Vitutusketju

  • 10 584 294
  • 56 161

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti InSideHockey
Tuttu sääntö. En pelannut yli varojeni, mutta harmittaahan se silti.

Aivan varmasti. Itselläni kokemusta riittää liiankin kanssa. Nykyään kuitenkin pidän kaikkia panoksia hävittyinä, jotta tappio ei vituttaisi niin rankasti. En koskaan enää mieti "jos tämä osuu niin voitan huitsin paljon hihihihihi".

Jottei menisi otsikosta täysin huti niin palaan ajassa taakse päin. Vieläkin vituttaa pari vuotta(?) sitten kaksi pienen panoksen huti mennyttä vetoa. Yhdellä maalilla huti (luonnollisesti) molemmat. Toinen olisi tuottanu 8400 mk ja toinen n. 5000 mk. Kahden päivän sisään nuo hudit harmitti pikkaisen.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Saatanan uusavuttomat kaupunkilaiset joiden ansioista kaupoista ei tahdo saada enää kokonaista kalaa, vaan kaikki on fileoitu valmiiksi. Prkl! Hetken päästä suolakin myydäään hyppysellisittäin.

Myös sipuleita hypistelevät mummot saavat mustan pilven niskaansa..

K
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Eilinen Slokia tappio otti hermon päälle, enpäs ole pitkään aikaan ottanut herneitä nenää jääkkiekkopelistä.

En lähde Summasta arvostelemaan valmentajana mutta noita teesejä on todella raivostuttava lukea. perkele!
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Vituttaa kun himassa tulee fiilis kun jossain Melodissa / Izmirissä kun alakerran Hasan Sas popittaa.

Pääsikö Turkki muuten EM-kisoihin, jos pääsi niin ei pää kestä.
 

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Tämä pani jostain syystä vituttamaan oikein isosti. Perkele sentään.

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076152601902
Näin muuten kävi. Ihmisten uskomaton sairaus se jaksaa aina vaan yllättää. Ei sikäli, että tämä olisi edes sairainta mistä olen lyhyen elämäni aikana joutunut kuulemaan, mutta aivan käsittämätöntä silti.

Eläinrääkkäys on maailman alhaisimpia tekoja. Se on myös ala, jonka parista usea sarjamurhaaja on "uransa" aloittanut, joten toivottavaa olisi, että nämä pikku persreiät saataisiin kiinni, saatettaisiin vastuuseen teostaan ja passitettaisiin asianmukaiseen hoitoon. Yleensä en liputa ruumiillisen rangaistuksen tai saunan taakse -mentaliteetin puolesta, mutta tämän tapauksen kohdalla on pakko sanoa, että olisivat poikien vanhemmat voineet aikanaan käyttää vyötä pienenä "kasvatuksellisena apuvälineenä". Tällaiseenhan se rajojen kokeilu lopulta menee, jos mikään auktoriteetti ei niitä ajoissa aseta.

Ai että, kun olisin itse sattunut tapauksen silminnäkijäksi, niin paikalta olisi löytynyt lokkien sijaan kidutettuja ja kappaleiksi revittyjä 15-18-vuotiaita. No, tuskinpa sentään, mutta vähän tuollaiset fiilikset tuon jutun lukemisesta kyllä tuli.

In other news, ylihuominen krapula vituttaa jo valmiiksi. Mutta menkööt nyt tämän kerran.
 

tiikeri

Jäsen
Vituttaa kun joutuu istumaan koko vapun himassa tyhjänpanttina. Eikä ole edes ensimmäinen kerta, saati sitten viimeinen. Lisäksi vituttaa "vaihteeksi" rahattomuus, töitä pitäisi taas saada jostain ja pian, muuten alkaa hermot luhistumaan lopullisesti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti tuuski
Vituttaa kun himassa tulee fiilis kun jossain Melodissa / Izmirissä kun alakerran Hasan Sas popittaa.

Pääsikö Turkki muuten EM-kisoihin, jos pääsi niin ei pää kestä.

Jeh, mun intialainen kamppis oli kuukauden poissa, tuli just takasin. Poppi soi taas tana aamuna ihan huorman kovaa seiskan jalkeen aamulla. Kiva siina lojua ja kattoa aamuteeveeta, kun seinat on ihan paperia, kaikki pienikin kuuluu lapi.

Turkki, ei toki paassyt kisoihin, kun Englanti hoiti homman.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mertaranta

Vituttaa mua.

Eka erässä, ruotsi on parhaimmillaan, jos pääsee johto asemaan.

Toisessa erässä, kun Suomi johdossa,"ruotsi on parhaimmillaan takaa-ajo asemassa". Eli missä se ruotti on parhaimmillaan.

