Vitutusketju

  • 10 563 961
  • 56 146

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sain kesätyöpaikan, mutta työ on pirun tylsää, eikä palvele opintojani mitenkään. Lisäksi lomaa ei ehdi pitää yhtään.
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Gleb
Sain kesätyöpaikan, mutta työ on pirun tylsää, eikä palvele opintojani mitenkään. Lisäksi lomaa ei ehdi pitää yhtään.

Vähän kummallista nurinaa. Jos työpaikkaa lähdetään hakemaan, pitää olla onnellinen kun sellaisen saa.

Itse olin vajaat pari kuukautta töissä. Ei mitään luksusduunia, ja etenkin vuorotyön sanelemat työajat olivat meikäläiselle erittäin epämukavat. Mutta hyvän tilin siitä teki. Tänä vuonna aloitan kesäkuussa samassa paikassa ja olen luultavasti koko loppuvuoden hommissa.


Itseäni vituttaa erään läheisen ihmisen penailu tällä hetkellä. Ei siitä enempää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti Miguel
Vähän kummallista nurinaa. Jos työpaikkaa lähdetään hakemaan, pitää olla onnellinen kun sellaisen saa.


Minun mielesta taas on kummallista ottaa vastaan epamukava tyo, koska duunia saa aina. Hyvaa duunia ei valttamatta saa, mutta ainakin paremman kuin erittain tylsan.

EDIT: lisataan tahan, etta olen kaukojunassa kun mennaan finaalin, en siis paase nettiradion aareen kuuntelemaan... Onneksi on GPRS-luuri, etta pysyy tilanteen tasalla. Junassa on ehka vahan paha hehkutella, mutta toisaalta enhan ma niita muita matkustajia naa enaa koskaan...

Ja tama nyt on pienta siihen verrattuna, etta sinne finaaliin tosiaan mennaan.
 
Viimeksi muokattu:

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Saimme paljon hakemuksia, mutta valintamme ei tällä kertaa kohdistunut juuri sinuun"

Vittu, hain ainakin kahdeksaan paikkaan, enkä päässyt yhteenkään, vaikka minulla on aikaisempaa työkokemusta!!

Saatanan vitun Porin käpykylä, perkele! Täytyy varmaan ens viikolla käydä ovelta ovelle-periaatteella, jos vielä kerkiää. Mä lapioin vaikka paskaa 8 tuntia päivässä, jos massia tulee, mutta kun ei niin ei...
Osassa paikoista vaadittiin hyvää kielitaitoa, muttei näemmä auttanut tuo meitsin kunnande svenska mitään, helvetti!

Haistakaa Porin kaupunki pitkä vittu!

Sitten vielä lisävitutukset. Koeviikko takana, vuoden pahin, ja jokainen koe meni päin vittua, saatana, itteään saa syyttää, ainakin osittain, VITTU!

edit. vielä niille jotka ovat saaneet duunia, älkää iniskö vaan olkaa onnellisia!
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Shane
No oho, ihanko peräti kahdeksaan? Etkä silti päässyt? Kyllä on käsittämätöntä..

Niin siis ainakin kahdeksaan sellaiseen missä täytetään sähköinen työhakemus, koska kaupungilla (Pori) on pokkaa mainostaa että heidän kauttaan saa erittäin suurella todennäköisyydellä töitä, jopa niin nuoret kuin 14 vuotiaat. Tällä hetkellä on mol.fi:ssä 89 työpaikkaa, mistä vajaa kymmenen täyttää sellaiset ehdot, joiden mukaan minulla olisi mahdollisuus saada paikka. Tuolloin hakiessani niitä oli luultavasti enemmän kuin tuo kahdeksan mihin hakemuksen laitoin, mutta saamassani palautteessa kerrottiin, että osa paikoista arvottiin! Äläkä rupea selittämään että kaikki on kiinni omasta aktiivisuudesta, koska näin ei ainakaan täällä demarilandiassa ole. Joka vuosi olen hakenut kaupungin duuneja netistä heti kun ne ovat sinne tulleet, mutta en ole kertaakaan vielä päässyt yhteenkään mestaan, vaikka minulla on työkokemusta (ei kesätöistä, mutta virallisista kumminkin). Suhteilla en pääse mihinkään, koska minulla ei niitä ole, valitettavasti...
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti VH87
Suhteilla en pääse mihinkään, koska minulla ei niitä ole, valitettavasti...
Harvoin noiden sähköisten hakemuksien ym. kautta mihinkään duuniin pääsee. Itse aina kävellyt paikan päälle, pyytänyt tavata päättävät tahon tai vastaavan ja mennyt juttelemaan. 13 vuotiaasta joka kesä duunia sain, vaikka siihen aikaan niitä ei Raumalla ollut käytännössä lainkaan.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Ruutiveijari
Harvoin noiden sähköisten hakemuksien ym. kautta mihinkään duuniin pääsee. Itse aina kävellyt paikan päälle, pyytänyt tavata päättävät tahon tai vastaavan ja mennyt juttelemaan. 13 vuotiaasta joka kesä duunia sain, vaikka siihen aikaan niitä ei Raumalla ollut käytännössä lainkaan.
Tähän voisin heittää semmosena pienenä vinkkinä että ku lyö sähkösen hakemuksen ni soittaa hakemuksen jättämisen jälkeen parin päivän päästä kyseiseen paikaan. Ei sielä varmaan monikaan jaksa noita läheskään kaikkia hakemuksia lukia läpi. Ite ainakin olen päässy sähkösellä hakemuksella töihin ku soitin parin päivän päästä. Sano vaan että tuuhan käymään ja kävin ja alle tunti aikaa ja töihin. Oma aktiivisuus on aika helkatin tärkeetä työtä hakiessa.
Edit: Vitutus ketjuhan tää oli. No vituttaa ku nuo Kärpät ei ees yritä.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Vittuun MTV3 kaikenmaailman digiplusekstrojen kanssa. Kerrankin laadukasta ja jännittävää liigakiekkoa, mutta kun ei niin ei. Digiboksi kun onkin joka talossa..
 

