Vitutusketju

  • 10 584 120
  • 56 153

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Gellner kirjoitti:
Jep, tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Kuitenkin ärsyttää, sillä joku saattaa olla niin suuressa asunnon tarpeesa että joutuu tuollaisen kopin ottamaan.
Eihän tämä vituta mutta kysyn silti kun kerran liippaa tätä niin läheltä. Kampin ostarin yhteydessä olevissa taloissa on myynnissä 51m2, pyyntihinta vaatimattomat 498 000 euroa. Kuka helvetti maksaa tuollaisen summan siitä että saa asua ostoskeskuksessa?
 
Itse olisin ehkä valmis maksamaan 400€ vuokraa jostain kaksiosta. Hintataso nyt on kuitenkin eri täälläpäin suomea. Ja tuolla puolella miljoonalla saa jo aika hulppean mökin saimaan rannalta. Ja arvata saattaa kumpaan mieluummin muuttaisin...
No sanotaan nyt että vituttaa kun ei löydy sitä sopivaa kaksiota. Ja takaoven edessä on vieläkin puolen metrin kinos katolta pudonnutta lunta. Eikä saa ovea auki. Eikä jaksa sitä kasaa lähteä levittämään, kun ei ole edes lapiota. Kai se joskus sulaa.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Grainger kirjoitti:
Niin onkin. Leino on paljon taitavampi. Maalintekijä pelintekijän lisäksi.

Eh? Leinon maaliennätys on 12 maalia 56:ssa ottelussa, Helmisen puolestaan 21 maalia 36:ssa ottelussa eli suhteutettuna 56:teen matsiin 33 maalia (ja 20 maalia 31:ssä ottelussa suhteutettuna 56:teen otteluun siis 36 maalia)

Aika käsittämätön mielipide sinulla, kun pelkkä pelintekijä Helminen on siis parhaimmillaan yltänyt kolme kertaa tiuhempaan maalintekotahtiin kuin maalintekijä-Leino parhaimmillaan.


Pelityyliltäänhän miehet eivät juurikaan toisiaan muistuta vaan Leinoon parempi vertailu takavuosien tähdistä olisi Mika Nieminen.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Sattuu ihan vitusti sääriluihin. Vitun saatanan lättä jalat.

Saatana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Menin touhussani SN freerollia läiskimään, mutta kun kello löi 22, éi minulle auennut pöytää, kun olin unohtanut painaa sitä pientä vihreää register-täppää. Muutenkaan ei voi paukutella kun ovat avainluvut lopussa. Haluja olis. Vittu.
 

Anton

Jäsen
Vituttaa maitoparrat.

Olen lärvit, eikä kukaan tule leikimään minun kanssa. Olen töninyt, riehunut eikä kukaan tappele minun kanssa.

Kisa kiinnostaa, olen alueelta 08. Maksan tarvittaessa taksin.

Oma pikkusisko mukaan! Jiiiii-haaa!
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Gellner kirjoitti:
Jep, tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Kuitenkin ärsyttää, sillä joku saattaa olla niin suuressa asunnon tarpeesa että joutuu tuollaisen kopin ottamaan.

Kalliossa asuminen on mielestäni aina valinta kahden asian välillä - haluuko asua suht lähellä keskustaa vai halvemmalla kauempana. Saahan sitä halvempia asuntoja esim. Järvenpäästä.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Timi kirjoitti:
Kalliossa asuminen on mielestäni aina valinta kahden asian välillä - haluuko asua suht lähellä keskustaa vai halvemmalla kauempana. Saahan sitä halvempia asuntoja esim. Järvenpäästä.
Ja tuo 420 euroa on melko edullinen vuokrahinta vapaan markkinan asunnosta Helsingin sisällä yleensäkin. Helvetin pieni asuntohan tuo on, mutta jo viidenkympin ero vuokrassa tuntuu opiskelijan kukkarossa. Kaupan päälle ok sijainti.
Voisin harkita jos olisin nyt asunnon tarpeessa ja HOAS olisi poissuljettu.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
bisnesman kirjoitti:
Ja tuo 420 euroa on melko edullinen vuokrahinta vapaan markkinan asunnosta Helsingin sisällä yleensäkin. Helvetin pieni asuntohan tuo on, mutta jo viidenkympin ero vuokrassa tuntuu opiskelijan kukkarossa. Kaupan päälle ok sijainti.
Voisin harkita jos olisin nyt asunnon tarpeessa ja HOAS olisi poissuljettu.

Tämä on aivan totta, 420 euroa on vieläpä suht edullinen hinta keskustasijainnin asunnosta. Surullista, mutta totta. Tuo neliömäärä on toki aika karmivan pieni sekin.

Noh, pääkaupunkiseudun, ja varsinkin Helsingin, asuntotilanne on mitä on. Itsellä syksyllä todennäköisesti muutto edessä, toivottavasti keskustaan, ja kyllähän noita asuntoja tulee jo nyt katsottua sillä silmällä. Hinnat... Noh, elämä on.
 

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
Pärde kirjoitti:
Tämä on aivan totta, 420 euroa on vieläpä suht edullinen hinta keskustasijainnin asunnosta. Surullista, mutta totta. Tuo neliömäärä on toki aika karmivan pieni sekin.

Ihan vähän tästä asiasta:

ihmiset käyttävät mielestäni liian vähän kimppa-asumista hyväkseen. Kämpänhän voi jakaa myös kaverin kanssa. Neliöhintahan tunnetusti laskee neliömäärän kasvaessa. Flemarilta näyttäisi saavan ison kaksion hyvällä hinnalla: http://kuluttaja.etuovi.com/crometa...6127540&list_id=11458946346640&itemcmd=move18
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Nyt on hätrikillä vahva tunne, kukka soikoon!

Menimpä reenaamaan renkaitten vaihtoa issekseni ja nostamaan autoa väärästä kohtaa =D ROSKH! Näin on hyvä päättää päivänsä ja mennä nukkumaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vitun hienoa canal ei näy, ja tänään on eka yö kun minulla on mahkut katsoa nhl:n pudotuspelejä.
Vittu jos johtuu siitä, että anoppi ei ole maksanut htv:n laskua, niin en tiedä mitä sille perkele teen.
Enhän minä olisikaan halunnut peliä katsoa perkele.
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hoho, yritin lämmittää vanhaa (kutsutaan myös nimellä ex) tyttöystävää. Paskat se mitään lämmenny.

Lisäksi vituttaa parin viikon päässä oleva tenttiviikko, joka sijoittuu mukavasti kolmivuorokesätyön alkamisen jälkeiselle viikolle, mutta kestettävä on.

Nautitaan nyt kuitenkin ensin vapusta.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
repe_joke kirjoitti:
Vitun hienoa canal ei näy, ja tänään on eka yö kun minulla on mahkut katsoa nhl:n pudotuspelejä.
Vittu jos johtuu siitä, että anoppi ei ole maksanut htv:n laskua, niin en tiedä mitä sille perkele teen.
Enhän minä olisikaan halunnut peliä katsoa perkele.

Anoppi maksaa laskusi? Hyvin olet hommasi kyllä hoitanut.
 

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
Liittymät

Vituttaa noi liittymien kauppiaat. Soittelevat ahkerasti ja ihmettelen miksi. Mitä järkeä on ottaa liittymä joka tulee kalliimmaksi kaikinpuolin eikä voi ees irtisanoa vuoteen. Vituttaa ja naurattaa.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
julijussi kirjoitti:
Anoppi maksaa laskusi? Hyvin olet hommasi kyllä hoitanut.

No ei nyt sentään. Meidän nimellä on vain anopin nettiliittymä, kun se raukka ei saa liittymää omalla nimellään auki luottotietojen takia.
Joten luonnollisesti anoppi maksaa itse nettiliittymänsä laskun, ja minä itse sen canalin osuuden htv:n laskusta.

Itse canal asiaan takaisin. Eikös tuo perkele aamulla toiminut ihan normaalisti. Ei onneksi vituta yhtään, että canal valitsee mitä minä saan sen kanavilta katsoa ja mitä en. Kele.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
repe_joke kirjoitti:
Itse canal asiaan takaisin. Eikös tuo perkele aamulla toiminut ihan normaalisti. Ei onneksi vituta yhtään, että canal valitsee mitä minä saan sen kanavilta katsoa ja mitä en. Kele.

Olisiko vika digiboxissa ja sen päivityksissä? Minulla oli aikanaan samaa ongelmaa canalin kanssa, kuten digiboxi-ketjuun joskus viime vuonna tilitin. Ongelma poistui digiboxin päivityksellä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Vakio kirjoitti:
Olisiko vika digiboxissa ja sen päivityksissä? Minulla oli aikanaan samaa ongelmaa canalin kanssa, kuten digiboxi-ketjuun joskus viime vuonna tilitin. Ongelma poistui digiboxin päivityksellä.

Kyllä minä tein kaikki perusjutut tuon lootan kanssa. Koitin hakea päivityksiä, mutta niitä ei löytynyt.

Ehkä pitäisi päivittää tosiaan boxi, ja vaihtaa se parempaan.

Tosin kertaakaan aiemmin ei ole ollut mitään ongelmaa. Toivottavasti ei tulekkaan enää ongelmia, meinaan hieman voisi nostaa verenpainetta, jos huomis aamuna tarvitsee tulla avautumaan ennen peliä tähän ketjuun.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kurkku pikkuisen kipeänä ja nokka vuotaa. Kivaa. Taitaa mennä wappu puolikuntoisena. Ei tämä juhlimista estä, mutta ehkä hitusen rajoittaa meininkiä. Ja tällainen pikkuflunssa kestää tyypillisesti kauan...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Monta päivää ollut jonkun kuumeviruksen kourissa enkä ole saanut tutkimussuunnitelmaa valmiiksi aikatauluun mennessä. Opponointi kysymykset hoidin äsken ja kellon veivatessa puoli kolmea on ihana fiilis tietäen, että herätyskello soi kolmen tunnin päästä (ja vartti).

VITTU PILLU SEKÄ PUUPALLO.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Voi perkeleen perkele! Akku loppui puhelimesta yöllä eikä herättänyt töihin
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Nyt vähän vituttaa. Monen vuoden onnistuneen välttelun jälkeen napsahti perkele tv-maksu.

Normaalistihan en tietenkään reagoi ovikellon soittoon ellen tiedä että joku kaveri tms. on tulossa. Tällä kertaa odottelin sitä tms. eli pizzakuskia ja kirmaan avaamaan oven. Jostain ihmeen syystä en edes vilkaisuut ovisilmään vaan avasin oven selälleen ja siellähän se setä oli kuittivihko kädessä ja näki selvästi kuinka telkkarista pauhasi Muuvigaala ja Nightwishin video...

Eihän siinä enää mitään seliteltävää ollut, kai tämänkin oli joskus tapahduttava mutta pitikö sen just nyt tulla kun on muutenkin vähän tiukkaa rahasta, vittu.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Derby kirjoitti:
Voi perkeleen perkele! Akku loppui puhelimesta yöllä eikä herättänyt töihin

Tätä varten on herätyskellot olemassa, siis sellaiset mikä ei ole puhelimeen kytketty.

Tietenkään sähköllä toimivakaan ei ole paras mahdollinen, jolloin kannattaa olla myös paristolla toimiva perusherätyskello vieressä. Suosittelen.


Normaalistihan en tietenkään reagoi ovikellon soittoon ellen tiedä että joku kaveri tms. on tulossa. Tällä kertaa odottelin sitä tms. eli pizzakuskia ja kirmaan avaamaan oven. Jostain ihmeen syystä en edes vilkaisuut ovisilmään vaan avasin oven selälleen ja siellähän se setä oli kuittivihko kädessä ja näki selvästi kuinka telkkarista pauhasi Muuvigaala ja Nightwishin video...

Mitä tähänkin nyt sanoisi, paha saa aina palkkansa:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös