ervatsalo kirjoitti:Niin, itseäni korpeaa rotan lailla se, että taas tänään firman ruokalassa ihmiset kutsuivat hernekeittoa rokaksi.
ervatsalo kirjoitti:Niin, itseäni korpeaa rotan lailla se, että taas tänään firman ruokalassa ihmiset kutsuivat hernekeittoa rokaksi.
Ällistyttävää tietämättömyyttä aikuisilta ihmisiltä.
Täältä tähän
Realcowboy kirjoitti:Oletko unohtanut keskustelumme tässä ketjussa ?
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=28010&page=3&pp=25
Alamummo kirjoitti:Paperin porukka ikävä kyllä korjaa nyt kylvämäänsä satoa.QUOTE]
Niin. Pj Ahonen kysyi viimeeksi sulun aikana Metsäteollisuudelta, että "jos allekirjoitamme sopimuksen, takaatteko, että yhtään tehdasta ei suljeta" junttimurteellaan. No, ikinä ei tullut vastausta ELI nämä ikävät tapahtumat olisivat tapahtuneet joka tapauksessa. Suostuisitko itse sopimukseen, jossa mm. sairaanlapsen hoidon poistaminen ja sairaslomakarenssi, 2 pv astuisivat voimaan? Vaikka paperiliiton toimissa olisikin parannettavaa, turhaan on paperimiehistä tehty (taas) syntipukkeja.
Ja takaisin itse ketjuun. Vituttaa, kun pääkaupunkiseudulla ei ole yhtään paperiteollisuutta, olisi Helsingin sanomatkin vähemmän puolueellinen, puhumattakaan siellä asuvista ihmisistä.
Nurmijärven Peto kirjoitti:EuroSparissa KOFF tarjous:24 pcs tölkkejä hintaan 16.90E. Meikäläinen kirmaa suu vaahdossa kauppaan ja hyllyllä on yllätten lappu, että tavaran toimittajalla vaikeuksia toimittaa tavaraa. Lupailivat, että huomenna olisi tavarat hyllyllä.
D - fence kirjoitti:Niin. Pj Ahonen kysyi viimeeksi sulun aikana Metsäteollisuudelta, että "jos allekirjoitamme sopimuksen, takaatteko, että yhtään tehdasta ei suljeta" junttimurteellaan. No, ikinä ei tullut vastausta ELI nämä ikävät tapahtumat olisivat tapahtuneet joka tapauksessa. Suostuisitko itse sopimukseen, jossa mm. sairaanlapsen hoidon poistaminen ja sairaslomakarenssi, 2 pv astuisivat voimaan? Vaikka paperiliiton toimissa olisikin parannettavaa, turhaan on paperimiehistä tehty (taas) syntipukkeja.
Ja takaisin itse ketjuun. Vituttaa, kun pääkaupunkiseudulla ei ole yhtään paperiteollisuutta, olisi Helsingin sanomatkin vähemmän puolueellinen, puhumattakaan siellä asuvista ihmisistä.
korkki kirjoitti:Vituttaa ihmiset jotka eivät tajua työsulun ja lakon eroa.
Henkka kirjoitti:Cory Cross.
Wittu.
Korppi kirjoitti:No,joo. Olin tänään muuttamassa tyttöystäväni... En voi olla hymyilemättä, kun ajattelen ketä sítten vituttaa, kun olen tehnyt pienimuotoisen rankaisuretken...
Minä olen nyt todellakin vittuuntunut.... Love is in the air!
Nurmijärven Peto kirjoitti:Lukon Toporowski yllättäen teloi Saarisen sairastuvalle. Eikö tätä Rauman pelleä saa aisoihin. Mies hölmöili tarpeeksi jo viime kaudella. Saipan Kudroc voisi tulevassa ottelussa ajaa Topon sairastuvalle. Pahimpaan vitutukseen otan mallasta.
Eikö se vituta ettei oman brändin miehet tähän pystyneet?Nurmijärven Peto kirjoitti:Saipan Kudroc voisi tulevassa ottelussa ajaa Topon sairastuvalle.
Anatooli kirjoitti:Ja ulkonakii on vielä yli 20 astetta pakkasta.