Vitutusketju

  • 10 587 160
  • 56 164

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti Pikku Myy
Annas mä mietin. Et käy baareissa, omien sanojen mukaan sosiaalisuushäiriö ja pikkasen ärsyttävä luonne. Hmm... Kultaseni, sä olet mun unelmien mies! Mennäänkö naimisiin? ;)

Jaahas, alan hiljalleen ymmärtää sitä miten naiset (tai ainakin osa) tuntuvat valitsevan miehikseen näitä geenipoolin pohjasakasta koostuvia tapauksia - valinta suoritetaan negatiivisten ominaisuuksien perusteella ja sitten naisen logiikka kääntää ominaisuudet jotenkin positiivisiksi asioiksi:

Huumediileri -> bisnesmies ja omaa laajan ystäväpiirin
väkivaltainen -> puolustaa naista myös näkymättömiltä naisen kasvoilla tanssivilta hirviöiltä
Idiootti -> nainen tuntee itsensä älykkääksi neuvoessaan puolisoa kengännauhojen sitomisessa.
pedofiilisia taipumuksia -> lapsirakas

Enpähän enää ihmettele näitä tapauksia joissa lapsia vauvasta asti hyväksikäyttäneen, vaimoaan viikoittain pahoinpitelevän miehen ainoa puolustaja oikeudessa on oma vaimo jonka mielestä "Pentti on niin herkkä ja hyväntahtoinen, ei hän tarkoituksella murtanut kalloani golf-mailalla..kyllä vika on tietokonepeleissä"

Preda:

Tuon se lentsikoitten tuijottelu teetää, kyllähän sinun nyt pitäisi tietää, että Königstigeriä pitää ehdottomasti säilyttää autotallissa silloin kuin sitä ei käytetä.
Etupiha on muutenkin sitäpaitsi varattu kulmakunnan lapsille "Play more with Claymore"
 
Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti varjo
Enpähän enää ihmettele näitä tapauksia joissa lapsia vauvasta asti hyväksikäyttäneen, vaimoaan viikoittain pahoinpitelevän miehen ainoa puolustaja oikeudessa on oma vaimo jonka mielestä "Pentti on niin herkkä ja hyväntahtoinen, ei hän tarkoituksella murtanut kalloani golf-mailalla..kyllä vika on tietokonepeleissä"
Mie kyllä luultavasti mäjäyttäsin sitä Penttiä ensimmäisenä, esimerkiksi ruokapöydälle jätettyjen sukkien tahi liian kovaäänisen piereskelyn takia...vaikkakin asiaa saatettaisiin pitää pahemmanlaatuisena tönimisenä.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pikku Myy
Totea vaan, vittumaisesti tai vähemmän vittumaisesti. Kerroin kyllä kavereiden miehenlöytötavoista, minkä kerroin viestissäkin. En minäkään ikinä lähde baariin etsimään sielunkumppaniani ja tulevaisuuden aviomiestäni. Jos siellä kuitenkin johonkin mukavaan ihmiseen törmää, niin miksi ei jatkossa voisi pitää yhteyttä. Varsinkin jos yhdessä on hauskaa vielä selvinpäinkin ja maailmankatsomus on samanlainen. Jos olisin mieskirjoittaja ja kertoisin, että kaverit ovat löytäneet naisystäviään baarista ja ovat nyt onnellisesti yhdessä, niin menisikö yhtä monella kirjoittajalla herne nenään? Vai kiinnostaisiko ketään?

Ei minulla mennyt herne nenään, jollain toisella taisi :) Oli vain jotenkin helppo vetää stereotypia tuolla seurustelunaloitusprosessilla. Jokainen taaplaa tyylillään, minulta jää tuon tyylin edustajat väliin.

Sen tunnustan, että itsellä on aika halveksuva asenne näitä "munahaukka"/"limanuljaska" porukkaan. Oikeastaan vielä enemmän miehiin, koska heitä näin mutuna tuntuu olevan liikkeellä enemmän. Välillä oikein vituttaa toisen puolesta kun kuulee näitä kuu taivaalta juttuja baaritiskillä käydessä tms.

Niin voisikin sanoa, että vituttaa nämä lipevät jotka kusettavat hvväuskoisia baarissa. Suomalainen rehellisyys pääsee uuteen valoon. Tällä sai jopa viestin pidettyä ketjun aiheessa :)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Kokeile ihmeessä joskus, jotta saat hiukan empiriaa näkemyksesi tueksi tai mahdollisesti jopa uudistajaksi.

Voin vakuuttaa, että kovin moni muu asia ei ole mukavampaa kuin hyvän kaveriporukan luomasta tunnelmasta nauttiminen muutaman olusen/siiderin/muun juoman kera ja vaikkapa biljardin pelaileminen tai futismatsin screeniseuranta siinä ohella"

Kyse nyt on lähinnä siitä, että itse vietän mieluiten aikaa kavereitteni kanssa (ihan oikeittenkin sellaisten, joita on ainakin kaksi) kun he ovat selvinpäin...vain selvänä voi tietää miten idiooteiksi ihmiset muuttuvat alkoholin vaikutuksesta.
Huono puoli tuossa baariskenaariossa on se (itseasiassa vitutusketjun aiheeseen sopiva asia) että suurin osa kaveripiiristä on jossain määrin urheilunvihaajia, tai eivät perusta tippaakaan jääkiekon/futiksen/koriksen seuraamisesta.
Välillä sitä tuli talvella kaukalossa kateellisina kaverin kanssa seurattua joitain 5-10 hengen kaveriporukoita pelaamassa lätkää.

Sitä nyt en ihan heti ymmärrä, miten alkoholin ja tupakansavun ottaminen mukaan kaveriporukan toimintaan toisi lisää "empiriaa".
Voisitko kenties selittää, että muuttuuko keskustelu ja ajanvietto jotenkin paremmaksi kun se suoritetaan baarissa sen sijaan että se tehtäisiin purjeveneessä/nuotion ääressä. Tämä kun tuntuu olevan jostain syystä sellainen vakiintunut totuus, ainakin päätellen ihmisten reaktioista asian kuultuaan.
Mainittakoon vielä kuitenkin, että en ole missään nimessä absolutisti tms. En vain vielä ole törmännyt yhteenkään alkoholijuomaan josta pitäisin (on tullut testattua 20 sentin puolalaisolutta ja >200€ konjakkia)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa täällä käytävä valitus huonoista miehistä. Näistä kirjoituksista paistaa sellainen asenne, että olisi jotenkin tuurista kiinni minkälaisen miehen kanssa tulee yhteiselon aloittaneeksi. Kyllä juttu menee niin, että sen äijän saa ihan itse valita eikä huonoa tarvitse ottaa. Etenkin tietysti kun meitä kaikki kriteerit täyttäviäkin tuntuu olevan jopa vapaina ainakin silloin tällöin jokunen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Kyllä juttu menee niin, että sen äijän saa ihan itse valita eikä huonoa tarvitse ottaa.

Itseasiassa miestä ei tarvitse, eikä kannata ottaa ollenkaan.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Vituttaa täällä käytävä valitus huonoista miehistä. Näistä kirjoituksista paistaa sellainen asenne, että olisi jotenkin tuurista kiinni minkälaisen miehen kanssa tulee yhteiselon aloittaneeksi. Kyllä juttu menee niin, että sen äijän saa ihan itse valita eikä huonoa tarvitse ottaa. Etenkin tietysti kun meitä kaikki kriteerit täyttäviäkin tuntuu olevan jopa vapaina ainakin silloin tällöin jokunen.
Vaikka miun kirjoituksista varmasti saa sellaisen kuvan, että kaikki miehet ovat mielestäni paskoja ja hyviä ei löydy mistään, niin täytyy nyt oikein rautalangasta vääntää, että eniten vituttaa se, että itse tulen aloittaneeksi suhteen niiden onnettomien elämäänsä etsivien pojankloppien kanssa ja että eniten juuri tykästyn näihin ongelmapesäkkeisiin. Tahtoisin pystyä rakastumaan ihan tavalliseen naapurinpoikaan, mutta kun ne eivät viehätä. Silloin kun tapaa periaatteessa omaa ihannekuvaansa vastaavan nuorenmiehen, tulee tarve kysellä, että ihanko varmasti et ole saanut sakkoja huumausaineiden käytöstä, yrittänyt tappaa itseäsi tai muuten vain juoppohulluillut viimeistä viittä vuotta? Jep, naiset rakastuvat renttuihin; itse siitäkin käytännön syystä että ajan "tavikset" hulluiksi aika lyhyessä ajassa. Oma moka, minkäs teet. Ja sitä unelmien prinssiäni/prinsessaani odotellessa aion varmasti kitistä ja valittaa asiasta vitutusketjuun, vaikka se tuntuukin herroja häiritsevän.

Kauniita unia kaikille, kultaseni *smack*
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
2h30min ja risat töitä vielä.Vittu että ottaa kupoliin.Millä helvetillä mä saan ajan kulumaan. Kun pääsen joskus 7.22 aamulla himaan taidan kaivaa onnellisuusketjun esiin ja kirjoittaa kuinka mahtavaa on mennä suihkunraikkaana leegot pestyinä nukkuun klo 7.28 ja herätä joskus iltapäivällä.

Vituttaa myös se että taksikuittien perusteella olin perjantaina kaupungissa noin 20minuuttia. Lähdettiin kavereitten kanssa meitsiltä 22:36 aikaan ja takasin olin tullut peräti niinkin myöhään kuin 23:18. Mitään en muista,en edes sitä pääsinkö paariin sisään saatikka olinko edes mennyt paariin. Oli kiva maksaa 20e käynnistä kaupungin keskustassa :o

Kestovitutushan ei ole muuttunut miksikään.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy

---
Jep, naiset rakastuvat renttuihin; itse siitäkin käytännön syystä että ajan "tavikset" hulluiksi aika lyhyessä ajassa. Oma moka, minkäs teet. Ja sitä unelmien prinssiäni/prinsessaani odotellessa aion varmasti kitistä ja valittaa asiasta vitutusketjuun, vaikka se tuntuukin herroja häiritsevän.

Ei se kitinä sinänsä häiritse, vaan juuri sen oman osuuden näkemättä jättäminen, minkä tosin nyt tunnut ihan hyvin näkevän. Jokainenhan kuitenkin saa mielestäni ansaitsemansa tasoisen kumppanin.

Vitutuksen aihetta koituu siitä, että taas piti sunnuntaiaamuna herätä kukonlaulun aikaan tienaamaan perheelle leipää. Väsyttää.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Pikku Myy
Olisi pirun mukavaa löytää mies, jolla on työ/opiskelupaikka ja raha-asiat edes jotenkin mallillaan, itsetunto kunnossa, suurinpiirtein kunnollinen tausta
Piti vähän pätkäistä tuota lainausta.

Pikku Myy, kyllä meitä on, mutta kun me ollaan jo naimisissa. Meihin kannattaa iskeä kiinni jo siinä vaiheessa, kun olemme kehittymässä tällaisiksi. Ei vielä pikkupoikana, mutta sellaisena vähän päälle parikymppisenä, päättäväisenä ja kunnianhimoisena nuorimiehenä. Kysy vaikka vaimoltani.

Niisku, tuollaisena se tulee jatkumaan niin kauan kuin annat sen jatkua. Tilanne ei ole syysi, mutta etköhän sitä voi silti muuttaa.

Terveisin nimimerkki "Täydellinen parisuhdeterapeutti"

Jaa mikä vituttaa? No se, että töissä on niin kiire, ettei ehdi kirjoittaa Jatkoaikaan. Ei ole helppoa olla niin hyvä siinä, mitä tekee.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En nuku ensi yönä. Enkä varmaan sitä seuraavanakaan. Kolmen päivän päästä todennäköisesti nukahdan työpaikalleni.

"Myös meistä jäljet toisiimme jää"



Vittu, miten itkettää.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nysse sit tapahtu. Melkein pahin pelkäämäni kämmi. Menin Kazaa Litella hätäpäissäni valitsemaan Clear Downloaded and Erroneus sijaan Cancel All Downloads! Voi vittu!!! Ei mulla siellä ollutkaan kuin useampi vähintään 70 Megan videopätkä (läheskään kaikki ei edes aikuisviihdettä), muutama yli 100 Megan pätkäkin ja vielä melkein valmiiksi imutettu! Minkä helvetin takia siellä pitää edes oll aselaainen Cancel All Downloads? Voi nyt saatana...
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ei osannut nainen päättää, haluaako minut vai ei. Mutta mulle riitti, olkoon. Jaa mikäkö vituttaa, ei olisi tarvinnut olla aina yksin.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vitun Leafs, vitun leetch ja ennen kaikkea vitun belfour. Leetchkin pelasi yli yhdeksän minuuttia ylivoimaa ja ei edes yhtään laukausta maalia kohti. Varmaan tunki sen yhdeksän minuutin aikana mailan tuppia persreikäänsä, että ei varmasti onnistu mikään.

Kiitän pojat, teitte yhteensä -104 pistettä ja moro kärkipaikka, *****...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hurrit vituttaa. Tuli joku jamppa uhkailemaan eilen. Mitahan kohtaa ne ei tajua tosta sarjataulukosta. Naama punaisena selittaa, etta me aina kannustetaan teita ja suomalaiset ei koskaan meita.

Niita harmittaa, etta me ei tykata niista:D
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
lahjakas dosentti ja tentintarkastus, 5 weeks and counting.
No olihan meitä sentään 4 kpl tekemässä ko. tenttiä, joten ymmärtäähän sen jos kestäää...tai sitten ei.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ruotsi saa v*tutuksen nousemaan äärimmilleen. Niiden svedupellejen onni. Toivottavasti joku saksasta, sveitsistä tai Latviasta tiputtaa ne hurrit. Niin uskomatonta tuuria niillä on ollu, ne ei välttämättä ole ollut mitään maata (Japania ja Tanskaa lukuunottamatta) parempia vaan niiden helvetin hyvä tuuri on siivittänyt niille voittoja.

No nyt on kaadettava sitten vaan Kanada p*kle!!!!
 

C.Moreno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & ISO-K Fan Club
Mua vituttaa nytten niin paljon etten edes keksi hyviä ilmaisuja.
Haisee niin härskille,koko Slo-Swe ottelun lopputulos.Helvetin hannuhanhet.Nyt tarvittais vaikka kunnon sota,päästäs oikeesti kattomaan kumpi on kumpi!!

Nyt se vitun Pålssonin viime hetken "3 tolpan kautta"-tasoitus myöskin vituttaa vieläkin enemmän!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nämä kisat on nähty.Ens vuonna mm-95 10-vuotis päivät.Tavataanko torilla??Ei helvetin helvetti.Luukutetaan
den glider inniä ja kaivetaan naftaliinista kaikki vanhat mm-95 t-paidat,lippikset(joita ihan oikeasti vieläkin näkee joidenkin päässä)ja muu paska.Voidaan hakata toisiamme selkään ja muistella tätä loistavaa saavutusta ja kehua suomalaista jääkiekkotyötä.Minä EN halua kuulla enää vuoden 95-mestaruudesta.Siitä on jo yhdeksän helvetin pitkää vuotta!!

Hyvä puoli tosin että kisat alkavat ens vuonna vasta vappuna,joten kaikilla mailla on taas mahdollisuus saada parhaat pelaajansa kisoihin,paitsi tietenkin suomen,koska niitä ei ole!

Löisin jo nyt vetoa että J.Lehtisellä on selkä/nilkka/lonkka/käsi/pikkurilli/pikkurillin- kynsi-vamma jo valmiina
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti C.Moreno
Nyt tarvittais vaikka kunnon sota,päästäs oikeesti kattomaan kumpi on kumpi!!

Nyt se vitun Pålssonin viime hetken "3 tolpan kautta"-tasoitus myöskin vituttaa vieläkin enemmän!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tuohon ei ole paljoa lisättävää. VITTU.

Tuo saatanan tasoitusmaali maksoi meille neljännen sijan. Mutta ketä sekään kiinnostaa, Ruotsin edelle olisi pitänyt päästä. Vaikkakin ne ovatkin vaarallisimpia taakaapäin tullessaan.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Vituttaa nuo YLE:n loistavat matsivalinnat. Illalla tulee suorana lähetyksenä huikea jännäri USA-Tanska, jossa kummallakaan joukkuella ei ole panosta.

Viideltä taas olisi tullut Saksa-Sveitsi, jonka voittaja jatkaa puolivälieriin. Kukakohan näitäkin päättää...
 

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Tuli mieleen jälleen kerran se, että ainakin mua vituttaa niin saatanasti se, että jos vastustajalla on niin hyvä pelaaja, että se pystyy luisteleen ohi niin antaa sitten perkele luistella mielummin kun hakataan käsille ja jaloille niin kauan että kyseinen pelaaja luokkaantuu...

Toinen mikä vituttaa on Tomas Holmströmin kaltaiset pelaajat jotka vain "änkeevät" johonkin maalille ja yrittävät siitä sohia kiekkoo reppuun. Oon lähes varma että Holmström ei tykkää pelata kunnon JÄÄKIEKKOA yhtään...

Ja tän mielipiteen kanssa en varmasti oo yksin: eli vituttaa kun kotimaan pääsarjassa SM-Liigassa saa rehdistä ja reilusta TAPPELUSTA ulosajon.En ymmärrä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös