Viestin lähetti Jerry_Only
jäikö lahjat saamatta vai mikä itkettää?
No vittu juurihan minä kerroin saavani kuusi rasiaa vihreitä kuulia.
Viestin lähetti Jerry_Only
jäikö lahjat saamatta vai mikä itkettää?
Viestin lähetti Kaivanto
No vittu juurihan minä kerroin saavani kuusi rasiaa vihreitä kuulia.
Viestin lähetti HN
Mielipiteesi ei tule yllätyksenä, kun muistaa, että pidät mm. siskonmakkarasopasta.
Voi himskatti kuinka radikaaleja. Tänä vuonna ei heilutellakaan takseja vaan boikotoidaan Vuoden urheilija -äänestystä. Siitäpähän saavat!Viestin lähetti PeteX
Toimittajaystävä kertoi, että paljon varsinkin nuoria toimittajia boikotoi koko äänestystä.
Viestin lähetti 1Timer
Vetaisivat vahemman viinaa vaan, ne toimittajat. Elamakin saa vahemman katkeran maun sen jalkeen.
Viestin lähetti krobbe
Taidat tapaani tykätä aivan oikeesti vihreistä kuulista?
Viestin lähetti pernaveikko
Yhden lahjan ostan tänä jouluna, mutta se on vielä ostamatta. Täytyy siis lähteä vaeltamaan lähimpään kauppakeskukseen.
Kiinnostaa ihan vitusti.
Viestin lähetti freedomestic
eksoottinen kokemus on se, kun istut löylyssä ja kiukaasta alkaa iskemään lieskaa.
Viestin lähetti Sistis
Ja itseäni vituttaa se, että minua närästää ja oikein kunnolla. Taidanpa hakea lisää kinkkua, jos se auttaisi.
Viestin lähetti freedomestic
Ota Vissyä. Ihan normi-novelle auttaa, tässä yövuorossa istun ja sitä särviskelen. Auttaa, kiitettävän hyvin. Pitäiskö tänne avata joku "kuinka selvitä joulunärästyksestä, niin fyysisestä kuin henkisestä"-palsta?
Näillä mennään, joulun jatkoa!
Viestin lähetti Rapukäsi
Mitähän vittua sitä on taas eilen tapahtunut. Ristiselkä on niin saatanan kipeä. Vittu kun ei meinaa paskalle taipua. Ei saatanan vittu. Mitään taas muista saatana. Vittu että vituttaa.
Viestin lähetti scholl
Jatkoaika.comin hakutoiminto vituttaa. Se on tehty hitaille urpoille, joilla on aikaa käyttää koko päivä siihen, että hakuja saa tehdä vain 30s välein. Sairasta.