Patajokeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Vituttaa työkaverit. Ylihuomenna häät ja kaikki muut on kipeitä ja yskii saatana ympärillä. Menisivät vittu kotiin sairastamaan vai hakeeko ne Stahanov-palkintoa?
Vituttaa työkaverit. Ylihuomenna häät ja kaikki muut on kipeitä ja yskii saatana ympärillä. Menisivät vittu kotiin sairastamaan vai hakeeko ne Stahanov-palkintoa?
Itsellä vähän sama tilanne, joskin ilman häitä. Vituttaa, kun kolme henkilöä, joiden kanssa on töitä tehdessä paljon tekemisissä yskii, köhii ja vuotaa räkää.
- Mä oon vähän flunssanen
- Joo, huomaan...
Eräs frendi vituttaa.
Joku taasen laittoi ilmoituksen, että helsinkiläisen ruokakaupan edestä oli varastettu koira... Besserwisser-neiti laukkasi paikalle ilmoittamaan, että kyllä hänkin on monen monta kertaa jättänyt koiran odottamaan kaupan ulkopuolelle ja aina se on siellä ollut tallessa kaupasta tullessa. Eli kun hänen koiraansa ei ole varastettu, niin miten muka muidenkaan olisi.
Ja sitten vielä muutaman hengen kesken käyty keskustelu Facebookin chat -toiminnosta. Ja nimenomaan siitä, miten tuo chat tökkii niin usein (varsinkin se vanhempi versio). Miss-know-it-all ilmoitti tomerasti, että kyllä hänellä on se chatti aina toiminut ihan hyvin, eikä hän tiedä muitakaan, joilla se olisi tökkinyt. Minä ja pari muuta tyyppiä siinä sitten ilmoitimme, että "öö, meillä se on ainakin jumittanut useamman kerran". Neiti oli vakaasti sitä mieltä, että kun hänellä ei ole omakohtaista kokemusta asiasta, niin mitään ongelmaa chatissa ei voi olla, tai sitten me muut emme vain osaa käyttää sitä.
...:)...:)...
...:)...
... ;)...
... :-)...
Tiivistelmä keskeisistä kommenteista autoiluketjun .....
Tiivistelmä keskeisistä kommenteista autoiluketjun viimeisen sivun kaikista viidestä viestistä. Pitänee vittu ruveta lukemaan jotain teinareiden demiä kun keskustelun taso "asiapalstan" "asiakeskustelussa" on tätä. Onko tästä ulosannin nykyvireestä kiittäminen tekstiviestejä, vai onko ihmiset vaan idiootimpia kuin ennen. Juu enkä tosiaan ole mikään kielipoliisi.
Tiivistelmä keskeisistä kommenteista autoiluketjun viimeisen sivun kaikista viidestä viestistä. Pitänee vittu ruveta lukemaan jotain teinareiden demiä kun keskustelun taso "asiapalstan" "asiakeskustelussa" on tätä. Onko tästä ulosannin nykyvireestä kiittäminen tekstiviestejä, vai onko ihmiset vaan idiootimpia kuin ennen. Juu enkä tosiaan ole mikään kielipoliisi.
Hyvin tosiaan tiivistit
Hahah. Tämä oli parasta pitkään aikaan. Kuka piru sinut tuohon tutor-pelleilyyn pakotti, kun kerta noin saatanasti ottaa aikapula päähän? Vähän sama kuin aliupseerioppilas valittaisi, että haluan alikersantiksi mutta kun aamut ahdistaa.Tämä vitun kiire. Maanantain tuli ensimmäisen vuoden opiskelijat ja orientoivat kestivät ne kolme päivää. Päivien aikana minulla oli tasan 6 tuntia "vapaa-aikaa", jolloin kävimmekin syömässä ja kaupassa ja jälleen tuutoroimaan. Alkuviikosta olen nukkunut sen 17 tuntia ja pakko olisi vain jaksaa. Vaikka tänään pääsi sitten itse opiskelemaan meno jatkui samanlaisena. Ykkösiä piti inffota kaikesta mahdollisesta.
Vituttaa valittajat, jotka ovat vapaaehtoisesti murheensa aiheuttaneet.
Vittu jos tuo vielä huomenna toistuu niin minä survon sen koiran tämän trimmeröijän anukseen!
Jos Gigantti niin sanoo, niin täytyyhän sen olla totta. En jaksa listata tähän kaikkia Verkkokaupan osumia 3G-mallin koteloille.Vituttaa tämä nykyisten luurien elinkaari. Kävin paikallisessa Gigantissa tarkoituksena ostaa uudet suojakuoret iPhone 3Gs puhelimeen. Osastolla olleet kaksi nuorta miestä hieman huvittuneena vastasivat kuin yhdestä suusta: "Toi on jo sen verran vanha malli, ettei niitä kuoria ole enää".
Tosin tämä pelleily iPhonen kanssa taitaa olla taktinen veto Applelta kun ei edes taida sovelluksia tähän kolmoseen enää olla tarjolla. Taitaapi seuraava puhelin olla jokin muu.
Jos Gigantti niin sanoo, niin täytyyhän sen olla totta. En jaksa listata tähän kaikkia Verkkokaupan osumia 3G-mallin koteloille.
Verkkokauppa.Joo saa tilattua varmasti netistä. Sieltä saa tilattua paljon vanhempaakin kamaa. Siirretään kaupankäynti kokonaan verkkoon.
Saa sieltä tilata useamminkin kuin vain kerran.Eipä sitä kaupasta tarvitse kaikkea aina saada kun pystyy kerran tilaamaan.
Saa sieltä tilata useamminkin kuin vain kerran.
Kyllähän tuo parkkisakko vituttaa. Kiekkoa on käyty siirtämässä kellosepän tarkkuudella, mutta sieltä se sakko vaan napsahti. Ei ole siirretty autoa. Eipä ole työpäivän aikana mahdollista montaa kertaa käydä pienellä ajelulla. Ei ole parkkipirkot ainakaan ympäristönsuojelun kannalla, kun pitää käydä kierros vetäsemässä ja palata samalle paikalle.
Minun käsittääkseni auton siirtoon riittää se, että auto liikkuu vaikkapa siinä ruudun sisällä. Samalla vaivalla sitä autoa pari senttiä siirtää kun kiekkoa käy pyörittämässä.
Jaa jos käyt jossain asioilla ja palaat samaan paikkaan takaisin vain huomataksesi, että vapaana on ainoastaan tuo yksi ja sama ruutu? Et voi parkkeerata, koska saat sakot? Onhan tämä poliisi- ja holhousvaltio, mutta eikö tuosta ajatusmallista kannattaisi kiirehtiä jo pikkuhiljaa ulos?Tätä asiaa monesti tullut pähkäiltyä. Minkä takia ei tarvitsisi ajaa vähintään toiseen ruutuun? Luulisi että jos edes samalla parkkipaikalla on auto niin sakot tulee.