Vitun mertsi.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa mennä töihin yöksi ja koko viikonlopuksi kun muut viettävät vappua. On vittumaista katsella iloisia ja mukavassa jurrissa olevia vapun juhlijoita kun itse tietää ettei voi ottaa vapun aikana pisaraakaan viinaa. Vittu.
 
Kela, tuo ikuisuusongelma

Miksi Kela perseilee?

Miten Kelalla voi mennä viikko viiva kaksi viikkoa sellaisen laskutoimituksen tekemiseen, jonka minä lasken päässäni noin kahdessa sekunnissa?

" Juu, kyllä mä näen tästä koneelta, että sä olet kaikki tarvittavat tiedot meille toimittanut, että eiköhän me tämä saada tästä selvitettyä parissa viikossa...Ai aiemmin pitäisi? No kyllä mä voisin tän tästä napinpainalluksella ratkasta, mutta odotetaan nyt viikko ainakin...Tai viimeistään kahden viikon päästä asian pitäis olla kunnossa, kuulemiin, tuut tuut tuut... "

Se on arpapeliä tuo Kelan kanssa puhelimitse asioiminen, asioiden eteneminen riippuu ihan siitä, että käykö tuuri asiaa hoitavan virkailijan suhteen. On se kumma, että toiset virkailijat saavat asiat hoidettua hyvinkin ripeästi ja toiset taas pitkittävät saman asian käsittelyä ilmeisesti ihan silkkaa julmuuttaan, on ne petoja, on.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Raimo "taktikko" Summasen peluutus. "Hei jätkät, peliä jälellä 20min, nyt puolustetaan, ei hyökätä hei ollenkaan. Nyt hei varmistetaan. Kyllä tää riittää jätkät hei!".

Voi helvetti mitä tuubaa. SM-liigan finaaleissa todistettiin että 1-0 tilanteessa ei kannata passivoitua totaalisesti, ja jälleen se todistettiin.

Kyllä oli virhe ottaa Summanen valmentajaksi. Mieshän tajuaa taktisesta valmennuksesta yhtä paljon kuin Mooses ATK-laitteista.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Voi tittu noita svedu pellejä! Kahden tolpan kautta sisään! Vastaava meikäläisiltä Rintasen kuti yläputken kautta jonnekkin hevonkuuseen.. Miten voi olla aina noin joulu?
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Today.

Onneksi vitutus on vähentynyt kello viidestä eteenpäin tippa kerrallaan.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Hannu Hanhet ja 1-1. Tärkeä piste tuli ja tulosvetovoitto tuosta Suomen pelistä. Se lämmittää, muuten Ruotsin tasoitus vituttaa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Johto
Vituttaa mennä töihin yöksi ja koko viikonlopuksi kun muut viettävät vappua. On vittumaista katsella iloisia ja mukavassa jurrissa olevia vapun juhlijoita kun itse tietää ettei voi ottaa vapun aikana pisaraakaan viinaa. Vittu.

Mites tuollainen voi vituttaa, saathan sentään tuplaliksaa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Johto
Vituttaa mennä töihin yöksi ja koko viikonlopuksi kun muut viettävät vappua. On vittumaista katsella iloisia ja mukavassa jurrissa olevia vapun juhlijoita kun itse tietää ettei voi ottaa vapun aikana pisaraakaan viinaa. Vittu.

Voin vaihtaa toki rooleja. Paljos sulla on palkka?
Olen kotona ja juon voitkaa, mutta voisin olla töissäkin, jos siitä sais kunnon korvauksen.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Snakster
Mites tuollainen voi vituttaa, saathan sentään tuplaliksaa.

Joo, saahan sitä nyt ihan kohtuullisen korvauksen noista hommista, mutta onhan tässä omat haittapuolensakin, varsinkin kun kyseessä on vappu. Ihmisillä kun on nykyään tapana kantaa kaikenmaailman teräaseita ja muuta mukavaa mukanaan. Ensin kun teet yön tälläisiä hommia ja sitten menet kahdeksi päiväksi toisenlaisiin hieman vastaaviin hommiin niin sitä alkaa jossain vaiheessa tuntumaan siltä että mukavampaa saattaisi olla kun itsekin voisi keskittyä vain siihen juhlimiseen. Toisaalta jostainhan se raha on opiskelijankin tehtävä ja niinkuin sanoit niin onhan tuo tuplaliksa asia joka miellyttää viimeistään su-iltana kun viikonlopun työvuorot ovat takana:)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Johto
Joo, saahan sitä nyt ihan kohtuullisen korvauksen noista hommista

Otat sellasen kunnon pohjustuksen. Tupla palkka ja kiva mieli samaan hintaan. Eikä kukaan kuitenkaan huomaa :).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös