Vitutusketju

  • 10 534 032
  • 56 128

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Tästä kannattaa tehdä meille häiriöilmoitus..............En tiiä mutta ittiä sapettaa jo tämä botti. Ite vetelen old schoolilla radiosta. Mitään ei viiti lähtä ees kommentoimaan ku ei vittu peliä ees nää. Kattelin noita otteluketjuja niin aika soikeeta hommaa....uuteen viikkoon ja korvanapit vahaukseen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mua vituttaa se, että aina kun katson "Duudsonit tuli taloon", ni mua alkaa itkettää. Haluaisin joskus katsoa sitä, kun siitä saa aina hyvän mielen, mutta en siis voi kyynelkanavien takia. Pitäkää tunkkinne (sopikohan toi tohon kun kuitenkin siis tykkään sarjasta).
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Katkaisin lopullisesti välit isääni. Asia on ollut muutaman kerran lähellä aiemminkin, mutta nyt meni lopullisesti yli. Itselläni avioero käynnissä ja isäni osoitti tukensa soittamalla haukkuakseen minut aivan lyttyyn ja syytti minua koko erosta. Olen toki koko ikäni tiennyt, että siitä suunnasta on tukea turha hakea.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katkaisin lopullisesti välit isääni. Asia on ollut muutaman kerran lähellä aiemminkin, mutta nyt meni lopullisesti yli. Itselläni avioero käynnissä ja isäni osoitti tukensa soittamalla haukkuakseen minut aivan lyttyyn ja syytti minua koko erosta. Olen toki koko ikäni tiennyt, että siitä suunnasta on tukea turha hakea.

Jouduin tekemään aikoinaan saman ja nykyisin isä on jo edesmennyt. Hieman se riipaisi, että ei saatu välejä kuntoon, mutta eipä siinä jätetty vaihtoehtojakaan.

Koita ehkä silti pitää joku takaportti auki. Ei se sunnuntaiaamuinen kuolinviesti unohdu, vaikka ei oltu puhuttu kolmeen vuoteen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Katkaisin lopullisesti välit isääni. Asia on ollut muutaman kerran lähellä aiemminkin, mutta nyt meni lopullisesti yli. Itselläni avioero käynnissä ja isäni osoitti tukensa soittamalla haukkuakseen minut aivan lyttyyn ja syytti minua koko erosta. Olen toki koko ikäni tiennyt, että siitä suunnasta on tukea turha hakea.

Nämä inhottavia. Itselle käynyt hieman vastaava äitini kanssa. Avioeroni aikaan (ja jälkeen) huomasin tuon tukeneen miestäni monessa. Ja täysin mulkkuhan tuo exäni oli. Sen sijaan isäni tunnusti minulle, kuinka oli liittoni aikana inhonnut miestäni. Välit isäni kanssa tiivistyi eroni jälkeen.

Mutta samaa suosittelen: jonkinlainen mahdollisuus kannattaa pitää auki. Koitan itsekin tuota äitini kanssa, mutta huomaan, ettei tuo kuuntele minua vieläkään.

Mutta tuosta täysin muuhun: minua vituttaa iPhoneni ja ehkä puhelinliittymäni. Koko ajan tappelen jostain ongelmasta, eikä vikaa löydy.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
@pernaveikko @UnenNukkuja Ihmiset voivat olla välillä aivan uskomattomia idiootteja ja heidän käytöstään ei vain pysty ymmärtämään. Enpä sinällään polttanut mitään siltoja, yhteydenpito vaan loppui siihen. Ehkäpä isäni tajuaa virheensä kun tajuaa, että siinä menetti samalla ainoan lapsenlapsensa.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Sarjassamme ensimmäisen maailman ongelmia: tyttärelläni Netflix päätti kännykässä ensiksi heittää pihalle, laitoin kirjautumistiedot sitten takaisin sisään. Sitten ei suostunut vaihtamaan profiilia. Aikani yritin tuota näpytellä, sitten totesin että käytä vaan mun profiilia. Tätä jatkui noin viikkon, kunnes muistin kysyä että kokeilepas vaihtaa profiilia, sitten se onnistui. Eli kaikki niin kuin aina ennenkin, eikö.

Mutta ei. Nyt suosituslistani on täynnä My Little Ponya, Peikkojahtia ja ties mitä muuta tuubaa. Eipä sinänsä että Netflix muutenkaan olisi hirveän fiksu tajuamaan mitä haluan katsoa, pitää pikemminkin tietää mitä etsii, mutta kestänee hetken että pääsee edes vähän lähemmäksi normaalitasoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt kyllä ottaa pannuun. Kaveri (jonka synttäribileissä olin eilen (pe) illalla) soitti kännissä ja sössötti että täällä on vitun paskat bileet, tuutko heittää kotiin. No vittu en tuu, olen nukkumassa kotona mieheni vieressä, en lähde nyt täältä mihinkään Lahteen kännikuskiksi. Vasta veto oli sitten tiuskaista minulle että on siinä sitten vittu ystävä ja ns. paiskata luuri korvaan. Että vitun kivaa iltaa sinnekin päin, olis tässä ollu ihan kiva nukkuakin. Ja vittuako minäkin tätä puhelinta pidän sängyn vieressä. Joo, ehkä tästä voisi uutta unta yrittää...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt kyllä ottaa pannuun. Kaveri (jonka synttäribileissä olin eilen (pe) illalla) soitti kännissä ja sössötti että täällä on vitun paskat bileet, tuutko heittää kotiin. No vittu en tuu, olen nukkumassa kotona mieheni vieressä, en lähde nyt täältä mihinkään Lahteen kännikuskiksi. Vasta veto oli sitten tiuskaista minulle että on siinä sitten vittu ystävä ja ns. paiskata luuri korvaan. Että vitun kivaa iltaa sinnekin päin, olis tässä ollu ihan kiva nukkuakin. Ja vittuako minäkin tätä puhelinta pidän sängyn vieressä. Joo, ehkä tästä voisi uutta unta yrittää...

Suosittele "ystävääsi" soittamaan seuraavalla kerralla taksikeskukseen eikä sinulle. Jos on varaa ryypätä ja bilettää, on myös varaa ajaa kotiin taksilla. Valitettavan tyypillistä itsekeskeisyyttä soitella ilmaisen kyydin toivossa yöllä ihmiselle jonka tietää olevan selvä ja jolla on auto. Ei kuulosta kyllä kaksiselta ystävyydeltä tuollainen.

Minä en kännipuheluihin edes vastaa, tai siis jos sattuisi tulemaan yölliseen aikaan puhelu henkilöltä (mm. eräs aikoinaan yöaikaan soitellut ex-työkaveri) jonka tiedän ottavan todennäköisesti tuohon kellonaikaan kuppia niin en edes vastaa. Autoa ei enää edes ole, joten mitään kuskipuheluita ei olisi edes tulossa, mutta en jaksa kuunnella hetkeäkään myöskään mitään humalaisia itsesääli- tai jankkauspuheluita (saatika vippilainapyyntöjä tai tilisiirtopyyntöjä, vaikka tietäisin, että rahat saisikin takaisin).

Pidän muutenkin yöllä puhelinta äänettömällä tai värinähälytyksellä, etten heräisi jos joku muu sattuu soittamaan illalla, yöllä tai aamulla ennen kuin herään. Minun yöuneni ovat muutenkin niin kehnolaatuisia, etten kaipaa ylimääräisiä herättelyjä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt kyllä ottaa pannuun.

Miksi vastasit, eihän se huomenna edes muista soittaneensa. Ja sitten kun tajuaa niin tosiaan kävi, niin on aidosti pahoillaan.

Jos siellä on joku aito hätätilanne, niin se kyllä selviää muuta kautta nopeasti.

Sitä en ymmärrä miten se nyt jotkut unet pilaa, mutta siitä on väännetty jo toisessa ketjussa paljon. Ehkä siitä tulee totta, jos sitä riittävästi toistaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen tehnyt diagnoosin edellisen yön vitutuksen syy-yhteyksistä...
A) mulla on vitun huonot kaverit
B) vittuako pidän puhelinta sängyn vieressä
C) miks vitussa vastasin
D) olen niin saatanan herkkäuninen että herään värisevään puhelimeen

Miksi vastasit, eihän se huomenna edes muista soittaneensa.
Kyllä se vaan oli refleksi vastata puhelimeen kun se keskellä yötä soi. Ei siinä oikein ehtinyt miettimään. Pitää vähän skarpata käytäntöjä.

Pidän muutenkin yöllä puhelinta äänettömällä tai värinähälytyksellä, etten heräisi jos joku muu sattuu soittamaan illalla, yöllä tai aamulla ennen kuin herään.
Äänettömällähän minulla oli mutta värinät oli päällä ja näköjään ainakin siinä unen vaiheessa olin niin herkkä uninen että heräsin värinään. No puhelinta ei oikeastaan kannata pitää sängyn vieressä yöpöydällä mutta minulla on se tapa.

Ei kuulosta kyllä kaksiselta ystävyydeltä tuollainen.
En tiedä puhutaanko ihan ystävyydestä vai onko kyseessä vain kaveri. Katos veteen piirretty viiva, nääs (ystävä/kaveri). Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu kun lähtee kodin turvallisesta satamasta ja osallistuu johonkin juttuun. Ei enää paljon vituta, vähän jopa huvittaa. Anteeksipyyntöä odotellessa?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
@pernaveikko @UnenNukkuja Ihmiset voivat olla välillä aivan uskomattomia idiootteja ja heidän käytöstään ei vain pysty ymmärtämään. Enpä sinällään polttanut mitään siltoja, yhteydenpito vaan loppui siihen. Ehkäpä isäni tajuaa virheensä kun tajuaa, että siinä menetti samalla ainoan lapsenlapsensa.

Mulla on ollut tässä jo useampi vuosi liki samanlainen tilanne isäni kanssa mutta mitä varten hän ei voisi nähdä lastenlapsiaan?

Jos en ole halunnut henkilöä nähdä niin olen mennyt vaan eri paikkaan ja rouvan kautta hoitavat nämä näkemiset. Synttäreillä yms nyt joutuu välillä väkisinkin näkemään, onneksi hänelle on alkanut viime aikoina ilmestymään työesteitä juuri noille päiville ja ovat nähneet sitten seuraavana. Noilla kerroilla koittanut olla aikuismaisesti ja sanonut päivää saapuesss ja näkemiin lähtiessä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Mulla on ollut tässä jo useampi vuosi liki samanlainen tilanne isäni kanssa mutta mitä varten hän ei voisi nähdä lastenlapsiaan?

Jos en ole halunnut henkilöä nähdä niin olen mennyt vaan eri paikkaan ja rouvan kautta hoitavat nämä näkemiset. Synttäreillä yms nyt joutuu välillä väkisinkin näkemään, onneksi hänelle on alkanut viime aikoina ilmestymään työesteitä juuri noille päiville ja ovat nähneet sitten seuraavana. Noilla kerroilla koittanut olla aikuismaisesti ja sanonut päivää saapuesss ja näkemiin lähtiessä.
Koska suojelen myös lastani tuollaiselta ihmiseltä. Osaa kusipäisyyden lisäksi olla myös tarpeen tullen väkivaltainen ja ainakin omassa lapsuudessani ikä ei ollut este.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei mullakaan ole mitään suhteita isään, kun se on niin luonteeton mulkku, ettei sen kanssa viitti olla tekemisissä. Epäilen edelleen, että tuo paska ei ole biologinen isäni. Olen ilmoittanut halukkuuteni DNA-testiin, muttei ole suostunut, vaikka tuolla huutelee etten ole hänen poikansa. Olisi kerrankin mies ja selvitettäisiin asia kun se näyttää kumpaakin painavan. Äiti kuoli kännissä ajat sitten, ei ole sitäkään ikävä ollut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi helvetti joku oli laittanut linkin arvokisat.com sivustolle. Eikö sitä sivua ja muita sen kaltaisia voisi kieltää linkkaamasta tänne palstalle?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Voi helvetti joku oli laittanut linkin arvokisat.com sivustolle. Eikö sitä sivua ja muita sen kaltaisia voisi kieltää linkkaamasta tänne palstalle?