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Wilzu
Vittuun MTV3 kaikenmaailman digiplusekstrojen kanssa. Kerrankin laadukasta ja jännittävää liigakiekkoa, mutta kun ei niin ei. Digiboksi kun onkin joka talossa..

Tuohtunein mielin yhdyn edelliseen puhujaan. En fyysisesti vaan hänen mielipiteeseensä.

Radiosta onkin kiva katsella peliä, joo. Eihän siellä edes oma suosikki pelaa, mutta kuitenkin vituttaa rankasti mielenkiintoisen matsilähetyksen keskeyttäminen.
 
Eipä ole taas vähään aikaan vituttanut jääkiekko näin paljoa! Ei jumalauta mitä shittiä. Kuinka se Ara onnistuu tekemään tuon? Ikinä en ole ymmärtänyt, että minkä takia pitää muuttaa radikaalisti pelityyliä, kun on pelannut alun hyvin.
 

Shane

Jäsen
VH87:

Tuota juuri tarkoitin, että ei kahdeksan hakemusta ole työnhaussa juuri mitään, 8 sähköistä hakemusta vielä vähemmän. Ja jos vielä puhutaan kaupungin yleisessä jakelussa olevista kesätyöpaikoista niin... En nyt jaksanut Porin tietoja tähän kaivaa, mutta esim. Jyväskylän kesätyöpaikkoja haki tänä vuonna lähes 9000 ihmistä (http://www.jyvaskyla.fi/ajankohtaista/uutinen.php/id/2156/gid/2). Ja paikkoja oli jaossa 350. Eli kyllä tähän valittujen joukkoon pääsy on hyvin epätodennäköistä, sanoo kaupunki sitten mitä tahansa.

Mutta tsemppiä jatkoon, samassa veneessä tässä ollaan tämän asian suhteen..

EDIT: Osoite oikein.
 
Viimeksi muokattu:

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti punasydän
Eipä ole taas vähään aikaan vituttanut jääkiekko näin paljoa! Ei jumalauta mitä shittiä. Kuinka se Ara onnistuu tekemään tuon? Ikinä en ole ymmärtänyt, että minkä takia pitää muuttaa radikaalisti pelityyliä, kun on pelannut alun hyvin.

niin.Etkä muuten ole ainoa.Uskotko?
Vituttiko aika vähän kun oman kämmin takia tuli tukkaan....
SAATANA.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulin juuri töistä, illan ottelu on nauhalla, tulosta en tiedä. Kaikki olisi muuten hyvin, mutta ottelusta on tietysti nauhalla vain varsinainen peliaika sattuneesta syystä. Tämän vaimo ennalta sovitusti paljasti eikä nyt vitusti huvita alkaa katsoa peliä, josta loppuhuipennuksen tietää menevän ohi. Hyvä mtv3.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Se vituttaa ei saa sut vaikka kantapaikasta kannetaan..."

mutta vituttaa silti. Tiedä onko matsin jälkeen montaa kertaa näin paljon edes vituttanut. Homma on kuitenkin kesken.

Ja btw, Aran syyttelijöille jäitä hattuun, pariin mokaan homma ratkesi ja Ara on ottanut jengistä melkoisen maksimit irti.
 

Aksu

Jäsen
Maikkari. Haistakaa vittu koko sakki! Saukkonen, kanavajohtajat, Jutila, Grönman, digi plusnegamiinus-palvelut, lisäkanavat, digijakelut, Hytönen....
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hemmetin pizzamainosten jakajat! Se ei mainoksia -kyltti siinä ovessa tarkoittaa ETTEN HALUA MAINOKSIA. Mikä kohta siitä menee ohi? Alan kohta tilaamaan pizzoja olemattomiin osoitteisiin, jos ei noiden pizzalappujen tulo lopu. >:-(
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Aluksi haluaisin avautua MTV3:lle siitä eilisestä digi-kanava pelleilystä...Haistakaa vittu...Jos mie haluaisin kerrankin nähdä pelin suorana ja kokonaan niin piti sekin vittu mennä pilaamaan...

Toinen juttu...Tuija-kultaseni. vedä vittu päähäs ja painu vittuun mun elämästä...Mä en käy kattomaan neidin tempauksia enään yhtään enempää. Kerta riittää ja toivottavasti se haluamasi amisäijä pettää, hakkaa ja nai sun siskoas...Vitun horo sä et ollu edes hyvä pano... (Kyllä olen huono häviäjä!!!!)

Ainiin ja sit mä haluaisin haistattaa oikein pitkän vitun itselleni siitä hyvästä, että onnistun aina tekemään niitä huonoja ratkaisuja elämässäni...Vittu parempi ois jos vetäs itsensä kiikkuun, pääsis helpommalla. Mutta koska oon niin vitun saamaton, niin ei ees se onnistu... Todennäköisesti en saa ees vitun kesätöitä. Vittu

Ainiin en saanu edes tänään ja sitäpaitsi sellainen tumma poika vittuili mulle päin naamaa. Kuulemma Lappeenranta on sen kaupunki ja mun ei pitäs käydä aukoon sille (En sanonu sille sanaakaan ennekuin se tuli tönimään). Vittu, ois pitänyt läväyttää tauluun suoraan eikä miettiä seurauksia. Miksi, oi miksi olen näin kiltti.. Saatanan pygmit tulee tänne pakolaisina olemaan niin herraa että..Pitäs varmaan perustaa joku vitun puuvillaplantaasi, että nekin saatas vittu töihin...Vitun sosiaalipummit....

Jees, ei miulla muuta käyn rasvaamaan köyttä ajankulukseni kun ei edes vittu nukuta...
 

Europoli

Jäsen
Ekat virpojat ovella klo 8.05. Ja kelloa soitettiin moneen otteeseen ennen kuin uskottiin että ovi pysyy kiinni. Onko vanhemmilla mitään järkeä päässään, kun eivät voi kullannuppujaan sen vertaa pidätellä pyhäaamuna, että naapuri (jonka kanssa ei muutoin olla missään tekemisissä) saisi edes kerran viikossa nukkua pitkään?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Europoli, minä opin muutama vuosi sitten ruuvaamaan ovikellon irti edellisenä iltana. Tosin yhtenä vuonna noidat keksivät hakata oveen, kun ovikello ei toiminut.

Nykyisin onneksi alaovi on lukossa läpi vuorokauden.
 

tiikeri

Jäsen
Meikäläinen otti myöskin ovikellosta patterit pois eilen illalla, joten ei ollut ongelmia aamulla virpojien suhteen. Vaikka tuskin niitä montaa oven takana edes kävi.

Tällä hetkellä vituttaa nuo perkelee formulat. Ärsyttävää vouhkaamista. Räikkönen taistelee jonkun nobodyn kanssa sijoista 14-15 ja Ferrareilla on kolmen kierroksen johto muihin nähden, voi jee kun jänskättää niin maan perusteellisesti. Anteeksi mahdollinen lievä kärjistys asian suhteen, mutta kun vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen itse kotoisin Etelä-Karjalasta sellaiselta alueelta, jossa virpomista on harjoitettu iät ajat. Kävimme sisarusteni kanssa virpomassa vain sukulaistaloissa ja niissä naapuritaloissa, joiden asukkaiden kanssa olimme muutekin tekemisissä. Käyntipaikkoja oli kaikkiaan kymmenen paikkeilla. Suklaasaalis oli usein niin suuri, että maha tuli kipeäksi. Ja rahaakin tuli. Oli eräs vuoden kohokohtia.
Olen tästä tuntemattomien virpomisesta aivan yhtä ärtynyt kuin edelliset kirjoittajatkin. Hyvä perinne herättää ihmisissä ärtymystä käytöstapojen puutteen takia. Ihan varmasti useimmilla tenavilla löytyisi ihan tuttavavirvottavia niin paljon, että suklaantarve häviää.
Aikoinaan virpomista harrastivat aikuisetkin. Jos joku onnistui hiipimään sisälle ja virpomaan talon isännän tämän ollessa vielä sängyssä, piti virpojalle antaa kunnon ryyppy...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös