Böö!Hikka ollut kohta 6 tuntia lähes putkeen, voi perkele repeää perse tämän kanssa.
Luin lainatun:"Hilkka tullut kohta 6 tuntia!". Kävi mielessä, että Nume on joko panomiestä mallia a) Hilkka tulee kuudetta tuntiaan käsittelyssä, tai b) Hilkka on tuon a:n jälkeistä pusertanut jo kuudetta tuntia. Molemmat toki vitutusketjun kamaa, ei siinä.Hikka ollut kohta 6 tuntia..
Höpö höpö, ei sellaista olekaan. Tai jos on, se on nörttien tauti.Paniikkihäiriö. Täysin puskista iski. Kolme viikkoa oli ollut pyörryttävä olo kunnes hoksasin. Yksi lääkäri kyllä sitä jo aiemminkin epäili, mutta mä en uskonut.
Miten tältä palstalta saa itsensä pois, eli laitanko modeille viestiä että poistakaa mun tunnukset vai kuinka?
No, jos kuvailemasi asian kokee poistumisen arvoiseksi, niin noin tuo taitaa onnistua.
Mä en ennen edes tiennyt, että näinkin voi käydä. Aivan yllättäen tuli. Yksin olin kotona ja telkkaria katselin kun ensimmäistä kertaa iski.Höpö höpö, ei sellaista olekaan. Tai jos on, se on nörttien tauti.
Mä en ennen edes tiennyt, että näinkin voi käydä. Aivan yllättäen tuli. Yksin olin kotona ja telkkaria katselin kun ensimmäistä kertaa iski.
Kylläpäs vieläkin vituttaa, sait sinäkin ihan syyttä vuodatusta niskaasi ;)
Kiitos kuitenkin neuvosta.
Kannattaa muuten jättää tuo Maajoukkue-osio vähälle lukemiselle, jos haluaa ilman normaalia isompaa jatkoaika-vitutusta selvitä.
Noh. Harvemmin vissiinkin vielä teini-iässä iskee.Eikö noi mielialahäiriöt sun muut oo jotain teinien muotijuttuja?
Noh. Harvemmin vissiinkin vielä teini-iässä iskee.
Tää voi iskeä teihinkin minä päivänä tahansa ja missä tahansa.
En tunne paniikkihäiriötä yksityiskohtaisesti, mutta kyseessä voi olla aika lamaannuttava juttu. Pari henkilöä tunnen joilla on tällaisia piirteitä. Voin kuvitella ettei ole leikin asia jos tällainen iskee.Eikö noi mielialahäiriöt sun muut oo jotain teinien muotijuttuja?
En tunne paniikkihäiriötä yksityiskohtaisesti, mutta kyseessä voi olla aika lamaannuttava juttu. Pari henkilöä tunnen joilla on tällaisia piirteitä. Voin kuvitella ettei ole leikin asia jos tällainen iskee.
Tosin tunnen sellaisiakin ihmisiä joilla on taipumus löytää itsestään kaikennäköisiä mentaalioireita. Osa hakee tuolla verukkeella saikkua, osa huomiota, osa on muuten vaan luulosairaita kun lukevat liikaa naistenlehtiä. Irvokasta touhua, kun niitäkin on aika tavalla joilla on ihan todellisia mt-ongelmia. Syö muutenkin niukkoja mt-hoidon resursseja.
Erisuuruisten palkankorotusten motivoivan vaikutuksen kestoa on työpsykologiassa tutkittu paljon, vastaavasti kuin muidenkin motivaatiotekijöiden vaikutusta. Yleensä isokin palkankorotus lämmittää "viikkoja tai korkeintaan muutaman kuukauden". Aika nopeasti mahdolliset työhyvinvoinnin haittatekijät nousevat entiseen malliin esille, jos ainoa muuttunut tekijä on palkan määrä.Jatkoin kuitenkin nykyisessä firmassa ja ajattelin että eiköhän näinkin reippaalla palkankorotuksella se työmotivaatio taas jostain löydy, ja löytyikin hetkeksi.
Nyt on taas viime viikkoina alkanut vituttaan niin paljon ettei taida olla mitään muuta mahdollisuutta kuin vaihtaa firmaa tai ihan vaikka koko alaa.
Onneksi kesälomaan ei enää ole pitkä aika, mutta jos vielä senkin jälkeen motivaatio on yhtä matalalla niin sit kyllä pitää tehdä jotain ratkaisuja.
Ei tässä mitään järkeä ole että sama vitutus on päivästä toiseen, ja tuntuu ettei saa tai edes halua enää saada töissä mitään aikaiseksi.
...
Muuten olen hiukan samaa mieltä kannasi, että mt-sairauksista on tehty monella tapaa "muotisairauksia" ja ihmiset tulkitsevat tavallisetkin mielialan heilahtelut vakavaksi sairaudeksi vaikka kyseessä on aiva arkinen asia. Jokaisella meistä mieliala toisinaan heilahtelee onnellisuudesta surullisuuteen, mutta sairaudesta voidaan minusta puhua vasta sitten kun tila on elämää rajoittava tai muuten kehittyy hyvin suureksi ongelmaksi ihmiselle. Tällöin oikea paikka on terapia ja erikoislääkärin kanssa keskustelu mahdollisesta lääkityksestä, jos sille siis on tarvetta. Monelle paniikkihäiriöiselle riittää varalle tavanomainen rauhoittava lääkitys, mutta kun en kauhean tarkkaan tunne paniikkihäiriöisten lääkitystä, en lähde arvelemaan kuuluuko mahdolliseen lääkepalettiin muita lääkkeitä. Lähemmin minulle ovat tuttuja omat sairauteni, kuten kaksisuuntainen mielialahäiriö.
vlad.
Kaikki sai alkuunsa kun kotona sydän löi sellaisen "tuplalyönnin", jonka jälkeen alkoi pyörryttämään tosi kovasti. Tuntui siltä, että henki lähtee. Ja oli siinä myös muita oireita. "Sydänkohtauksenkin" takia menin kerran sairaalaan, mutta ei mitään...
Sanoit että tuli täysin puskista, mutta onko mitään epäilystä mikä tai mitkä asiat kohdallasi ovat voineet laukaista paniikkihäiriön?Kaikki sai alkuunsa kun kotona sydän löi sellaisen "tuplalyönnin", jonka jälkeen alkoi pyörryttämään tosi kovasti. Tuntui siltä, että henki lähtee. Ja oli siinä myös muita oireita. "Sydänkohtauksenkin" takia menin kerran sairaalaan, mutta ei mitään...
Ei kait vain tuntunut että sydän heittää volttia unohdettuaan lyönnin ja sitten mätkäiseekin koko rahan edestä? Näitä sitten tuli muutamia? Mikäli näin niin ei syytä huoleen, sillä vastahan tuo lääkäri kehui noiden olevan ihan normaaleja muistutuksia väsymyksestä, stressistä, huonosta ruokavaliosta tai muuten vain epäterveellisistä elämäntavoista. Nimimerkillä piti se sitten päivystyksessä käydä todentamassa.Kaikki sai alkuunsa kun kotona sydän löi sellaisen "tuplalyönnin", jonka jälkeen alkoi pyörryttämään tosi kovasti. Tuntui siltä, että henki lähtee. Ja oli siinä myös muita oireita. "Sydänkohtauksenkin" takia menin kerran sairaalaan, mutta ei mitään...
Kova stressi varmaankin. Ja kalja + muutenkin epäsäännöllinen rytmi elämässä saattaa kanssa vaikuttaa. En ole kuullut että suvussa olisi tätä.Sanoit että tuli täysin puskista, mutta onko mitään epäilystä mikä tai mitkä asiat kohdallasi ovat voineet laukaista paniikkihäiriön?