekaluston peruutuksen varoitusääni muistuttaa yllättävän paljon herätyskellon ääntä? Minä olen, mm. viime yönä kun asfalttifirman poijjaat painoivat urakkaa vielä puolen yön jälkeenkin 20 metriä makuuhuoneeni ikkunasta.

Pitää vielä vähän treenata, että jaksaa tämän herätyskellon viskata seinään.
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on kyllä pakko avautua, kuuluisi kai tuonne futis-mm-osastoon, mutta kun... VITUTTAA niin ankarasti!

Pari matsia olen ehtinyt kokonaan katsoa, ja ne ovat kyllä olleet täysin pilalla "selostaja"kaksikon Suominen & Hänninen toimesta. Jumalauta kun sitä peliä ei sovi/osata seurata sitten yhtään vaan pitää tuutata sitä pelaaja- ja historiatriviaa täydet 90 minuuttia. Täydellistä latistamista. Eilen brassi-kroatia -pelissä kuulosti siltä, että Paatelaisella olisi kiinnostavaa sanottavaa siitä mitä kentällä tapahtuu, mutta ei suunvuoroa, kun Hoopi sauhusi menemään jostain Italian yhdeksän ottelun voittoputkesta 1930-luvulla. Tulee jopa jotain Mertarantaa ikävä, sen tilannepuusilmäisyydet ja fraasit on pieni riesa näihin gigamäntteihin verrattuna.

Vaimo havainnoi eilen pelistä, että hänen mielestään tsekit ja kroaatit ym. ex-itäeurooppalaiset ovat aina ristiverisiä, ei juuri koskaan tummia tai vaaleita. Käskin sen lähettää äkkiä havaintonsa tekstarilla kisastudioon, niin oltaisiin ihan varmasti saatu kuulla Hoopin kertovan sen vähintään viiteen kertaan matsin aikana.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylärima kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko avautua, kuuluisi kai tuonne futis-mm-osastoon, mutta kun... VITUTTAA niin ankarasti!

Pari matsia olen ehtinyt kokonaan katsoa, ja ne ovat kyllä olleet täysin pilalla "selostaja"kaksikon Suominen & Hänninen toimesta. Jumalauta kun sitä peliä ei sovi/osata seurata sitten yhtään vaan pitää tuutata sitä pelaaja- ja historiatriviaa täydet 90 minuuttia. Täydellistä latistamista.

Totta turiset, erityisesti Hänninen on ollut aivan totaalisen pihalla. Selostaa ihan niitä näitä eikä lajituntemus tunnu olevan paras mahdollinen Tokihan se latistaa tunnelmaa että selostukset tehdään Pasilasta käsin, mutta petrausta toivoisin enivei. Suominen on mielestäni joten kuten selviytynyt tehtävästään.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa suunnattomasti nuo Brasilian ylistysjollotukset.
Kaikki on muka niin ihmeellistä ja upeaa. Hyvä jengihän se, mutta liika on jo liikaa. Pää tässä hajoaa perkele!
Eilistäkin peliä oli pakko seurata televisiosta äänettömänä, kun selostaja & kommentaattori olivat aivan faneja.
Edes tänä aamuna en saanut rauhaa, kun Radio Cityn aivoton aamujuontaja hehkutti 'brassien' ylivoimaista esitystä(?!?). Työpäivä oli pilalla. Aivan rock rock!
Vituttaa myös todella tuo Ronaldinhon tyttötukka + ruma naama-yhdistelmä. Ei kiva katsella tuollaista omassa olohuoneessa.
Ei muuta tällä kertaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
punasydän kirjoitti:
Vitun nettipokeri. Kaikilla korteilla vitun perkele häviää!
Niinpä, kaikki kortit on voittokortteja, kaikki kortit on häviökortteja (Every hand is loser, every is hand winner, Kenny Rogers)

Itsellänikin meni alkuilta huonosti, 104 dollaria tappiota. Nyt olen tullut 68 dollaria ylöspäin. Pokeri on taitopeli, pokeri on tuuripeli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös