Vitutusketju

  • 10 550 630
  • 56 138

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
vituttaa kun näyttää tulevan vietettyä aattoa "yksin" kotona vanhempien kanssa.. kaaaveeriiit saa soittaa ja pelastaa.. aikaa on vielä.. *jää odottamaan*
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Hamraan
vituttaa kun näyttää tulevan vietettyä aattoa "yksin" kotona vanhempien kanssa.. kaaaveeriiit saa soittaa ja pelastaa.. aikaa on vielä.. *jää odottamaan*

Ymmärrän täysin. Itseäni vituttaa tänä uutena vuotena huomata, että paras kaverini ei enää ole paras kaverini vaan uudet tuulet puhaltavat. Onneksi on ihana avovaimo mutta avovaimo ei ole sama asia kuin miespuolinen paras kaveri. Tiedätte kyllä.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Vituttaa ku kaikki kaverit on armeijas ja mä kotona ja joudun viettämään uuden vuoden yksin.
Vitutusta tosin lieventää se kiistaton fakta että olen tällä hetkellä kännissä.

Pakkanen vituttaa kans ku ei viitti lähteä minnekkään.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikille teille, joita juhlapyhien ja juhlien yksinvietto vituttaa:

Think positive! Välillä pitää mennä vähän huonommin, jotta oppii arvostamaan postiviisia asioita elämässä. Kyl se siitä pojjaat! Ens kerralla taas paremmin!

Menestyksekästä ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Kaikille teille, joita juhlapyhien ja juhlien yksinvietto vituttaa:

Think positive! Välillä pitää mennä vähän huonommin, jotta oppii arvostamaan postiviisia asioita elämässä. Kyl se siitä pojjaat! Ens kerralla taas paremmin!

Menestyksekästä ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Kohtalontoveri kuittaa ja yhtyy positiivisuuteen! Näinhän se elämä kulkee. Mitä vanhemmaksi elää sitä vähemmän tulee murehdittua huomista vaikka se paradoksaaliselta kuulostaakin. Hyvät ihmiset pärjäävät aina ja saavat ansaitsemansa jossain vaiheessa. Ikuisena huithapelina sanon loppuun, että elämä voittaa ja karavaani kulkee. Minulle, sinulle, meille, teille, heille....
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei vituta niin mikään asia! Voiko olla hienompaa..

Aluksi vitutti se, että tekniikan puolen opiskelijoiden koulu alkaisi huomenna, mutta ei vituta sekään enää. Pidän nääs huomenna rokulipäivän, enkä mene kouluun. Vasta perjantaina ja täten viikosta tulee vain yksipäiväinen koulullisesti.

Eikä vituta sekään, ettei eilen ottanut viinaa. Eipä tullut krapulaa täksi aamuksi.

Eikä vituta naisasiatkaan. Pitkästä aikaa näyttäisi niihinkin menevän roimasti parempaan suuntaan.

Ei vituta ei. Ei sitten mikään. Positiivisuutta, jatkoaikalaiset!
 

Morning star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa,kun on aivan jäätävä krapula,tuli nääs juotua eilen ihan liikaa.Ja nyt tuli vielä flunssa,kun eilen oli pakko mennä ilman pipoa heilumaan kaupungille katsomaan raketteja.Vittu!

Tätä järkyttävää oloa ei paranna sekään fakta,että eilen,johtuen järkyttävästä humalastani,en tajunnut,kun baarista pokaamani muija pyysi mua sen luo jatkoille.Tai näin ainakin minulle tänään kerrottiin,saattoi tietysti sekin olla kusetusta.Sitten vielä vituttaa se,että en muista kuinka paljon tuli taas sekoiltua.Sen kuitenkin muistan,että aamulla yhdeksän jälkeen menin taksilla kotiin.

Ei muuta tällä kertaa.
 

Tuamas

Jäsen
Vituttaa aivan järkyttävästi.

Tämänhetkisen tyttöystävän kanssa kunnon riitaa eilen ja suhteen jatko näyttää ainakin tältä kantilta aika epävarmalta. Juuri kun osasi alkaa ajattelemaan, että tuota naistahan voisi katsella pidemmänkin aikaa, niin alkoi klikkaamaan kummaltakin puolelta.
Ja vaikka luotan neitiini satakymmenenprosenttisesti, niin silti pelko hiipii puseroon, että lähtee jonkun toisen mukaan, varsinkin kun meikäläisellä on intti alkamassa. Sydän hakkaa jatkuvasti ja ei saa päätä tyhjättyä näistä jutuista.

Lisäksi en nyt sano, että pelottaisi, mutta vituttaa rankasti kun meikämandoliino joutuu Niinisaloon valtion palvelukseen puolisentoista viikon kuluttua, voisi senkin nakin jättää käymättä.

Noh, onneksi ei ollut tänään krapulaa, siihen tosin saattoi vaikuttaa että nukuin kuuteen asti.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa naapuri. Kusipää nyt jo toista aamua porailee kiviseiniin reikiä. Alotusaikana toimii kello yhdeksän. Kiva siihen oli eilen herätä hirveessä kankkusessa kun päätä muutenkin särki. En muutenkaan ymmärrä miten joku voi tarvia niin paljon reikiä seinään, meno alkoi jo joulukuun alussaa ja reikiä on porattu tähän mennessä varmaan viitisenkymmentä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Footless
Vituttaa naapuri. Kusipää nyt jo toista aamua porailee kiviseiniin reikiä. Alotusaikana toimii kello yhdeksän. En muutenkaan ymmärrä miten joku voi tarvia niin paljon reikiä seinään, meno alkoi jo joulukuun alussaa ja reikiä on porattu tähän mennessä varmaan viitisenkymmentä.

Sama täällä. Tämä on täysin uusi talo (valmistui 08/02) ja nyt on naapuri päättänyt ruveta remppaamaan. Eikö sitä seinien tuhoamista olisi voinut tehdä silloin muuton yhteydessä? Ja mikä parasta, tämä älyn jättiläinen ei osaa laittaa porakoneeseen oikeaa terää. Naapuri vain jurnuttaa kiviseinään terällä, joka on tarkoitettu hieman heikoimmille materiaaleille. Kiva kuunnella sitä koneen ulinaa,saas nähdä kuinka kauan kestää, että kone hajoaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti vision
Kiva kuunnella sitä koneen ulinaa,saas nähdä kuinka kauan kestää, että kone hajoaa.
Mahdollisimman nopeasti?

Mä en pysty ymmärtämään mihin niitä reikiä voi tarvia niin paljon. Kyllähän sen ymmärtää jos haluaa jotain tauluja ripustaa niin pari reikää tarvii, mutta useita kymmeniä? Ei perkele. Kyseessä on joku ulkomaalainen kaveri, serbi tai muu slaavi. Ehkä se on niitten kulttuurissa...
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti Footless
Vituttaa naapuri. Kusipää nyt jo toista aamua porailee kiviseiniin reikiä. Alotusaikana toimii kello yhdeksän. Kiva siihen oli eilen herätä hirveessä kankkusessa kun päätä muutenkin särki. En muutenkaan ymmärrä miten joku voi tarvia niin paljon reikiä seinään, meno alkoi jo joulukuun alussaa ja reikiä on porattu tähän mennessä varmaan viitisenkymmentä.

Pahoittelut omasta ja palkkaamani remontti-reiskan puolesta!
Tänä aamuna, nimittäin tuossa heti kahdeksan jälkeen, alkoi kauan odotettu ja pitkään pelätty kylppäriremontti. Onneksi ei itse tarvinnut jäädä sitä lekan palketta kuuntelemaan vaan "pääsin" karkuun töihin. Siinä määrin on luvassa nakutusta, poraamista ja muita miellyttäviä kerrostaloääniä, että eilen kävin tiputtelemassa naapureitten postiluukuista selittely/pahoittelulappuset.

Ja aiheen mukaiset vitutukset: seuraavat pari viikkoa täytyy jokainen ykkös- ja kakkoshätä (=pissa- ja paskatauot) suunnitella hyvissä ajoin sillä hyvin palvellut wc-istuin on tod.näk. jo tällä hetkellä pieninä palasina siirtolavalla ja tilapäisenä helpotuksen suorituspaikkana on taloyhtiön saunatiloista löytyvä laitos. Samassa paikassa pitäisi tietenkin käydä myös suihkussa. Yritä siinä sitten ehtiä mainoskatkon aikana käydä vähän vettä heittämässä, kun ensin pitäisi pukeutua säädyllisemmin (kuka sitä nyt kalsareissaan rappukäytävässä juoksisi?) ja avaimetkin pitäisi muistaa ottaa mukaan.

Ehkä tän vitutuksen kestää, kun ajattelee vaan sitä parin viikon päästä olevaa ihanuutta. Tai voisin muuttaa johonkin hotelliin täksi ajaksi.
Jos vaan olis rahaa mutta kun ne kaikki meni siihen perkeleen remonttiin!
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Footless
Mahdollisimman nopeasti?

Todellakin! Muuten joutuu viemään naapurille tupaantuliaislahjaksi iskuporakoneen ja teriä. Kaksi vapaapäivää menee ihan turalleen, kun ei tuonne uloskaan oikein viitsi lähteä. Tuo pakkanen kanssa tuttaa! Ihan kiva, että talvella on välillä kylmä, mutta eikös jo riittäisi? Jos haluan kärsiä pakkasista, muuta porojen sekaan Ouluun.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
nyt vituttaa

Nyt vituttaa;

- Miksi joskus on ollut kieltolaki?
- 10 päivää ilman spaddua, pata ihan jumissa
- miksi polvia, nilkkoja ja lonkkaa pitää särkeä vähän väliä?
- miksi uutenavuotena pitää tintata niin paljon viinaa ja ampua raketteja?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
-ketjut

Missä kaupungissa asut? Hämeenlinna-kaupungissa
Mitä joukkuetta kannatat? HPK-joukkuetta
Mitä keskustelupalstaa seuraat? Jatkoaika-keskustelupalstaa
Minkä nimisiä ketjuja siellä?
"Hyvien pelien ketju" -ketjua, "vitutusketju" -ketjua ja "tv-sarjaketju" -ketjua muunmuassa, vaikkakin niissä vituttaa tämä vammainen ketjunnimeämistapa. Hame päälle ja ketju kaulaan!
 

Aksu

Jäsen
Ja minua vituttaa aivan helvetisti vammainen-sanan käyttö. Sehän tuntuu useille kuvaavan jotain tyhmää, kyvytöntä jne. Omassa elämässäni se taasen tarkoitaa ihmistä, joka syystä tahi toisesta on rajoitteisempi tekemään jotain, mitä ns. "normaalit" ihmiset tekevät. Oli kyse sitten fyysisestä tai henkisestä vammasta.

En edes yritä arpoa tänään mitä normaali ihminen tarkoittaa, mutta minä en vain yksinkertaisesti kestä tuon alussa mainitun sanan käyttöä kuvaamaan vammaisuuteen liittymättömiä asioita.

Lopetetaan nyt kaikki tai vaihdetaan sanaa. Aivan perseestä.

Nim. Vapaaehtoistyötä kehitysvammaisten kanssa vuosia tehnyt.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Nimimerkki Tiiapiili

Vituttaa myös se, että vaikka täällä on porukoille nimimerkit valittu siinä vaiheessa, kun kun on haettu kirjoitusoikeudet, niin sitten lopetetaan oma teksti lauseeseen Nim. jotain aivan muuta. Ristiriitaista.

Itse en myöskään tarkoita "vammainen" -sanalla tyhmää tai kyvytöntä. "-ketju" -ketjujen avaajia kutsuisin siis ketjunavausrajoitteisiksi, koska ketjut ovat kyllä auenneet, mutta nimeämisessä on pientä viilattavaa. Minä en ole ketjua koskaan avannut, joten olen ketjunavauskyvytön.

Olkoon, olen itse sen verran kärkäs takertumaan muiden itseäni ärsyttäviin sanontoihin, että otan onkeeni ja vähennän "vammainen" -adjektiivin perusteetonta käyttöä.

Asiasta toiseen, monet käyttävät täällä lyhennettä aka. Mitä se tarkoittaa? Jos saan vastauksen, lupaan olla akoista vittuuntumatta.
 

ifota

Jäsen
Re: Nimimerkki Tiiapiili

Viestin lähetti Tilatiili
Asiasta toiseen, monet käyttävät täällä lyhennettä aka. Mitä se tarkoittaa? Jos saan vastauksen, lupaan olla akoista vittuuntumatta.

a.k.a. = also known as = alias

Ei vituta oikeestaan yhtä lavan mittausta lukuunottamatta mikään sen kummemmin.

-sepo-
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa sana "kasari", kun se taas kummittelee koko ajan tuossa kasaribileketjussa. Olen varmaan joskus itsekin sortunut sen käyttöön, mutta silti. Minulle tulee siitä mieleen kattila.

Miksi sitten seitkytluku ei ole seiskari, kuuskytluku kuuskari ja viiskytluku viiskari? Kuulostavat ihan majakkasaarilta. Tai yhdeksänkymmentäluku yskäri?

Mutta se ei vituta, että tässä ketjussa aiemmin vituttelemani tentti meni kuin menikin vastoin kaikkia odotuksia rimaa hipoen läpi! Aivan mahtava alku vuodelle, toivottavasti jatkuu samanlaisena loppuun asti.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ässät-SaiPa. Tomi Pöllänen. Voittomaali ajassa 59.59.

Nii-IN!
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Aaargh. Lauantaina on koulupäivä, jolla korvataan joku vapun aikainen työpäivä vapaaksi. Kiva juttu. Ainoa ongelma on se, että mä en ole samaisessa laitoksessa enää silloin kun tämä vapaapäivä olisi, kivaa tämä ylimääräinen opiskelu.

Ketuttaa myös laiskuus opiskelussa. Koko joululoma olisi ollut aikaa sorvata kemiaa, matikkaa ja fyssaa, mutta mitään en saanut aikaan. Aika tyypillistä mulle. No mutta näillä mennään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa toi pakkanen. Luisteleen ei viitti mennä kun naama putois varmaan ekan lämärin jälkeen, saati sitten lenkille. Inhimilliset kelit ois ihan jees.
Vituttais tosin vielä enemmän jos asuis etelämantereella, missä mitattiin hiljattain yli 89 asteen pakkaset... Siellä ois kiva käydä intti, vartiossa sadan asteen pakkasessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös