Vitutusketju

  • 10 591 752
  • 56 164

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
yellow kirjoitti:
Ja jos itse koittaa pistää Cityn päälle niin kommentti on "vaihtakaa kanavaa kun tuo on niin ahdistavaa musaa". Ja sitten taas Nova ja Antti Tuisku, Mamba ja kumppanit soimaan.

Juurikin näin. Idiootit eivät tajua kuinka ahdistavaa on kuunnella viiden minuutin välein samoja ns. kappaleita. Novan eliminoin virittimestä pois samon Grooven. Alkaa vitut*amaan YLEX:n teinimeininki. Taidan eliminoida senkin... Hyvästi Mamba, Yö(k), Anssi Kela sekä räppi.
 

Cube

Jäsen
ervatsalo kirjoitti:
Niin, älä nyt herra paratkoon täällä noita pedofiilijuttujasi kerro.
Uuh. Saitpahan mua näpäytettyä. Paitsi, että tässä(kin) tapauksessa insesti-assosiaatio on lähtöisin lukijan, ei kirjoittajan päästä. Mutta kerro toki lisää, puhuminen helpottaa ja avaa torjunnan portteja tiedostomattomaan.

Ja ota erva tikkari. Siinä ei ole nahkaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
JAgE kirjoitti:
Lyhyesti, mutta ytimekkäästi: Antti Vihtkari

Etkä oo ainoo...

EDIT: Ja nyt vitutuskäyrä kasvoi oikein todenteolla: Mutsi just soitti ja kertoi, että heidän koiransa on sairastunut vakavasti ja piikki ehkä odottaa 7-vee veijaria. Karseeta, mistä vitusta eläinlääkäreillekin maksetaan törkeitä summia, jossei ne tosipaikan tullen pysty tekemään muuta kuin rahastamaan.
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jalat hajoaa. Näytän niitä lääkärille A, joka määrää muutaman lääkkeen ja kirjoittaa kolme päivä sairaslomaa. Ei auta, jalat hajoaa edelleen. Soitan lääkäri A:lle, joka määrää kaksinkertaistamaan toisen lääkkeen määrän ja kirjoittaa lisää sairaslomaa. Ei auta, kitisen asiasta äidilleni, joka on sairaanhoitaja. Äiti tapaa töissä lääkäri B:n, kertoo tilanteestani ja lääkäri käskee minun heti välittömästi lopettaa kaksinkertaistetun lääkkeen syönnin kokonaan. Lisäksi hän käskee ottaa suunnattoman määrät särkylääkettä, joka ei viime viikon aikanakaan hyödyttänyt yhtään mitään. Ja edelleen ovat jalat aivan rikki. Jos vielä maanantaina pääsen kävelemään, niin taidan mennä tapaamaan lääkäri C:tä. Hemmetin lihasaitiosyndrooma, tai mikä ikinä lieneekään.

En myöskään pidä Tero Paappasesta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
startin13 kirjoitti:
Tämänhetkisen tyttöystävän Labratorinnoutajan pentu pisteli mun Tallinnasta ostaman aidon No Fear pipon poskeensa, ja jälkiruuaksi kelpasi tupakka-aski.
Sitä ennen alkupalaksi uunituore Hesarin Nyt liite oli saanut kyytiä.

En tiedä tekisikö tuosta koirasta rukkaset, vai penkinpäällisen. Vaikea valinta.

Kyllä se siitä..pentuvaihe on pahin. Meillä meni esim kirjaston kirjoja lähes 300€ edestä, muutamat kengät, yksi sängynpuolikas, monet Veikkaajat ym postit..

Tarpeeksi luita ym leluja näkyville kun jää koira yksin, auttaa asiaa..
 
Vituttaa! kun ex-tyttöystävä soittaa radioon ja toivoo MUN lempibiisiä: Sniif, olen 200km päässä nykyisestä poikaystävästä... tahtoisin kuulla: Million miles away...
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Vituttaa ihmiset, jotka jaksavat dissata YleX:ää ja jotka silti kuuntelevat Cityä/ Novaa/ Nrj:tä/ Kissiä - siis vittu kanavia, joilla soi samat biisit kuin YleX:llä, mutta vain 1-2kk myöhemmin.

Perkele! Yrittäkää nyt pikkuhiljaa ymmärtää tämä asia.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Se että Pitkämäki on heittänyt Zürichissä sadekelissä 88 metriä ottaa hiukan pattiin just nyt. ET SITTEN VOINUT HEITTÄÄ VIIME VIIKOLLA, MITÄH?!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nikki Goodding kirjoitti:
Vituttaa! kun ex-tyttöystävä soittaa radioon ja toivoo MUN lempibiisiä: Sniif, olen 200km päässä nykyisestä poikaystävästä... tahtoisin kuulla: Million miles away...
Tyttöystävät ja poikaystävät sekaisin? No, kai niitä molempiakin saa olla, kukas minä olen sitä kieltämään.

Tällä hetkellä vitutusta nostaa pelko siitä etteivät Bluesin NHL-menetykset jää Nokelaiseen&Tukoseen. Tukonen on helposti korvattavissa ja Noksun lähtöön oli jo varauduttu mutta jos Pirnes/Kariya/Kohn/Eskelinen lähtee niin sitten korvaajan löytyminen on jo vaikeampaa.

PS. Voisiko Kärpiltä nyt muodon vuoksi kupata vaikka Jokisen, Viuhkolan ja Bäckströmin?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Nikke kirjoitti:
PS. Voisiko Kärpiltä nyt muodon vuoksi kupata vaikka Jokisen, Viuhkolan ja Bäckströmin?

No just niin! Vituttaa, että änärissä Suomen kartta näyttää loppuvan johonki Tampesterin korkeudelle...
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Routainen Sydän kirjoitti:
Tänään ensimmäinen työpäivä. Kyllähän se pikkaisen pistää vituttamaan, mutta se on ohimenevää...

Hahhaa..Sulut ja lomat lusittu sielläkin näköjään.Ensimmäiset pari viikkoa vituttaa kyllä tosi rankasti,mutta kyllä se siitä lutviutuu vielä.
Itse meinaan pari viikkoa pitää lomaa vielä jossain välissä.Kesäloma ei nimittäin kulu työsulun aikana.
 

Alonzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
vituttaa niin saatanasti ku faija valittaa hävityn pelin jälkeen ku jo muutenki vituttaa tarpeeks....
ja kun kotiin pääsen niin jatkoaika iloisesti ilmoittaa että Tukonen ja Nokelainen lähtee änärii.vittu!!!
 

Groove Armada

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Starkin noutopihan parakki
Routainen Sydän kirjoitti:
Tänään ensimmäinen työpäivä. Kyllähän se pikkaisen pistää vituttamaan, mutta se on ohimenevää...

Itsellähän oli ensimmäisenä työpäivänä perhosia vatsassa ja muutenkin
aika hyvä fiilis. Nyt kuuden vuoden työnteon jälkeen alkaa jo vähän
vituttamaan, joten koita kestää.
 
Vituttaa tää rakkine. Mikään saatana toimi taas. Muistia liian vähän. Latasin sitten uuden virusohjelman kun ajattelin ettei tuo suojaus oo paras mahdollinen. No sen jälkeen toiminu sen vertaa. Vei sen vähänkin tehon. Työn ja tuskan jälkeen sen sai sentään poistettua. Jos ei ad-aware ja zone alarm ynnä pari muuta ohjelmaa riitä ni tulkoot troijalaiset. Vitun Gates ja windows xp. Suostu ees päivittää xp:tä. Ja sillä välin kun tuo uusi ja niin hyväksi kehuttu ohjelma oli käytössä niin koneelle on ilmaantunut 26 uutta matoa, sanoo ad-aware.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tavallistakin sunnuntaita tylsempi sunnuntai. Pitäs vittu kehittää jostain jotain sutinaa perkle seki viä.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
ATT:sta eli ampumataitotestistä tuli hyvä tulos, muttei kiitettävä eli kölli jäi saamatta. 10/12 on ihan jees, mutta pari laakia oli parin sentin päässä notta ois ollu 12/12. Eikä saanu rautaa rintaan...Shame on me!

Lisäksi tuplagines vituttaa ja nyt on vasta eka viikonloppu. Ehkäpä se lievittää ettei mulla oo viiden päivän mortti kakkosta kuten muilla, vain kolmen päivän.

TJ228
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tietää, että taas alkaa klo 5:15 työviikko joka on aivan helvetin hullua, tehdään aamusta iltaan. Sitten on niin väsynyt ettei jaksa niinä 3vapaa tuntina tehdä mitään..Eikä työ välillä oikein edes ole mukavaa, kun osaisi jo tehdä hommia täysillä mutta kun ei osaa kaikkea, turhautuu itseensä.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
Saatana!

Olin eilen baarissa. Kadotin siinä illan aikana epähuomiossa NIIN potentiaalisen naishenkilön. Vittu, mä oon ihan rakastunu. Kuinkahan kännissä sitä pitää olla, että sille uskaltaa soittaa?

Ja sitten kun nuo naapurin kakarat eivät anna edes krapuloida rauhassa, vaan yksinkertaisuuttaan leikkivät kivillä tuossa ikkunan alla. MISTÄÄN ei lähde noin jumalatonta mekkalaa. Pelaisivat sisällä playstationia ja ahtaisivat napaan suklaata tai marenkia niin kuin muutkin. Saatanan mongoloidit.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
pokki kirjoitti:
Vituttaa ihmiset, jotka jaksavat dissata YleX:ää ja jotka silti kuuntelevat Cityä/ Novaa/ Nrj:tä/ Kissiä - siis vittu kanavia, joilla soi samat biisit kuin YleX:llä, mutta vain 1-2kk myöhemmin.

Perkele! Yrittäkää nyt pikkuhiljaa ymmärtää tämä asia.

Jep. YleX on yhtä paska kuin muutkin radioasemat.

Perkele, taas näyttää siltä että MP:n tie vie kohti synkkää syksyä. Pelaajat vähissä, tappiokierre syvenee ja ero karsintaviivaan ohenee pelottavasti. Tällä hetkellä taitaa seitsemän avauskokoonpanon miestä olla sivussa. Mitähän tästäkin vielä tulee.

Samalla MiKi menee ja pudottaa itsensä Kolmoseen. Ei ole mikkeliläisessä jalkapallossa asiat kivasti nyt ollenkaan.
 

Benamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK ja Hokki
SM-liigan alku

Vituttaa:
1. Liiga alkaa vajaan kuukauden päästä
2. En ole Suomessa
3. Lokakuussa 6 päivää Suomessa mutta yksikään pelipäivä ei osu niin että olisin oikealla paikkakunnalla
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maanantaiaamut lievästi sanoen perseelleen menneen viikonlopun jälkeen. Tää viikon ensimmäinen arkipäivä pitäisi selkeästi pyhittää vapaapäiväksi sekä viikonlopun riennoista toipumiseen. Voi vittu. Hajotus, morkkis, vitutus.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Duuni on niin perseestä, että tekisi mieli vaan käydä sanomassa suorat sanat pomolle ja lähteä lätkimään. Mutta pakko vaan ihmisen yrittää, että pysyy rahoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös