Vitutusketju

  • 10 554 632
  • 56 140

Fakap

Jäsen
Päiväkodin omistajaa epäillään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vituttaa. Aika irstas yhtälö, jos pedofiili omistaa päiväkodin.

Tästä uutisesta on tullut keskusteltua kaveripiirin tuoreiden vanhempien kanssa. Ensin vitutti tämä tapahtuma tietenkin äärettömästi, mutta sen jälkeen alkoi vituttaa aivan yhtä paljon kuinka kassalla nämä tieten tahtoen lapsia tähän maailmaan hankkineet ihmiset olivat. Kaikki olivat aivan käsittämättömän yllättyneitä tästä uutisesta. "Miten ne on voinu päästää pedofiilin tuollaiseen työhön?!" No tuskinpa se piti "pedofiili" -kylttiä kaulassaan tai mainitsi siitä muille.

Ihmisten on näköjään aivan helvetin vaikea käsittää missä pedofiilin voi todennäköisimmin oikeassa elämässä kohdata. Ei siellä pimeässä metsässä parrakkaana ja haisevana Jammu-setänä, vaan nimenomaan siellä missä niitä lapsia on. Päiväkodeissa, kouluissa, liikunta- ja urheiluseuroissa jne. Siistillä ja lapsista "oikealla tavalla" välittävällä olemuksella ja kohteliaalla käytöksellä varustettuna. Luotetaan sataprosenttisesti tarhasetiin ym. kun nehän on kutsumusammatissa ja ne rakastaa lapsia. Ja naisia ei varsinkaan ikinä epäillä. Kyllä nyt jumalauta vanhempien pitäisi nykyajan tiedonsaannilla olla jo tietoisia, missä ja miten pedofiili todennäköisimmin vaanii. Vituttaa kuinka sinisilmäisiä ja laiskoja tiedonhakijoita niin moni vanhempi on. Saisi saatana olla joku koe ennenkuin saa hankkia lapsia. Onneksi lapset ja internet eivät tulleet esille näissä keskusteluissa. Olisi varmaan taju lähtenyt vitutuksesta.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Tuota noin. Armeija on kyllä niin yliarvostettu tekijä varsinkin työntekijöitä haettaessa että oikein ihmetyttää. Onnkesi se on vanhojen patujen siirtymän kautta poiskuoleva juttu. "Ai oikein kersantti, hienoa." Kyllä, on hienoa että kun valtaa oikein tarjottiin, naapurin hissukka, kostoa hautova janipetteri meni aukkiin. Sen jälkeen kovasti pompottaa sai. Kova mies hän oli.

Liikaa tuollaisa löytyy joukkoon. Ja tämä taas johtuu siitä, että fiksut poistuu sieltä 6 kk jälkeen, kouluun tai työelämään. Tekemään jotain mistä on oikeasti itselleen hyötyä.
Siinä on aika pitkälle meikäläisen inttikokemus tiivistetty. Läjä vässyköitä pääsee pompottelemaan ja oikein voimansa tunnossa vielä. Oli meinaan hieman säälittävää. Myös se kiusaamisen määrä mitä avuttomimmat tapaukset tai muuten vaan oudot linnut saivat osakseen oli about suurempaa kuin yläastella. Jos asiaan puutuit, sait siitä sitten kuulla melko paljon. Parhaimmillaan meikäläinen pääsi kapteenin puhutteluun puuttuessani (turhan räväkästi) erään alokkaan jatkuvaan kiusaamiseen (tämä johtui alokkaan omintakeisesta puhetyylistä). Oudointa siinä tosiaan oli se että noin suurinpiirtein aikuisista ihmisistä pitäisi olla kyse, mutta käytös ja toiminta oli kuin jollain 14-vuotiailla vajakeilla.

Noo, mä hoidin 6kk palveluksen reippaasti ja palasin opiskelemaan. Ihan mukavaakin välillä oli, mutta kokonaisvaltaisesti intissä tulee tyhmistä tyhmempiä ja fiksuista tyhmiä. Eipä paljon myöskään "the inttikavereita" jäänyt kun kotoutumista edeltävänä iltana tuli riipaistua pikku känni ja annettua koko jaokselle hieman palautetta.

Meikäläinen ei ole kertaakaan työhaastattelussa kysynyt onko pestiä hakeva käynyt intin vai sivarin. Ihan siitä syystä että molemmat ovat totaalista ajanhukkaa ihmisen elämässä. Tai ei sillä, voi palvelus jollekin sopia ja joku voi oikeasti palvelusta suorittaessaan kasvaa ihmisenä, mutta se kerto mun mielestä enemmän henkilön lähtötasosta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mitä nyt olen kuullut niin nuo sivariduunit on aika mitäänsanomatonta muniin puhaltelua jota ei oikeisiin töihin oikein voi edes verrata. Tai armeijaan. Joku sivarin käynyt voi varmaan kertoa tarkemmin.

No omalla yläasteellani oli töissä kaksi sivaria koulunkäyntiavustajina, ja en kyllä heidän työpanosta hirveästi vähättelisi, varmasti saivat vittuilua osakseen valinnastaan.

Terveisiä vaan Joonakselle ja Simonille jos sattuvat tätä lukemaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Menin intin jälkeen suoraan töihin erään firman it-tukeen jossa työkaverinani oli sivari joka oli ollut sivariajan Helsingin kaupungin it-tuessa. Eli ei ne kaikki sivarihommat ihan kuraa ole.

-Tinke-80
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihan mukavaakin välillä oli, mutta kokonaisvaltaisesti intissä tulee tyhmistä tyhmempiä ja fiksuista tyhmiä. Eipä paljon myöskään "the inttikavereita" jäänyt kun kotoutumista edeltävänä iltana tuli riipaistua pikku känni ja annettua koko jaokselle hieman palautetta.

Kumpi sä olit intin jälkeen, tyhmä vai tyhmempi?

Kännissähän me suomalaiset tuomme esille ne syvimmät ajatuksemme kun selvänä ei oikein uskalla. Jotenkin niin tyypillistä.

Uskon kuitenkin, että inttikokemus kasvatti sua enemmän kuin se, että olisit opiskellut tuon onnettoman 6 kk.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
No niin. Eli sivarissa voi päästä oikeasti tekemään töitä vrt. se muniin puhaltelu. Tosin kyllä ainaki mun aikana intissä oli myös mahdollisuus muniinpuhalteluun jos ei muu kiinnostanu. Henkilökohtaisesti mulle on aivan sama kumman ihminen on käynyt ja olisin ite menny sivariin jos oisin sitä kautta nopeammin päässyt pois.

Eipä ole kyllä multakaan työhaastatteluissa ikinä kysytty intistä mitään ja koko paskasta on ollu hyötyä ainoastaan yhden kerran elämäni aikana. Olin sovittelussa lievästä vahingontekorikoksesta (tai useammasta) ja yhdessä tapauksessa vastapuolella oli joku vanha eläkeläispappa joka toki kyseli et oonko käyny armeijaa (vai olenko siis joku sivarihippi). No otin kopion sotilaspassista ja selvisin muutaman kymmentä euroa halvemmalla kyseisestä tapauksesta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Menin intin jälkeen suoraan töihin erään firman it-tukeen jossa työkaverinani oli sivari joka oli ollut sivariajan Helsingin kaupungin it-tuessa.

Meillä keskimäinen poika aloitta siviilipalveluksen paikallisessa museossa yleismies Jantusena. Kunnioitan kaverin päätöstä vaikka itse olen ollut duunissa merivoimissa.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menin intin jälkeen suoraan töihin erään firman it-tukeen jossa työkaverinani oli sivari joka oli ollut sivariajan Helsingin kaupungin it-tuessa. Eli ei ne kaikki sivarihommat ihan kuraa ole.

-Tinke-80

Itse olin Palloliiton IT-tukena erään vuoden sivarina. Makeita hommia pääsi tekemään siellä ja yksi koomisimmista tehtävistä oli nykyisen WBA:n päävalmentajan vaimon opastaminen tietokoneen käyttöön.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vitun flunssa vain jatkuu. En ole nyt viikkoon voinu käydä lenkillä tai oikeastaan tehdä juuri mitään. Kuume on onneksi mennyttä ja jäljellä on enää vittumainen räkätauti ja yskä. Pakko varmaan huomenna lähteä lenkkipolulle, oli viisasta tai ei, ennen kuin pää lopullisesti hajoaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mulla myös on viikon ollut flunssa päällä. Sunnuntaina kävin kokeilemassa pientä mäkirääkkiä, mutta jäi kyllä pariin sutaisuun. Yöllä nousi lämpöä hiukan. Päätin sitten olla liikkumatta koko arkiviikon, kun meinasin, että viikonlopuksi jo loppuu. Vaan niin on mullakin vielä armoton räkäfiilis ja polla hiukan jumissa. Ajattelin kyllä iltaa vasten vähän kokeilla, miten jalat kantaa, alkaa olla jo niin löysä fiilis kokonaisvaltaisesti. Salille en vielä uskalla.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Jaa sitä on vähän muillakin flunssaa liikkeellä. Itellä ollut nyt kans vajaan viikon verran ja koitan olla kotona arestissa ja tehdä kaikkeni, että on kunnossa kun ensi viikolla salibandy-kausi pyörähtää käyntiin. Tapaa vaan olla niin sitkeitä nämä, että tiedä häntä kauanko jatkuu. Vittumaista.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tässä inttikeskustelussa menee nyt pahasti paskat ja kuset sekaisin. Siis minua vituttaa se, että politiikon statuksen omaava henkilö kiihottaa nuoria miehiä hakemaan hullun paperit ja perustelee vielä jollain typeryyksillä, tyyliin "Jos et saa työpaikkaa hullun paperien takia, niin he eivät ole ansainneet sinua". Sivarin suorittaminen on velvollisuuden suorittaminen, siinä kuin armeijakin. Jos minä työhaastattelussa pomona olisin, niin kyllä kysyisin aivan varmasti näistä "hullun papereista". Toki, jos selvä syy ja selitys on kohdallaan, niin ei se ole syy hylkäämiseen.

Nykymaailma on rankka, nuorten työllisyys on mitä on, tietokoneteinit löytävät yhä useammin itsensä yli 30-vuotiaana edelleen äidin luota ja omasta huoneesta, tietokone nokan edessä. Liikuntaa tulee, kun vaivautuu kerran viikossa K-Markettiin ostamaan korillisen ES:sää, että jaksaa WOW:ittaa.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Kumpi sä olit intin jälkeen, tyhmä vai tyhmempi?

Kännissähän me suomalaiset tuomme esille ne syvimmät ajatuksemme kun selvänä ei oikein uskalla. Jotenkin niin tyypillistä.

Uskon kuitenkin, että inttikokemus kasvatti sua enemmän kuin se, että olisit opiskellut tuon onnettoman 6 kk.
Tyhmempi.

Riipooko sua jotenkin se että Suomen armeija on joidenkin mielestä vähän helvetin hölmö paikka? Harmittaako sua että joku kokee toiminnan siellä olevan kaikkea muuta kuin kasvattavaa ja että oikea elämä kasvattaa hieman enemmän? Muuten purkausta on aika hankala ymmärtää...

Onneton 6kk oli kyllä, elämäni huonoiten kulutetut.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ohuesti ärsyttää, että se yksi ja sama nimimerkki terrorisoi taas naisasiaketjua tyhjänpäiväisellä nillityksellään, vaikka siellä olis jollain taas ihan oikeitakin ongelmia. Tai no, ongelmiahan ko. nimimerkilläkin on, mutta naisten kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.

Tänään on kyllä jostain syystä ärsyttänyt ihan kaikki ja se vituttaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Menin sitten aloittamaan uuden kampanjan Jagged Alliance 2:ssa. Se niistä vapaa-ajan ongelmista.
Mahdollisesti paras peli koskaan. Ei pysty käsittämään, että julkaisusta taitaa olla jotain 15 vuotta..? Nopeasti aika kuluu. Vuosiin pelannut koko peliä, mutta koko kartan tunnen varmaan edelleen ulkoa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vituttaa muutaman Hifk-henkisen nimimerkin harrastama provoilu tuolla Jokerit-keskustelun puolella.
Toivottavasti meikäläisten puolelta ei harrasteta samaa. On meinaan suhteellisen nihkeetä luettavaa nuo keskustelut tällä hetkellä.

Kummassakin leirissä on pari nimimerkkiä, jotka pilaavat keskustelut tehokkaasti myös meiltä "ulkopuolisilta", jotka joskus haluaisimme mielenkiinnosta vilkaista juttuja (tällä hetkellä vahvaa näyttöä mm. Kim Hirschovits -ketjussa). Toivottavasti fiksummat laittavat nämä järjestykseen. Aikuiset (?) ihmiset, jumalauta.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Mahdollisesti paras peli koskaan. Ei pysty käsittämään, että julkaisusta taitaa olla jotain 15 vuotta..? Nopeasti aika kuluu. Vuosiin pelannut koko peliä, mutta koko kartan tunnen varmaan edelleen ulkoa.

Pienoisen offtopicin saattelemana yhdyn näkemykseesi. Tosin nyt viime vuosina on tullut netin maailmaan ladattavaksi fanien tekemiä lisäosia peliin, jotka antavat tuntuvaa piristystä vanhaan klassikkoon. Suosittelen noita päivityksiä syvästi.

Ja sitten itse ketjun aiheeseen. Vituttaa vähän nuo yleisurheilun MM-kisojen lähetysajat. Aina silloin tällöin - usein juuri arvokisojen aikaan - tulee hinku seurata kyseistä urheilua, mutta ei sitä nyt viitsi yömyöhällä herätä kyttäämään. Mutta minkäs tuolle voi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Riipooko sua jotenkin se että Suomen armeija on joidenkin mielestä vähän helvetin hölmö paikka? Harmittaako sua että joku kokee toiminnan siellä olevan kaikkea muuta kuin kasvattavaa ja että oikea elämä kasvattaa hieman enemmän? Muuten purkausta on aika hankala ymmärtää...

Ei ollut purkaus eikä haittaa pätkääkään se mitä armeijasta ajattelet. Puoli vuotta armeijassa on hyvä kokemus kun elämästäsi noin 80-vuotta elät sitä "tosi kasvattavaa" aikaa. Haluan vaan sanoa, että ne jotka intin ovat käyneet niin pitävät kokemustaan positiivisena...siis varmasti enemmistö.

Jos ei inttiä halua käydä niin ok. Oma poikani aloittaa sivarin syksyllä. Sitäpaitsi mun ikäiselle kaverille armeija juurikin oli sitä oikeaa elämää. Ajat muuttuvat ja ihmiset sen mukana.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Ei ollut purkaus eikä haittaa pätkääkään se mitä armeijasta ajattelet. Puoli vuotta armeijassa on hyvä kokemus kun elämästäsi noin 80-vuotta elät sitä "tosi kasvattavaa" aikaa. Haluan vaan sanoa, että ne jotka intin ovat käyneet niin pitävät kokemustaan positiivisena...siis varmasti enemmistö.

Jos ei inttiä halua käydä niin ok. Oma poikani aloittaa sivarin syksyllä. Sitäpaitsi mun ikäiselle kaverille armeija juurikin oli sitä oikeaa elämää. Ajat muuttuvat ja ihmiset sen mukana.

Itselläni on hieman kaksijakoiset fiilikset heinäkuussa loppuneesta, vuoden kestäneestä palvelusajasta.

Tämä vuosi ei minua kasvattanut millään tavalla siviili-maailmaa varten, päinvastoin. Armeijassa on nykypäivänä asiat hoidettu niin huonosti, että minäkin sairastin 5kk palvelusajastani, tietämättä että minulla oli mycoplasma, kun kukaan ei uskonut eikä raaskinut tutkia. Terveydenhoito on saatava parempaan jamaan armeijan osalta, sillä pelkkä burana päivittäin viikon ajan ei auta ketään paranemaan, jos joutuu kuumeessa juoksemaan cooperin nestehukassa 30 asteen helteellä.

Tosin, positiivisia mietteitä jäi armeijasta helvetin paljon, pääosin todella paljon paskaa joka on jälkeenpäin mietittynä ihan hauskaa.

Mutta terveydenhoito, ei näin.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tästä uutisesta on tullut keskusteltua kaveripiirin tuoreiden vanhempien kanssa. Ensin vitutti tämä tapahtuma tietenkin äärettömästi, mutta sen jälkeen alkoi vituttaa aivan yhtä paljon kuinka kassalla nämä tieten tahtoen lapsia tähän maailmaan hankkineet ihmiset olivat. Kaikki olivat aivan käsittämättömän yllättyneitä tästä uutisesta. "Miten ne on voinu päästää pedofiilin tuollaiseen työhön?!" No tuskinpa se piti "pedofiili" -kylttiä kaulassaan tai mainitsi siitä muille.

Ihmisten on näköjään aivan helvetin vaikea käsittää missä pedofiilin voi todennäköisimmin oikeassa elämässä kohdata. Ei siellä pimeässä metsässä parrakkaana ja haisevana Jammu-setänä, vaan nimenomaan siellä missä niitä lapsia on. Päiväkodeissa, kouluissa, liikunta- ja urheiluseuroissa jne. Siistillä ja lapsista "oikealla tavalla" välittävällä olemuksella ja kohteliaalla käytöksellä varustettuna. Luotetaan sataprosenttisesti tarhasetiin ym. kun nehän on kutsumusammatissa ja ne rakastaa lapsia. Ja naisia ei varsinkaan ikinä epäillä. Kyllä nyt jumalauta vanhempien pitäisi nykyajan tiedonsaannilla olla jo tietoisia, missä ja miten pedofiili todennäköisimmin vaanii. Vituttaa kuinka sinisilmäisiä ja laiskoja tiedonhakijoita niin moni vanhempi on. Saisi saatana olla joku koe ennenkuin saa hankkia lapsia. Onneksi lapset ja internet eivät tulleet esille näissä keskusteluissa. Olisi varmaan taju lähtenyt vitutuksesta.
Aika kassalla olivat kyllä. Eihän se pedofiili, ainakaan tuon uutisen mukaan, ollut siellä töissä. Vain omistajana. Tuon mukaan lapsiin ei ole kohdistunut minkäänlaista uhkaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tämä vuosi ei minua kasvattanut millään tavalla siviili-maailmaa varten, päinvastoin.

Mitä sä tiedät ensinnäkkään mistään siviilielämästä tuon ikäisenä? Mitä sinusta se siviilielämä pitäisi olla? Mitä tuon vajaan vuoden aikana oppii siviilissä? Sehän on lopun elämää sulla mukana.
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Mitä sä tiedät ensinnäkkään mistään siviilielämästä tuon ikäisenä? Mitä sinusta se siviilielämä pitäisi olla? Mitä tuon vajaan vuoden aikana oppii siviilissä? Sehän on lopun elämää sulla mukana.

En yrittänyt olla millään tavalla offensiivinen kommentissani, tarkoitin lähinnä sitä, että nyky-armeijan touhu poikkeaa suuresti esim. 70- sekä 80-luvun armeijasta, jolloin sinä käsittääkseni olet armeijan käynyt.

Minun mielestäni siviilielämään kuuluu työssäkäynti, sekä säännölliset harrastukset (itselleni kuntosali on henkireikä). Armeija-aikanani en päässyt salille, nimenomaisten sairasteluitteni vuoksi. Tämä harmitti suuresti, painokin putosi 6kg armeijan aikana, vaikken mitään joutunut tekemään (kuljettaja).

Voi olla, että kuljettajana minulle muodostui erilainen, "lepposampi" kuva armeijasta, kun esim. aliupseerikoulun käyneillä, jotka täyttivät johtajatehtäviä jokainen päivä ja pyörittivät sitä hommaa.

Tämä keskustelu ei tosin kuulu tähän ketjuun, joten jos on tarve niin voimme jatkaa vaikka yksityisviesteinä. Toistan vielä kerran itseäni, tarkoitukseni ei ollut millään tavalla provosoida ketään mielipiteelläni, minulle vain jäi tämmöinen "paska maku" armeijasta, vaikka positiivisia asioitakin oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös