S/M-liigan taso hiuksista vittuun!tinkezione kirjoitti:Vituttaa tuollaiset maalaistollot, jotka haluavat SM-liigan tason putoavan entisestään.
Eli mitä enemmän populaa S/M-liigasta lähtee, sitä tasaisempi sarja.
S/M-liigan taso hiuksista vittuun!tinkezione kirjoitti:Vituttaa tuollaiset maalaistollot, jotka haluavat SM-liigan tason putoavan entisestään.
tinkezione kirjoitti:Vituttaa tuollaiset maalaistollot, jotka haluavat SM-liigan tason putoavan entisestään.
Meikku kirjoitti:Jens!
15min
Voiko vitutukseen kuolla?
Onko syy Annessa vai sinussa? :D Joka tapauksessa pitäisi itsekin nähdä Anne joskus, tosin tanssilattialle en mene! Mua vituttaa yhden kivan työpaikan menettäminen, en päässyt edes haastatteluun. Olen huono ihminen.sakke555 kirjoitti:Nyt nähdään voiko siihen vitutukseen kuolla: Anne Mattilan keikka peruuntu, johon olin valmistautunut jo ties kuinka kauan. Tanssiharjoituksiakin vedin tätä varten... Nyt se kaikki sitten valui hukkaan. Vittu.
M@rko77 kirjoitti:Onko syy Annessa vai sinussa? :D Joka tapauksessa pitäisi itsekin nähdä Anne joskus, tosin tanssilattialle en mene! Mua vituttaa yhden kivan työpaikan menettäminen, en päässyt edes haastatteluun. Olen huono ihminen.
Vauhtipukki kirjoitti:V*tun Ballack, miksi Chelsea.. Olisit vaikka Realin mennyt!!!
Juuri näin! Koko tarina asiaa. Kiitos!Gianfranco kirjoitti:......
HCM kirjoitti:Marcus Grönholm kiveen ek kasilla ja keskeytys lähes 40 sekunnin johtoasemasta. Kärjessä kukapa muu kuin Sebastien Loeb ja yli minuutin johdolla, tämä ralli on ajettu.
Voi vitun vittu, aina sama juttu. Miten kenelläkään voi olla noin vitun huono tuuri?
Rontti kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä sairaana oleskeleminen. Ensin kurkku oli viikkokaupalla enemmän tai vähemmän kipuisana ja nyt sitten eilen iski oikein kunnolla. Ei pysty nielemään ja ihana kuume nousee. Lisäksi viime yö meni kivasti oksennellessa.
No nyt tuli kuitenkin kunnon tauti, että kai se nyt voi sitten jossain vaiheessa loppuakin.
Mieluummin sitä kuitenkin vaikka ottaisi porukan mukana tuplakisastudiossa.
repe_joke kirjoitti:Huono tuuri? Mies ajaa itse kiveen, ja sitten kysellään mitenkä voi olla huono tuuri.
Opettelisi vittu ajamaan sitä kotteroa, ja sitten voisi puhua vasta tuurista. Loebissa ja Markuksessa on se pieni ero, että Loeb osaa ajaa taitojensa mukaan.
HCM kirjoitti:Heh, on menny Repellä herne syvälle nenään kun eräs nimimerkki on kovin sanoin arvostellut Räikköstä, Repen ykkössuosikkia : ) Satutko Repe Joke tietämään kuinka monta kiveä Sardinian teillä yhteensä on? Rallissa oma syy on jos ajaa ulos tai muuten toheloi, kiviä voi tulla tielle esim. yleisön heittämänä. Ja siihen kun täräyttää 100-150 km/h nopeudesta, se on huonoa tuuria. Suosittelen Repe Jokea keskittymään jatkossa F1-ketjuun ja Kimi vs Schumi väittelyyn.
repe_joke kirjoitti:Ai, yleisö heittelee tielle niin isoja kivijä, joidenka takia moottori menee rikki?
repe_joke kirjoitti:Ai, yleisö heittelee tielle niin isoja kivijä, joidenka takia moottori menee rikki?
Jep, jep. Kyllä se kivi on siinä paikallaan ollut varmasti jo nuottien teko vaiheessa. Että kyllä se Markus tässä tapauksessa tohelei kiistatta omaan taitamattomuuteensa. Eikä ole edes ensimmäinen kerta.
Ja millä tavalla Kimi vs Schumi vastakkain asettelu sitten taas liittyy Markuksen tunarointiin? Pidä keskustelut ketjun sisällä, äläkä hakemalla hae paskaa muista ketjuista, että voit jatkaa kinaasi. Se on lähinnä säälittävää toimintaa.
ace kirjoitti:Sama. Koko viikon olen maannut sängyn pohjalla ja tauti vaan pahenee. Kauhee yskä, räkää pää täynnä ja karsee päänsärky. Eikä lääkäri osannu edes sanoo mistä tää johtuu...