Vitutusketju

  • 10 587 323
  • 56 164

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Whittu!

Joutuu tällä kaudella ekan kerran jättämään himamatsin väliin... Selkä on perkele just niin kipee, ettei uskalla riskeerata.

Noh, toivotaan että IFK ottaa voiton kotiin! Piristäis kummasti mieltä...
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-BR- kirjoitti:
Noh, toivotaan että IFK ottaa voiton kotiin! Piristäis kummasti mieltä...
Mua vituttaa olla samaa mieltä. Ihan jo sarjatalukkoa katsomalla voi päätellä sen, miksi Hifk:n voitto olisi minustakin ihan piristävä.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi vittu mä oon saamaton paska! Saatanan tunari! Leivon joidenkin vitun muitten härpäkkeitten kanssa kun tarttis lukea ja suorittaa viimosia kursseja tutkinnosta. Jotain ryhtiä saatanan löysä paska.
EDIT: taidan vaan ratketa ryyppäämään
 
Viimeksi muokattu:

Enye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi perse. Jostain syystä elin koko päivän siinä uskossa, että tv:stä tulee TPS:n peli ja luin sen takia kuin hullu biologiaa, jotta enhin lukea koko kirjan ennen puolta seittemää. Vitut sieltä mitään Tepsin peliä tullu, vaan joku Lukko-HPK. Pah. Stressasin ihan turhaa enkä päässyt edes nauramaan Erosen sähellyksille. Sen siitä saa, kun kuvittelee omiaan.

Koeviikko vituttaa myös. Ei ole motivaatiota tarttua yhteenkään kirjaan vaan haluttaisi kirmata jo joululomalle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vielä joku kysyy,että mikä vituttaa...

Aika selvää luulisi olevan, että vituttaa ainakin se, että miten HPK helvetti voi olla häviöllä 4-0 ekan erän jälkeen...
 

Lahna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi helvetin jeesuksensaatanan vittu! Tänään meni sitten muijan kanssa poikki. Kuutisen vuotta seurustelua, vuosi kihloissa ja ens kesänä oli häät suunnitelmissa. Vittu kun ei jaksa ymmärtää naisten ajatusmaailmaa. Hevonvitun vittu!!!!!!!!
 

Ace4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät,
Mun vituttaa jonkun puolesta ihan saatanasti. Jos Lukko ei olis tehny 6. maaliansa tyhjiin niin joku ois saanu monivedon kiinni! KERROIN 1788961,3!!!!!!
Normaalilla 0,20€ panoksella olis tullu 357792,26€!!!!
OTAN OSAA SURUUSI!!!!!
 

scholl

Jäsen
Lahna kirjoitti:
Voi helvetin jeesuksensaatanan vittu! Tänään meni sitten muijan kanssa poikki. Kuutisen vuotta seurustelua, vuosi kihloissa ja ens kesänä oli häät suunnitelmissa. Vittu kun ei jaksa ymmärtää naisten ajatusmaailmaa. Hevonvitun vittu!!!!!!!!

nosta vahingonkorvauskanne käräjäoikeudessa.
Kihloihinmeno on lupaus avioliitosta ja ei kenenkään aikaa voi rangaistuksetta tuhlata.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
SINKKONEN.

Mua vituttaa, että Sinkkonen pilasi mun kiekkoillan. Miksi tämä piti tapahtua?!? Vituttaa aivan sairaasti!
 

Petrick

Jäsen
Ei voi ymmärtää näitä piljoonaa eri videoiden pakkausmuotoa. On se vissiin niin "coolia" pakata jollain kodekilla video, ettei siihen löydy sopivaa systeemiä näyttämään sitä oikein. Saavatkohan nää tyypit jotain rispektiä.

On taas joku h.264 tms viritelmä jollain ihmeellisellä äänipakkauksella, että VLC näyttää ekan framen ja kaatuu, BSPlayer kaatuu heti, Quicktime soittaa pelkän äänen.

Mikä vika muka oli normaaleissa DivX tai Xvid videoissa ilman mitään säätämistä. Prkl.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
seisnauraa kirjoitti:
Vituttaa kun tentit ei mee läpi.
Tähän on helppo yhtyä. Tenteissä on vikaa, ei miehessä..
 

zoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Tässä nyt tuli tänään aikaisemmin päivällä vitutusketjuun 11.000 viestiä rikki.
Sen kunniaksi katsoin aktiivisimmat ketjuun kirjoittajat.

Väliaikatietoa - Vittuuntuneimmat kirjoittajat:
(Käyttäjänimi [Viestien määrä])
Sistis [317]
vlad [213]
Pikku Myy [165]
Kaiser Soze [133]
Gellner [115]

Tästä voi tehdä sitten omat päätelmät.
PS: Sistis on myös Jatkoajan Onnellisin kirjoittaja katsottaessa Onnellisuusketjun viestien määärää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
zoz kirjoitti:
Tässä nyt tuli tänään aikaisemmin päivällä vitutusketjuun 11.000 viestiä rikki.
Sen kunniaksi katsoin aktiivisimmat ketjuun kirjoittajat.
Kaikkea sinäkin jaksat tilastoida.

Mitäs seuraavaksi tilastoitaisiin? Eniten kiroilleet ja eniten vonkausviestejä kirjoitelleet?
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ted Raikas kirjoitti:
Kaikkea sinäkin jaksat tilastoida.

Mitäs seuraavaksi tilastoitaisiin? Eniten kiroilleet ja eniten vonkausviestejä kirjoitelleet?
Ei se kauhean suuri tilastointiurakka ole. Senkun klikkaa tuota viestimäärää niin Jatkis ihan ystävällisesti kertoo kirjoittajien viestimäärät kyseiseen ketjuun.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
zoz kirjoitti:
Tässä nyt tuli tänään aikaisemmin päivällä vitutusketjuun 11.000 viestiä rikki.
Sen kunniaksi katsoin aktiivisimmat ketjuun kirjoittajat.

Väliaikatietoa - Vittuuntuneimmat kirjoittajat:
(Käyttäjänimi [Viestien määrä])
Sistis [317]
vlad [213]
Pikku Myy [165]
Kaiser Soze [133]
Gellner [115]

Tästä voi tehdä sitten omat päätelmät.
PS: Sistis on myös Jatkoajan Onnellisin kirjoittaja katsottaessa Onnellisuusketjun viestien määärää.

Täh? Olenko mä tosiaan noin "korkealla"? En mä omasta mielestäni nyt niin usein ole vittuuntunut. Ilmankos joka suunnalta tuleekin noottia mun ärtyneestä käytöksestä. Loma voisi tehdä terää.

Itseasiassa, mua vituttaa nytkin. En päässyt tiimipippaloihin, koska just mulla oli silloin ainoana työntekijänä työvuoro. En myöskään pääse pikkujouluihin, koska olen pikkujouluillan töissä ja seuraavana aamuna työvuoro alkaa seiskalta. Ei siinä mitään, mutta vituttaa sitten seuraavat pari viikkoa jatkuva jauhanta pikkujouluista ja tiimipippaloista. Se ja se teki sitä ja tätä ja tota, ja vitsi kun oli hauskaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitä vittua Kerho on täällä perseillyt lomani aikana!? Tulen palaamaan tänne katsottuani tilin..Pelottaa!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei saatana! Tililtä mennyt reissulla vaatimattomat 860euroa, miten vitussa! Helvetin helvetti..Pitikin mennä Veronicaan heti ensimmäisenä päivänä, voi vitut!
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Vittuuuuu, huominen vapaa ja perjantain 8-10 päivä vaihtuivat huomisen 14-17 ja perjantain 8-17 päiviin. Perkele.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään olisi tarjolla Jokerit-Kärpät ja minä istun pelin aikana lentokoneessa. Sekin vituttaa, että paluu pe-la yönä tarkoittaa sitä, että viikonloppu mennee nukkuessa ja kiroillessa.

Ei töistä saisi valittaa, mutta kyllä minä perkele paljon maksaisin, jos ei taas tarvitsisi reissuun lähteä. Vittu.
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Jo on vittusaatananperkele kun aikuinen mies ei tahdo saada AMK-tason päättötyötä pakettiin. Viitekehys in my ass, onneks on kuulemma ohjaajan mielestä turhan suppea...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Vitun lumi ja lumityöt, saatana! Kaksi kertaa aurasin jo lähipihat ja sitten pamahti lana paskaksi! Vitun venäläinen hitsisauma saatana! Kyllä se on vittu ryssän tekele aina huono! Nyt joutuu jollain tyngällä nykimään vittu! Kohta menee varmaan vielä sähkötkin perkele!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös