Mainos

Vitutusketju

• 10 703 048
  • 56 253
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Mutta "kaljaa kioskeihin" toimi paljon paremmin. Hauskaa ajatellakkin aikaa taaksepäin, kun tosiaa bissee ei saanut kioskeilta...

Muistan tuon "Keskiolut R-kioskeihin" -kampanjan, joka syntyi aikanaan rockartistien ja muun hampuusiväen toimesta vastavetona raittiusmoralistien ihan vakavissaan tehdylle "Keskiolut Alkoon" -kampanjalle.

Huvittavintahan tässä on se, että "Keskiolut R-kioskeihin" oli silloin helvetin hyvä läppä, koska sellaisen toteutuminen todellisuudessa olisi ollut täyttä utopiaa silloisessa Kekkoslovakiassa.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
... että "Keskiolut R-kioskeihin" oli silloin helvetin hyvä läppä, koska sellaisen toteutuminen todellisuudessa olisi ollut täyttä utopiaa silloisessa Kekkoslovakiassa.

Khyllä. Itsekkin muistan olleeni Sleepy Sleepersin keikalla yleisössä laulamassa ( aka örisemässä) tuota biisiä bisseflinda tumpussa. Olihan se. Alkossakin oli tunnelma ja palvelu kuin Neuvostoliitossa ja sitten nöyränä ulos ruskean paperipussin kanssa..

Mjutta joo, vituttaa ilmat, kun ei voi tehdä mitä suunnitteli. Tai siis osaa siitä, sillä oluttahan voi lipitella sisälläkin, mutta se oheistoiminta jää nyt vähemmälle.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta minun mielestäni ostat liikaa. Mielestäni sen jauhelihan kuuluu riittää seuraavaan kauppareissuun asti, eikä hamstrata kahden viikon tarpeita pakkaseen.

Eli Suomesta loppuu jauheliha, jos minä ostan Länsi-Porin Prismasta 5-6 pakettia jauhelihaa kerran kahdessa viikossa? Käyn kaupassa kerran viikossa, perjantaisin, jolloin pyrin ostamaan koko viikon ostokset, koska en pidä shoppailusta. En oikein ymmärrä tätä juttua. Viikolla tehdään ns. mättöruokaa pakkasesta, ei jaksa rampata kaupassa joka päivä.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jee, netti edelleen poikki, operaattorin mokasta johtuen. Nyt kuitenkin Tampereen puhelin tarjosi meille nettitikun lainaan siihen saakka, että netti toimii taas normaalisti. Nyt vituttaa se, kuinka hitaaksi nykyään netin saa tehtyä. Ei ole toivoakaan katsella videoita Youtubesta, saati sitten katsomosta. Kuvat tällä aukeaa koosta riippuen keskimäärin minuutissa.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Perussuomalaiset-ketjussa on taas pikkuhiljaa päästy pisteeseen "neekerit loisii täällä meidän rahoilla ja vie meidän työpaikat".

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vituttaa kun on nälkä, mutta ei jaksa edes pukea vaatteita päälle. Lisäksi keittämäni kahvi sattuu rintaan, kun tyhjään mahaan vetää kolmatta kuppia.

Tuli kuukauden alussa kotipizzakuponkeja: 2 täytteen pizza 4.90e. Joku vois hakea meikälle ;_;

numB62

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KoTU, Jets, Ville Rajala
Maikkarilla oleva sarja Kasarmi. Pitää katsoa, mutta vituttaa suunnattomasti. Akkaki pitäs jättää...

Ja eikun paranee. The Baseballs maikkarilla. Vieläkö nämä jaksaa tätä tehä. Ja vieläkö joku jaksaa kuunnella tätä.

Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa kun on nälkä, mutta ei jaksa edes pukea vaatteita päälle. Lisäksi keittämäni kahvi sattuu rintaan, kun tyhjään mahaan vetää kolmatta kuppia.

Tuli kuukauden alussa kotipizzakuponkeja: 2 täytteen pizza 4.90e. Joku vois hakea meikälle ;_;

Kannattaisi olla jauhelihaa pakkasessa, olisi sieltä helppo ottaa ja paistaa.

tutzba

Jäsen
Kannattaisi olla jauhelihaa pakkasessa, olisi sieltä helppo ottaa ja paistaa.

Joskus junnuna ihmettelin, miksi äiti aina paistoi ja leipoi ja mitä kaikkea tekikään ja sitten laittoi ruoat pakkaseen. Nykyään kun asuu omillaan, ei tarvitse ihmetellä. Ai että sitä tunneta kun on kauhea nälkä ja muistat, että joskus kauan sitten teit itse lihapiirakoita ja laitoit suurimman osan pakkaseen ja siellähän niitä vielä löytyy.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Telkkarista tuli outo haju, sellainen palaneen käry. Ei mitenkään kovin voimakas, mutta selvästi huomasi. Kymmenen minuutin päästä pistin telkkarin uudestaan päälle, ja sama haju tuli edelleen. Kuva kyllä näkyi normaalisti. Täytyy miettiä huomenna lisää. Töpselin vetäsin varmuuden vuoksi pois seinästä.

Ja akkakin mököttää. Onneksi on netti ja viinaa.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Justjust. Hyvää huomenta vain. Aloitetaan riemun räjäyttävällä linkillä.

Opettaja teippasi pojan suun ,tuomittiin lievästä pahoinpitelystä.

"Tapaus sattui syyskuussa 2010, kun opettaja päätti hiljentää luokassa melunneen 10-vuotiaan pojan teippaamalla tämän suun."

Suun teippaaminen ei helvetissä ole lähelläkään pahoinpitelyä. Jonkinlainen oikeus pitäisi opettajillakin olla.
Vituttaa rankasti, kun nykyaikana kakaroita ei saa ojentaa millään tavalla.
Sitten, kun joku tulee kertomaan minulle kuinka olen väärässä ja tyhmä, vituttaa vielä enemmän.

Iltalehteen linkkendaaleni.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Vitutti kun bussiin tuli 2 helvetin kovaäänistä vanhaa naista istumaan taakseni(Bussissa yksi mun lisäksi ennenkuin nämä kiljukaulat tuli sinne). Puolet matkasta tämä toinen valitti jo kuinka hänen kerrostalon läheisyydessä on puita harvennettu, hänen mielestään se alue oli tuhottu. Oksia niin paljon maassa ettei vie koiraansa enää sinne. Tämä nainen oikein huusi että korvat hajos. Sitten kun porukkaa lappaa bussiin lisää, edelleen nämä huutavat ihan helvetisti.

Sitten kun olivat saaneet puujutut keskusteltua, alkoi tämän äänekkäämän naisen järkyttävä valitus hänen koirastaan. 1½ vuotias iso koira eikä se osaa mitään käskyjä. Ja kun sitä käskee, koira menee paniikkiin.

Miksi siis vitussa nämä kiljukaulat tulivat just mun taakse istumaan bussissa vaikka tilaa oli perkele mennä muuallekkin. Ketutti niin jumalattomasti.

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa rankasti, kun nykyaikana kakaroita ei saa ojentaa millään tavalla.
Sitten, kun joku tulee kertomaan minulle kuinka olen väärässä ja tyhmä, vituttaa vielä enemmän.

Olet väärässä ja tyhmä. Jos joku hieho erehtyisi laittamaan teippiä oman lapseni suuhun, saisin primitiivireaktion ja hyvin mahdollisesti päätyisin linnaan. Kakaroita saa ja pitää ojentaa, mutta siten että lasta vituttaa. Ei siten että lasta pelottaa tai sattuu. Vitutuksella kasvatetaan ajattelevia ihmisiä, pelottelulla ja kivulla kasvatetaan säikkyjä koiria.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet väärässä ja tyhmä. Jos joku hieho erehtyisi laittamaan teippiä oman lapseni suuhun, saisin primitiivireaktion ja hyvin mahdollisesti päätyisin linnaan. Kakaroita saa ja pitää ojentaa, mutta siten että lasta vituttaa. Ei siten että lasta pelottaa tai sattuu. Vitutuksella kasvatetaan ajattelevia ihmisiä, pelottelulla ja kivulla kasvatetaan säikkyjä koiria.

Kävisit lahtaamassa tai hakkaamassa letkuruokintaan, jos joku teippaisi pojan suun? Mikähän kohtalo mahtaisikaan odottaa esimerkiksi sellaisen pennun vanhempia, joka tyhjentäisi poikasi fillarista ilmat?

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävisit lahtaamassa tai hakkaamassa letkuruokintaan, jos joku teippaisi pojan suun? Mikä mahtaisikaan odottaa esimerkiksi sellainen pennun vanhempia, joka tyhjentäisi poikasi fillarista ilmat?

Kirjoitit käytännössä kaiken sanomani ihan uusiksi, mutta vastataan kuitenkin: Fillarin vandalisointi ottaisi päähän lähinnä lapsen mielipahan kautta, mutta ei olisi mitenkään verrattavissa siihen että joku kajoaisi lapseeni itseensä.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjoitit käytännössä kaiken sanomani ihan uusiksi, mutta vastataan kuitenkin: Fillarin vandalisointi ottaisi päähän lähinnä lapsen mielipahan kautta, mutta ei olisi mitenkään verrattavissa siihen että joku kajoaisi lapseeni itseensä.

Kirjoitinko? Omien sanojesi mukaan saisit "primitiivireaktion ja joutuisit linnaan"? Mitä se siis voisi käytännössä tarkoittaa? Kävisit huutamassa niin voimakasta tekstiä, että joutuisit peräti linnaan? Se toisaalta selittäisi, miksi pojankin suu oli alunperin teipattu.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Kirjoitinko? Omien sanojesi mukaan saisit "primitiivireaktion ja joutuisit linnaan"? Mitä se siis voisi käytännössä tarkoittaa?

No jos suun teippaaminen on lievä pahoinpitely, niin eiköhän esim. purukumin tällääminen toisen tukkaan aiheuta jo siinä määrin kipua uhrille että häkki heiluu.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kiitoksia Mack ja Verikuut kuiteista.
Mutta olen siis väärässä ja tyhmä.
Milläs arvon vanhemmat sitten suosittelevat tukkimaan metelöivän kakaran turvan, jos ei komentaminen, huutaminen tms. aiheuta muuta reaktiota kuin lapsen nauramisen?
Ei kyllä silloin, kun itse olin 10-vuotias (1992), itketty, jos tuli lähdetty korvasta repimällä ulos. Saati, että faija olisi soittanut poliisille.
Jos tuollaisesta olisin faijalle sanonut, niin vastaus olisi ollut:"Pidä se turpas kii siel tunnilla, ni ei käy noin".

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy