Vituttaa, että Jameson loppui ja irishcoffeyta on enää turhaa nauttia ennen maantaita. Luojan kiitos jääkaapista löytyy kumminkin olutta jonkin verran.
Pikku juttu, mutta jonkin verran ketuttaa.
Lisäksi vituttaa juhannusviikon työvuorot. Ymmärrän, että näin kaupanalalla työskennellessä kesäisin kassoilla näin kesällä on prkleenmoinen tarve lomien puskiessa päälle. Eikä vähintään sen tähden, että vaatimattomasti todetakseni osaa täydellisesti firman kassaohjelman ulkoa unissanikin. Ensi viikolla tämä jannu viettää aikaa kassalinjastossa, vaikka väitän, että minusta suurin hyöty saataisiin jossain aivan muualla.
Tästä kertoo paljon sekin, että tämän hetken lähin esimies on kehaissut minun hoitavan omaa vastuualuettani parhaiten moneen vuoteen ja, että kiitos minun ilman katteelta myytävät tuotteet ovat vähentyneet tietyllä osa-alueella.
Noh, kaippa sitä muutaman päivän "ajattelematonta" liukuhihnatyötäkin kärsii. Saapahan pitkästä aikaa valehdella uskottavasti ja ennen kaikkea näyttää kesäesoille (vai pitäisikö käyttää merkitystä kesäesseille) esimerkkiä. Onneksi työvuorojen laatija on huomioinut tämän seuraavien viikkojen työvuoroissa.
Lieneekö tuleva viikko sittenkin vain palautus maan pinnalle, kun olen käyttänyt työvaatteenani paitaa, jossa on viestinä työkavereille teksti "On vaikeaa olla nöyrä, kun on niin HELVETIN HYVÄ!"
Varmasti pikku juttuja, pahemminkin voisi mennä. Silti ko. asiat vituttavat tällä hetkellä.
Niin ja vituttaa, että tällä hetkellä saattaa näppäin virheitä tulla muutamia, joten kirjoitusvirheitä saattaa ylläoleva teksti vilistä jonkin verran.