Saatanan KELA vittu!
Alati rauhallisenkin kaverin mitta tulee joskus täyteen, lapsellinen paperisota sai tänään aivan uuden käänteen. Koulusta valmistuttuani 11.6.2004 olen ollut työtön työnhakija. Euroakaan en ole vielä saanut minkäänlaista korvausta. KELA:ssa on tullut käytyä puolenkymmentä kertaa turhanpäiväisten juttujen takia.
No, ensi viikolla on tulossa huikeat n. 120 euroa, joten nyt raha alkaa pyöriä. Tuosta rahastahan olen maksanut etukäteen helposti heinäkuun vuokran ja helposti siitä säästyy elokuun vuokraankin. Lisäksi on tullut syötyä hyvin ja harrastettua, ei siinä mitään...
Uusin juonenkäänne on tänään KELA:sta tullut nivaska, jossa kerrottiin, kuinka olen saanut liikaa opintotukea, kesäkuun neljäs tilitetyn 400 ja risat egeä. Opintotuki myönnettiin minulle kesäkuuksi, koska asioita hoitava ihminen opintotukitoimistolla tiedepuistossa katsoi sen aiheelliseksi, sillä tarvittavat ov:t tulivat helposti toukokuun ja kesäkuun ajalle. tiedossa oli, että valmistuminen tapahtuu 11.6.2004. Hankittavat opintoviikot siis katsottiin riittäviksi, jotta tuki on aiheellinen.
Tänään saamassani paskanipussa oli yhdessä lasku takaisinmaksua varten, sekä yhdessä selvitys miksi näin. Kuulemma ei ollut kylliksi opiskelupäiviä kesäkuussa, joten tuki on maksettu minulle aiheetta.
Jos nyt joudun maksamaan nuo huikeat rahat takaisin (ovat muuten ainoat viralliset tuloni viimeisen kahden kuukauden ajalta), niin mitähän rahaa olen oikeutettu saamaan kyseiseltä kesäkuulta? Työttömyyskorvaus ei ainakaan tule kuuloon, sillä olenhan ollut opiskelija tuona aikana. tietenkin asumistukea myöten pitää kaikki maksaa takaisin, eihän minulla siihen ole oikeutta kun koulupäiviä oli ollut alle 18.
Vittu tekis mieli mennä kertoo sinne pari valittua sanaa. Tässä on kiitos siitä että on kaikki kesät ollut jossain vitun paskahommissa ja maksanut veroja olemattomista tuloista. Vittu mä alan tekeen pimeitä töitä pelkästään ja nostan kaikki mahdolliset rahat. Tarvis varmaan mennä sossuun poraamaan.