Sv veinikretski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minua vituttaa suomalaisten kokkien baby-energa äidimaidon vastikkeesta johtuva jatkuva sairauslomailu, nämä pulverilla kasvaneet pehmot-paskiaiset eivät jaksa painaa duunia kuin aika-ajoin. Vatsa tulee heti kipeäksi jos on tilauksia ja hieman enemmän töitä tulossa. Ymmärrän jos ihmisellä on vaikkapa irronnut jalka liikenne onnettomuudessa ja silloin haetaan pariksi päiväksi lomaa, että saadaan proteesi kuntoon. Tai jos ihminen on rehellisesti vaikkapa tullut viikoksi juoppohulluksi, nyt en tarkoita mitään Jere tyyppisiä tekojuoppokohtauksia vaan rehellistä sekoamista.
Mietinkin saisikohan näistä tyypeistä jälkeenpäin pruutalla ruiskuttamalla perseeseen kunnon äidinmaitoa kunnollisia työmiehiä, toisaalta jos tälläinen asia auttaisi, kehäkolmosen sisäpuoli imisi kaiken maalta tulleen rintamaito kapasiteetin, mikäli touhu on jatkunut samanlaisena kuin silloin kun Helsingissä hieman aikaa olin hermojani menettämässä näiden jauheboissien kanssa. Niin vittu, ei taida olla mitään tehtävissä. Saatanan sarvikuonot.
Mitä tulee Helsingin kuoppiin on se vain hyväksi näiden heiveröiden jalkalihaksille !
veini
Mietinkin saisikohan näistä tyypeistä jälkeenpäin pruutalla ruiskuttamalla perseeseen kunnon äidinmaitoa kunnollisia työmiehiä, toisaalta jos tälläinen asia auttaisi, kehäkolmosen sisäpuoli imisi kaiken maalta tulleen rintamaito kapasiteetin, mikäli touhu on jatkunut samanlaisena kuin silloin kun Helsingissä hieman aikaa olin hermojani menettämässä näiden jauheboissien kanssa. Niin vittu, ei taida olla mitään tehtävissä. Saatanan sarvikuonot.
Mitä tulee Helsingin kuoppiin on se vain hyväksi näiden heiveröiden jalkalihaksille !
veini