Ai palstalla missä saa linkittää laittomia NHL-linkkejä, mutta ei esimerkiksi SM-liigaa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ay-liikkeet ja vasemmistopuolueet. Miten voikin olla niin vastenmielistä jengiä, hyi helvetti.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Vituttaa ay-liikkeet ja vasemmistopuolueet. Miten voikin olla niin vastenmielistä jengiä, hyi helvetti.

On kyllä pakko yhtyä tähän lauluun, vaikka ei sitä mielellään tekisikään.

Oksettavia, muiden rahoilla loisiva ihmisiä. Niin ay-liikkeen väki, kuin vasemmistopuolueet ja heidän äänestäjänsäkin. Poikkeuksia aina tietysti löytyy, mutta kyllä tätä touhua on taas surullista todistaa. Ja näiden parasiittien ehdoilla pitäisi sitten taas ilmeisesti mennä seuraavien vaalien jälkeen. Taitaa olla taas jyrkkä alamäki edessä.
 
Vituttaa ay-liikkeet ja vasemmistopuolueet. Miten voikin olla niin vastenmielistä jengiä, hyi helvetti.

On kyllä pakko yhtyä tähän lauluun, vaikka ei sitä mielellään tekisikään.

Oksettavia, muiden rahoilla loisiva ihmisiä. Niin ay-liikkeen väki, kuin vasemmistopuolueet ja heidän äänestäjänsäkin.


Eläköön luokkasota ja Juha Sipilä!

Ja jottei totuus unohtuisi:

Työläiset tuottavat kapitalistille voittoa.
Työläiset ovat kaiken taloudellisen arvon lähde. Kaikki yhteiskunnassa on työtätekevien rakentamaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Eläköön luokkasota ja Juha Sipilä!

Ja jottei totuus unohtuisi:

Työläiset tuottavat kapitalistille voittoa.
Työläiset ovat kaiken taloudellisen arvon lähde. Kaikki yhteiskunnassa on työtätekevien rakentamaa.
ja jotta työläinen pysyisi hengissä sitä hegemoniaansa toitottamassa, tarvitaan joku joka työstä jotain maksaa. Ellei painella suorinta tietä hunter/gatherer ja vaihdantatalouteen ie. johonkin keskiajalle.

Täysin turha vastakkainasettelu vituttaa, kun sitä ei nykypäivän työelämässä todellisuudessa ole läheskään siinä määrin, mitä ay-jäärät ja muut puusilmät yrittävät väittää.

Työntekijän etu ja yrittäjän (firman) etu eivät ole mitään vastakkaisia voimia, vaan täysin päinvastoin. Onneksi tämän iso osa ihmisistä taitaa ymmärtää, ainakin vähän nuoremmasta väestöstä, vaikka valitettavan äänekäs ja vaikutusvaltainen jääräosasto muuta väittää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eläköön luokkasota ja Juha Sipilä!

Ja jottei totuus unohtuisi:

Työläiset tuottavat kapitalistille voittoa.
Työläiset ovat kaiken taloudellisen arvon lähde. Kaikki yhteiskunnassa on työtätekevien rakentamaa.
Ai joku on lukenut Marxia? On se mukavaa kun kommunistit paljastavat todelliset värinsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös